Kirjoittaja Aihe: Nuoret ja BDSM  (Luettu 8596 kertaa)

Chilipala

Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #15 : 18.11.2015, 19:12 »
Alle 25-vuotiaita ei ole omaan silmääni osunut kovinkaan montaa hlöä/bile. Onhan nuoriakin mukana mutta harvemmin ovat näyttäneet olevan yksin liikkeellä. Eihän se tietysti estä heille juttelemista (useinkaan  ;)). Itse olen ollut skenen laitamilla 20-vuotiaasta alkaen, omassa pienessä ympyrässäni vanhempien tyyppien kanssa pyörien. Kokemusta ei siis ole nuorista kinkyistä mutta kirjoitan silti vähän aiheesta...

Jos haluat löytää omanikäistä seuraa bileistä, niin mahdollisuudet siihen ovat paljon rajoittuneemmat kuin tavallisissa baareissa tai klubeilla kun ihmisiä on paikalla ylipäätään vähemmän ja laajemmalla ikäskaalalla. Monet ovat myös varattuja.

Kokeilisin itse näitä keinoja jos tavoitteenani olisi nyt löytää nuori kinky kumppanikseni/sessiointiin:

  • Aktivoituisin Fetlifessa ja kävisin heidän miiteissään, olen siinä luulossa että siellä on ns. oma skenensä joka on nuorekkaampi kuin tämä joka käy Baarissa ja isoimpien kinky-yhdistysten bileissä
  • Kävisin ehkä Häkin järjestämissä tapahtumissa tutustumassa muihin
  • Kirjoittelisin Baarissa ja ottaisin yhteyttä sopivilta vaikuttaviin ihmisiin
  • Kävisin ehkä Wonderlustissa tutustumassa ihmisiin
  • Tapailisin tavallisissa ympyröissä ihmisiä ja kokeilisin kepillä jäätä huumorilla ja vihjailuilla. Siten saisi osviittaa onko järkeä edes puhua mieltymyksistään kunnolla vai ei. Monet nuoret ovat oman kokemukseni mukaan ok aiheen kanssa, onhan se paljon trendikkäämpää/norminmukaisempaa olla seksuaalisesti kirjava ja monisuhteinen kuin ei, tai edes hyväksyä nämä asiat ongelmitta muilla... Ainakin omissa piireissäni on siltä vaikuttanut (fiksut ja avarakatseiset nuoret). Se jalkautuuko tämä oikeisiin kinkysuhteisiin on eri asia.
  • Menisin nörttien/taidetyyppien tapahtumiin tai tutustuisin muuten. Jotenkin niissä on mielestäni paljon vinksahtaneita tullut vastaan.


MariaAndromeda

Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #16 : 19.11.2015, 13:58 »
Oon huomannu samaa, mut toki sillä omalla aktiivisuudella on varmasti tekemistä asian kanssa. Miiteissä tai bileissä en oo kuitenkaan käynyt, eikä kuulopuheita enempää oo tietoa millasta porukkaa siellä on. Baarissa ja muilla kinkysaiteilla tuntuu et yhteydenottoja tulee lähinnä tuplasti ikäisiltäni ihmisiltä, mut aina on kivasti vastailtu jos oon ite jollekin laittanu viestiä.

Oon todennu toimivaks tavaks vanillamaailmassa koittaa eka kepillä jäätä kinkyilyjen suhteen ennen varsinaista aiheen puheeksi ottamista, yleensä jo muutama aihetta kevyesti sivuava läppä antaa käsitystä toisen reaktiosta. Jos seksi tulee puheeks, ihan vaan joku "tykkään aika rajuista otteista" on usein jo ihan hyvä vinkki, jota voi sit availla toisen reaktiosta riippuen.

Olen samoilla linjoilla Nessin kanssa. Bileissä/miiteissä ei ole mikään pakko käydä löytääkseen samanmielistä seuraa. Kiinnostavien tyyppien kanssa kannattaa ottaa seksi rohkeasti puheeksi, olla utelias ja kysellä toisen mieltymyksistä ja kertoa, mistä jutuista itse tykkää. Jos termit on vieraita, voi ihan vaan kysyä, mitä toinen tykkäisi, jos tekisin niin tai näin tai noin. Vaikka jostain ei olisi edes kokemusta, joku saattaa uteliaisuuttaan olla hyvinkin innokas kokeilemaan ja ottamaan selvää.

Kannattaa muistaa, ettei ulkonäöstä voi luotettavasti kuinkaan päätellä, kuka on pervo ja kuka ei.

nuoripoika97

Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #17 : 29.11.2015, 22:51 »
Täällä ilmoittautuu yksi 18v knkyilystä kiinnostunut. On tosiaan todella vaikeaa löytää samanhenkistä seuraa. Tai sitten kaikki on vaan piilossa.  Itseasiassa en itsekkään olisi tiennyt mitä tämä on. Mutta hitollisella googlailulla sitten löytyi kaikkia kivoja keskusteluja ja esim tämä foorumi. En sitten tiedä pitäisikö alkaa harkita joitain bileitä tai tapahtumia.  Tää netissä piilottelu on vaan mulle niin helppoo :)

Fayle

  • Vieras
Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #18 : 29.11.2015, 23:06 »
Ruudun tällä puolen myös 20-vuotias kinky. C:

Bittersweet

  • Vieras
Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #19 : 29.11.2015, 23:08 »
Täällä toinen joka viittaa kahdella kädellä ilmottautumisen merkiksi!  ;D Itse juuri todennut hyödylliseksi sen että koittaa kepillä jäätä ja toisinaan on tullut toivottu vastaanotto ja toisinaan asia on ohitettu olankohautuksella. Minusta kuitenkin ulkonäöllisesti ovat monet arvanneet kiinnostukseni kinkyilyyn, mikä ei itseäni haittaa oikeastaan ollenkaan nyt ollessani itsekin sujut asian kanssa.

Olisihan se mukavaa löytää suurinpiirtein ikäisiään jakamaan ajatuksia, vaikka olenkin kiinnostunut alistumaan vain itseäni vanhemmille.

Masterix

  • Vieras
Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #20 : 30.11.2015, 21:20 »
Ihmeellinen kinkymaailma alkaa useimmiten todenteolla aueta vasta yli kolmekymppisille,
kun nuoruuden raskain itsensä etsimisen vaihe on takanapäin, ja elämän suunta alkaa olla paremmin selvillä.

Bambi

Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #21 : 30.11.2015, 23:29 »
Ehkä nuoret aikuiset löytävät helpommin seuraa kinkypiirien laitamilta, muista undergroundia edustavista kulttuureista...? On niin paljon muitakin tapoja ryhmäytyä kuin seksuaalisuus, ja usein halut sattuvat kohtaamaan muutenkin kuin kinkymiiteissä. Monet ovat lisäksi aika tottuneita kaikenlaiseen seksiin/seksuaalisuuteen ja useille nuorille aikuisille ennen villeinä/kiellettyinä pidetyt asiat näyttäytyvät ihan peruskaurana (esim. ryhmäseksi, alistaminen, seksilelut). 

Itselleni on käynyt niin että olen useamman vuoden hengaillut aktiivisen epäaktiivisesti kinkykulttuurissa bileiden, miittien ja jopa yhdistystoiminnan kautta. Vaikka sitä tässä vanhenee jatkuvasti, niin tuntuu että 25-vuotiaana on näissä porukoissa melko nuori.

Olen siis samaa mieltä muiden kanssa, kannattaa kokeilla kepillä jäätä kaikenlaisten mahdollisten kiinnostavien ihmisten kanssa ja välttää mieltämästä vain ja ainoastaan kinkymiittejä paikaksi, josta kumppani/kumppaneita voisi löytyä. Mikäli omat fetissit ovat harvinaisempaa laatua, kannattaa käyttää seuranhakuun nettiä ja surffailla kansainvälisillä saiteilla kartuttamassa tuttavapiiriä. :)




Chilipala

Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #22 : 01.12.2015, 00:34 »
Ihmeellinen kinkymaailma alkaa useimmiten todenteolla aueta vasta yli kolmekymppisille,
kun nuoruuden raskain itsensä etsimisen vaihe on takanapäin, ja elämän suunta alkaa olla paremmin selvillä.

Pitää etsiä aikansa jotta löytää jotain. Jotkut vaan aloittavat sen tutkiskelun aiemmin kuin toiset. Jos tarkoitit tuolla sitä että sen takia nuoria on kinkyjoukoissa vähemmän niin joo, olen samaa mieltä.

