Kirjoittaja Aihe: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?  (Luettu 15869 kertaa)

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #15 : 04.05.2018, 17:40 »
Mä aloin tässä nyt miettiä, että millaista edes teoriassa olisi daddy-pukeutuminen... "Maailman paras isi" -paita ja hoitolaukku?

vila

  • Vieras
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #16 : 04.05.2018, 18:15 »
Joo, olen villasukkafetisti....noi ei onneksi näy kaikille kun pidän kuitenkin pitkälahkeisia housuja, vai miten toi lasketaan?  :o

No jos sinulla on villasukat 365pv/vs niin eikö se ole sitä, että fetissi näkyy myös arjessa :D
Hmm, terveisiä kaikilla alushousufetisteille sitten täältä, nekin on yleensä jalassa....ei taida pitää vettä tuo päättely :D

Me varmaan määritellään fetissi eri tavalla.

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 541
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #17 : 04.05.2018, 18:17 »
Ei näy.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #18 : 04.05.2018, 18:31 »
Mä aloin tässä nyt miettiä, että millaista edes teoriassa olisi daddy-pukeutuminen... "Maailman paras isi" -paita ja hoitolaukku?
Varmaan sitä mitä ite harrastan, matchaavat t-paidat ja hoitolaukku mun olalle, joskus jopa rattaita työnnellen...

riina_77

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 89
  • Vaikia
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #19 : 04.05.2018, 18:47 »
Ei.

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #20 : 05.05.2018, 01:55 »
Ei näy.

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #21 : 05.05.2018, 07:53 »
Ei varsinaisesti, mutta pukeutumiseen on aina kuulunut tiettyjä elementtejä kuten harnesseja ja pantoja ihan vaan koska diggaan niistä.

godjat

Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #22 : 05.05.2018, 08:31 »
No ei voi oikein sanoa, että näkyisi. Musta on läpi aikojen ollut todella mukava ja kutkuttava ajatus, että ulkonäköni tai vaatevalintani eivät paljasta mieltymyksistäni mitään ulkopuolisille. Oikeastaan siistiltä, tavalliselta ja kiltiltä näyttäminen on mulle juuri "se" juttu, joka saa sukat pyörimään jaloissa. Säädyllisen pituiset hameet, silkkipaidat ja puuvillapikkuhousut ovat musta vaan käsittämättömän viehättäviä vaatteita myös seksiyhteyksissä.

Perinteisesti seksikkäiksi tai vaikka nyt näiksi fetish-tyylisiksi mielletyt vaatteet tai asusteet eivät taas ole yhtään oma juttu, vaikka muilla voivatkin näyttää hyvältä.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2259
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #23 : 05.05.2018, 09:50 »
Enpä usko että näkyy hirveästi. Tykkään tosin aika paljon kaikista söpöistä asioista, eli pikkuisuus saattaa vähäsen näkyä, vaikka minussa on aika vähän pikkuisuuspiirteitä muutenkin. Kaapit mulla on kinkyteemaisia asuja pullollaan, mutta käytän niitä aivan liian harvoin.

Pinku

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 539
  • Babygirl
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #24 : 05.05.2018, 12:18 »
Mie pukeudun haalareihin, playsuitteihin, lappuhaalareihin bodeihin, mekkoihin, lappuhammeisiin, värikkäisiin sukkahousuihin, kaikkeen vaalianpunaseen ja värikkääseen.

Ostan lastenvaatteita ja kenkiä koska on niin pieni jalka. Onneksi oon pikkunen, niin ei haittaa, vaikka erityislasten vaatteita käytänkin.  ::) ;D ja tutti koruja ja rusetteja ja korvia käytän palijon.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #25 : 05.05.2018, 13:53 »
Rupesi kiinnostamaan, että näkyykö kinkyys jollain tavalla arkipukeutumisessanne?
En usko.

Tinkerbell

Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #26 : 05.05.2018, 17:02 »
Ei näy :)

juspu

  • Vieras
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #27 : 05.05.2018, 17:16 »
Ei näy. En myöskään saa kicksejä toisen erottuvasta pukeutumisesta arjessa(enkä neljän seinän sisällä).

Piilukko

  • Vieras
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #28 : 05.05.2018, 17:21 »
Mielenkiintoinen pukeutuminen tuli ensin, kinkysuhteet sen jälkeen.
Mulla ei ole fetissejä vaatetukseen liittyen, joten fetissit ei näy (ei omat eikä kumppanien). Nahkaa, satiinia, samettia ja korkokenkiä käytän muutenkin, ja oikeastaan aika vähän makkarissa. Jos tästä lateksiin intoudun, niin käyttäisin sitä myös arkipukeutumisessa, materiaali kuin materiaali. Mun "selkeämmät" kinkykuteet on enimmäkseen alusvaatteita ja yövaatteita, niitä ei siis kadulla kulkiessa näy. Jos esimerkiksi käytän pikkuisvaatteita, vaikkapa haalareita, niin en mä sillon ole kutenkaan little spacessa, joten en miellä tilannetta kinkyvaatteisiin pukeutumiseksi.

En hae pukeutumisella erottuvuutta, vaan pukeudun itseäni miellyttäviin vaatteisiin, sellaisiin, joita jään katsomaan näytetikkunan heijastuksesta kun kuljen sen ohi. Ne nyt sattuvat olemaan rokokoo-mekkoja ja keskiaikapukuja ja vampyyriviittoja.

tiltu

Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #29 : 05.05.2018, 17:21 »
Hmm. Koska normaali tyylini on "täti", niin pyrin piilottamaan asuuni jonkun pienen vinkin, joka voi tarkkasilmäiselle kertoa, että kaikki ei ole ihan niinkuin päällepäin näyttää  ;)