Kirjoittaja Aihe: Onko enemmän hymiöitä käyttävä subari parempi?  (Luettu 3782 kertaa)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
https://www.nainen.com/paljon-emoji-merkkeja-kayttavat-ovat-seksuaalisesti-aktiivisempia/

Jos joutuu itse miettiä, niin kyllä se vain näin on, eli huomattavasti iloisenpia ja myös huomattavasti kokeilun halusinpia ovat hymiön lähettäjät olleet. Tämähän on vain hyvin suppea otanta, josta ei voi vielä johtopäätöstä tehdä😊😊😊

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Onko enemmän hymiöitä käyttävä subari parempi?
« Vastaus #1 : 09.01.2019, 20:03 »
Hitto, paljastuin  :o ;D O:-)

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Onko enemmän hymiöitä käyttävä subari parempi?
« Vastaus #2 : 09.01.2019, 20:27 »
On.

Harvalla on enempi hymiöitä kuin itelläni vaikka D oonkin mutta kun elämä on tehty nauttimista varten niin hymyillään ja nautitaan  :P

vila

  • Vieras
Vs: Onko enemmän hymiöitä käyttävä subari parempi?
« Vastaus #3 : 09.01.2019, 21:36 »
Minulle hymiöt ovat vain vaihtoehtoisia tapoja lopettaa virke :D Piste on niin tylsiä  O0

Slavemaster^

Vs: Onko enemmän hymiöitä käyttävä subari parempi?
« Vastaus #4 : 10.01.2019, 09:28 »
Hymiöt ovat mukavia, niistä pystyy tekemään jonkinlaisia päätelmiä subin mielialoista :)

Piilukko

  • Vieras
Vs: Onko enemmän hymiöitä käyttävä subari parempi?
« Vastaus #5 : 10.01.2019, 11:12 »
Oman kokemukseni mukaan paljon  ;) -hymiötä viljelevät ovat todennäköisesti ujoja, epävarmoja ja kokemattomia (ottamata kantaa nyt siihen, ovatko nämä ominaisuudet minusta hyviä tai huonoja. ”Epävarma” taitaa olla kulttuurisesti erityisesti mieheen yhdistettynä negatiivisena nähty ominaisuus, minusta se on ihan luonnollista ja inhimillistä (ja inhimillinen on kaunista) kun ei ole kokemusta).
Sitten taas valtavat vyörymät  :-* :-* :love: :love: -hymiöitä heti alkuun yleensä vinkkaa, että subin odotukset ovat enemmän fetissiautomaatin kuin ihmisen tapaamisen puolella.

Sellaiset subit, jotka on hymiönkäytössä lähteneet mun tyyliin mukaan, on olleet parhaita. Ehkä siinä on jotain sosiaalista älykkyyttä tai halua tehdä viestinvaihto mulle helpoksi tai sen tyylistä, miksi juuri niiden subien kanssa on mennyt parhaiten - tai ehkä mä itse reagoin tollaiseen niin positiivisesti, että olen puoleltani sitten innokkaammin lähtenyt tutustumaan ja tapaamaan :P

Laatu kertoo enemmän kuin määrä.

Loihi

  • Vieras
Vs: Onko enemmän hymiöitä käyttävä subari parempi?
« Vastaus #6 : 10.01.2019, 12:21 »
Hmmnn.. Mielenkiintoista. Pidän itseäni seksuaalisesti aktiivisena ja käytän kyllä hymiöitäkin kirjoitellessani. Syitä hymiöiden käyttöön ovat halu ilmaista tunteeni sekä korostaa ja selventää asioita (toki kirjoitellessa muutenkin olen oppinut välttelemään epäselvyyksiä, valitettavan harva soittelee nykypäivinä ???)

Olen livenäkin hymyilevä ja iloinen joten tekee mieli näyttää sitä myös kirjoitellen  ^-^
Lempihymiöni on se hymyilevä silmätkiinnikieliulkona-hymiö, johtuu varmaan jostain suuhun liittyvästä fetissistä  :-*
Tahdon ilmaista itseäni, vuodattaa iloa, rakkautta ja välittämistä muillekin. Olen saanut vihaisia ihmisiä rauhoittumaankin katsomalla lämpimästi silmiin iloisella mielellä ja sulattavalla hymyllä.. Hymy on tehokasta ja tarttuvaa! (Law of Attraction, people :love:)

Silmää iskevät hymiöt ovat mielestäni välillä epämääräisiä. Itse käytän harvoin niitä, sillonkin vain kun olen selkeästi kirjoittaen ilmaissut haluni/aikeeni jotka liittyvät seksiin tai muuten vaan kinkyilyyn.