Aloitteleva kinky on kuitenkin aina aloitteleva...oli kyseessä sitten 20-vuotias tai 30-vuotias. Varmaan yleisellä aikuistumisella on vaikutuksensa seksuaalisuuteen. Ehkä seksielämää jo kauemmin viettänyt, muutenkin elämässään aikuistunut 30-v on nopeampi menemään syvemmälle kinkymaailmaan? En tiedä kun ei ole omaa kokemusta asiasta.

Tiedän sen että nuorten kokemuksia on turha vähätellä vaikka tietäisikin että kyseessä on vasta pitkän polun alku.  Jostain se on aloitettava. :) Oma pitkä kinkysuhteeni on vaikuttanut aikuistumisprosessiini merkittävällä tavalla, vaikuttanut moniin isoihin elämänvalintoihin ja kuorinut minusta parempia puolia esiin. Olen tyytyväinen ja uskon etten olisi itsekseni tai tavallisen ihmissuhteen kautta tähän pisteeseen päätynyt.

Tiedostan kuitenkin nuoren henkilön kinkysuhteen riskit ja olenkin suhdettani/valintojani tarkastellut monesti kriittisesti. Puhun itse nyt D/s-tyyppisestä suhteesta jossa on huomattava ikä- ja kokemusero osapuolten välillä. Kun tällaisessa suhteessa toinen kasvaa lempeässä otteessa ja ohjauksessa nuoresta aikuisesta vähän aikuisemmaksi on mahdollisuuksia moneen... Niin hyvään kuin pahaan. (Omalla kohdallani hyvään.  :love: )

// Avautuminen alkaa. //

Jos olet nuori kinky ja vieläpä alistuva, niin suosittelen miettimään tarkkaan onko alistava henkilö sinun arvoisesi ja sinulle hyvää tekevä. Etenkin jos olet vielä vähän henkisesti solmussa, kuten monet nuoret ovat, ainakin minä... Ja etenkin jos halajat syvempää D/s-suhdetta!

Mieti miten vahvasti tämänkaltainen suhde voikaan vaikuttaa persoonaasi, elämänvalintoihisi ja luottamukseesi elämään kun se vaikuttaa sinuun aikuistumisvaiheessasi. Jos toivot alistamista, ohjaamista, kontrollointia muuallakin kuin makuuhuoneessa, niin annat hyvin suuren vallan toiselle.

Nuorena on muovautuva, itseään etsivä ja siksi kaikille vaikutuksille altis. Kumppanisi saattaa esim. vaikuttaa siihen mitä alat opiskelemaan - tämähän voi olla joko hyvä tai huono asia riippuen siitä kuinka fiksun ihmisen kanssa olet suhteessa...

Joka tapauksessa mielestäni intensiivisessä D/s-suhteessa nuorella alistuvalla on isot panokset kyseessä. Annat itsesi ohjattavaksi, muokattavaksi, haavoitettavaksi, käytettäväksi...

Sinua voidaan ohjata ja muokata itsevarmemmaksi ja osaavaksi. Sinun herkkyyttäsi ja haavoittuvuuttasi saatetaan arvostaa, kunnioittaa ja antaa sinun saada niiden näyttämisestä voimistavia kokemuksia. Sinua saatetaan käyttää niin että saat siitä kinkyn nautintosi ja suhteenne lujittuu entistä paremmaksi.

Mutta saatat myös antaa avaimet siihen että sinua hyväksikäytetään, sinua ohjataan epäterveeseen suuntaan, sinun hyvinvointisi ja kasvusi ei olekaan tärkeää. Sinun tarvettasi seksuaalisuutesi toteuttamiseen, D:n rakkauteen/hyväksyntään ja halua olla jonkun oma saatetaan käyttää väärin. Saatat huomata että olet suhteessa todella syvällä eikä siitä ole helppoa luopua vaikka se olisikin paras vaihtoehto.

