Kirjoittaja Aihe: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen  (Luettu 40349 kertaa)

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #60 : 14.07.2014, 12:29 »
Pink Cat puhuu viisaita. Raipan kanssa olen siitä eri mieltä, että möläyttelyä häpeäisivät seksuaalisuudestaan epävarmat ihmiset. Itse ainakin olen sinut itseni kanssa, mutta minulle seksuaalisuus on jotakin jota jaan sen tärkeän/tärkeiden ihmisten kanssa. Edes kinkylle seksi ei välttämättä ole sellaista mitä jaetaan tai harrastetaan kaikkien kanssa, edes puheissa. En halua kuulla vaniljaisiakaan seksijuttuja tyyliin "sitten me pantiin takaapäin..." ym. Koska minulle seksuaalisuuteen liittyy suuria ja herkkiäkin tunteita ja niiden retosteleminen julkisesti tuntuu ikävältä.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #61 : 14.07.2014, 12:53 »
En oo lukenu ketjua koska oon laiska mutta siis...

Onko kyse nyt siitä että jossain pervoporttolassa (lue : bdsmbaarissa) sovitaan miitti (lue : mahdollisuus tutustua / jauhaa paskaa)
jonnekin yleiselle paikalle (lue : kapakkaan) ja sinne tulo on täysin vapaaehtoista (lue : ellei muija pakota) ja sitten pitäs olla
turpa kiinni, puhumatta mistään mikä saattais järkyttää 16 vuotta sit seksiä viimeks harrastaneen kukkahattutädin ajatusmaailmaa ?  ???

Mitä helvettiä.  :o

Jos haluaa pysyä täysin tuntemattomana, kandee sitten pysyy poissa, koska aina on mahdollisuus että iso-tädin kaiman kummin setä joka
on aina ollut tosi outo, istuu vastapäätä tai tulee kesken kiihkeimmän piiskaoppitunnin kysyy seläntakaa "Jaska! Ostitko maitoa?"

Ei mulla muuta.

-Stoge




Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #62 : 14.07.2014, 13:02 »
Tai sitten puutetta on enemmän niillä, joiden täytyy sopia netissä baarimiitti keskustellakseen seksistä? Muut sitten tekee sitä  >:D

Enkä ole koskaan kyllä tarvinnut vertaistukea panemiseen...

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #63 : 14.07.2014, 13:38 »
Emmä usko että yhtään miittiä varsinaisesti järjestetä sen vuoksi että päästäisiin keskustelemaan siitä paljon on persettä herunu.

Se nyt vaan on niin, että jos kalastuksen harrastajat kokoontuvat johonkin vaikkapa kaljalle, ne aika usein keskustelee kalastuksen
piiriin liittyvistä asioista esim. koukuista ( ;D). Motiivi kokoontumiseen lienee kuitenkin tuttujen ja tuntemattomien tapaaminen.

Jos joku matoonkija ei halua osallistua keskusteluun siitä minkä kokoista haukea on irronnu niin ei sitä oo pakko mennä kuuntelee.

Jos taas joku sivullinen sattuu kuulemaan kuinka "Särjellä oli kaksmetrinen silmienväli" -kommentin, hän voi hetkellisesti ehkä olla
kiinnostunut mutta loppumetreillä tuskin nakkaa vittuakaan.

Itse en käy kovinkaan aktiivisesti miiteissä mutta sen mitä oon pyörähtäny, ei se nyt ihan sellasta piiskojen mittojen vertailua ole.
Olen kyllä havainnollistanut polttohaavojen tekoa käyttäen Heinekenin tuopinalustaa polttovälineenä, se minulle anteeksi annettakoon.
(*edit* se ei ollut liekeissä)

-Stoge

-katy-

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #64 : 15.07.2014, 02:32 »
Emmä usko että yhtään miittiä varsinaisesti järjestetä sen vuoksi että päästäisiin keskustelemaan siitä paljon on persettä herunu.