Toki kun uuteen ihmiseen tutustuu niin aloitan varovasti hymiöiden käytön; täytyy vähän tunnustella ja opetella minkälaista kieltä toinen puhuu  ???
Sitten jos näyttää siltä ettei haittaa niin voi aloittaa pommituksen  8) >:D
Yleensä kyllä kaikki kanssani kirjoittelevat käyttävät hymiöitä, enemmän tai vähemmän.

Joskus on jopa alettu miettimään joidenkin hymiöiden tarkoitusta. Toisella on saattanut olla erilainen käsitys jostain ja sitten kun on ymmärtänyt sen niin tekstikin on saanut vähän erilaisen ilmeen.

Jaa tästähän vois kirjotella loputtomiin  :love: ;D

Höpötykseni perimmäinen tarkoitus lienee se että oli syy hymiöiden käyttöön tai käyttämättömyyteen mikä tahansa, toivon ettei kukaan niiden perusteella tee lopullista arviota toisesta ihmisestä. Tokihan niistä saattaa saada vihjeitä mutta parasta lienee tutustua ajan kanssa ja kommunikoida muillakin tavoin

 ;)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Onko enemmän hymiöitä käyttävä subari parempi?
« Vastaus #7 : 10.01.2019, 12:32 »
Itselleni hympät on vähän arvoituksellisia nimenomaan siksi että niillä on eri ihmisille omanlaisensa määrityksensä jotka saattavat poiketa hyvinkin paljon. Muutenkin kun en osaa lukea rivien väleistä enkä aina tajua suht selviäkään kaksoimerkityksiä. Sinällään ihme kun olen kuitenkin ns. kiero savolainen. ::)

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Onko enemmän hymiöitä käyttävä subari parempi?
« Vastaus #8 : 11.01.2019, 20:22 »
Hymiöt ovat mukavia, niistä pystyy tekemään jonkinlaisia päätelmiä subin mielialoista :)

Samaa mieltä,muutama hymiötön viesti aamusta ja jossei ole sovittu sessioo sille päivää niin sessioo tuskin tuleekaan,ainakaan subille  :). Jos taas onkin sovittuna niin sitten selvitellään mikä vittu on hätänä  >:D.
Parhaimmillaan toi hymiöitten käyttö saa mut järjettömään kiimaan ja käyttämättä jättäminen johtaa hyvinkin tylyyn kuittiin  >:D

pikkuPrinssi

Vs: Onko enemmän hymiöitä käyttävä subari parempi?
« Vastaus #9 : 02.08.2019, 15:10 »
Itse en hymiöitä käytä, enkä niistä juurikaan perusta. Ehkä en vaan ymmärrä niitä. Tämä siitäkin huolimatta, että useat kielitietietilijät ovat sitä mieltä että ne tulevat olemaan tulevaisuuden kirjoutusasu. Kuvitelkaapa vaan kirja, joka on kirjoitettu hymiöillä!

Off topic: olinpa joku aika sitten eräällä kursilla, jossa muut mukana olijat (n. 15) olivat ikäluokkaa 20v. ja erään tehtävän yhteydessä kysyin "mikä viimeisin kirja jonka olet lukenut?". Vastaus oli järjestäen joko pöllämystynyt katse tahi mumina "en mä lue kirjoja".

 Ehkä minä olen vain vanhanaikainen?

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Onko enemmän hymiöitä käyttävä subari parempi?
« Vastaus #10 : 05.08.2019, 11:53 »
:) :( >:( :o 8) ??? ::) :-X ^-^

TuhmaTe

Vs: Onko enemmän hymiöitä käyttävä subari parempi?
« Vastaus #11 : 05.08.2019, 21:13 »
Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että on erittäin ärsyttävää kun jotkut miinoittavat viestinsä hymiöillä. Yksi joskus, oikeassa asiayhtydessä voi olla ihan jees, Se ikäänkuin vahvistaa tekstiä tai kertoo kirjoittajan mielialasta, ihan ok. Mutta liika on liikaa. Liika hymiöiden käyttö aiheuttaa niiden inflaation ja alkaa oikeesti lähinnä vaan vituttaa. Erityisen hermoille ottavaa se on silloin, kun hymiöt eivät mitenkään korreloi tekstin sisällön kanssa.

momoi36

  • Vieras
Vs: Onko enemmän hymiöitä käyttävä subari parempi?
« Vastaus #12 : 05.08.2019, 23:32 »
Todellaki on 💁‍♀️👸🏼🧚🏻‍♀️🖖🏻💋