Siksi omasta mielestäni on tärkeää nuorena kinkynä miettiä tarkkaan millaisissa suhteissa on. Ainahan sitä varoitetaan täällä ihmisiä...mutta halusin kirjoittaa siitä nyt itsekin. Nuorena henkilönä kaikilla kokemuksilla on ehkä herkemmin vaikutuksensa tulevaan. Älkäämme siis rikkoko itseämme.  :)

// Avautuminen loppuu. //

Pip

Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #23 : 01.12.2015, 01:12 »
Ihmeellinen kinkymaailma alkaa useimmiten todenteolla aueta vasta yli kolmekymppisille,
kun nuoruuden raskain itsensä etsimisen vaihe on takanapäin, ja elämän suunta alkaa olla paremmin selvillä.

Pitää etsiä aikansa jotta löytää jotain. Jotkut vaan aloittavat sen tutkiskelun aiemmin kuin toiset. Jos tarkoitit tuolla sitä että sen takia nuoria on kinkyjoukoissa vähemmän niin joo, olen samaa mieltä.

Aloitteleva kinky on kuitenkin aina aloitteleva...oli kyseessä sitten 20-vuotias tai 30-vuotias. Varmaan yleisellä aikuistumisella on vaikutuksensa seksuaalisuuteen. Ehkä seksielämää jo kauemmin viettänyt, muutenkin elämässään aikuistunut 30-v on nopeampi menemään syvemmälle kinkymaailmaan? En tiedä kun ei ole omaa kokemusta asiasta.

Tiedän sen että nuorten kokemuksia on turha vähätellä vaikka tietäisikin että kyseessä on vasta pitkän polun alku.  Jostain se on aloitettava. :) Oma pitkä kinkysuhteeni on vaikuttanut aikuistumisprosessiini merkittävällä tavalla, vaikuttanut moniin isoihin elämänvalintoihin ja kuorinut minusta parempia puolia esiin. Olen tyytyväinen ja uskon etten olisi itsekseni tai tavallisen ihmissuhteen kautta tähän pisteeseen päätynyt.

Tiedostan kuitenkin nuoren henkilön kinkysuhteen riskit ja olenkin suhdettani/valintojani tarkastellut monesti kriittisesti. Puhun itse nyt D/s-tyyppisestä suhteesta jossa on huomattava ikä- ja kokemusero osapuolten välillä. Kun tällaisessa suhteessa toinen kasvaa lempeässä otteessa ja ohjauksessa nuoresta aikuisesta vähän aikuisemmaksi on mahdollisuuksia moneen... Niin hyvään kuin pahaan. (Omalla kohdallani hyvään.  :love: )

// Avautuminen alkaa. //

Jos olet nuori kinky ja vieläpä alistuva, niin suosittelen miettimään tarkkaan onko alistava henkilö sinun arvoisesi ja sinulle hyvää tekevä. Etenkin jos olet vielä vähän henkisesti solmussa, kuten monet nuoret ovat, ainakin minä... Ja etenkin jos halajat syvempää D/s-suhdetta!

Mieti miten vahvasti tämänkaltainen suhde voikaan vaikuttaa persoonaasi, elämänvalintoihisi ja luottamukseesi elämään kun se vaikuttaa sinuun aikuistumisvaiheessasi. Jos toivot alistamista, ohjaamista, kontrollointia muuallakin kuin makuuhuoneessa, niin annat hyvin suuren vallan toiselle.

Nuorena on muovautuva, itseään etsivä ja siksi kaikille vaikutuksille altis. Kumppanisi saattaa esim. vaikuttaa siihen mitä alat opiskelemaan - tämähän voi olla joko hyvä tai huono asia riippuen siitä kuinka fiksun ihmisen kanssa olet suhteessa...

Joka tapauksessa mielestäni intensiivisessä D/s-suhteessa nuorella alistuvalla on isot panokset kyseessä. Annat itsesi ohjattavaksi, muokattavaksi, haavoitettavaksi, käytettäväksi...

Sinua voidaan ohjata ja muokata itsevarmemmaksi ja osaavaksi. Sinun herkkyyttäsi ja haavoittuvuuttasi saatetaan arvostaa, kunnioittaa ja antaa sinun saada niiden näyttämisestä voimistavia kokemuksia. Sinua saatetaan käyttää niin että saat siitä kinkyn nautintosi ja suhteenne lujittuu entistä paremmaksi.

