Äänestys

Päihteiden käyttö bdsm-bileissä

Ei haittaa
79 (29.5%)
En pidä päihtyneistä bileissä
141 (52.6%)
En osallistu jollei saa nauttia alkoholia.
28 (10.4%)
En osallistu jos tapahtumassa on päihtyneitä
20 (7.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 261

Kirjoittaja Aihe: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?  (Luettu 14678 kertaa)

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 697
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #75 : 14.08.2023, 22:36 »
Kunhan pidetään mielessä, että ei ole kuin yksi tapa olla pervo eli väärä.   ;D

Itsellä meni monta vuotta tajuta että tämä on just näin. Ja koska joka tapauksessa on vääränlainen, voi hyvin olla just sellainen kuin mitä on eli vittumainen oma itsensä, niin on ainakin yhden ihmisen mielestä hyvä tyyppi ja just oikeanlainen, sen kenen mielipiteellä on se isoin merkitys eli itsensä. Menipä ällön syvälliseksi pohdinnaksi.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #76 : 14.08.2023, 22:40 »
Kunhan pidetään mielessä, että ei ole kuin yksi tapa olla pervo eli väärä.   ;D

Itsellä meni monta vuotta tajuta että tämä on just näin. Ja koska joka tapauksessa on vääränlainen, voi hyvin olla just sellainen kuin mitä on eli vittumainen oma itsensä, niin on ainakin yhden ihmisen mielestä hyvä tyyppi ja just oikeanlainen, sen kenen mielipiteellä on se isoin merkitys eli itsensä. Menipä ällön syvälliseksi pohdinnaksi.

No se on just näin.

Päpälämäen Krister

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 97
  • Your average Tom, Dick and Harry
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #77 : 15.08.2023, 03:08 »
Bizarren bileiden ollessa kyseessä, täysin päihteetön tapahtuma on mahdollisesti, ainakin kertakokeiluna, uusi ja toivottu yritelmä. Muiden bileissä osataan olla kännissäkin kunnolla.

Ollinkurjuus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 114
  • Ehkä etsin ehkä en
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #78 : 15.08.2023, 11:39 »
Bizarren bileiden ollessa kyseessä, täysin päihteetön tapahtuma on mahdollisesti, ainakin kertakokeiluna, uusi ja toivottu yritelmä. Muiden bileissä osataan olla kännissäkin kunnolla.

Tämän haluan nähdä " puhallutus ovella " tulli tyylinen tutkinta salajuomien takia.  mutta juu

kaikkea voi kokeilla kerran.

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #79 : 15.08.2023, 15:56 »
Suomalainen ördäyskulttuuri on syy siihen, et halutaan alkottomia bileitä. Jos osattais ottaa se lasi/kaks viiniä tyylillä, nii miksei, mutku ei se koskaan jää siihen. Ei siinä, oon mäki TAFFissa heilunu hirveessä jurrissa ja muutenki sessioinu kännissä, mut se ei kyllä missään mielessä oo viisasta, etenki ku lähtee itellä muutenki hommat välillä lapasesta. Nyt oonki sit ite alkoholiton, enkä haluu et kumppanikaan juo usein kännejä. Kukin tyylillään, mut oon tyytyväinen tästä kehityksen suunnasta.

SemiPuella

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 21
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #80 : 15.08.2023, 19:08 »
Bileissä on kaikille yhteinen käytösetiketti ja jos sitä rikkoo, tulee lähtö. Minusta tää on olennaisempaa kuin se, onko joku nauttinut alkoholia vai ei. Säännöt on silti kaikille samat.

Ollinkurjuus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 114
  • Ehkä etsin ehkä en
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #81 : 15.08.2023, 22:29 »
Bileissä on kaikille yhteinen käytösetiketti ja jos sitä rikkoo, tulee lähtö. Minusta tää on olennaisempaa kuin se, onko joku nauttinut alkoholia vai ei. Säännöt on silti kaikille samat.

Tuo on jo järkipuhetta. toisin kuin puhua päihteettömästä juhlasta. mites huumeet moni

niitä nykyjään käyttää.

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 706
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #82 : 15.08.2023, 22:50 »
Moi,

tätä keskustelua kun seuraa niin en voi olla ihmettelemättä miksi aihe tuntuu menevän joillain niin kovasti ihon alle.

Jo ajatus siitä että JOKU JOSSAIN voisi haluta järjestää päihteettömät pervobileet tuntuu olevan sellainen mitä jotkut vaan eivät voi hyväksyä.

Jos ei halua kuulua kerhoon jossa järjestetään joko pelkästään päihtettömiä tai päihteettömiäKIN tapahtumia, ei kukaan pakota. Mutta toisaalta, jos joku tai jotkut haluavat järjestää päihteettömät bileet, tai antavat ymmärtää että tilausta sellaisille olisi, en oikein ymmärrä miten ne päihteet voivat olla niin tärkeitä että tästä vedetään purut nokkaan.

Jos päihteet kuuluvat siihen omaan kinkyrituaaliin niin mikäs siinä - mutta eiköhän silti kannataisi yrittää hyväksyä että kaikilla näin ei ole. Molempien ääripäiden edustajat lienevät oikeutettuja harrastamaan tätä lajia tahtomallaan tavalla ja järjestämään itselleen parhaiten sopivia tapahtumia.

Rgds, Mörkö

Pip

Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #83 : 15.08.2023, 23:10 »
Moi,

tätä keskustelua kun seuraa niin en voi olla ihmettelemättä miksi aihe tuntuu menevän joillain niin kovasti ihon alle.

Jo ajatus siitä että JOKU JOSSAIN voisi haluta järjestää päihteettömät pervobileet tuntuu olevan sellainen mitä jotkut vaan eivät voi hyväksyä.

Jos ei halua kuulua kerhoon jossa järjestetään joko pelkästään päihtettömiä tai päihteettömiäKIN tapahtumia, ei kukaan pakota. Mutta toisaalta, jos joku tai jotkut haluavat järjestää päihteettömät bileet, tai antavat ymmärtää että tilausta sellaisille olisi, en oikein ymmärrä miten ne päihteet voivat olla niin tärkeitä että tästä vedetään purut nokkaan.

Jos päihteet kuuluvat siihen omaan kinkyrituaaliin niin mikäs siinä - mutta eiköhän silti kannataisi yrittää hyväksyä että kaikilla näin ei ole. Molempien ääripäiden edustajat lienevät oikeutettuja harrastamaan tätä lajia tahtomallaan tavalla ja järjestämään itselleen parhaiten sopivia tapahtumia.

Rgds, Mörkö
Eikai siinä mitään, minä valitsen olla menemättä holittomiin bileisiin, eikä mun maailmani siihen kaadu. Se mikä kismittää on kinkyskenen yhden suurimmista pippaloista olevan holiton. Tiedän kyllä monia, jotka eivät juurikin sen vuoksi sinne tule. Kuten ylempänä on mainittu, niin jokaisissa bileissä on säännöt ja mikäli ei toimi niiden mukaan, niin poistetaan bileistä.

Velho

Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #84 : 16.08.2023, 00:12 »
Kaikki turvalliset tilat ovat turvattomia, johtuipa pyrkimys tilan luomiseen päihteettömyyden tavoittelusta tai jostakin woke-ilmiöstä.

Onneksi maailmaan mahtuu kullekin ryhmälle sopivia bileitä, joten olkoon yhden lajin hörhöt omissaan ja toisen omissaan.

Wavy

Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #85 : 16.08.2023, 02:35 »
Moi,

tätä keskustelua kun seuraa niin en voi olla ihmettelemättä miksi aihe tuntuu menevän joillain niin kovasti ihon alle.

Jo ajatus siitä että JOKU JOSSAIN voisi haluta järjestää päihteettömät pervobileet tuntuu olevan sellainen mitä jotkut vaan eivät voi hyväksyä.

Jos ei halua kuulua kerhoon jossa järjestetään joko pelkästään päihtettömiä tai päihteettömiäKIN tapahtumia, ei kukaan pakota. Mutta toisaalta, jos joku tai jotkut haluavat järjestää päihteettömät bileet, tai antavat ymmärtää että tilausta sellaisille olisi, en oikein ymmärrä miten ne päihteet voivat olla niin tärkeitä että tästä vedetään purut nokkaan.

Jos päihteet kuuluvat siihen omaan kinkyrituaaliin niin mikäs siinä - mutta eiköhän silti kannataisi yrittää hyväksyä että kaikilla näin ei ole. Molempien ääripäiden edustajat lienevät oikeutettuja harrastamaan tätä lajia tahtomallaan tavalla ja järjestämään itselleen parhaiten sopivia tapahtumia.

Rgds, Mörkö

Itseäni tuossa nyppii tilanteen järjettömyys ja siitä seuraavat vielä huonommat tilanteet. Olen itse sen verran arka, että ilman jonkunlaisia rauhoittavia aineita olen niin lukossa että just ja just pystyn olemaan tilassa, juhliminen jää todellakin välistä. Pari annosta alkoholia tai vähän rauhoittavia riittää rentouttamaan ja parantamaan fiilistä kaikkien osalta, mutta käytän rauhoittavia sen verran harvoin että niiden kanssa olo on aina vähän outo ja epävarma, alkoholia on paljon paremmin saatavilla ja muutenkin kaikille tutumpi aine. Lääkkeet tietty ihan lääkärin kautta, apteekista reseptiä vastaan.

Jos bileissä ei sovi nauttia alkoholia ja itse sinne haluaisin paikalle, olisi siis ainoa vaihtoehto lievittää jännitystä/paniikkia lääkkeillä. Tilanteeksi siis muodostuisi se, että kukaan muu ei tiedä mitä olen popsinut, paljonko enkä edes itse kunnolla tiedä mitä niistä ylipäätään seuraa. Mutta silti ne olisi toivottu ratkaisu parin lonkeron sijaan? Jos kumpikaan ei ole hyvä ratkaisu, niin käytännössä suljetaan tietty ryhmä kokonaan tuollaisista bileistä ulos heistä itsestään riippumattomien tekijöiden vuoksi.

Jokainen saa tosiaan järkätä bileensä just niin kuin haluaa, mutta on harhaa kuvitella että tuollaisilla kategorisilla kielloilla olisi pelkästään positiivisia seurauksia. Kuten aiemmin kirjoitettiinkin; säännöt ja etiketti ovat kaikille samat riippumatta päihtymisestä/tms. Jos tuota noudatettaisiin ja valvottaisiin kunnolla, ei mitään kategorisia kieltoja pitäisi tarvita.

Kaisla

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 77
  • & balthazar
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #86 : 16.08.2023, 06:33 »
Moi,

tätä keskustelua kun seuraa niin en voi olla ihmettelemättä miksi aihe tuntuu menevän joillain niin kovasti ihon alle.

Jo ajatus siitä että JOKU JOSSAIN voisi haluta järjestää päihteettömät pervobileet tuntuu olevan sellainen mitä jotkut vaan eivät voi hyväksyä.

Jos ei halua kuulua kerhoon jossa järjestetään joko pelkästään päihtettömiä tai päihteettömiäKIN tapahtumia, ei kukaan pakota. Mutta toisaalta, jos joku tai jotkut haluavat järjestää päihteettömät bileet, tai antavat ymmärtää että tilausta sellaisille olisi, en oikein ymmärrä miten ne päihteet voivat olla niin tärkeitä että tästä vedetään purut nokkaan.

Jos päihteet kuuluvat siihen omaan kinkyrituaaliin niin mikäs siinä - mutta eiköhän silti kannataisi yrittää hyväksyä että kaikilla näin ei ole. Molempien ääripäiden edustajat lienevät oikeutettuja harrastamaan tätä lajia tahtomallaan tavalla ja järjestämään itselleen parhaiten sopivia tapahtumia.

Rgds, Mörkö

Itseäni tuossa nyppii tilanteen järjettömyys ja siitä seuraavat vielä huonommat tilanteet. Olen itse sen verran arka, että ilman jonkunlaisia rauhoittavia aineita olen niin lukossa että just ja just pystyn olemaan tilassa, juhliminen jää todellakin välistä. Pari annosta alkoholia tai vähän rauhoittavia riittää rentouttamaan ja parantamaan fiilistä kaikkien osalta, mutta käytän rauhoittavia sen verran harvoin että niiden kanssa olo on aina vähän outo ja epävarma, alkoholia on paljon paremmin saatavilla ja muutenkin kaikille tutumpi aine. Lääkkeet tietty ihan lääkärin kautta, apteekista reseptiä vastaan.

Jos bileissä ei sovi nauttia alkoholia ja itse sinne haluaisin paikalle, olisi siis ainoa vaihtoehto lievittää jännitystä/paniikkia lääkkeillä. Tilanteeksi siis muodostuisi se, että kukaan muu ei tiedä mitä olen popsinut, paljonko enkä edes itse kunnolla tiedä mitä niistä ylipäätään seuraa. Mutta silti ne olisi toivottu ratkaisu parin lonkeron sijaan? Jos kumpikaan ei ole hyvä ratkaisu, niin käytännössä suljetaan tietty ryhmä kokonaan tuollaisista bileistä ulos heistä itsestään riippumattomien tekijöiden vuoksi.

Jokainen saa tosiaan järkätä bileensä just niin kuin haluaa, mutta on harhaa kuvitella että tuollaisilla kategorisilla kielloilla olisi pelkästään positiivisia seurauksia. Kuten aiemmin kirjoitettiinkin; säännöt ja etiketti ovat kaikille samat riippumatta päihtymisestä/tms. Jos tuota noudatettaisiin ja valvottaisiin kunnolla, ei mitään kategorisia kieltoja pitäisi tarvita.
Siinäpä oikeastaan hienosti alleviivattuna se, miksi päihteettömille tapahtumille on tilausta - jos ei paikalle pysty selvinpäin tulemaan, lienee aika ilmeinen mahdollisuus myös sille että jännityksen purku ja rentoutuminen ampuu vähän yli. Oikeasti, jos joku niin kipeästi tarvitsee olkoon se alkoa tai mitä hyvänsä ainetta rentoutuakseen tai päästäkseen tunnelmaan, niin ei muuta kuin järkkäämään bileet joissa on parin kaljan minimi. Oikeasti, näen selkeää tilausta myös sellaisille bileille joissa pitää ovella puhaltaa rattijuopumukseen oikeuttavat lukemat päästäkseen sisälle, kun se tuntuu nyt olevan niin jumalattoman vaikeaa sisäistää ettei kaikki tarvitse itse päihteitä tai halua olla päihteitä nauttineiden seurassa.

Itsekin mielellään otan sen oluen tai pari jos siltä tuntuu, mutta jos mulla menisi palkokasvi kärsäonteloon siitä, että alkoholi (ja muut päihteet) on kielletty, niin pitäisi todellakin katsoa peiliin enemmänkin kuin alkaa siitä nillittämään.

Ja ei, en tarkoita tässä yhteydessä päihteillä lääkärin määräämiä reseptilääkkeitä, joita käytetään tarkoituksenmukaisesti ja oikeaa annostusta noudattaen. Se on kokonaan toinen keskustelu että vaikuttaako se habitukseen tavalla, joka saisi esimerkiksi itseni ammatin puolesta varautuneeksi, mutta juuri tuo varautuneisuuden ja arvaamattomuuden tunnelma on se, jota tällä alkoholittomuudella mielestäni pyritään vähentämään.

Jos ei kykene olemaan oma itsensä selvinpäin, niin joihinkin bileisiin pääsyn evääminen ei varmaan ole ongelmista se kaikkein tärkein, ajattelen.


-baltsu

Ollinkurjuus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 114
  • Ehkä etsin ehkä en
  • Galleria
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #87 : 16.08.2023, 07:35 »
Itse toin lähinnä REALISMIA keskusteluun  ilman kertomiani raskaita toimia päihteettömän

juhlan mainostaminen on harhaan johtavaa. jos sanottaisiin suoraan  että pari ottaneet

pääsee sisään  + hyvät tutut vaikka konttaamalla. tuolla oli joku kysely niin noin 20% EI

tule bileisiin jotka on alkottomat  hiukan vähemmän niitä kaipaa. eli suurinosa hyväksynee

nykymenon. minun puolesta jokainen saa järjestää vaikka AA bileet.

Wavy

Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #88 : 16.08.2023, 18:16 »

Itseäni tuossa nyppii tilanteen järjettömyys ja siitä seuraavat vielä huonommat tilanteet. Olen itse sen verran arka, että ilman jonkunlaisia rauhoittavia aineita olen niin lukossa että just ja just pystyn olemaan tilassa, juhliminen jää todellakin välistä. Pari annosta alkoholia tai vähän rauhoittavia riittää rentouttamaan ja parantamaan fiilistä kaikkien osalta, mutta käytän rauhoittavia sen verran harvoin että niiden kanssa olo on aina vähän outo ja epävarma, alkoholia on paljon paremmin saatavilla ja muutenkin kaikille tutumpi aine. Lääkkeet tietty ihan lääkärin kautta, apteekista reseptiä vastaan.

Jos bileissä ei sovi nauttia alkoholia ja itse sinne haluaisin paikalle, olisi siis ainoa vaihtoehto lievittää jännitystä/paniikkia lääkkeillä. Tilanteeksi siis muodostuisi se, että kukaan muu ei tiedä mitä olen popsinut, paljonko enkä edes itse kunnolla tiedä mitä niistä ylipäätään seuraa. Mutta silti ne olisi toivottu ratkaisu parin lonkeron sijaan? Jos kumpikaan ei ole hyvä ratkaisu, niin käytännössä suljetaan tietty ryhmä kokonaan tuollaisista bileistä ulos heistä itsestään riippumattomien tekijöiden vuoksi.

Jokainen saa tosiaan järkätä bileensä just niin kuin haluaa, mutta on harhaa kuvitella että tuollaisilla kategorisilla kielloilla olisi pelkästään positiivisia seurauksia. Kuten aiemmin kirjoitettiinkin; säännöt ja etiketti ovat kaikille samat riippumatta päihtymisestä/tms. Jos tuota noudatettaisiin ja valvottaisiin kunnolla, ei mitään kategorisia kieltoja pitäisi tarvita.
Siinäpä oikeastaan hienosti alleviivattuna se, miksi päihteettömille tapahtumille on tilausta - jos ei paikalle pysty selvinpäin tulemaan, lienee aika ilmeinen mahdollisuus myös sille että jännityksen purku ja rentoutuminen ampuu vähän yli. Oikeasti, jos joku niin kipeästi tarvitsee olkoon se alkoa tai mitä hyvänsä ainetta rentoutuakseen tai päästäkseen tunnelmaan, niin ei muuta kuin järkkäämään bileet joissa on parin kaljan minimi. Oikeasti, näen selkeää tilausta myös sellaisille bileille joissa pitää ovella puhaltaa rattijuopumukseen oikeuttavat lukemat päästäkseen sisälle, kun se tuntuu nyt olevan niin jumalattoman vaikeaa sisäistää ettei kaikki tarvitse itse päihteitä tai halua olla päihteitä nauttineiden seurassa.

Itsekin mielellään otan sen oluen tai pari jos siltä tuntuu, mutta jos mulla menisi palkokasvi kärsäonteloon siitä, että alkoholi (ja muut päihteet) on kielletty, niin pitäisi todellakin katsoa peiliin enemmänkin kuin alkaa siitä nillittämään.

Ja ei, en tarkoita tässä yhteydessä päihteillä lääkärin määräämiä reseptilääkkeitä, joita käytetään tarkoituksenmukaisesti ja oikeaa annostusta noudattaen. Se on kokonaan toinen keskustelu että vaikuttaako se habitukseen tavalla, joka saisi esimerkiksi itseni ammatin puolesta varautuneeksi, mutta juuri tuo varautuneisuuden ja arvaamattomuuden tunnelma on se, jota tällä alkoholittomuudella mielestäni pyritään vähentämään.

Jos ei kykene olemaan oma itsensä selvinpäin, niin joihinkin bileisiin pääsyn evääminen ei varmaan ole ongelmista se kaikkein tärkein, ajattelen.


-baltsu

Onpas tästä vastauksesta vaikea päätellä että mikä on tarkoitettu vastauksena mulle ja mikä yleisesti. Itselläni tosiaan kyseessä paniikkihäiriö ja (uusien) sosiaalisten tilanteiden pelko, johon tarvittaessa syön rauhoittavia mutta myös lääkärin kanssa neuvoteltu että jos pari annosta alkoholia ajaa asian niin se on todennäköisesti parempi vaihtoehto. Autoa en lähde kummassakaan tilanteessa ajamaan ja muutenkin ymmärrän oikein hyvin molempien aineiden henkiseen suorituskykyyn vaikuttavan luonteen. Olen myös melko varma siitä, että jos joku joka ei tarkemmin minua tunne koittaa tilaani arvioida, niin olen paljon "normaalimpi", rauhallisempi ja muutenkin mukavampi sen parin annoksen kanssa kuin ilman.

Viestin alussa rinnastat tuon tyyppisen toiminnan rattijuopumukseen tai sen rajan ylittävään sekoiluun ja lopussa toteat että oikeastaan ne reseptilääkkeet onkin sitten taas ihan ok. Juuri tämä ristiriita itseäni harmittaa. Samaan aikaan todetaan että ei luoteta kenenkään osaavan käyttää alkoholia maltilla tai käyttäytyä, mutta sitten heti perään todetaan että oikeastaan vielä järeämmät aineet on joillekin ihan ok. Oma kantani on että alkoholi itsessään ei ole se ongelma, jolloin myöskään alkoholin poistaminen kuvasta ei tuota sitä lopputulosta mitä haetaan ja samalla pesuveden mukana menee vähän enemmän kuin oli alunperin tarkoitus.

Mun puolestani väki saa järjestellä vaikka minkälaisia tapahtumia, itse osallistun niihin mihin haluan ja muut tietenkin tekee samoin. Tähän kirjoitin vastineen kun sitä erikseen kysyttiin, ei mun vastaukseni todellakaan tarkoita sitä että olisin jotenkin alkoholittomien tapahtumien järjestämistä tai olemassaoloa vastaan.

Petteri

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 53
  • Bizarre Club ry PJ
  • Galleria
    • Instagram
Vs: Päihteet bileissä. Oletko puolesta vai vastaan?
« Vastaus #89 : 16.08.2023, 18:42 »
Aihe on selkeästi aiheuttanut paljon keskustelua, mikä on hyvä asia.
Oma kanta tähän on että jos kaikki alkoholia nauttivat jättäisikin vaan siihen pariin annokseen niin hommassa ei olisi mitään ongelmaa mutta kun joillakin se menee aina yli. Jos pitää päästä bilettämään ja vetämään pää täyteen niin silloin voi mennä vaikka paikalliseen karaokebaariin kuten viime bileistäkin oli pari lähtenyt.
Edellisten bileiden siivous oli myös huomattavasti mukavampaa kun lattia ei vielä seuraavanakin aamuna ollut pöytäalueelta märkä lattialle kaadetuista juomista.
Bileillasta puuttui myös se humalaisten öykkämöykkä mitä pitää huutaa kaikkien muiden äänien yli. Puhumattakaan niistä koordinaatiokyvyttömistä henkilöistä huojumassa muiden seassa.

Edit. Myös seuraavat bizarren bileet ovat alkoholittomat. Katsotaan ensi vuonna josko uskalletaan järjestää taas muut kuin kahvikekkerit.