Se nyt vaan on niin, että jos kalastuksen harrastajat kokoontuvat johonkin vaikkapa kaljalle, ne aika usein keskustelee kalastuksen
piiriin liittyvistä asioista esim. koukuista ( ;D). Motiivi kokoontumiseen lienee kuitenkin tuttujen ja tuntemattomien tapaaminen.
Eipä olis ollut mitään asiaa mihinkään järkkäilyihin,jos herumisesta olis pitänyt mainostella olemattomia- tai no ehkä aikansa kutakin sanoi pässi jne.

Joillekin motiivi voi olla vaikka se, että on kyllästyny omaan mahtavaan suraansa,vuodesta toiseen. Jos nyt sitten sattuu olemaan erakkokinky,ei kai se asiaa muuta sen ihanammaksi.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #65 : 15.07.2014, 09:01 »
Eivätkö miitit ole juuri sitä varten, että voi julistaa herumisensa, koska ylläpito poistaisi vastaavat viestit palstalta?

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #66 : 15.07.2014, 09:56 »
Halusin tarkentaa tätä vielä sen verran että käyn kyllä itsekin miiteissä enkä kiellä siellä puhumasta seksiasioista koska sehän se teema on kun esim tämän baarin väen kesken tavataan.
Tarkoitin vain sitä että keskustelu olisi sen verran hillittyä (plus muu käytös) ettei ulkopuoliset huomioisi sitä.
Vaikka en tosiaan jaksa kuunnella sitä "panin sitä muijaa perseeseen" -juttua niin näistä asioista voi myös puhua menemättä henkilökohtaisuuksiin ja siitä pidän. Mutta vain niin, ettei ympäristö häiriinny. Eli mua häiritsee ne kovaan ääneen huutelijat ja ihmiset jotka tuovat miittiin kumikanansa ja piiskansa ynnä muut rekvisiitat joita sitten demonstroidaan.
En menisi myöskään bondagemiittiin koska en halua harrastaa sitä julkisesti.

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #67 : 15.07.2014, 12:44 »
Halusin tarkentaa tätä vielä sen verran että käyn kyllä itsekin miiteissä enkä kiellä siellä puhumasta seksiasioista koska sehän se teema on kun esim tämän baarin väen kesken tavataan.
Tarkoitin vain sitä että keskustelu olisi sen verran hillittyä (plus muu käytös) ettei ulkopuoliset huomioisi sitä.
Vaikka en tosiaan jaksa kuunnella sitä "panin sitä muijaa perseeseen" -juttua niin näistä asioista voi myös puhua menemättä henkilökohtaisuuksiin ja siitä pidän. Mutta vain niin, ettei ympäristö häiriinny. Eli mua häiritsee ne kovaan ääneen huutelijat ja ihmiset jotka tuovat miittiin kumikanansa ja piiskansa ynnä muut rekvisiitat joita sitten demonstroidaan.
En menisi myöskään bondagemiittiin koska en halua harrastaa sitä julkisesti.
Eikös majavassa ole kevään aikana hölmöilty oikein kunnolla, vaikka siitä on ilmeisesti ollut olemassa jokin suullinen sopimus?

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #68 : 15.07.2014, 14:25 »
Halusin tarkentaa tätä vielä sen verran että käyn kyllä itsekin miiteissä enkä kiellä siellä puhumasta seksiasioista koska sehän se teema on kun esim tämän baarin väen kesken tavataan.
Tarkoitin vain sitä että keskustelu olisi sen verran hillittyä (plus muu käytös) ettei ulkopuoliset huomioisi sitä.
Vaikka en tosiaan jaksa kuunnella sitä "panin sitä muijaa perseeseen" -juttua niin näistä asioista voi myös puhua menemättä henkilökohtaisuuksiin ja siitä pidän. Mutta vain niin, ettei ympäristö häiriinny. Eli mua häiritsee ne kovaan ääneen huutelijat ja ihmiset jotka tuovat miittiin kumikanansa ja piiskansa ynnä muut rekvisiitat joita sitten demonstroidaan.
En menisi myöskään bondagemiittiin koska en halua harrastaa sitä julkisesti.
Eikös majavassa ole kevään aikana hölmöilty oikein kunnolla, vaikka siitä on ilmeisesti ollut olemassa jokin suullinen sopimus?
Mä en osaa sanoa koska en ole majava-miiteissä koskaan käynyt, jos tämä nyt oli mulle osoitettu kysymys...
Tosin sen voin sanoa että kyllä olen käynyt majavassa joskus kun ei ollut edes miittiä ja siellä (alkoholilla oli todella paljon osuutta asiaan) ikävästi kyllä esiintyi juuri sellasta käytöstä kuin tuossa aiemmin kuvasin.