Mutta saatat myös antaa avaimet siihen että sinua hyväksikäytetään, sinua ohjataan epäterveeseen suuntaan, sinun hyvinvointisi ja kasvusi ei olekaan tärkeää. Sinun tarvettasi seksuaalisuutesi toteuttamiseen, D:n rakkauteen/hyväksyntään ja halua olla jonkun oma saatetaan käyttää väärin. Saatat huomata että olet suhteessa todella syvällä eikä siitä ole helppoa luopua vaikka se olisikin paras vaihtoehto.

Siksi omasta mielestäni on tärkeää nuorena kinkynä miettiä tarkkaan millaisissa suhteissa on. Ainahan sitä varoitetaan täällä ihmisiä...mutta halusin kirjoittaa siitä nyt itsekin. Nuorena henkilönä kaikilla kokemuksilla on ehkä herkemmin vaikutuksensa tulevaan. Älkäämme siis rikkoko itseämme.  :)

// Avautuminen loppuu. //
Erittäin hyvä avautuminen. Arvostan todella. Mitä tulee siihen, että viisikymppinen mies viettelee parikymppisen naisenalun kinkyhommiin, niin tulee vaan mieleen, että kuinka monta varpua onkaan mahdettu taittaa katki ja he ovatkin todenneet, ettei tämä elämä ole heitä varten, kun toteuttajana onkin ollut narsistinen kusipää? En tällä leimaa kaikkia tässä skenessä olevia, olenhan itsekin lähentymässä viittäkymppiä, mutta lähinnä ajattelen, että miten saataisiin nämä epäkelvot yksilöt (joita selkeästikin tässä skenessä liikkuu) aisoihin ja näille nuorille aloittelijoille selväksi se, että nämä eivät ehkä ole aloittajaystävällisimpiä tyyppejä? Toisaalta taas kinkyyden poistuminen sairausluokituksesta on tehnyt asian helpommaksi tutustua ihmisille ja toisaalta "opetusfilmin" FSOG ilmestyminen on tuonut asiaa laajemmalle yleisölle tutummaksi, niin olettaisin että juurikin näiden vuoksi yleinen suuntautuminen on ollutkin se, ettei se nyt niin pervoa olekaan. Tässä tilanteessa nämä saalistajat pääsevät jo iskemään ja tapahtuu aiemmin kuvailemani tilanne. Näitä selviytyjiä on muutama tullut vastaan ja lähes kaikissa tarinoissa on se sama rakenne. Jää ihan oikeasti suruttamaan niiden puolesta jotka jättävät seksuaalisuutensa toteuttamatta muutaman kusipään vuoksi. Ei silllä, että itse metsästäisin nuorta seuraa, vaan heidän itsensä takia.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #24 : 01.12.2015, 05:06 »
Candy Stripe ja mittarissa 20-vuotta ilmoittautuu. Istun oulun miiteissä,noiden kalkkiksien kanssa (anteeksi hihaton) höpöttämässä hassuja asioita.
Kyllä ihmisiä on täällä ihmetelleet ikääni, mutta loppujen lopuksi kyllä näemmä seurani näille vanhemmille näyttää kelpaavan.
Se, että joku on "nuori", ei ole syy hankkia vain "oman ikäistä" seuraa. Ei nämä "iäkkäämmät" ole yhtään sen kummallisempia, kuin me nuoretkaan. Heillä vaan on enemmänkokemusta asioista, mutta eikö se henkinenikä ollut se merkkaavin? :3
Itse viihdyn kaikenlaisessa seurassa ja pää-asia on,että juttu lentää
« Viimeksi muokattu: 01.12.2015, 06:33 kirjoittanut Candy Stripe »

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #25 : 01.12.2015, 11:01 »
Erittäin hyvä avautuminen. Arvostan todella. Mitä tulee siihen, että viisikymppinen mies viettelee parikymppisen naisenalun kinkyhommiin, niin tulee vaan mieleen, että kuinka monta varpua onkaan mahdettu taittaa katki ja he ovatkin todenneet, ettei tämä elämä ole heitä varten, kun toteuttajana onkin ollut narsistinen kusipää? En tällä leimaa kaikkia tässä skenessä olevia, olenhan itsekin lähentymässä viittäkymppiä, mutta lähinnä ajattelen, että miten saataisiin nämä epäkelvot yksilöt (joita selkeästikin tässä skenessä liikkuu) aisoihin ja näille nuorille aloittelijoille selväksi se, että nämä eivät ehkä ole aloittajaystävällisimpiä tyyppejä? Toisaalta taas kinkyyden poistuminen sairausluokituksesta on tehnyt asian helpommaksi tutustua ihmisille ja toisaalta "opetusfilmin" FSOG ilmestyminen on tuonut asiaa laajemmalle yleisölle tutummaksi, niin olettaisin että juurikin näiden vuoksi yleinen suuntautuminen on ollutkin se, ettei se nyt niin pervoa olekaan. Tässä tilanteessa nämä saalistajat pääsevät jo iskemään ja tapahtuu aiemmin kuvailemani tilanne. Näitä selviytyjiä on muutama tullut vastaan ja lähes kaikissa tarinoissa on se sama rakenne. Jää ihan oikeasti suruttamaan niiden puolesta jotka jättävät seksuaalisuutensa toteuttamatta muutaman kusipään vuoksi. Ei silllä, että itse metsästäisin nuorta seuraa, vaan heidän itsensä takia.

Samaa mieltä. Erittäin hyvä ja aiheellinen avautuminen. Skenessä (tyyppi tosin taisi pyöriä enempi lähinnä chateissa?) on kuitenkin varoittava esimerkki jo ihan linnatuomion saaneen muodossakin. Tyyppi istuu käsittääkseni edelleen parista raiskauksesta tuomiotaan ja mikäli pikkulintujen laulut pitävät paikkansa moni tiesi tyypin vaaralliseksi ja silti jostain löytyi vielä uusia uhreja. Ja ainakin omasta mielestä on kovin todennäköistä, että moista käytöstä omaava palaa varmasti takaisin vanhoille metsästysmailleen, kun on tuomionsa kärsinyt, oli sitten muuttunut tai ei. En myöskään yhtään ihmettelisi, vaikka näitä tapauksia olisi useampikin, tämä vain on aika monella tiedossa ainakin täällä päin ja ne loput lähinnä uhrien, omaisten ja oikeuslaitoksen tiedossa.

Nuorille (ja toki myös muillekin) on tosi hyväksi verkostoitua tai ainakin löytää edes se yksi ihminen tästä porukasta ketä voi käyttää apuna pohtiessa asioita. Välillä omat aivot eivät yksinkertaisesti toimi tarpeeksi selväjärkisesti, vaikka kaikki varomerkit ovat ilmassa ja toinen kohtelee sinua kaltoin (henkisesti tai fyysisesti sovitut rajat rikkoen).

On aivan järjettömän ikävää, jos joku heittää seksuaalisuutensa romukoppaan yhden tai useamman kusipään takia. Näitä hetken aikaa pinnalla olevia nimimerkkejä ja/tai naamoja on itselläkin tullut vastaan vuosien saatossa, ja sitten he vain katoavat jonnekin, kun saivat tarpeekseen. Toki varmasti osa löytää sen mitä etsivätkin, eivätkä näe aihetta roikkua paikalla enää, mutta liian moni katoaa käyttökulttuurin ja kusipäisten ihmiskyrpien takia, kiroten koko porukan samanlaisiksi vatipäiksi. On vaikea kuvitella elämää ilman seksuaalisuuttani ja sen takia surettaa, että joku hautaa omansa jonnekin syvälle, koska kokemukset jättivät liian pahat arvet. Tai no, pystyn kuvittelemaan... Eihän siitä montaa vuotta ole, tietty elämän ilo on heti kateissa, jos seksuaalisuus jää tietyissä määrin pois elämästä.

Chilipala tuossa jo muuten tiivistikin mitä aiheesta voisin avautua, joten jätän kertaamatta, mutta kannattaa itse kunkin jopa meidän vähän vanhempien lukea ajatuksella läpi tuo Chilipalan avautuminen. Miehenä tietty näkökulma on vähän erilainen, enkä osaa sanoa onko vastaavia naisdommeja olemassa, jotka käyttävät julmasti hyväksi nuoria poikia vain heittääkseen ne pois, kun tilalle tulee uusi, nuorempi ja söpömpi versio. Dominoivaa puolta taas kehottaisin olemaan tietyllä tapaa varovainen, kuuntelemaan ja tiedustelemaan siltä toiselta osallistujaltakin asioista. Ihmiset ovat kuitenkin yksilöitä ja osa meistä menee rikki paljon paljon herkemmin, ilman, että sitä edes huomaisi.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #26 : 01.12.2015, 12:16 »
Jos joku on 18+ ja ei ole esim. holhouksessa, hänellä on oikeus suostua tai ehdottaa erilaisia seksuaalisia aktiviteettejä.
Väärinkäyttö joka ei riko lakia on sitten ihan jokaisen oman moraalin mukainen käsitys.

