Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Tasa-arvoinen narttu?

<< < (2/5) > >>

Morticia:
Niin, mitähän se tasa-arvo loppujen lopuksi on? Onko se yhtä paljon jokaiselle? Vai sen verran, että jokaisella on hyvä olla omista lähtökohdista ja tarpeista katsottuna? Tähän on varmasti olemassa joku poliittisesti korrekti sanakirjallinen määre. Käytännön elämässä kuitenkaan harva oikeasti haluaa, että niitä nallekarkkeja sahataan just tasan naapurin Maijan kanssa.

Tre74:

--- Lainaus käyttäjältä: susa-anniina - 22.02.2023, 11:42 ---Luulen, että saan kiinni tosta ja tunnistan itsessäni sanan tapaista ajattelua. Aika moni oikeasti alistuva on arki-elämässä kuitenkin ihan muuta kuin kynnysmatto. Ei se stereotypia johtajatyypistä saamassa piiskaa kait sitten tyhjästä tule. Ja sitten myöskään se, että toinen alistuu ja on käytettävissä, ei tarkoita sitä että toinen kohtelisi huonosti tai ei arvostaisi. Ajattelen, että tämän tyyppisissä suhteissa on usein sitä keskinäistä luottamusta ja arvostusta jopa enemmän kuin mitä perus vanilijasuhteissa.

Tuo just ehkä että tykkään että asetelma on se että olen toisen käyttöleluna... Vaikka minä palvelen ja miellytän ja minulle on tärkeää sen toisen nautinto, niin en usko että homna jatkuisi kovin pitkään jos se toinen osapuoli ei sitten kuitenkin huomioisi niitä minun tarpeita ja en saisi tyydytystä ja jos minun tiettyjä rajoja ei kunnioitettaisi.

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin näitä luottamusta, arvostusta ja toisen kunnioitusta  O:-) :love: tästä kaikesta huolimatta pitääkin olla vaikka toinen sitten sille toiselle ihan suoraan sanottuna tuollainen käyttölelu olisikin  >:D Alistuu toisen käytettäväksi ihan täysin omasta tahdostaan  >:D
Ja yhdessä sovittuja rajoja kunnioitetaan aina tai peli loppuu lyhyeen  >:(

Tre74:

--- Lainaus käyttäjältä: Kenose - 22.02.2023, 11:43 ---Eihän makkarissa tapahtuva sexittely mitenkään poissulje että voi olla kunnioittava ja kumppaniaansa rakastava yksilö joka näkee tämän tasa-arvoisena autonomisena henkilönä?

--- Lainaus päättyy ---
Kiva kuulla  O:-)

Perhonen89:
Juuri näin, että seksuaalinen alistuminen ja tasa-arvo sen ulkopuolella eivät sulje pois toisiaan.

Olen seksissä alistuva nainen, mutta silti ajan sukupuolten välistä tasa-arvoa. Mulle on tärkeää, että naisilla ympäri maailmaa olisivat ihmisoikeudet ja että tietyissä maissa he olisivat samanarvoisia miesten kanssa. En koe, että tasa-arvon ajaminen olisi ristiriidassa sen kanssa miten käyttäytyy makkarissa.

susa-anniina:
Mä alistun suhteessa kokonaisvaltaisemmin kun pelkästään makkarissa ja se on omassa päässä aiheuttanut kipuilua, just koska kuitenkin kannatan tasa-arvoa (joka ei tosiaan tarkoita, että kaikki jaettaisiin tasan, oli hyvin kommentoitu tossa ylempänä) niin onko se väärin. Tai annan jossakin määrin päätösvaltaa sille toiselle. Tai palvelen välillä arjessa.  Eli mä kyllä teen myös ne voileivät sille toiselle ja keitän aamukahvin. En kyllä sitten ole pahoillani jos itsekin saan hemmottelua jossakin toisessa yhteydessä. Mutta musta koska tämäkin perustuu vapaaehtoisuuteen, niin mitä se muille kuuluu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta