Baarin kannatusmaksut
Normihan on siis karkeasti; - D-miehelle reisitaskuhousut ja musta hakkaajapaita, kengät Varustelekasta, vyötäisiltä roikkuu piiska. Voi toisaalta olla ihan pukukin, jos on fiini. Maastokuosi käy myös kesät ja talvet.
Miten pukeutuu D joka ei ole väkivaltaan taipuvainen, kuten esim:- Caregiver-D- Daddy-D- Soft-DTaikka vaikka mindfuckkiin taipuvainen D?Itse en ole koskaan kokenut että asuni ilmentäisi sitä mitä minä teen ottaessani leluni. Tai että tarvitsisin jotain ulkoista lisuketta korostamaan "rooliani" dominoivana. Se tulee niin luonnostaan 乁( •_• )ㄏ
Miten pukeutuu D joka ei ole väkivaltaan taipuvainen, kuten esim:
Kait kuka vaan ymmärtää että se mittatilauspuku yhtä lailla kuin kunnon materiaaleista mittojen mukaan teetetty kunnon luitettu korsetti ja siihen sopivat muut vaatteet ei löydy postimyynnistä ja maksaa sen verran että moisia ei normaalipalkalla työskentelevällä kovin montaa erilaista ole...
Yleisesti ottaen arvostan ihmisessä sitä, että kykenee asialliseen ja tilanteenmukaiseen pukeutumiseen. Jokaisella saa olla oma tyylinsä, mutta pitäisi osata pyykätä vaatteensa säännöllisesti ja ymmärtää, miksi persvaon paljastavissa pieruverkkareissa ei lähdetä bileisiin.
Tässähän vaikuttaa se onko jommalla kummalla tai molemmilla jotakin asuihin, rooleihin tai materiaaleihin liittyviä fetissejä. Ja rooleilla tarkoitan tässä siis että pukeudutaan vaikka jonkun ammatin mukaan tms. Sitten myös se että onko kyse Sessiosta isolla ässällä, eli jotakin erikseen sovittua ja suunniteltua vai onko kyse suhteessa tapahtuvasta spontaanimmasta sessioinnista.Itse olen suhdeihminen eli omissa kuvioissa suurin osa sessioinnista on tapahtunut enemmänkin spontaanisti tai hyvin kevyellä sopimisella. Silloin enemmänkin kumpikin osa puoli on riisunut ensin osin ja lopulta kokonaan sen mitä on sattunut olemaan päällä. Korkeintaan sitten D on saattanut ohjeistaa vaihtamaan tai pukemaan valmiiksi tietyt/ tietyn tyyppiset vaatteet tai alusvaatteet tyyliin " kun tulen töistä niin toivon että sinulla on x asia päällä". Tällöin ei ole juurikaan väliä mitä sillä D ihmisellä on päällä. Sitten ihan eri on jos sovitaan johonkin tulevaisuuteen joku tietty hetki mihin oletetaan panostavan pukeutumaan enemmän. Kyllä silloin tietyllä tapaa pukeutumisen on oltava linjassa, ellei sitten sillä eritasoisesti pukemisella ole tarkoitus hakea jotakin juttua siihen sessioon. Sekin on sitten oma juttunsa, että itse panosta pukemiseen ja hiuksiin ja meikkiin ja D on verkkareissa tai sitten kummallakin on vimpan päälle mietittyä päällä. Molemmilla on paikkansa.
Miten pukeutuu D joka ei ole väkivaltaan taipuvainen, kuten [...] vaikka mindfuckkiin taipuvainen D?
Vaikka puhutaan tummasta puvusta, niin olishan sitä hienoa nähdä miehillä välillä väriäkin. Joskus muinoin miehet koreili jopa enemmän kuin naiset.