kiiltokuva

  • Vieras
Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #27 : 01.12.2015, 14:40 »
Jos joku on 18+ ja ei ole esim. holhouksessa, hänellä on oikeus suostua tai ehdottaa erilaisia seksuaalisia aktiviteettejä.
Väärinkäyttö joka ei riko lakia on sitten ihan jokaisen oman moraalin mukainen käsitys.

Miun mielestä kukaan ei tässä keskustelussa kieltänyt sitä, että nuorilla olisi oikeus kinkyyn elämään. Ennemmin nuoria pitäisi muistuttaa että heillä on oikeus kieltäytyä sellaisista aktiviteeteistä, olivat ne sitten seksuaalisia tai ei, joihin eivät usko olevansa valmiit tai mitä eivät yksinkertaisesti halua tehdä. Itsekin nuorena pitäisi muistaa tuo useammin.


stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #28 : 01.12.2015, 15:25 »
Jos joku on 18+ ja ei ole esim. holhouksessa, hänellä on oikeus suostua tai ehdottaa erilaisia seksuaalisia aktiviteettejä.
Väärinkäyttö joka ei riko lakia on sitten ihan jokaisen oman moraalin mukainen käsitys.

Miun mielestä kukaan ei tässä keskustelussa kieltänyt sitä, että nuorilla olisi oikeus kinkyyn elämään. Ennemmin nuoria pitäisi muistuttaa että heillä on oikeus kieltäytyä sellaisista aktiviteeteistä, olivat ne sitten seksuaalisia tai ei, joihin eivät usko olevansa valmiit tai mitä eivät yksinkertaisesti halua tehdä. Itsekin nuorena pitäisi muistaa tuo useammin.

No shit ?  ???

 ;D

LehA

Vs: Nuoret ja BDSM
« Vastaus #29 : 01.12.2015, 23:59 »
Ihmeellinen kinkymaailma alkaa useimmiten todenteolla aueta vasta yli kolmekymppisille,
kun nuoruuden raskain itsensä etsimisen vaihe on takanapäin, ja elämän suunta alkaa olla paremmin selvillä.

Noinhan tuo mullakin meni, päälle kolmekymppisenä törmäsin ensimmäistä kertaa naiseen, jolle pystyin ajatuksistani kunnolla kertomaan. Aikaisemmin mua haittasi varmaan eniten se, että - vaikka suunnilleen tunnistin haluni - olen aina ollut sen verran pahasti introvertti, että itsestäni ja seksihaluistani puhuminen ylipäänsä oli olevinaan jotenkin noloa - paitsi joskus hurttina huumorina heitettynä. Ensimmäiset muistot kinkyistä ajatuksista ovat kuitenkin jo jostain 10 - 11 v iästä.
Onneksi tuossa naisessa oli myös sen verran kinkyn vikaa, että hän ymmärsi yskän, ja pystyi pitämään mut jossain määrin tasapainossa - samoin minä hänet.

Elämä on kuitenkin jatkuvaa etsimistä, ja nyt 50 täytettyäni jouduimme toteamaan, että emme enää riitä toisillemme. Tässä prosessissa molemmat ehtivät taas laajentamaan ajatusmaailmaansa: Vaimo uskaltautui taannoin toteuttamaan bi-puoltaan, sitten molemmat havahduttiin polyamoriaan, ja viime aikoina mä olen löytänyt itsestäni taas nuoruuden dom-puolen.

Nyt, eron jälkeen täytyy taas katsoa ja ihmetellä millainen kinkymaailma tässä iässä vielä aukeaa...

P.S. Tämän ketjun pääasiallisen aiheen ollessa "Nuoret ja BDSM", totean vielä väärinkäsitysten välttämiseksi, että haaveenani on löytää ikähaarukassa (35 .. ) 40 .. 55 ( .. 60) oleva, entuudestaan kinky-kokemusta omaava switch-nainen.