Kirjoittaja Aihe: Prostituutio  (Luettu 38642 kertaa)

RMK

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #150 : 09.06.2015, 22:30 »
Mikäs siinä,jos sillä tienaa.

Voisin mäki itteeni myydä,vaan mitäpä turhia kun ei kukaan kuitenkaan ostas. Ja sit taas vituttas. ;D
Teet itsestäsi pikkutytön, niin asiakkaita olis ainakin kymmenittäin. Siis sen perusteella, miten noita miehiä jää kiinni nykyisin lasten ahdistelusta z:.




Ei mun tartte tehä. Mä oon.

Karhukolmonen

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 172
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
Vs: Prostituutio
« Vastaus #151 : 09.06.2015, 23:20 »

Odotan innolla sitä Henriksonin tilaamaa 30000 euron arvoista vallan yliopistotasoista tieteellistä tutkimusta, jonka tuloksen kaikki tietävät jo etukäteen:
- Kieltolaki on ollut tieteellisesti todistetusti autuaaksitekevä Ruotsissa ja Norjassa.
- Suomeen pitää kieltolaki myös saada.

No niin nyt on puolen vuoden odotus ohi ja tutkimusraportti valmis. Empä tainnut kauaksi arvata "tutkimuksen" johtopäätöksistä  :))

Luetaampa kuitenkin nyt  kaikessa rauhassa se veronmaksajien rahoilla kustannetun puuhastelun tulos, ja keskustellaan rakentavasti sen jälkeen.
http://www.oikeusministerio.fi/fi/index/julkaisut/julkaisuarkisto/1378203764840/Files/OMSO_39_2013_Seksikaupan_kohteen_hyvaksikaytto.pdf


Voi helvetti. Jos täyskielto saadaan aikaan niin ruvetaanko baarista naisen kanssa omaan tai naisen kotiin meneviä miehiä pidättämään mikäli nainen ei ole tämän miehen vaimo ja naisella on sukkanauhat?

-katy-

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #152 : 10.06.2015, 01:37 »
Ei mun tartte tehä. Mä oon.
No mutta,sittenhä meitä on vähintään kaksi

Jos olisi toisin voisin hyvinkin olla se joka pitää huolen ettei mun taloni tyttöjä kukaan kiusi. Muttas joo, nyt vain pitää keskittyä maksuttomiin.

Ihan vaan empiiriseen uteliaisuuteen liittyen: Miten pitäisit "tytöistäsi" huolta suokkibordellissa?

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #153 : 10.06.2015, 08:01 »
No, Loc halunnee turvamieheksi...toi "tytöttely" vois joitakuita ammattilaisia kyllä ... (vaik voishan siel olla tyttöilijöitäki) ... mut se taisikin olla leikkisää sanailua eikä mikään asenne...(välittyy hiukka huonosti näin netissä intentiot).
Muuten juuri ne "huolenpitäjät" huitsin v...nevadaan.  Mihin niitä tarvitaan jos homma on lailla säädelty. Paitsi palkatuiksi turvamiehiksi/-naisiksi/-henkilöiksi luvanvaraisiin osuuskunta-bordelleihin, tietty.

Tokiossahan on kaupan silmiin katsomista, päänsilitystä, kädestä pitämistä etc.
Koskas tänne tulee kahvila jossa voi sen latten ohella ostaa jonkun pitämään kädestä, katsomaan silmiin ja vaikka paijjaamaan? (Balthazar?)

latte 6e
kädestä pitäminen 10e
silmiinkatsominen 8e
silityslisä 5e
29e, Kiitos!

balthazar

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #154 : 10.06.2015, 10:05 »
Miesprostituoiduksi ryhtyminen on monta kertaa käväissyt mielessä, olisi mielenkiintoista kokeilla. Koen itseni kuitenkin lämpimäksi ja intiimiksi ihmiseksi, joten läheisyys, hellyys ja välittäminen kuuluisi väistämättä palveluihin. Sama intiimiyden oletettu puute on kuitenkin estänyt aina itseäni kokeilemasta maksullisia, puhumattakaan kuvottavasta seksiturismikulttuurista, jossa vähempiosaisia käytetään surutta hyväksi. Myös dominointi maksettuna palveluna täytyisi tietysti suorittaa omista haluista ja tarpeista piittaamatta pedanttisen tarkasti asiakkaan toiveiden mukaan, siinähän sitä saisi kokeilla ja opetella jos jonkinlaista, saaden vielä jonkinlaisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta.

Ainakin kuvittelisin, että aivotonta lihasta löytyy naisille helpostikin ilman erillistä korvausta, yön pimeät markkinathan ovat toinen toistaan epätoivoisempaa kulkijaa pullollaan. Mutta maksettu kumppanuus, joka irroittaa hetkeksi jalat maasta, todellinen kiintymys ja välittäminen vuokralla voisi olla haluttu palvelu. En sitten kyllä osaa sanoa, mitä moisista palveluista maksettaisiin, mutta veikkaisin hintatason olevan alhaisempaa kuin maksullisilla naisilla ja palvelun parempaa. Ei silti kannata suivaantua, tiedän toki senkin että ammattilaisten joukossa on myös suomalaisia vapaaehtoisia naisia, jotka voivat huippupalveluista pyytää melkein mitä tahansa, eli tarkoitan nyt lähinnä "yleisempien kanavien" tarjoaman maksullisen seuran laatua.
Jotenkin olen kuitenkin skeptinen sen suhteen että onko sellaista miestä olemassa, joka pystyy kenet tahansa naisen tyydyttämään ongelmitta ja ilman opastusta, siten että naiset olisivat palvelusta valmiita maksamaan.
En usko että olisi mahdollista jokainen tyydyttää täydellisesti, vielä vähemmän ilman minkäänlaista opastusta tai ohjeistusta. Mielestäni olennaista on kuitenkin se, että ammattilainen tekee vilpittömästi parhaansa, ja ottaa asiakkaan toiveet huomioon yhtälailla kirjaimellisesti kuin rivien välistä. Ei sellaiseen työhön pystyisikään mikään kusipäinen punttisalisonni, poislukien ne asiakkaat jotka nimenomaan toivovat sitä aivotonta panemista kunnes pilli viheltää.

Kuitenkin melko varauksettomasti yleensä pidän kaikenlaisista ihmisistä, eikä minun tarvitse teeskennellä pitäväni sellaistakin naista kauniina, joka ei sovi yleisen kauneusihanteen muottiin. Sitähän suuri osa naisista kuitenkin toivoo, tuntea itsensä kauniiksi, halutuksi ja erikoiseksi. Sitä kautta se nautintokin rakentuu, vaikkei se mitään armotonta orgasmien sarjatykitystä olisikaan.
Kappas vaan, mielipiteet eivät ole kauheasti muuttuneet, mutta jonkinlaista täsmennystä tarvittaneen. En nyt muista kuka tässä ketjussa puhui juurikin vapailla markkinoilla perseen jakamisen ilmaiseksi jättävän saman likaisen olon, mutta rahallisesta korvauksesta jää sentään se taloudellinen hyöty.

Täsmälleen sama ilmiö pätee kohdallani; asiakaspalvelumasterointi ei anna minulle mitään, mutta jättää tyhjän ja likaisen olon. Jos joku siitä maksaisi, hommassa olisi sentään jotakin järkeä. Otetaanpa käytännön esimerkki; eräänkin kerran on kohdalleni osunut nainen, joka pystyy kyllä saamaan orgasmin, mutta ei ole sellaista koskaan suuseksissä saanut, eikä näinollen usko sen olevan mahdollistakaan. Kun suuseksin suorittaa systemaattisesti oikein asiaankuuluvalla pieteetillä, se on pisimmillään ottanut noin tunnin, mutta kyllä se nalli napsahtaa lopulta. Tällä on heti useita positiivisia välittömiä ja pitkäkestoisia vaikutuksia, kuten esimerkiksi se kynnyksen ylittäminen että orgasmi voidaan suuseksillä saavuttaa, joten tulevat kumppanit pääsevät huomattavasti tuntia vähemmällä, kun kognitiivinen "polku" on olemassa jo valmiina. Esimerkkejä löytyy toki muiltakin osa-alueilta, kuten rakastamani perseseksin opastaminen ihmiselle, joka ei ole sitä koskaan harrastanut. Jos pohjalla on huono kokemus tai useampia, hommasta tulee progressiivisesti vaikeampaa, mutta yhtälailla mahdollinen tehtävä.

Hyvälle ystävälle, ihmiselle josta välitän voin kaiken tämän tehdä mielelläni ilmaiseksi, kun on olemassa aito tunneyhteys, kun itsekin saan tuottamastani nautinnosta jotakin. Tuntemattoman ihmisen kanssa en (enää) viitsisi tuntia uhrata saamatta siitä kohtuullista korvausta. Mikä se olisi, ensimmäisen (tai vain tuiki harvinaisen) suuseksiorgasmin hinta? Ei niin mitään käsitystä, mitä esimerkiksi suomalaiset vapaat prostituoidut palveluistaan pyytävät, mutta alle satasella kuluineen en edes harkitsisi. Itsekin mietin joskus maksullista naista hoitamaan rakastamaani suihinottoa kun ne laukeamiset on mahdottomasta seuraava ylöspäin, mutta vituttaisi kyllä armottomasti maksaa suihinotosta jos ei hommaa osattaisikaan hoitaa riittävällä ammattitaidolla.

Vai pitäisikö aihetta lähestyä vieläkin asiakaslähtöisemmin, eikä palveluja tarjoten? Jos olen oikein ymmärtänyt, palveluja tällä hetkellä tarjotaan aikaveloituksella. Tiettyä summaa vastaan tarjotaan minimiaika, esimerkiksi tuo edellämainittu tunti/100€, jonka aikana käytän kaikki kykyni oman persoonani kautta nautinnoksi niin, ettei eroa aitoon kiintymykseen edes huomaa? Vuokramiesystäväpalvelu, jossa oletusarvoisesti mikään ei ole pois pöydältä? Tätä olen kuitenkin aikaisemmin tehnyt ilmaiseksi, milloin minkäkin vaikuttimen ajamana.

Hihattoman kanssa oli joskus puhetta siitä, miten miestenkään kanssa ei olisi mitään jarruja, muuta kuin se henkilökohtaisen kiinnostuksen puute, siis että ei vain ole tullut vastaan miestä, jonka kanssa olisi halua seikkailla bi-avoimuutensa kanssa. Mikä olisi homoseksuaalisen poikaystävätuokion hinta? Ei minulla ole mitään illuusioita siitä, etten olisi ostettavissa, hinta vain olisi korkeampi, ja tarjottu palvelu kokemuksen puutteesta johtuen aluksi valjumpaa.

Ja ennenkuin kukaan ehtii tähän nillittämään, esimerkkejä käytetään keskustelun vuoksi, en ole tarjoamassa tai ostamassa tätä, tai mitään muutakaan kautta seksuaalipalveluja rahaa tai mitään muutakaan hyödykettä vastaan. Niinkerta.

Karhukolmonen

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 172
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
Vs: Prostituutio
« Vastaus #155 : 11.06.2015, 02:20 »
Asiasta viidenteen, mutta heitin tähän ketjuun viestin, joka sisälsi linkin erään ammattidominan sivuille. Onko se poistettu? Törkeilinkö? Modet!

Glori

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #156 : 11.06.2015, 09:53 »
Kyllä vain. Sivustolla ei saa linkittää maksullisiin palveluihin eikä kontaktisivustoille, eikä muullskaan tavalla markkinoida ko. sivuja. Löytyy sieltä henkilökunnan ilmoituksista nämäkin ohjeet.

Jsufai

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #157 : 15.06.2015, 01:49 »
Itse olen ajautunut maksullisen seksin pariin ujouteni takia. Minulle vain on ylitsepääsemättömän vaikeaa olla minkäänlaisessa kontaktissa muiden ihmisten kanssa ja sen vuoksi tämä on minulle ainoa keino päästä minkäänlaiseen kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Rahaa on tietenkin kulunut todella paljon, mutta en silti kadu yhtäkään kokemusta. Kaikki kohtaamani maksulliset naiset ovat olleet todella mukavia ja olen saanut kokea toinen toistaan rikkaampia kokemuksia.

Kannatan ehdottomasti prostituution täydellistä laillistamista. Mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeus päättää omasta kehostansa ja jos hän haluaa omasta vapaasta tahdostaan tarjota seksipalveluja, niin hänellä on siihen oikeus. Uskon myös, että vapaamman lainsäädännön myötä myös seksityöntekijöiden turvallisuus paranisi.

tiltu

Vs: Prostituutio
« Vastaus #158 : 15.06.2015, 16:51 »

Ei se kysyntä ja tarjonta kohtaa aina heteronaisillakaan. Naisille ihan suoraan maksullisia miehiä on vähän tarjolla, mutta toyboyta sentään löytyy. Vertaan maksullisia miehiä  mihin tahansa ammattilaisiin. Kuntilaat maksullisen työn, saat sen silloin kun haluat ja sitä mitä haluat. Kun taas pyydät apua kaverilta, hän tulee kun tulee ja jos tulee ja tekee mitä itse katsoo soveliaaksi.
Niin kauan kun maksullinen seura on yhtä vapaaehtoisesti mukana kuin minäkin toimistossani, niin homma on minusta ok.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Prostituutio
« Vastaus #159 : 19.06.2015, 11:30 »
Seksin myyminen ei mun kohdalla sovi yhteen sen arvostuksen kanssa, mitä itseäni kohtaan nykyään tunnen. En halua enää päästää mun lähelle ihmisiä, joiden mielessä on vain yksipuolinen hyöty mun kehosta. Mulla on läjäpäin vitun ikäviä kokemuksia sellasesta.

Muuten mä ehkä voisinkin kokeilla seksin myymistä. En kyl jotenkin usko et se sopis mulle. Elän niin kehon kautta.
Mielestäni tässä tuotiin esille mielenkiintoinen paradoksi. Miten prostituutio voi koskaan olla "yksipuolista hyötyä"? Asiakashan maksaa palvelusta, Suomessa tuntuviakin summia. Samalla tavalla voitaisiin ajatella prostituoiden ottavan yksipuolisen hyödyn asiakkaan lompakosta. Rinnastaisin tässä mielessä prostituution hierontaan, jossa hieroja käyttää omaa kehoaan asiakkaan olon helpottamiseen.

Jos prostituutio on likaista, nöyryyttävää tms. tulee se arvolataus kunkin sisältä. Minä en tiedä mistä se johtuu, mutta itselleni tulee sen ajattelusta jotenkin surullinen olo. En silti ole sitä keneltäkään kieltämässä, vaan kannatan laillistamista, verottamista ja turvallisempia työolosuhteita ammattilaisille.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Prostituutio
« Vastaus #160 : 19.06.2015, 14:46 »
Prostituutio on ammatti.
Prostituoitu myy aikaansa ja seksuaalista nautintoa rahallista korvausta vastaan. Ei siinä ole sen kummempaa.

Jsufai

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #161 : 20.06.2015, 16:26 »
Seksin myyminen ei mun kohdalla sovi yhteen sen arvostuksen kanssa, mitä itseäni kohtaan nykyään tunnen. En halua enää päästää mun lähelle ihmisiä, joiden mielessä on vain yksipuolinen hyöty mun kehosta. Mulla on läjäpäin vitun ikäviä kokemuksia sellasesta.

Muuten mä ehkä voisinkin kokeilla seksin myymistä. En kyl jotenkin usko et se sopis mulle. Elän niin kehon kautta.

Sanoisin, että tämä kyllä riippuu aika paljon asiakkaasta, että onko kyseessä vain yksipuolinen hyöty seksityöntekijän kehosta. Esimerkiksi itse saan nautintoa naisen nautinnosta ja sen takia en koskaan pyri ainoastaan tyydyttämään omia halujani, vaan pyrin myös tuottamaan nautintoa seksityöntekijälle. Jotkut seksityöntekijät jopa pyrkivät hankkimaan nimenomaan tällaisia asiakkaita. Kerran eräs seksityöntekijä sanoi, että hän ei voisi koskaan kuvitella ottavansa asiakkaiksensa miehiä, jotka eivät ajattele ollenkaan hänen nautintoansa.

Tietenkin on olemassa sellaisia miehiä, joiden mielestä on täysin järjetöntä, että maksan naiselle siitä, että saan tuottaa tälle nautintoa. Nämä miehet usein väittävät, että naisten pitäisi maksaa minulle, eikä minun heille. Itse en kuitenkaan näe asiaa niin. Saan nimittäin todella paljon nautintoa jo pelkästään siitä, että näen naisen nauttivan.

SirianSub

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #162 : 20.06.2015, 23:45 »
Äärimmäisten huonojen rahatilanteiden ja ahdingon takia olen joskus tosissani miettinyt ns. perseen myymistä. Olen pienen lapsen totaaliyh.. mitäpä en tekisi lapseni vuoksi?
En vaan koskaan keksinyt mitä kautta lähteä itseäni markkinoimaan, missä ottaa vastaan asiakkaita ym.

Loc

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #163 : 21.06.2015, 00:19 »
Äärimmäisten huonojen rahatilanteiden ja ahdingon takia olen joskus tosissani miettinyt ns. perseen myymistä. Olen pienen lapsen totaaliyh.. mitäpä en tekisi lapseni vuoksi?
En vaan koskaan keksinyt mitä kautta lähteä itseäni markkinoimaan, missä ottaa vastaan asiakkaita ym.

Varmaankin incallkeikkoja hotelleihin, yksityiskämppiin tms? Jos siis ei ole mahdollista tuoda kotiin. Sihteeriopisto nyt ekana tulee mieleen, vaan onhan niitä muitakin markkinapaikkoja. Ymmärtänet kuitenkin alaan sisältyvät terveys- ja turvallisuusriskit. Luulisi että tavalliseen elämään pääsisi hyvällä diilillä fiksun miehen=pitää homman kasassa ja mukavana.

 En sitten tiedä, en ole ollut sillä puolen aitaa hakemassa. Jos en vielä ole turskanakaan ollut jos ei juomien, ruokien tms tarjoilun maksamista katsota maksetuksi seksiksi.

Muttas joo, jos ei sopivaa hoitosuhdetta löydy niin ota yhteyttä jos turvallisuutta tarvitaan. Hintansa kullakin.

Tiia (Niina)

Vs: Prostituutio
« Vastaus #164 : 21.06.2015, 18:23 »
Varmaankin incallkeikkoja hotelleihin, yksityiskämppiin tms? Jos siis ei ole mahdollista tuoda kotiin.

Pieni pilkunnussinta tähän väliin: incall viittaa siihen, että asiakas tulee seksityöntekijän luokse. Hotellikeikka tai asiakkaan luona tapaaminen on siis outcall. :)