Kirjoittaja Aihe: Kop kop. Kuka siellä? no Oulun kk- miittihän se taas. 4.12. klo 18.00  (Luettu 9232 kertaa)

Neiti Heinänen

  • Vieras
Ja tarjoilla ois piparia piparin puutteessa oleville  8)

Ei. Me saadaan ihan tarpeeksi sitä itseään ja mä lupasin jotain suklaista. Joten sitä kiitos.

TEGAMi

  • Vieras
Ja tarjoilla ois piparia piparin puutteessa oleville  8)

Ei. Me saadaan ihan tarpeeksi sitä itseään ja mä lupasin jotain suklaista. Joten sitä kiitos.
No perkl. Ja mä aattelin näppäränä leipasta pari kymmentä pikkumyy piparia. :'( suklaahippupiparia? ^^

Neiti Heinänen

  • Vieras
Ja tarjoilla ois piparia piparin puutteessa oleville  8)

Ei. Me saadaan ihan tarpeeksi sitä itseään ja mä lupasin jotain suklaista. Joten sitä kiitos.
No perkl. Ja mä aattelin näppäränä leipasta pari kymmentä pikkumyy piparia. :'( suklaahippupiparia? ^^

Suklaahippupipari alkaa kuulostaa jo niin jännältä että käy.

TEGAMi

  • Vieras
Ja tarjoilla ois piparia piparin puutteessa oleville  8)

Ei. Me saadaan ihan tarpeeksi sitä itseään ja mä lupasin jotain suklaista. Joten sitä kiitos.
No perkl. Ja mä aattelin näppäränä leipasta pari kymmentä pikkumyy piparia. :'( suklaahippupiparia? ^^

Suklaahippupipari alkaa kuulostaa jo niin jännältä että käy.
Mut ne tulee vasta perjantaina ^^

Brade

Melkein jo kerkeää tulla ikävä teitä pervoja, mutta onneksi jo huomenna taas nähdään.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Juuh. Itse siis tulen paikalle,mutta laitan tällä kertaa sukat jalkaan :D

mr Kalle

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 189
  • Kinky scene veteraani... OuSM:n kunniajäsen...002
  • Galleria
Juuh. Itse siis tulen paikalle,mutta laitan tällä kertaa sukat jalkaan :D

Ja jätät kaiken muun pois... ?  8)

Mimiel

  • Vieras
Höh. En saakkaan tulla yksin miittiin! Herran työvuoro muuttu, joten tuun valvonnan alaisena paikalle.

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Höh. En saakkaan tulla yksin miittiin! Herran työvuoro muuttu, joten tuun valvonnan alaisena paikalle.

Valvonta aina kivaa on! Ketut on onneksi itsevalvoutuvia, koska niitten setät sun muut ei aina pääse paikalle valvomaan livenä.


Ja mitäs se puhe sukista oli? Kai ne on jotkut huisin kivat sukat ees? Ja mitä puuhaa minä sitten kehitän jos alkaa tuntua siltä!

TEGAMi

  • Vieras
Yrittikö joku unohtaa Heinäsen piparit? En myönnä mitään..  ::)

Neiti Heinänen

  • Vieras
Yrittikö joku unohtaa Heinäsen piparit? En myönnä mitään..  ::)
et syö minun piparia, sitä on tarkoitus jakaa illalla ;)

Hra K

Pitäisiköhän tuoda paikaille myös banaani, sillä pipari on terveysriski. Moni on kuollut sen perässä juostesa ja metabolinen oireyhtymä iskee, jos saa siihen iskettyä hampaansa. Varokaa siis halpoja pipariansoja!

Nagaikkaa on kanssa kyselty mutta pitää nyt harkita. Se voi laukaista turhan monenlaisia tilanteita. Ehkä otan lusikan paikalle. Se on aika hirveä väline.

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Lusikka on kyllä pelottava! Melkein yhtä pelottava kuin haarukka. Aijai. Muistakaa olla varovaisia!

Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
Onko pakko tulla kun laiskottaa ja peiton alla on ihanan lämmintä?

TEGAMi

  • Vieras
Onko pakko tulla kun laiskottaa ja peiton alla on ihanan lämmintä?
Tule joukkoon iloiseen ^^