Kirjoittaja Aihe: Forced Bi  (Luettu 5464 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Vs: Forced Bi
« Vastaus #15 : 14.03.2015, 21:54 »
Mulla on nyt tässä pitkä historia takana ja se ei ole mitenkään kinky-jos siis tahdotaan nähdä ihmisen oman tahdon syntyminen ja lujuus täysin ulkopuolella Kinkyyden-siitä vain.

N. 18 vuotta sitten kysyin itseltäni ja parilta fundamentalisti-tuttavalta, että miten voi tehdä herran tahdon vastaisesti(kiukutella,kapinoida, olla luopio,paha,syntispaska),jos ei ole omaa tahtoa olemassa ensinkään. Tuttavat ihmettelivät vain kysymystäni,mutta siitä kai lähti oma irtautumiseni tahdottoman epäsikön osasta pois. Noh, ei ole ollut kovin "MULLE TÄSSÄ KAIKKI NYT HETI"-tie  ;-D

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Forced Bi
« Vastaus #16 : 15.03.2015, 08:07 »
Olen nämä forced-jutut ymmärtänyt niin että kyse on "pakottamisesta" eikä siis pakottamisesta. Eli osa jutun jujusta on siinä että se dominoiva pakottaa tekemään juttuja joita halutaankin tehdä. Sama koskee mielestäni muutenkin koko asetelmaa...subi määrittelee rajat ja dominoiva tekee niiden sisällä "mitä haluaa". Ehkä noissa forced-jutuissa siihen pakottamisen tuntuun lisätään hiukan sitä "pakon" tunnetta...muutama metri narua tai vankat kahleet varmaan ovat yksi tällainen keino.

Aloittajan kysymykseen en osaa aivan vastata.

Rotten

  • Vieras
Vs: Forced Bi
« Vastaus #17 : 20.03.2015, 02:18 »
^

Juuri näin.

HerrMann

  • Vieras
Vs: Forced Bi
« Vastaus #18 : 20.03.2015, 09:49 »
Itse olen tuota forced bi ajatusta pohtinut rangaistusmuotona. Mulla ei ole itsellä mitään haluja samaan sukupuoleen, mutta jos olen rikkonut dommen antamia sääntöjä pahasti ja hänen tarvitsee antaa paha rangaistus mikä tuntuu vastenmieliseltä, niin ansaitakseni anteeksiannon voin suostua moiseen kuvioon. Kyse on ihan täysin siitä, että minut pakotetaan tekemään jotain mitä en halua enkä nauti, mutta siitä pakottamisesta ja dommen miellyttämisestä saan sitten omat kiksini.