isabella

Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #69 : 15.07.2014, 15:06 »
Eikö tämä Majavamiittiasia ole jo loppuunkäsitelty? Kysessä oli yhden ihmisen humalaiset hölmöilyt, joilla ei varsinaisesti ollut mitään tekemistä kinkyilyn kanssa. Käsittääkseni kyseisellä henkilöllä on nykyisin porttikielto henkilökunnan puolesta Majavaan.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #70 : 15.07.2014, 15:56 »
Mutta vain niin, ettei ympäristö häiriinny. Eli mua häiritsee ne kovaan ääneen huutelijat ja ihmiset jotka tuovat miittiin kumikanansa ja piiskansa ynnä muut rekvisiitat joita sitten demonstroidaan.

Miiteissä ei vielä toistaiseksi ole koskaan nähty kumikanaa.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #71 : 15.07.2014, 17:32 »
Jos kumikana on 'shit list' materiaalia niin entäs jos tuon kumisen lampaan ja demonstroin sen käyttöä ?  :o

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #72 : 15.07.2014, 18:06 »
Jos kumikana on 'shit list' materiaalia niin entäs jos tuon kumisen lampaan ja demonstroin sen käyttöä ?  :o
Kuulostaa sopivalta apuvälineeltä vantaan miittiin.

K-nix

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #73 : 15.07.2014, 21:51 »
Eikös se lammas olisi oiva väline kaljakelluntaan? Tietysti sen pitäisi olla jokseenkin ilmatiivis...

Noista anonymiteettijutuista, mulla on äärettömän huono nimi- ja kasvomuisti. Ehkä jos paljaan pimpin näkisi, voisi tunnistaa... Jotkut pitävät minua ylpeänä, kusipäänä, arroganttina tai kaikkia noita kolmea ihan vaan siksi kun en yleensä tervehdi ketään enkä lähesty smalltalkmielessä, ainoastaan jos sattuu olemaan asiaa. Aikoinaan näin suurta vaivaa opetellessani ympäristöä tarkkailemalla sitä "oikeaa" sosiaalista käyttäytymistä, mutta olen sittemmin luopunut siitä havaittuani sen olevan yliarvostettua. Saattaahan se flaksi käydä paremmin mutta en mä jaksa. Jos minä sanon, että olisi kiva tavata, myös tarkoitan sitä. Jos minä sanon, että onpas neiti haaskan näköinen, myös tarkoitan sitä, ja tahallisen tai tahattoman väärinymmärryksen mahdollisuus on minulle luontaista ja pulahtaa ulos aivan ajattelematta :D

Leikki leikkinä ja asiaan. Minua henkilökohtaisesti ei paljoa hetkauttaisi jos lievästi (heh) oudot piirteeni tulisivat yleiseen tietoisuuteen, mutta tähänastiseen elämänkokemukseeni perustuen oletan, että siitä koituisi läheisilleni enemmänkin traumoja ja sitä myöten saattaisin saada itsekin paskaa niskaani. Ja koska käyttäydyn muita kohtaan kuten toivoisin itseäni kohtaan käyttäydyttävän, en tunne koskaan ketään ellei tapaamisesta ole erikseen sovittu. Joskus kun olen tavannut jonkun partnerini, on pantu kuin kanit varttia aikaisemmin mutta julkisella paikalla tavattaessa suhde on ollut tilanteen edellyttämä: työkaveri, asiakas, palveluntuottaja, kummit... siis naapurin tyttö, kaupan täti... whatever. Osa esimerkeistä on fiktionaalisia.

