Kirjoittaja Aihe: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?  (Luettu 15870 kertaa)

vila

  • Vieras
Rupesi kiinnostamaan, että näkyykö kinkyys jollain tavalla arkipukeutumisessanne?

Kun kauan kinkyilin kaikkien yhteisöjen ulkopuolella niin itselleni ei tullut mieleen vaikuttaako pervoilu arkisiin vaatevalintoihin jotenkin. Kun olen naturisti niin hilluin ennen lapsen syntymää aina tilaisuuden tullen alasti eikä siinä ollut sillä tavalla mitään kinkyä. Nykyään se on kinkyä etten saa nakuilla edes seksin aikana :/ Puolison fetissimuumiksi pukeuduin kun hän halusi, mutta kodin ulkopuolella ei mitään fetissijuttuja. Nykyään saattaa olla esim. töissä muiden vaatteiden alla hänen fetiisiensa mukaisia juttuja piilossa. Olen tietysti aikuisena pukeutunut aina naisellisesti, mutta enemmän kirjastonhoitajatyyliin. Nyt hassusti muutaman viime vuoden aikana olen huomannut, että alan horahtaa. Uudet vaatteet ja kengät ei kiinnosta ellei ne sovi glitterhuorailuun :O Vähän aikaa sitten leikin jo ajatuksella, että voisi mennä työpaikan naamiaisiin Harley Quinnina - mutta aika ei nyt ole siihen kypsä :P
« Viimeksi muokattu: 04.05.2018, 09:15 kirjoittanut vila »

mama89

  • Vieras
Vs: Näkyy kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessa?
« Vastaus #1 : 04.05.2018, 08:26 »
Olen aina ollut arka ulkonäön ja pukeutumisen suhteen - varsinainen seinäruusu jopa. Bdsm:n ja siihen liittyvän pukeutumisen myötä olen yllätyksekseni hullaantunut nahkasta, latexista ja pvc:stä. Huomaankin yhä useammin valitsevani myös vaniljoiden keskelle nahkahametta, kiiltäviä mustia housuja ja verkkosukkahousuja - ja tälle seinäruusulle se on paljon! Edellisissä firman pikkujouluissa sain suunnattomat kiksit, kun päälläni oli lyhyt, avokauluksinen mekko ja jaloissa stay-upit, jotka vilkkuivat helman alta.

Choked

  • Vieras
Itselläni tyyli on ollut jo teinistä asti gootti/rock/metalli tyylinen. Yläasteella/lukiossa rajusti gootti joka on nyt muotoutunut tähän päivään eri käänteiden kautta alternative/metalli/pin-up tyyliseksi. En ehkä nuorempana osannut ajatella, että pitämäni korsetit ja niittikaulapannat olisivat niin "kinkyjä", silloin tavoitus oli enemmänkin shokeerata kanssaihmisiä. Tämä kaikki on kuitenkin johtanut siihen, että voin "luontevasti" käyttää ystävieni ympärillä kaulapantoja, verkkosukkahousuja, epäilyttäviä korkkareita  ja muuta vastaavaa ilman sen suurempia ihmetyksiä :D Uusien ihmisten kanssa tuntuu myös siltä, että he hyväksyvät helpommin kinkyt asusteeni, koska olen ollut ensi tapaamisesta asti vähän erilailla pukeutuva  ::) Nykyään kuitenkin saan säväreitä siitä, että voin laittaa kaulapannan vaikka ystävän juhliin/baariin tai pitää firman pikkujouluissa minimekkoa hävyttömillä sukkahousuilla  >:D Ja suosikki arkilook menee vähän sinne sihteeri/pin-up maastoon  :love:

UW

  • Vieras
Metalli/gootti-tyyliä on arjessa vaihtelevassa määrin. Enemmän jos keikalle, baariin jne. Ero kinkybileisiin varsin pieni. Jos sellaisiin sattuu kerran vuodessa eksyttyä

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Itse erotan kinky- ja vaniljapukeutumisen toisistaan. Arkena pukeudun farkkuihin ja tennareihin, joskus ihan tavalliseen mekkoon ja kinkybileissä sit vedän ne fetish-vaatteet päälle.

Voisin vähän verrata tätä normaaliin yökerhoon lähtemisellä. Silloinkin tykkään laittautua eri tavalla kuin arkena. Samoin kinkybileisiin tykkään laittautua tavalla, jota en arkena tee.

Minulla fetish-vaatteet merkitsevät sitä, että saan hetkeksi vapautua tylsästä arjesta. Arkena niitä en laita päälle, koska arki.

PastelCarousel

  • Vieras
Goottityyliä ja pastellivärejä näkyy täälläpäin, olenpa saattanut villeimpinä päivinä laittaa julkisille paikoille vaikka collarinkin päälle, usein tosin Herran miellyttämiseksi.
Toisaalta, ihan arkiminäkin on  mustanpuhuva, mutta söpöistä asioista tykkäävä, joten eipä sitä sinänsä huomaa.

