Kirjoittaja Aihe: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?  (Luettu 15871 kertaa)

Ellu

Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #30 : 05.05.2018, 18:43 »
Näkyy välillä. Pidän usein käsiraudat kaulaketjua tai chockerkorua, joka on oikeasti avaimella avattava kaulapanta pienenä vihjeenä ihan huvikseni. Mulla oli (tai on vieläkin, mutta kaverilla kavennuksessa kunnes saa aikaiseksi hoitaa, kun paino pudonnut muutamia kiloja) nahkahame, josta tykkäsin paljon ja olen pitänyt monilla baarireissuilla ja risteilyillä. Ja no halloweenista onkin jo tullut ihan perinne, että pukeudun mustaksi enkeliksi ja lähden kavereitten kanssa viettämään ihan perus baari-iltaa. Viime vuonna pvc-mekko asuna ja sitä edellisenä nahkakorsetti. Oliskohan tänä vuonna latex sitten XD

Wasabi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 238
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #31 : 05.05.2018, 19:48 »
Kyllä ja ei. Pikkutyttöily näkyy usein arkipukeutumisessani: saparoita, pastellivärejä, söpöjä printtejä jne. Toisaalta en usko että kovin moni yhdistää sitä mihinkään kinkyyn. (Koska en aina yhdistä itsekään) Arkivaatetukseni on sellainen asia johon Daddylläni on valtaa, eli siinä mielessä se on kytköksissä alistumiseeni. Mutta tämä ei tietysti näy ulospäin.

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #32 : 05.05.2018, 19:51 »
Öööhhh. Joskus 10v sitten kun Treella oli vielä hevibaareja niin tuli kyllä laitettua kaikenlaista rohkeempaa/kinkympää asua (pvc:tä suosin) ja asusteita päälle. Vieläkin kyllä keikoille ja goottibileisiin laitan korsettia ja saapasta ja mitälie, mut se ny kuuluukin metalli/goottijuttuihin normaalisti.

Jos vaan kauppohin tms. lähden pyörimään niin en panosta. Varsinkin jos lähden yksin jonnekin niin en kaipaa ihmisten katseita, mutta porukassa tms. on helpompaa liikkua enemmän omana itsenään. Töissä ollessa on ollut vaan farkut ja normipaitoja, ei mitään erityistä.

Nykyään kun jossain normibaareissa/pubeissa notkuu niin harvoin enää tulee Väläyteltyä mitään - no, ehkä jotain saappaita. ^-^

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #33 : 05.05.2018, 21:19 »
Ei näy, olen melko mukavuudenhaluinen ja puristavia vaatteita ja saapikkaita en normi arjessa käytä. Bileet, reivit ja baarit sit eri asia.

alistaja

  • Vieras
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #34 : 05.05.2018, 22:40 »
eipä näy, jollei joku pidä huomiovaatetusta kinkynä.

Uvery

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Succubus
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #35 : 06.05.2018, 08:34 »
Tavallaan, vaikka ei sitä kukaan muu huomaa. Mun mielestä on kivaa boostata omaa itsetuntoa sillä, että pukeutuu omaan silmään tyylikkäästi ja vahvasti. Ja kun on itsevarma olo, on myös seksuaalinen olo. En tee mitään kovin isoa eroa arki- ja bilepukeutumisen välillä, ja mun kinkyys on tavallaan kokoajan mielen päällä. Yksittäisissä jutuissa kinkyys näkyy ehkä asioiden puuttumisena; en käytä mitään avonaista ja paljastavaa tai minkäänlaisia chokereita tai pantoja, vaikka ne rokkityylin kanssa menisikin hyvin. Haluun tuntea itseni arvokkaaksi ja vahvaksi ja käytän pukeutumista itsetuntoboostina.

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #36 : 06.05.2018, 23:20 »
Mulla roikkuu repun vetoketjusta nänninipistimet. Koskaan ei tiedä millon tarvii!  ;D

isabella

Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #37 : 07.05.2018, 06:56 »
Ei näy. Arkena/töihin pukeudun asiallisesti mutta mukavasti, ulos lähtiessä usein näyttävästi ja seksikkäästi mutta ihan vaniljaisesti. Kinkybileisiin sitten jotain sinne paremmin sopivaa. Fettari kun en ole niin vaatteet eivät sen kummempia väristyksiä aiheuta

Subillani sen sijaan on lukittu panta kaulassa 24/7. Ja se on ihan selkeästi kaulapannan näköinen ja riippulukko on näkyvillä edessä. Ilmeisesti silti vaniljaihmiset varsin harvoin sitä ihmettelevät tai edes huomaavat.

hiitamus

  • Vieras
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #38 : 07.05.2018, 11:40 »
Arkisin pukeudun varsin tylsästi mustaan ja harmaaseen.
Mulla on aikuinen arkireppu, jonka selkään laittaessani singahdan little-tilaan aina hetkeksi :D
Ja välillä laitan pienen värikkään pinnin tmv hiuksiin.
Pikkareissa on bätmänejä tai yksisarvisia.
sukissa samaten.

Ja repussa majailee minisarvinen tai neiti Kani.

momoi36

  • Vieras
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #39 : 07.05.2018, 16:55 »
Näkyy paitsi ei muut tiiä että anna mulle piiskaa- tekstipaidassa mä oikeesti haluan piiskaa. Aina. 24/7.

Utelias63

Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #40 : 07.05.2018, 17:27 »
Ei näy mitenkään. Vaatteiden alla voi joskus olla jotain kivaa, joka tuntuu itselle mukavalta.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #41 : 08.05.2018, 02:31 »
Ei näy. Kun en ole asufettari muutenkaan niin en tiedä edes miltä mun kenenkin mielestä pitäis näyttää, eikä loppujen lopuksi kiinnostakaan. Kuulemma arkielämässä näytän ihan päiväkodin tädiltä ja sit leikkihetkien aikana on kuulemma merkityksetöntä mitä mulla on päällä kun asenne on mainio.

DarkCherub

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 126
  • Pohjoisen pervo
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #42 : 09.05.2018, 20:23 »
Näkyy, aina panta kaulassa ja lähestulkoon aina massasta poikkeavat kengät tms. jalassa.
Ei ihmisiä todellisuudessa kiinnosta toisten pukeutuminen, vähä voidaan perään kattoa että "höhö, onpa hassu tyyli" mutta siihen se sitten jää... Kuumottelut siitä kehtaako tietynnäköisenä esiintyä on ihan oman pään sisäisiä taisteluita, ei ihmisiä keskimäärin vähempää kiinnosta :)

helle

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 165
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #43 : 09.05.2018, 21:40 »
Ei. Paitsi, että pyöräilyvaatteet ovat kyllä mielestäni härskeimmät vaatekappaleet mitä omistan.

datura

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 251
  • Rouvan pelko on viisauden alku.
  • Galleria
Vs: Näkyykö kinkyys jollakin tavalla arkipukeutumisessasi?
« Vastaus #44 : 09.05.2018, 22:57 »
Persoona näkyy. Eiköhän se viestitä asiaa ymmärtävälle jotain myös mielenkiinnon kohteistani. Eli buutseja, läpikuultavia kauluspaitoja, tummaa kynsilakkaa. Ei tietenkään mitään osoittelevaa tai alleviivaavaa.