Äh, kyllä kai kaikki tajuavat että ei kinkyhommista huudella sen enempää kuin salasuhteistakaan? Eikö?

Norja

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #74 : 15.07.2014, 23:23 »
Joo, niinkuin sanoin mä en ole aina ihan mitä mä sanon täällä. Tapani mukaan teki mieleni pikkusen virittää kun tää ketju on aika kiva mutta mitään ei tapahdu. Tossa viimeisimmässä oli yks mua kiinnostava asia toi ettei ole hyvä "huudella" kinky- tai salasuhteista tai yleensäkään seksuaalisuuteen liittyvistä asioista ilmeisesti paljastumisen pelossa. Mä olen melko tiukka fundamentalisti tietyllä tavalla vaikka aika sekanen sellanen. Mulla on ollut tapana miettiä asioiden nimittämistä jollakin tapaa versus siihen mitä ne on mustavalkoisesti. Toi salasuhdehan tarkoittaa ellei aviorikosta niin pettämistä, samaan tapaan vapaa tai avoin suhde on toinen nimitys huorinteolle, niinkuin olutharrastus voi tarkoittaa juoppoutta, kamppailulajit ovat tappelusta eri nimellä. Mitähän se poly sitten on? Oisko se jotain sitoutumis- tai läheisyysesteisten omaa juttua toisella nimellä? Mä olen aikanaan joutunut oman uskoni ja kinkystelyn kanssa pahoihin ristiriitoihin koska olen vetässyt toisten ihmisten häpeän raakana kurkustani alas ja joutunut hämmennyksiin. Nykyisin tiedän, että oma seksuaalisuuteni on Jumalan lahja siinä missä rakkauskin, ja koska toimin seksissäni rakkauden kautta ja totuudessa avoimesti, se on Jumalan mielen mukaista ja ei vahingoita minua kuten salassa tehty häpeily ja vaivihkainen muina miehinä oleminen. Ja mä en sit ole mikään tuomionpasuuna hei, päinvastoin, mutta mun mielestä mulle itselleni on aina sopinut kahden kauppa ja piste, vaikka kaikenlaisia vaiheita mullakin on ollut... En ole vielä kaapista ulos esim. lapsilleni, mutta muille tuntemilleni ihmisille tavallisesti olen ihan out ja 24/7. En nimittäin tapaa elämässä juuri muita ihmisiä kuin niitä jotka ovat verkostossani läheisiä. Uskon, että lapseni saavat tietää minusta lopulta kaiken kunhan varttuvat hetken. Oltiin muuten kundin kanssa Valtteri-festrivaalilla meikatun gayn kanssa lauteilla telttasaunassa. Kundi oli ihan et joo, olipa homo kännissä.

Anonymiteetti ei tarkoita salailua vaan nimettömyyttä. Nimettömyys on huono käännös, koska meillä kaikilla on nimi tai nikki. Nimettömyys muiden kuin toistemme kanssa on mahdollista, mutta esim "ketä näit miitissä tai bileissä, anna sen jäädä sinne" ei toteudu sataprosenttisesti koskaan ja siitähän ei ole olemassa edes sellaista kirjoittamatonta sääntöä niinkuin usein kuulee monestakin asiasta olevan. Kyyberin maalaisjärki sopii ehkä maalaisille mutta kaupunkilaisilla saattaa olla eri tavat. uskon hyväntahtoisuuteen, hyvyyteen ja rakkauteen ihmisten välillä jopa niin paljon, että minua ei haittaa että minusta puhutaan jossakin tietämättäni. Varsinkin kun minulla ei ole mitään salattavaa tai hävettävää. kaikki toimeni kestävät päivänvalon niinsanotusti ja jos eivät kestä, kannan niistä itse täyden vastuun. Nih.

Tosi hyvää kesää muuten kinkyt ja siunausta täältä Nekalasta joka on maailman paras paikka tähän asti :love: