Kirjoittaja Aihe: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet  (Luettu 7744 kertaa)

Jokunarttu

  • Vieras
Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #15 : 14.01.2021, 07:01 »
Käyn kyllä suht säännöllisesti sokeroinnissa, eli pehkoksi asti ei pääse koskaan .
Pidän posliinista, mutta elämässä on niin paljon muitakin juttuja ja menoja kuin sokeroinnissa käynti.
Ja välillä on vaikea saada aikojakaan sille sokeroijalle.
Ihan käytännön asiat estää olemasta ihan karvaton ihan koko ajan.
Ja itse en höyläämiseen enää palaa, tulen siitä vaan kiukkuiseksi.

Tämätämä! Varsinkin tuo kiukku  >:D

Aiempiakin komppaan siinä, että hygieenisyyden ja karvattomuuden välille ei mielestäni kuulu yhtäläisyysmerkkiä.

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1670
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #16 : 14.01.2021, 09:02 »
Sokerointi on hyvä tapa huolehtia karvattomuudesta. Joskaan ei ilmainen. Onko kokoaikaisen karvattomuuden vaatija valmis maksamaan toimenpiteen tai edes osallistumaan kustannuksiin?

Light

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 282
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #17 : 14.01.2021, 09:43 »
Menee vähän off topicin puolelle, mutta itse olen kokenut karvojen kommentoinnin hieman moukkamaisena, sama kuin muunkin ulkoisen kommentoinnin, ainakin jos on kyseessä uudehko tuttavuus. En mäkään arvostelisi D:n karvoja tai kehoa.

bondm74

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 162
  • Nick: Bondi
  • Galleria
Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #18 : 14.01.2021, 10:27 »
Menee vähän off topicin puolelle, mutta itse olen kokenut karvojen kommentoinnin hieman moukkamaisena, sama kuin muunkin ulkoisen kommentoinnin, ainakin jos on kyseessä uudehko tuttavuus. En mäkään arvostelisi D:n karvoja tai kehoa.

Tästä olen tismalleen samaa mieltä. Ulkonäöllisien seikkojen kommentointi (muk. luk. karvat) loukkaa todella helposti etenkin jos ei tunne toista hyvin. Näin voi vahingossa kaivaa esim. vanhoja traumoja yms esiin.

subitar89

Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #19 : 14.01.2021, 11:04 »
En nyt kyllä kykene näkemään yhteyttä hygienian ja karvattomuuden välillä. Jos ei käy pesulla viikkoon, niin ei kai se karvaton värkki ole yhtään sen puhtaampi kuin karvallinenkaan, näin kärjistetysti. Kyseessä on ennemminkin mieltymykset, kuin hygienia. Mielestäni on täysin ok, että TOIVOO toiselta karvattomuutta. Mutta kuten kaikki muukin, kyseessä on asia josta yhdessä sovitaan. Jos vaatimus täydellisestä karvattomuudesta on täysin ehdoton, lienee viisasta tehdä tämä toiselle selväksi ennen sopimusta ensimmäisestäkään sessiosta. Ja jos sinne on sitten vahingossa jokunen karva jäänyt (ja niitä muuten helposti jää, jos sheivaa!), niin ehkä voisi pohtia onko se nyt asia josta kannattaa subille suuttua mikäli kuitenkin karvat on muuten ajeltu. Itse ainakin ahdistuisin, jos D alkaisi valittamaan/rankaisemaan moisesta.
Itse pidän OMASTA TAHDOSTANI itseni karvattomana/niukka karvaisena. Mutta toki semmoisen D:n kanssa kehen luotan ja homma toimii olisin valmis asiasta sopimaan muutakin. Mutta ei niin, että D yksin sanenelee ehdottomia vaatimuksia omaan kehooni liittyen. Mitä D:n karvoihin tulee, niin eipä mulle ole sen kummemmin väliä. Ne on hänen karvat, ei minun. Kunhan se hygienia on kunnossa, karvoihin katsomatta.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #20 : 14.01.2021, 11:33 »
Menee vähän off topicin puolelle, mutta itse olen kokenut karvojen kommentoinnin hieman moukkamaisena, sama kuin muunkin ulkoisen kommentoinnin, ainakin jos on kyseessä uudehko tuttavuus. En mäkään arvostelisi D:n karvoja tai kehoa.

Tästä olen tismalleen samaa mieltä. Ulkonäöllisien seikkojen kommentointi (muk. luk. karvat) loukkaa todella helposti etenkin jos ei tunne toista hyvin. Näin voi vahingossa kaivaa esim. vanhoja traumoja yms esiin.

Niitä traumoja ois musta ihan yhtä tärkeetä käydä läpi ennen ku alottaa sessioinnin toisen kaa ku EI ja Joo listoja.

Light

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 282
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #21 : 14.01.2021, 11:42 »
Hyvä pointti. ^ Tosin itse en kommentillani viitannut traumoihin, mutta niinkin toki. Hyvä ja avoin kommunikointi ja sopiminen sekä itsetuntemus jeesannee näissä kaikissa. :)

Blondewolf

Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #22 : 14.01.2021, 14:12 »
Naiset miettii alapäätä mutta monilla on parrankin kanssa sama näppyläongelma eli ei se höyläilykään niin optimaalinen ratkaisu ole. Sehän ei tietty trimmausta estä ja itse vetelenkin vaan hiustrimmerillä minimillä ja eipä sitä poslarista erota kun on vaaleat partakarvat. Kun jättää tarpeeksi niin ei tule näppylöitä ja eiköhän se ole sekä hygienisempi että esteettisempi siten.

lmnos

Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #23 : 14.01.2021, 15:18 »
Otsikkoon nähden keskustelun sisältö tosiaan hieman hämäävä  C:-) Onhan tuo hyvinkin mahdollista, että täydellistä karvattomuutta vaativat henkilöt eivät ole ikinä moista itseltään vaatineet ja siten ei ole mitään hajua minkälaisen vaivan sen eteen joutuu näkemään. Ja mitä tulee yleisesti siihen mitä itse luen hygieniaksi, tuntuu löytyvän samalla tapaa tiedottomuutta esimerkiksi siitä miten kauan valmistautumiseen yleensä menee kun haluaa kuitenkin olla siisti ja ulkoisesti ja sisäisesti; joo en voi nähdä 30min tai tunnin päästä :D



Ja tietty myös iho pysyy terveempänä/nuorempana noin. Itse täytyy ajella aina ihan sileäksi,kun haluaa lopputuloksen näyttävän siistiltä, joten tän takia täytyy antaa kasvaa sitten niissä väleissä kun ei tule nähtyä ihmisiä tietyissä merkeissä. Sen seurauksena näyttää 80% ajasta arkielämässä hirveältä, mutta sitten taas sessioissa siedettävältä  ;D. Tosin joku voi ajatella juuri toistepäin.

Cottoncandy

Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #24 : 14.01.2021, 15:22 »
Itse tykkään, kun alapääni on karvaton. Sen ylläpito vaan vaatii tosi paljon jaksamista ja aikaa, joten käytännössä se ei useinkaan ole. Sänki myös tulee silleen about heti. Joskus sheivailin tosi tarkasti ja vietin tunninkin sessiota edeltävänä iltana suihkussa karvojen parissa. (sheivaus tai joku aine, koska en oo vielä tarpeeksi masokisti sokerointiin  :D ) No, sitten oli arka ja näppyläinen alapää, jonka käsittely oli epämiellyttävää. Ei kovin kivaa noinkaan. Puhumattakaan siitä, miten tympääntynyt olo oli välillä etukäteen sessiosta sellaisen työmaan jälleen. Ja tuntui siltä, ettei edes halua sessioida, kun edeltävä päivä on suunnilleen valmistelua ja sheivausta.

Ite oon nykyisin vähän sillä kannalla, että haluan kelvata karvoilla tai ilman. Ja jos toiselle on tärkeää karvattomuus, tai haluaa sitä, voi sitten auttaa ylläpitämään sitä edes välillä. Siitäkin saa ihan kivat kiksit tälleen alistuvana, kun joudut levittämään toiselle alapäätä hyvin avuttomassa tilassa.  ;)

Hygienia on tosiaan toinen juttu ja perushygieniasta olisi kaikkien hyvä pitää huolta. Peskää pissavehkeet välillä, kädet usein älkääkä syökö keltaista lunta.  :P

Fia

  • Vieras
Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #25 : 15.01.2021, 17:00 »
Karvattomuudella ei ole kyllä mitään tekemistä hygienian kanssa. Ennemmin toisin päin: ihokarvojen poistaminen eteenkin sheivaten usein ärsyttää ja tulehduttaa karvatuppeja, ja tulehtuneet ihohuokosethan nimenomaan ovat epähygienisiä.

Toki genitaalialueen ihokarvoja halutessaan (tai seksipartnerin niin halutessa) voi poistaa, mutta kyse on esteettisestä preferenssistä - el "hygieniavelvoitteesta".

MrA

  • Vieras
Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #26 : 15.01.2021, 17:13 »
Jos terillä ajelee, niin suosittelen perinteistä partahöylää, safety razor. Tulee näppyjä yms. ongelmia todella vähän verrattuna näihin gilleten yms. perässähinattaviin plus hinta on murto-osan.

Ellu

Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #27 : 15.01.2021, 21:20 »
Menee vähän aiheen vierestä nytten, mutta kaikille joilla karvatupet tulehtuu herkästi suosittelen Sinfulilta tilattavaa Shabenaa ShaveSave sheivausvaahtoa  ;)

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #28 : 16.01.2021, 00:19 »
Alapääkarvoituksen tehtävä on nimenomaan huolehtia hygieniasta (tää nyt on ihan perus ja kaikki tietää tän). Sitä vaan mietin, että eikö oo epähygienista laittaa parrakasta naamaa kosketuksiin posliinipimpin kanssa  :o Parrassahan muhii vaikka mitä  :o Ulostebakteereja ja muuta kauheeta.

mirbe

  • Vieras
Vs: Sessioihin osallistuvien hygienia velvoitteet
« Vastaus #29 : 16.01.2021, 00:40 »
Itse oon kokeillut kaikenlaista ja sokerointi on ainoa vähän toimivampi. Tietysti sileänä ei sitten ole aina silloin kun haluaa ja asioita pitää kovasti ennakoida. Karvanpoistoon on myös turha mennä pienten haivenien ilmantuessa ja maksaa siitä huvista melkein 100 e, joten toinen osapuoli joutuu sietämään tämän tai vaihtoehtoisesti sovitaan sessiot sopiviin kohtiin. Pidin posliinina monta vuotta, mutta nyt olen mieltynyt siihen, että pidän vähän karvoja häpykummulla.