Kirjoittaja Aihe: Naisten ja miesten vaatteiden yhdistelmä miehellä ja ihmisten reaktiot - nada  (Luettu 2515 kertaa)

tuuli8

  • Vieras
Olen vapauttanut itseni hiljattain ja alkanut kulkemaan kaupungilla hameissa ja/tai korkokengissä, jos on sattunut huvittamaan. En ole edes yrittänyt näyttää naiselta, vaan laittanut esimerkiksi farkkuhameen, sukkahousut ja muuten ihan tavallisia miestenvaatteitani. Se mikä minua hämmästyttää on ihmisten laimeat reaktiot. Yhdet nuoret miehet joskus huuteli ja joskus joku katsoo pitkään, muuten ei mitään.

Onko muilla miehillä kokemuksia tällaisesta tavanomaisten sukupuolitettujan vaatteiden yhdistelystä ja onko se tosiaan reaktioiden osalta näin helppoa?

Niin ja senkin takia kirjoitin tämän viestin, että, jos tällainen huvittaa, niin se ei vaikuttaisi olevan mitenkään hirveää.

mooky

  • Vieras
Itselläni ollut päin vastoin, eli nuorempana oli uskallusta painaa hameessa menemään, mutta hameet meni enkä uusia hankkinut, ja nyt vanhemmalla iällä en ole enää (sosiaalinen paine, voih) kehdannut moista repäisyä tehdä. Ehkä, jos muuttaisi uuteen kaupunkiin ja aloittaisi alusta, niin mikä jottei...

Mutta itse en nyt kummeksuvia katseita enempää kokenut kyseisen asian tiimoilta. Joku pikkupentu juoksi kerran perään ja huus että "Oletko sinä sellanen transu?!" En vaivautunut sanomaan tuohon yhtään mitään =D

Mutta omalla kokemuksella päiväsaikaan se on juurikin noin helppoa. Viikonloppuna puolen yön aikaan voi olla jo vaarallisempaa...

tuuli8

  • Vieras
Minä olen liikkunut päivällä ja yöllä myös viikonloppuna, ei mitään.

Kettu vinossa

  • Vieras
Voi olla, että keskivertoihmisen ajatus on lähinnä, että "tuo on varmaan hävinnyt jossain vedossa", "naamiaisiin menossa" tai "jaahas, polttariporukkaa". Tai sitten isommissa kaupungeissa: "Tuo on varmaan drag queen esityksestä tulossa tai sinne menossa".

Lisäksi, mikäli mies nyt ei ole ihan ylimaskuliinisen näköinen muutenkaan (ei esimerkiksi ole kaljua, viiksiä tai partaa), hänet voidaan helposti vain tulkita naiseksi koska hänellä on naisten vaatteita. Onhan se jo nykyään monessa alakulttuurissakin "ongelmana", ettei ihmisen sukupuolesta tahdo saada selvää pelkän ulkonäön peristeella. Moni nainen näyttää niin mieheltä ja mies naiselta.

Onhan siitä ollut paljonkin tutkimuksia, että aika harva lopulta katselee tarkkaan ventovieraiden ihmisten kasvoja. Ja aika harvalla muutenkaan on aikaa ja kiinnostusta jäädä pitkään katselemaan yksittäistä ihmistä ihmisvilinässä, vaikka tämä olisi kuinka erikoisen näköinen. Tunne siitä, että "kaikki tuijottavat" on yleensä vain omassa päässä.

mooky

  • Vieras
Onhan siitä ollut paljonkin tutkimuksia, että aika harva lopulta katselee tarkkaan ventovieraiden ihmisten kasvoja. Ja aika harvalla muutenkaan on aikaa ja kiinnostusta jäädä pitkään katselemaan yksittäistä ihmistä ihmisvilinässä, vaikka tämä olisi kuinka erikoisen näköinen. Tunne siitä, että "kaikki tuijottavat" on yleensä vain omassa päässä.

Ja toisaalta, vaikka tuijottaisivat niin mitä väliä =)

Se, hävettääkö toisten katseet,  on myös korvien välissä.

Kettu vinossa

  • Vieras
Ja toisaalta, vaikka tuijottaisivat niin mitä väliä =)

Se, hävettääkö toisten katseet,  on myös korvien välissä.

Niin, osahan jopa tavoittelee sitä, että mahdollisimman moni katsoisi.  8)

Onhan se toki nurinkurista, että jotkut ihmiset tarkoituksella pukeutuvat mahdollisimman persoonallisesti, ja jos joku erehtyy katsomaan normaalia pidempään, niin heti aletaan valittamaan että ei saa katsoa. :))

mooky

  • Vieras
Ja toisaalta, vaikka tuijottaisivat niin mitä väliä =)

Se, hävettääkö toisten katseet,  on myös korvien välissä.

Niin, osahan jopa tavoittelee sitä, että mahdollisimman moni katsoisi.  8)

Onhan se toki nurinkurista, että jotkut ihmiset tarkoituksella pukeutuvat mahdollisimman persoonallisesti, ja jos joku erehtyy katsomaan normaalia pidempään, niin heti aletaan valittamaan että ei saa katsoa. :))

Tottapa

Itse vedän hameen päälle ihan sen takia koska tykkään hameesta. Jos joku haluaa tuijottaa, niin fine by me, mutta jos on kommentoitavaa, niin paikallislehdessä on tekstaripalsta. Minua ei se kommentti todennäköisesti kiinnosta.

...Tämä lienee suurin syy miksi en ovesta illuusio hameessa ja korsetissa mene.

Fayle

  • Vieras
Mullahan on vaan mun vaatteita, ei naisten tai miesten vaatteita, mutta...

Sukkahousuissa ja pikkufarkuissa tulee käytyä ulkona paljon, kuumina päivinä päällä on mekko. Ihmiset tuijottaa joo aika paljon, mutta häpeävät, kun siihen vastaa leveällä virneellä. Tähän mennessä ei ole "naisten vaatteissa" kommentteja tullut, "miesten vaatteissa" kyllä.

Liikennevaloissa lapsi kysyi, olenko tyttö tai poika. Vastasin kieltävästi.

Muokkaus: Niin tosiaan, mullahan on siis aina "molempien" vaatteita, ei koskaan vaan toisen.