Kirjoittaja Aihe: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?  (Luettu 34200 kertaa)

Ninni

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #120 : 09.08.2017, 22:24 »
Toivoisin että kukaan ei lähtisi sessioimaan ilman keskustelua ja kaikki olisivat keskenään omilla nimillään ainakin IRL.


Ikävä kyllä vaikka olisi kuinka varovainen, voi "sessioon" ajautua jos ei ole aiempaa kokemusta (ja intoa kokeilla liikaa) ja vastassa ihminen joka joko on sairas tai kyseenalaisin motiivein liikkeellä.
Päädytään tilanteeseen jossa talletetaan kuvat ja äänitteet keskustelusta - varmuuden vuoksi. Ja jäljelle jää pelko.
Ja kun foorumilla huomaa että seuraava "uhri" on saatu kiinni, joutuu miettimään että onko oma velvollisuus varoittaa vai olla puuttumatta. Sillä aina on mahdollista että ylireagoin ja toiset ovat vain onnellisia uudessa jutussaan.

Pakko lisätä selattuani aiempia viestejä:
Onneksi usein on olemassa ainakin yksi ihminen, joka auttaa keräämään sirpaleet tuollaisen kokemuksen jälkeen. Parhaimmillaan katsoo perään pidempäänkin .
« Viimeksi muokattu: 09.08.2017, 23:24 kirjoittanut Ninni »

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #121 : 09.08.2017, 22:43 »
Lainaus käyttäjältä: Aegir
Olen itse ilman kaverilinkkejä profiilissani. Olen täällä silti keskustellut ihmisten kanssa, osan teistä tavannutkin. Tämän tspauksen vuoksi kirjoitin itse enemmän itsestäni profiiliin sillä alkoi tulla olo että minut voitaisiin ajatella joksikin stalkkeriksi. Täytyy sanoa että vapaamielisen yhteisön jäsenenä hitottaa että pitää erikseen alkaa miettiä pitääkö täälläkin alkaa kuten facebookissa jo miettiä mitä itsestään sanoo tai tuo esiin.
Kunnollinen profiili netin pervoyhteisöissä on mulle henkilökohtaisesti tosi tärkeä turvallisuustekijä. Nollaprofiili voi olla kuka vain ja tehdä aina uuden profiilin, kun edellinen polttaa jalkojen alla. Kaverilista kertoo, että ainakin jollain tasolla tuntee muita yhteisön jäseniä. Miitteihin osallistuminen kertoo verkostoitumisesta. Keskusteluihin osallistuminen taas kertoo henkilön ajatusmaailmasta.

Aegir

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #122 : 09.08.2017, 23:16 »

 Totta turiset.

 Kosks käytän jo verkostoitumiseen duunissa sen verran aikaani niin olen vain kokenut että vapaa-ajan verkostoituminen ei ole ollut mulle se juttu. En oikein omassa kaveripiirissäkään tuo suuntautumisiani esille. Tosin jos joku kysyy niin sanon suoraan.

Tapoja käyttäö sosiaalisia medioita on monia ja varmasti on ihmisiä joilla ei vain ole mielestään sanan säilä hallussa niin että osaisivat itsestään mitään nasevaa kirjoittaa - tai ovat unohtaneet alun jölkeen kuten minä

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #123 : 10.08.2017, 00:23 »
Eikös toi ole aika klisee, että ne joittenka pitää erikseen mainostaa kokemustaan dominoivana eivät sitä oikeastaan juuri omista.

Valitettavasti tällainen uppoaa moneen kokemattomaan, kun vertailupohjaa ei vielä ole. Yleisestikin jonkin piirteen tai ominaisuuden voimakas korostaminen kielii epävarmuudesta kyseisellä alueella.

Voimia aloittajalle.

Eli jos sanoo olevansa dominoiva onkin epävarma  ?
Jos sanoo olevansa 100% alistuva onkin sitten varmaan itsevarma ?
Tai jos korostaa olevansa mies onkin nainen jne :)

Tartteekin hakee seuraa sit joskus dominoivasta miehestä :)

Kokemattomille pitäs kyllä olla jotain opastusta ettei heti ekojen kokemusten takia hylkää bdsm kun tää on ihan hienoo kun siihen tutustuu oikeessa seurassa eikä jonkun kahelin kynnysmattona tai stressileluna.

On tässä aikojen saatossa tullut huomattua, että yleensä epävarma D paukuttelee henkseleitään ja brassailee kokemuksillaan, kun "riiaa" itselleen uutta subia. Ja muutenkin. Ja epävarma D, joka ei voi myöntää omaa epävarmuuttaan, on aika tuhoisa yhtälö.

