Kirjoittaja Aihe: Tempo-miitti maanantaisin (parilliset viikot) HKI, alku klo 19, Kalevankatu 2  (Luettu 27524 kertaa)

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Tänään taas mennään? ::)

st_barbara

  • Vieras
Tempoan tänään n. 30% mahdollisuudella.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Kai se pitää hetkeks... :)

isojorma

  • Vieras
Eihän siellä Tempossa ketään käy... Mennäänkö ens kerralla ollenkaan, jos ootte viettämässä vielä Juhannusta?

Tänään meitä oli paikalla kolme kappaletta, tosin aina vain kaksi yhtäaikaista. Kaikki kävijät olivat miehiä. Miittiä vietettiin kello 18.30-20.30. Jos tulit paikalle myöhemmin, jouduit olemaan ilman hyvää seuraa.


mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Onkos tulijoita?

kide

  • Vieras
Vieläkös näissä Tempo-miiteissä käy väkeä? Ei viitsisi ihan itsekseenkään istuskella jos ketään ei ole menossa...

kide

  • Vieras
Ei ole pahemmin tunkua tähän miittiin?

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
En pääse...arkiset velvollisuudet...

namuuN

  • Vieras
Maanantai on mun mielestä vähän huono päivä. Ei jaksa viikonlopun jälkeen heti maanantaina lähteä mihinkään, vaikkei sen kummemmin olis viikonloppuna ollut menoakaan.  :)

kide

  • Vieras
Minustakaan maanantai ei ole paras mahdollinen päivä miitille. Kuitenkin voisi olla kiva jos Majava-miitin lisäksi olisi toinenkin vakituinen miitti olemassa. Miten olisi jos yksi miitti olisi viikonloppuisin, sopisi työn raskaan uuvuttamille ja pitkänmatkalaisillekin :)

st_barbara

  • Vieras
Maanantai on mun mielestä vähän huono päivä. Ei jaksa viikonlopun jälkeen heti maanantaina lähteä mihinkään, vaikkei sen kummemmin olis viikonloppuna ollut menoakaan.  :)

komppaan ihan täysin! Ja majava taas on minulle hankalan kotimatkan päässä.

Olisiko Tempoon kiinnostusta tiistaisin? Ja olisiko ajankohta klo 18 parempi?

Tai voihan sitä takuulla ehdotella täällä vaikka sunnuntaita ja kertoa ihmisille, jos on menossa sinne :D

kide

  • Vieras
Tai voihan sitä takuulla ehdotella täällä vaikka sunnuntaita ja kertoa ihmisille, jos on menossa sinne :D

Aivan niin :)