Kirjoittaja Aihe: Stondis/märkäpuutarha  (Luettu 7650 kertaa)

vide

  • Vieras
Stondis/märkäpuutarha
« : 20.12.2013, 20:46 »
Eli dommet/mastarit jakavat huonoimmillaan omaa uhoaan, kaupaten sitä vallalla.
Onnistuuko se stondis /märkäpillu ilman uhoa?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #1 : 21.12.2013, 07:51 »
Olen kuullut sanottavan, että valta toisen ihmisen yli on kiihottavinta mitä voi ajatella.
Varmaan niitäkin on kenellä genitaalit eivät toimi ilman uhoa. Sehän nostattaa agressiivisuutta kiihdyttää kehon kemiat jotka taas kohdistetaan kinkyssä seksuaalisuuteen.

Masterit on aika mestareita tässä lajissa. Saalis pitää saada kiinni ja syötäväksi, näin aikojen alussa. Nykyaikana saalis on ihminen.
Uho tuoksuu ja jotkut pystyvät haistamaan sen.

Valta oikein käytettynä voi olla hienovaraista ohjaamista jossa vaikutetaan pään sisällä olevaan.
Sellaisessa toimintatavassa uho kumoaa nopeasti siihen asti saavutetun.



MasterOpie

  • Vieras
Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #2 : 21.12.2013, 09:45 »
Tuntuu että suurin osa kauppaa itseensä sillä uholla ja jos uhoaminen onnistuu "pääsee" sinne vallan kahvaan.

Mä en muutenkaan ymmärrä miksi Masterin tai Dommen pitäisi yrittää olla jotain muuta kuin on. Oli sitten vaikka treffeillä tai session syvissä vesissä. Eikös se aitous ja millainen ihminen oikeasti on, ole se kiinnostavin asia?

- Karwis

Fixx

  • Vieras
Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #3 : 21.12.2013, 14:05 »
Masterit on aika mestareita tässä lajissa. Saalis pitää saada kiinni ja syötäväksi, näin aikojen alussa. Nykyaikana saalis on ihminen.
Tuo on nyt vain yksi laji Mastereita. Enemmänkin kuulostaa keskenkasvuisten jutuilta nuo uhoilut. Karwis on enemmän oikealla suunnalla.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #4 : 21.12.2013, 14:17 »
Se vallan tunne riittää sellaisenaan: "minä teen nyt" tai "tehköön toi"...uhoilu lähinnä pilaisi fiiliksen ainakin minulta. Riippumatta siitä kumpana sattuisin olemaan, dominoivana tai subina. Lähinnä siksi ettei se vaikuta...hmm, luontevalta. Varsinkin jos siihen erehtyy vielä heittämään jonkun "sulta ei kysytty"-kliseen. Itse ennemmin kysyn, jos en muuta niin "sattuuko?" Pieni humoristisuus puolin ja toisin on yksi sellainen juttu mistä pidän.

-katy-

  • Vieras
Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #5 : 21.12.2013, 15:31 »
Itse ennemmin kysyn, jos en muuta niin "sattuuko?" Pieni humoristisuus puolin ja toisin on yksi sellainen juttu mistä pidän.

Aamen-silloin kun huumori loppuu tai sitä ei löydy ensinkään,ollaan pulassa. Imho

vide

  • Vieras
Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #6 : 21.12.2013, 17:57 »
Eli dommet/mastarit jakavat huonoimmillaan omaa uhoaan, kaupaten sitä vallalla.
Onnistuuko se stondis /märkäpillu ilman uhoa?

Useimmilla ei. Useimmilla alistamisen käsitys on unohtunut ja osa on puhtaita psykopaatteja, pohjalta Mäntsälä mielessäin.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #7 : 21.12.2013, 19:13 »
Eli dommet/mastarit jakavat huonoimmillaan omaa uhoaan, kaupaten sitä vallalla.
Onnistuuko se stondis /märkäpillu ilman uhoa?

Useimmilla ei. Useimmilla alistamisen käsitys on unohtunut ja osa on puhtaita psykopaatteja, pohjalta Mäntsälä mielessäin.

Kuinka monta Masteria ja Dommea olet käynyt testaamassa empiirisesti kun kykenet tekemään näin varman ja kattavan päätelmän aloittamaasi kysymykseen.

vide

  • Vieras
Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #8 : 21.12.2013, 21:34 »
Eli dommet/mastarit jakavat huonoimmillaan omaa uhoaan, kaupaten sitä vallalla.
Onnistuuko se stondis /märkäpillu ilman uhoa?

Useimmilla ei. Useimmilla alistamisen käsitys on unohtunut ja osa on puhtaita psykopaatteja, pohjalta Mäntsälä mielessäin.

Kuinka monta Masteria ja Dommea olet käynyt testaamassa empiirisesti kun kykenet tekemään näin varman ja kattavan päätelmän aloittamaasi kysymykseen.
Mä vaan luen ilmoituksia ja deittailen.

BigPain02

  • Vieras
Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #9 : 21.12.2013, 22:03 »
Eli dommet/mastarit jakavat huonoimmillaan omaa uhoaan, kaupaten sitä vallalla.
Onnistuuko se stondis /märkäpillu ilman uhoa?

Useimmilla ei. Useimmilla alistamisen käsitys on unohtunut ja osa on puhtaita psykopaatteja, pohjalta Mäntsälä mielessäin.

Onnekseni kuulun sitten vähemmistöön. Stondis onnistuu, oli sitten kyseessä sessio tai vanilja. Ei siinä "uhoiluja" tarvita..

-katy-

  • Vieras
Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #10 : 21.12.2013, 22:04 »
Mieliala-tai persoonallisuushäiriöihin en uskalla ottaa kantaa,koska niihin tarvitaan ihan oikeita diagnooseja tai vähintään maalaisjärkeä.

Itse olen havainnoinut tässä liki neljä vuotta asioita netissä ja livessä-eniten tullut mieleen, että monet dominoivat,maisterit, dommet- ovat hyvin vaikeasti lähestyttäviä-ikäänkuin olisi jokin muuri edessä. Toisaalta mulla on sama tunne lähes kaikkien kohdalla- jotenkin sellainen tavallinen ihmiseltä ihmiselle-jutustelu puuttuu-

Ehkä tää aika on jotenkin niin kiireistä ja kireetä- on jokin rooli ja muotti päällä kun ei muutakaan jaksa ja jos ei vastaakkaan kaikenlaisia fantasioita ynnä tarinoita,mitä netti on pullollaan.

Mulla on mielipiteeni uhoajista ja turhanlänkyttäjä-reps,poks,ihku-daa-tyypeistä, mutta en viitti siitä uhota,ihan turhaa

vide

  • Vieras
Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #11 : 21.12.2013, 23:28 »
Monikohan pystys tohon kaikkeen livenä, ja tästä pois vakkarit?
LERPUTUS KUIVUUS

tomi

Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #12 : 22.12.2013, 11:23 »
Tuntuu että suurin osa kauppaa itseensä sillä uholla ja jos uhoaminen onnistuu "pääsee" sinne vallan kahvaan.

Mä en muutenkaan ymmärrä miksi Masterin tai Dommen pitäisi yrittää olla jotain muuta kuin on. Oli sitten vaikka treffeillä tai session syvissä vesissä. Eikös se aitous ja millainen ihminen oikeasti on, ole se kiinnostavin asia?

- Karwis

Oon samaa mieltä ja yleensähän sillä uhoamiselle yritetään peitellä omia heikkouksia...

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #13 : 22.12.2013, 12:07 »
Eikös se aitous ja millainen ihminen oikeasti on, ole se kiinnostavin asia?


Tämähän olisi parasta.

Mielikuvat tietyntyyppisestä stereotypiasta voi olla se minkälaisena alistuvat ja Dominoivat haluavat esiintyä. Lieneekö tullut Bdsm-filmien katselemisesta tai jostain muusta.
Sama mielikuva voi laittaa Dominoivat esiintymään maailman mahtavimpina.
Sitten nämä Dominoivat yrittävät täyttää sen mielikuvan ja ovat uhoavia vahvoja voimakkaita. Vastoin omaa luonnettaan.
 
Jos saa stondiksen tai valuvan pillun kun katselee Bdsm-filmejä joissa käytetään valtaa, se ei tarkoita sitä että sama toistuisi kun on livetilanteessa.
 
Tämä voi olla yksi totuus muiden joukossa.

Muistan yhden tapaamisen jolloin olin etsimässä alistuvaa seuraa. Kävin kahvilla kaksi kertaa, aivan omana itsenäni tavallisissa arkivaatteissa ja meikkaamattomana.
Sain jälkeenpäin kiukkuisia viestejä siitä, miten en kelpaa ollenkaan hänelle. Olen liian kesy, liian tavallinen, en osaa käskeä, en osaa alistaa.
Ja kyseessä oli vain kahvittelu ravintolassa missä muitakin ihmisiä ympärillä.
Ehkä hänellä seisoi vain sellaisen Dominan edessä jossa on vallan ja uhon tuoksu.

Eli näin kiertäen tullaan siihen johtopäätökseen, että toisinaan Dominoivien asennetta ohjaa alistuvien kyrvän asento tai pillun kosteus.

Andex

  • Vieras
Vs: Stondis/märkäpuutarha
« Vastaus #14 : 22.12.2013, 13:16 »
Eikös se aitous ja millainen ihminen oikeasti on, ole se kiinnostavin asia?


Tämähän olisi parasta.

Mielikuvat tietyntyyppisestä stereotypiasta voi olla se minkälaisena alistuvat ja Dominoivat haluavat esiintyä. Lieneekö tullut Bdsm-filmien katselemisesta tai jostain muusta.
Sama mielikuva voi laittaa Dominoivat esiintymään maailman mahtavimpina.
Sitten nämä Dominoivat yrittävät täyttää sen mielikuvan ja ovat uhoavia vahvoja voimakkaita. Vastoin omaa luonnettaan.
 
Jos saa stondiksen tai valuvan pillun kun katselee Bdsm-filmejä joissa käytetään valtaa, se ei tarkoita sitä että sama toistuisi kun on livetilanteessa.
 
Tämä voi olla yksi totuus muiden joukossa.

Muistan yhden tapaamisen jolloin olin etsimässä alistuvaa seuraa. Kävin kahvilla kaksi kertaa, aivan omana itsenäni tavallisissa arkivaatteissa ja meikkaamattomana.
Sain jälkeenpäin kiukkuisia viestejä siitä, miten en kelpaa ollenkaan hänelle. Olen liian kesy, liian tavallinen, en osaa käskeä, en osaa alistaa.
Ja kyseessä oli vain kahvittelu ravintolassa missä muitakin ihmisiä ympärillä.
Ehkä hänellä seisoi vain sellaisen Dominan edessä jossa on vallan ja uhon tuoksu.

Eli näin kiertäen tullaan siihen johtopäätökseen, että toisinaan Dominoivien asennetta ohjaa alistuvien kyrvän asento tai pillun kosteus.

Näinhän se taitaa olla, näin vaatimattomalla kokemuksella komppaan #Lady Whip