Dominanssi

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #124 : 10.08.2017, 00:33 »
En ymmärrä sitä, että jos kerran on kyse niin haitallisesta yksilöstä skenessä, niin miksei sitten ao. tyttö voi luvata kertoa kyseisen henkilön identiteetin privaattikyselyiden perusteella ja näin varmistaa, että muut osaavat varoa kyseistä tyyppiä. Julkinen ristiinnaulitseminen, varsinkin vain yksipuolisen todistajalausunnon perusteella on sinänsä tarpeetonta.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #125 : 10.08.2017, 00:44 »
En ymmärrä sitä, että jos kerran on kyse niin haitallisesta yksilöstä skenessä, niin miksei sitten ao. tyttö voi luvata kertoa kyseisen henkilön identiteetin privaattikyselyiden perusteella ja näin varmistaa, että muut osaavat varoa kyseistä tyyppiä. Julkinen ristiinnaulitseminen, varsinkin vain yksipuolisen todistajalausunnon perusteella on sinänsä tarpeetonta.

Miksi julkinen keskustelu on mielestäsi tarpeetonta?

Vosu

Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #126 : 10.08.2017, 09:19 »
Kuten kisunen sanoi, case closed ja mä ainakin toivon että ihan kunnioituksesta meitä uhreja kohtaan tässä keskustelussa ei jatkettaisi jänkkäämistä jostain millainen on oikea dominoiva/mitä on 24/7. Voitte tehdä siitä omia keskusteluja.

Se on mustakin ihan oikea murhe että eksät saattavat mustamaalata jonkun perusteetta, mutta siitä ei nyt ole tässä kyse. Mä en ole edes ollut tyypin subi tai pano joten mun olisi absoluuttisen no point mustamaalata häntä. Mä olen ollut ystävä joka viimeiseen asti koitti olla uskomatta tätä, mutta jonka viimein oli pakko myöntää itselleen että mua on viimeisen kahden vuoden ajan kusetettu aivan kaikesta.

Nimen antaminen privaviestillä olisi minusta todella turhaa sillä tyypin tähänastisesta käytöksestä voidaan päätellä että jos hän joskus skeneen palaa hän ei sitä omalla nimellään tee.    Julkinen keskustelu taas on hyvinkin tarpeellista, jotta jokainen taas muistaa että mätiäkin omenia ikävä kyllä on.  Tämä aloitus oli hyvinkin tarpeellinen, sillä ilman sitä minä ja moni muu jatkaisimme äijän valheiden uskomista. Kiitos sinulle kisunen. :love:

submit

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #127 : 10.08.2017, 09:44 »
En ymmärrä sitä, että jos kerran on kyse niin haitallisesta yksilöstä skenessä, niin miksei sitten ao. tyttö voi luvata kertoa kyseisen henkilön identiteetin privaattikyselyiden perusteella ja näin varmistaa, että muut osaavat varoa kyseistä tyyppiä. Julkinen ristiinnaulitseminen, varsinkin vain yksipuolisen todistajalausunnon perusteella on sinänsä tarpeetonta.

Miksi julkinen keskustelu on mielestäsi tarpeetonta?
Olikohan siinä pieni sävyero ;)

Ristiinnaulitseminen vs. keskustelu.

RedCatherine

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #128 : 10.08.2017, 11:18 »
En ymmärrä sitä, että jos kerran on kyse niin haitallisesta yksilöstä skenessä, niin miksei sitten ao. tyttö voi luvata kertoa kyseisen henkilön identiteetin privaattikyselyiden perusteella ja näin varmistaa, että muut osaavat varoa kyseistä tyyppiä. Julkinen ristiinnaulitseminen, varsinkin vain yksipuolisen todistajalausunnon perusteella on sinänsä tarpeetonta.

Miksi julkinen keskustelu on mielestäsi tarpeetonta?
Olikohan siinä pieni sävyero ;)

Ristiinnaulitseminen vs. keskustelu.

Siinä on aika iso sävyero. Ja tässä ketjussa ei ole sitä ristiinnaulitsemista näkynyt, eikä mikään viittaa siihen että sitä tulisikaan. Päinvastoin; uhreja täällä on vähätelty, taas. Onneksi asiallisiakin kommentteja sentään.

Naisen oma

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #129 : 10.08.2017, 12:09 »
Outo juttu tosiaan, että hyväksikäyttäjää paapotaan.  ??? Mielestäni pitää antaa samalla mitalla takaisin jos on paskasti kohdeltu ja vielä kovemmin. Ei pidä hyväksyä! Ihan eri foorumeilla nähnyt kuin nämä hyväksikäytetyt ovat saaneet puhua suunsa puhtaaksi ja siellä tullut niin kovia kommentteja kaltoinkohtelijaa kohtaan, että huhuhuh.. Niin se pitää ollakkin. Ei pidä alistua kaltoinkohtelijan edessä vaan niin sanotusti lyödä, purra takaisin ja kovaa. Näyttää, että teit väärin!  >:D

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #130 : 10.08.2017, 12:19 »
En ymmärrä sitä, että jos kerran on kyse niin haitallisesta yksilöstä skenessä, niin miksei sitten ao. tyttö voi luvata kertoa kyseisen henkilön identiteetin privaattikyselyiden perusteella ja näin varmistaa, että muut osaavat varoa kyseistä tyyppiä. Julkinen ristiinnaulitseminen, varsinkin vain yksipuolisen todistajalausunnon perusteella on sinänsä tarpeetonta.

Miksi julkinen keskustelu on mielestäsi tarpeetonta?
Olikohan siinä pieni sävyero ;)

Ristiinnaulitseminen vs. keskustelu.

Siinä on aika iso sävyero. Ja tässä ketjussa ei ole sitä ristiinnaulitsemista näkynyt, eikä mikään viittaa siihen että sitä tulisikaan. Päinvastoin; uhreja täällä on vähätelty, taas. Onneksi asiallisiakin kommentteja sentään.

Nimenomaan. Iso sävyero. Ja mielestäni tässä keskustelussa sitä ristiinnaulitsemista ei tosiaan ole ollut.

Tällaiset tapaukset, minusta, tulisi aina nostaa tapetille. Keskustella siitä, miten toimia kun tämmöistä tulee ilmi. Mitkä ovat tämän valehtelijan vastuut ja mitä uhrin vastuut? Pohtia, miksi tällaista tapahtuu, ja mikä ajaa ihmisen valehtelemaan noin laajalla skaalalla?

BDSM, minusta, perustuu rehellisyyteen ja luottamukseen. Kinkyilyssä ollaan tekemisissä kuitenkin asioiden kanssa, jotka ovat hyvin henkilökohtaisia, herkkiä. Miksi joku ottaa asiakseen loukata toista valehtelemalla noin laajasti? Miksei tämä valehtelija arvosta sitä toisen antamaa lahjaa, ja ole rehellinen?

Mielestäni tämä keskustelu on enemmän kuin tarpeellista. Ehkä jopa lähes pakollista. Uusia alistuvia, nuoria, vielä seksuaalisuuttaan etsiviä, tulee skeneen. Ja uusia, nuoria, Dominoivia. Eikö olisi syytä siis julkisesti keskustella, miten EI KANNATA lähteä etsimään sitä omaa pervoa puoltaan?

Taas vähän sekavaa minulta, mutta ukkonen sekoittaa päätä täällä.

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 411
  • Spanko
  • Galleria
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #131 : 10.08.2017, 12:51 »
Jos ei pysty ottamaan vastuuta omista tekemisistään omalla nimellään, ei ole valmis ottamaan vastuuta toisesta. Dominoivan pitää pystyä ottamaan vastuu. Varsinkin session aikana ja muutenkin.

NeitiM

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #132 : 12.05.2018, 23:50 »
Luin aloitustekstin ja otan osaa. Kokemusta on ja se tuntuu todella pahalta, kun koko kuvio on perustunut valheelle :-\ omat odotukset ja unelmat ihan murskana, minä murskana... Olkaa varovaisia ja älkää olko sinisilmäisiä. Miehet osaa huijata ja lujaa. Taitavia ovat.

vila

  • Vieras
Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #133 : 13.05.2018, 00:36 »
Luin aloitustekstin ja otan osaa. Kokemusta on ja se tuntuu todella pahalta, kun koko kuvio on perustunut valheelle :-\ omat odotukset ja unelmat ihan murskana, minä murskana... Olkaa varovaisia ja älkää olko sinisilmäisiä. Miehet osaa huijata ja lujaa. Taitavia ovat.

Naisetkin osaa huijata, ei ole sukupuoleen sidottu asia.

Pakko sanoa tähän ketjuun aiheeseen, että toivon tosiaan että aloittaja on kertonut saman stoorin henkilökohtaisesti niille henkilöille jotka masterilleen hankki. Hänhän antoi suosituksensa kyseisestä tyypistä.

Pip

Vs: D:n valehtelu 24/7 -suhteessa, hyväksikäyttöä(kö)?
« Vastaus #134 : 13.05.2018, 00:39 »
Naisetkin osaa huijata, ei ole sukupuoleen sidottu asia.
Osallistun teemaan vain yhden kokemuksen perusteella ja se kokemus aiheutti rahallisesti minulle loppuelämän vaikeudet. Tosin jos rahalla pääsee eroon, niin halvalla pääsee.  ;)