Kirjoittaja Aihe: Forced Bi  (Luettu 5466 kertaa)

vide

  • Vieras
Forced Bi
« : 14.03.2015, 13:14 »
Onko täällä olemassa niin kovia dommeja ja sekä orjia jotka pystyvät tähän?
« Viimeksi muokattu: 14.03.2015, 18:09 kirjoittanut vide »

Suzie

  • Vieras
Vs: BI force
« Vastaus #1 : 14.03.2015, 18:00 »
Termi ei ole tuttu eikä pikainen googlauskaan antanut yksiselitteistä selitystä. Täsmentäisitkö?


Edit: Ketjun otsikko oli alunperin jotain muuta. Forced Bi toki on terminä tuttu.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2015, 19:44 kirjoittanut Suzie »

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2612
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: BI force
« Vastaus #2 : 14.03.2015, 18:04 »
Termi mitä tässä haetaan lienee Forced bi...

vide

  • Vieras
Vs: BI force
« Vastaus #3 : 14.03.2015, 18:07 »
Termi mitä tässä haetaan lienee Forced bi...

Joo kiitos oikaisusta.

PS. Aukeeko  suu, jos Domme käskee?

vide

  • Vieras
Vs: BI force
« Vastaus #4 : 14.03.2015, 18:10 »
Termi ei ole tuttu eikä pikainen googlauskaan antanut yksiselitteistä selitystä. Täsmentäisitkö?

Eli teet mitä käsketään  otat suihin tai kakkoseen.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Forced Bi
« Vastaus #5 : 14.03.2015, 18:13 »
Eipä tuo ole kovinkaan kova juttu. Käskeminen tähän se helpoin osa.  8)


-katy-

  • Vieras
Vs: Forced Bi
« Vastaus #6 : 14.03.2015, 18:16 »
Mulle kyllä olisi liian kova juttu,jos en olisi bi-henkinen. Mutta että se, että voi "pakottaa tekemään jotain!" vaatii suhteelta aika paljon tai siis ettei sitä tuntemattomien anna pakottaa yhtään mihinkään itseään. Joskus tosin sekoillut jotain,mutta en varsinaisesti aiheeseen liittyen
« Viimeksi muokattu: 14.03.2015, 19:52 kirjoittanut katy »

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Forced Bi
« Vastaus #7 : 14.03.2015, 18:39 »
Eikös tämä pakottaminen vastuullisissa suhteissa mene niin, että ensin määritellään rajat. Ei-sallitut ja sallitut.
Sitten D pakottaa s:n tekemään tai olemaan kohde alueelta: Sallitut.

vide

  • Vieras
Vs: Forced Bi
« Vastaus #8 : 14.03.2015, 19:26 »
Mulle kyllä olisi liian kova juttu,jos en olisi bi-henkinen. Mutta että se, että voi "pakottaa tekemään jotain! vaatii suhteelta aika paljon tai siis ettei sitä tuntemattomien anna pakottaa yhtään mihinkään itseään. Joskus tosin sekoillut jotain,mutta en varsinisesti aiheeseen liittyen

Joo Komppaan.

vide

  • Vieras
Vs: Forced Bi
« Vastaus #9 : 14.03.2015, 19:29 »
Eikös tämä pakottaminen vastuullisissa suhteissa mene niin, että ensin määritellään rajat. Ei-sallitut ja sallitut.
Sitten D pakottaa s:n tekemään tai olemaan kohde alueelta: Sallitut.

Näinkin se on, mutta domnena mua vituittais kaikkeen suostuva sub.
Liian kuuliainen sub on yhtäkiinnostava  kuin työpaikan 1900.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Forced Bi
« Vastaus #10 : 14.03.2015, 19:41 »
Näinkin se on, mutta domnena mua vituittais kaikkeen suostuva sub.
Liian kuuliainen sub on yhtäkiinnostava  kuin työpaikan 1900.

Älä sinä käy Dommejen puolesta laukomaan mukatotuuksia siellä. En käy mäkään muuten kuin omasta puolestani, josta sanon että subi joka tekee kuten minä sanon, silloin kun minä sanon eikä mitään muuta kuin minä sanon ei ole lainkaan liian kuuliainen, vaan juuri sellainen mitä olen tilannut. Muitakin vaatimuksia hyvän subin pitää täyttää, mutta mitään pikkuprinsessamaista kiukuttelua en ihan oikeasti vaan voi sietää.

ps. mikä on "työpaikan 1900"?

Suzie

  • Vieras
Vs: Forced Bi
« Vastaus #11 : 14.03.2015, 19:43 »
Alkuhuomautus: Ilmaisuista "Domme" ja "otat suihin" voidaan olettaa että tarkoitat että nimenomaan miehen kanssa kontaktissa oleminen tekisi subista/orjasta bi:n. Kun lasketaan mukaan "kakkonen", tarkoittanet että kyseinen subi oli heteromies. Eli naiset on rajattu ulkopuolelle; sekä lesbot (joille suhde Dommen kanssa olisi normaali olotila) että heterot (jotka eivät normaalisti olisi Dommen kanssa). Tarkoititkohan että naisille olisi helpompaa olla biseksuaali kuin miehille?


Mieskin voi jo muutenkin olla bi, silloin tuo ei välttämättä ole kovin iso juttu. Silloin pakottaminen voi kohdistua siihen, että ei itse saa valita kumppaneitaan, kohteen persoona ei muuten vain ole miellyttävä tai vaikkapa hygienia ei ole tyydyttävällä tasolla.


Mutta siitä bi-asiasta: Jos tämä olisi ehdoton ei-ei, sen luulisi olevan siellä ehdottomien kieltojen listalla, ja vastuuntuntoinen D ei välttämättä kovin kepein perustein tuohon painostaisi. Silloinkaan tekemistä ei varmaan rajoittaisi juuri se, että joutuu väärän sukupuolen kanssa tekemisiin vaan yleisesti kieltolistalla olevan asian pyytäminen. Joillekin esim. ulosteen syöminen voi olla kovempi juttu, joillakin asia ehkä on toisinpäin.


Sitten voidaan miettiä, kuinka auliisti yleensä haluaa miellyttää D:tä. En näe tuota Forced Bi:tä tässä suhteessa mitenkään monista muista asioista erilaisena asiana.


Ai minä itsekö? Erittäin todennäköisesti tekisin kuten Omistaja käskee. Meillä tämä asia on käsitelty rajoista puhuttaessa, ja siihen liittyy piirteitä, jotka tiedän Omistajani ottavan huomioon riittävässä määrin, kun hän tuollaisen käskyn antaa.


Ja onhan subilla aina turvasana paniikkitilanteita varten, eikö niin?


Edit: On se nyt vaikeaa vastata suoraan. Vastaus avaajan kysymykseen: Kyllä on



-katy-

  • Vieras
Vs: Forced Bi
« Vastaus #12 : 14.03.2015, 20:00 »
Näinkin se on, mutta domnena mua vituittais kaikkeen suostuva sub.
Liian kuuliainen sub on yhtäkiinnostava  kuin työpaikan 1900.
En ole dominoiva enkä kai subikaan,kun olen erakko,mutta kommentoin silti  ;D

Hännän heilutus ja kieli pitkällä läähätys ei ole mun juttu puolin eikä toisin. Jos ihmisellä ei ole mitään omaa tahtoa,antaisin levätä rauhassa tai korkeintaan vinkkaisin salatulla tavalla, että nyt on aika löytää se oma tahto. Joskus se voi kai olla täysin sama kuin kumppanin.
Jos ihmiselle syntyy joskus selkeä oma tahto ja halu, se ei kai tarkoita nirppanokkaista rinsessaa tai prinssiä. Joskus tosin voisi joutua tekemään vastoin omaa halua ja tahtoa,mutta ei se asiaa miksikään muuta.

Toki jos aivottomien ihmiskuorien kanssa haluaa olla tekemisissä, se ei kuulu mulle enkä sellaiseen puutu kuin korkeintaan hämmästellen hiljaa mielessäni  O:-)

vide

  • Vieras
Vs: Forced Bi
« Vastaus #13 : 14.03.2015, 20:15 »
Näinkin se on, mutta domnena mua vituittais kaikkeen suostuva sub.
Liian kuuliainen sub on yhtäkiinnostava  kuin työpaikan 1900.

Älä sinä käy Dommejen puolesta laukomaan mukatotuuksia siellä. En käy mäkään muuten kuin omasta puolestani, josta sanon että subi joka tekee kuten minä sanon, silloin kun minä sanon eikä mitään muuta kuin minä sanon ei ole lainkaan liian kuuliainen, vaan juuri sellainen mitä olen tilannut. Muitakin vaatimuksia hyvän subin pitää täyttää, mutta mitään pikkuprinsessamaista kiukuttelua en ihan oikeasti vaan voi sietää.

ps. mikä on "työpaikan 1900"?

Se on kassa.

vide

  • Vieras
Vs: Forced Bi
« Vastaus #14 : 14.03.2015, 20:21 »
Näinkin se on, mutta domnena mua vituittais kaikkeen suostuva sub.
Liian kuuliainen sub on yhtäkiinnostava  kuin työpaikan 1900.
En ole dominoiva enkä kai subikaan,kun olen erakko,mutta kommentoin silti  ;D

Hännän heilutus ja kieli pitkällä läähätys ei ole mun juttu puolin eikä toisin. Jos ihmisellä ei ole mitään omaa tahtoa,antaisin levätä rauhassa tai korkeintaan vinkkaisin salatulla tavalla, että nyt on aika löytää se oma tahto. Joskus se voi kai olla täysin sama kuin kumppanin.
Jos ihmiselle syntyy joskus selkeä oma tahto ja halu, se ei kai tarkoita nirppanokkaista rinsessaa tai prinssiä. Joskus tosin voisi joutua tekemään vastoin omaa halua ja tahtoa,mutta ei se asiaa miksikään muuta.

Toki jos aivottomien ihmiskuorien kanssa haluaa olla tekemisissä, se ei kuulu mulle enkä sellaiseen puutu kuin korkeintaan hämmästellen hiljaa mielessäni  O:-)