Kirjoittaja Aihe: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?  (Luettu 12505 kertaa)

Jake

Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #45 : 29.12.2015, 12:54 »
No sessio kai se oli sekin, kun ekalla kerralla ei edes etusormea saanu ton iron pussyn sisään... ::) ;D Saattoi joku vähän jännittää?

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #46 : 29.12.2015, 13:11 »
No sessio kai se oli sekin, kun ekalla kerralla ei edes etusormea saanu ton iron pussyn sisään... ::) ;D Saattoi joku vähän jännittää?

Kyllähän se ensimmäinen kerta saattaa sen verran jännittää, että naisen anatomia ei ollut enää selvänä mielessä  >:D

Jake

Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #47 : 29.12.2015, 13:30 »

Kyllähän se ensimmäinen kerta saattaa sen verran jännittää, että naisen anatomia ei ollut enää selvänä mielessä  >:D

Joidenkin muiden naisten kanssa anatominen ongelma on ollut täällä (lue: siellä) päässä, mutta tässä tapauksessa naisen anatominen lihaskunto esti tunkeutumisen, joten jouduin turvautumaan anaalitappiin, jonka survomalla naisen sisään sain sen rentoutumaan niin, että pääsi itsekin apajille.   >:D  ::)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #48 : 29.12.2015, 16:07 »
Ei mun kanssa ole parhaita sessioita, ihan semmosia tavallisia vaan.

plasticdoll

  • TörkyTeatteri
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 290
  • Addicted to Black
  • Galleria
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #49 : 07.01.2016, 00:02 »
Olen kokenut paljon hienoja sessioita ja Iso Kiitos niistä kaikille asianosaisille.

Omalla tavallaan paras sessio oli kun melkein kymmenen vuotta sitten tapasin ihkaensimmäisen D-ihmiseni. Kahviteltiin ja juteltiin ummet lammet. Sitten kun vihdoin ja viimein Hän laittoi pannan kaulaani peilin edessä. Fiilis oli samankaltainen kuin neitsyen menettäminen  :love: Tai ehkä jopa parempi  ::)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #50 : 07.01.2016, 00:16 »
Mulle taisi olla paras se noin 15v. sitten tapahtunut juttu Lahdessa työreissullani. Se oli todellinen luottamuksen osoitus minua kohtaan. Sovittiin että vastaanotto on alasti ja käsiraudoissa kädet selän takana. Loppu on historiaa. ;)

Underworld

  • Vieras
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #51 : 14.02.2016, 08:10 »
En ole koskaan sessioinut, panen vaan ja ohessa yleensä kuristan, läpsin, tukistan ja hakkaan, eiku siis...  :P

Nick

  • Vieras
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #52 : 14.02.2016, 14:10 »
Parasta vaikea nimetä. Jotenkin on jäänyt mieleen ne joissa vastapuoli on ollut eniten "tunnelmissa" ja sitten jostain syystä moni sellainen jossa on ollut mukana useita osapuolia.

Poikuuden menetys vaikka oli puhtaasti vanilijaa on sekin jäänyt mieleen asiaan liittyvän pervoelementin kautta, oman neitsytseuralaisen lisäksi samassa hotellihuoneessa samanaikaisesti seksiä harrasti myös kaksi muuta neitsyttyttöä, poikien kanssa. Uudenvuodenaattoyönä rakettien paukkeessa kuuden kimppa.

Xpyx

  • Vieras
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #53 : 16.03.2016, 19:00 »
Todella vaikea nimetä parasta, kun kaikki ihmiset ovat uniikkeja ja omalla tavallaan erikoisia ja mieleenpainuvia, ja jokainen sessionsakin niin omansa. Mutta onhan ensimmäinen kerta jotain aina sellainen, että jää mieleen. Todnäk suurimmaksi on jäänyt mieleen se kun ensimmäistä kertaa polvistuin oikeasti Dominoivan ihmisen eteen vuosien vaniljakumppanin kanssa leikkimisen jälkeen - vaikka se sitten jäikin vain yhteen kertaan. Se fiilis, kun se oma tunne ei vaan...kadonnutkaan, vaan heijastui myös toisesta, ja pystyi seuraamaan toisen reaktioita ja ammentamaan niistä lisää omaan fiilikseensä. Oli se melkoista, kun aiemmin siinä tilanteessa oli ollut pikkaisen "yksin", vaikka teknisesti kaikki oli kunnossa.

Parhaita ovat olleet myös sellaiset, joissa on ollut yllätyksellisyyttä, riemua. Erityisesti eräs, joka lähti puheesta että onko tämä maksullista vai pro bono vai huviksi ja iloksi, muuttui loistavan monipuoliseksi ja riemukkaaksi sessioksi umpivieraan ihmisen kanssa ensitapaamisella - ja siitä sitten ystävyydeksi. :) Siltä kerralta on jäänyt myös mieleen se, että kokelin ensi kertaa, milä tuntuu panta kaulassa. Se oli todella merkittävää mulle, ja laukaisi aika monta toivetta ja haavetta, joista en ollut kunnolla uskaltanut oikein siihen mennessä haaveillakaan. Sillä tiellä ollaan, syteen tai saveen.

Monesti mä nautin eniten arkisista asioista, olen vähän sellainen arki-ihminen. On jäänyt mieleen tosi lämmöllä ihan arjen lomassa hoidettu rangaistus ennen töihin lähtöä, vaikkapa. Niin paljon kuin kylmää vettä inhoankin. Tai se, kun vietän tuntikausia työskentelevän miehen jalkoja hieroen pöydän alla. :)

Ah, nyt kun tätä lukee, niin kylläpä on kiitettävää tällä tytöllä. Kiitos vain, asianosaiset. :)
« Viimeksi muokattu: 16.03.2016, 19:29 kirjoittanut Xpyx »

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 334
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #54 : 16.03.2016, 19:22 »
Tiedä siitä parhaimmasta, mutta ensimmäinen kerta on jäänyt jotenkin mieleen. Oli sellainen fiilis että vau, tämä todellakin tapahtuu.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #55 : 16.03.2016, 20:07 »
Olet tehnyt minulle hyvää ruokaa, pehmoilua ja pussailua, läheisyyttä. Tunnen oloni turvalliseksi, kuten aina seurassasi. Siirrymme makuuhuoneeseen lepäämään. Yhtäkkiä otat kurkustani otteen ja melkein syljet kasvoilleni kun kysyt muistanko vielä mitä varten ylipäänsä täällä olen? Kertauksen vuoksi muistutat etten ole muuta kuin panonukke, jonka tehtävä on pitää sinut tyytyväisenä aina kun mielesi tekee panna. Läpsit avokämmenellä poskilleni ja minulla tulee kyyneleitä silmiin. Nyyhkytän että haluan vain olla käytössäsi. Työnnät kausi kurkkuuni kun pääni roikkuu sängyn reunan yli. Hiuksista vetämällä saat minut kontilleni, jossa saan pyllyn punaiseksi ja palvella sinua haluamallasi tavalla vielä laukeamiseesi saakka. Menet suihkuun ja tullessasi sieltä otat minut kainaloosi ja sanot että rakastat minua  :love:

hermit

  • Vieras
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #56 : 16.03.2016, 20:57 »
Pystyn nimeämään: Lea, Tiia, ja tais olla Leenakin ja vielä Mara...(nimet muutettu tunnistamisen vaikeuttamiseksi) ;D

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #57 : 16.03.2016, 21:02 »
Toivottavasti se paras on edessä. Tähän asti jokainen sessio on ollut erilainen, huonoja on hyvin vähän. Ja huonouden syy on ollut minussa.

chilinen

  • Vieras
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #58 : 16.03.2016, 21:50 »
Hyviä on ollut, yksi ylitse muiden, Kuuluu sarjaan "älä koskaan, evör, tee näin"

kick my ass - lick yours!

  • Vieras
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #59 : 18.03.2016, 04:55 »

Eilen, kun Aztekkiprinsessa pyysi kunnon väriä poskiin...tuli kuin kesä...fyysinen täydellisyys...voisin kuolla onnellisena nyt.