Vielä fetimpiä vaatteita löytyy sitten vähän erikoisiimpin tilanteisiin. :D

notpeikko

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 233
  • Galleria
Pikkusuus näkyy arjessa niin että kun yleensä pukeudun mustiin tai tummiin niin saattaa jotai pikku juttuja löytyy- pinssejä, söpö kassi, hiuksissa joku kiva koriste, avaimenperä yms.. :)

lemmikki

Omasta mielestä ei näy. Joidenkin ystävien mielestä näkyy. Pukeutumiseni vaihtelee päivän ja mielentilan mukaan ja esim. korkeat korot kuuluu arkeenkin. Saatan myös olla tavallista naisellisemmin tai rokahtavammin pukeutunut, enkä niinkään seuraa muotia vaan lähinnä omia tai D:n mieltymyksiä noudattelen.

Mut en yhdistäisi niitä tosiaan kinkyilyyn vaan enemmänkin persoonaani.

Usein alistussuhteen vuoksi valittu vaateparsi ei erotu erityisen kinkynä, vaan saatan pukea vaikka D:n valitsemat farkut tai jättää alusvaatteet pois mekon alta. Sen sijaan kaikkien silmään selkeästi erottuvat kinkybileisiin soveltuvat vaatekerrat pysyvät arkena kaapissa tai makkarikäytössä. 

Panta mulla on usein kaulassa. Eikä sitä oikein voi sekoittaa perus-chokeriin. Se ehkä selkeimmin arjessakin erottuva tekijä.

latexbun

  • Vieras
En tiedä näkyykö se vaatteista, naamasta tai muustakaan.

DareDoll

  • Vieras
Töihin pukeuduin kuin mummo. Vapaalla vaihtelevasti, välillä vaaleanpunaisiin housuihin ja hello kitty -asusteisiin, usein viikonloppuisin rock-henkisesti mielellään. Kinkybileisiin mulla kuuluu fetish-vaatetus lähes aina. Naamasta kai sen kinkyyden näkee sitte kaikki  O0

Ynspi

Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #10 : 04.05.2018, 16:06 »
Pikkusuus näkyy aika paljonkin. Söpöjä pinnejä, pantoja, pehmoleluavaimenperiä yms suloisia asusteita. Nyt kun elää villiä opiskelijaelämää ja ulkona juoksee vähintään kaksi kertaa viikossa niin pääsee myös bilevaatteisiin sisällyttämään esim hienoa korsettia, kuumia popoja yms. asusteita joista saan kiksejä.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #11 : 04.05.2018, 16:47 »
Ei näy arjessa taikka bileissä mitenkään, näkyy enemmän sitten toimissa.
Vaatteet on kuitenkin itelle vain osa ihmisen persoonaan, toiset on farkuissa, toiset lyhyissä hameissa ja koroissa, joku tykkää rutistella lihojaan korseteilla...ei niissä ole mitään kinkyä. Ennekuin joku vetää latexin taikka kumin kaapistaan niin...joo, menee sinne persoonaan jos normiympäristössä näkyy. Kinkybileissä kun ne papan vanhat blackhorsetkin voi olla fetishi taikka kinkyasustetta...eihän tuo riipu kuin siitä kuka noita kantaa ja miksi. Joo, olen villasukkafetisti....noi ei onneksi näy kaikille kun pidän kuitenkin pitkälahkeisia housuja, vai miten toi lasketaan?  :o

vila

  • Vieras
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #12 : 04.05.2018, 16:53 »
Joo, olen villasukkafetisti....noi ei onneksi näy kaikille kun pidän kuitenkin pitkälahkeisia housuja, vai miten toi lasketaan?  :o

No jos sinulla on villasukat 365pv/vs niin eikö se ole sitä, että fetissi näkyy myös arjessa :D

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #13 : 04.05.2018, 17:34 »
Joo, olen villasukkafetisti....noi ei onneksi näy kaikille kun pidän kuitenkin pitkälahkeisia housuja, vai miten toi lasketaan?  :o

No jos sinulla on villasukat 365pv/vs niin eikö se ole sitä, että fetissi näkyy myös arjessa :D
Hmm, terveisiä kaikilla alushousufetisteille sitten täältä, nekin on yleensä jalassa....ei taida pitää vettä tuo päättely :D

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #14 : 04.05.2018, 17:35 »
Näkyy vahvasti.

Alistajana olen vain oma ilkeä itseni, en näyttele.
Arjen pukeutumisessa noudatan omia mieltymyksiä piittaamatta pätkääkään muodista tai muiden mielipiteistä.

Kummassakin roolissa olen avoin itseni, välittämättä vaikka se veisi ojaan.