Kirjoittaja Aihe: Onko poly / monta yhtäaikaista kumppania lähes normi kinkyillä?  (Luettu 18772 kertaa)

DareDoll

  • Vieras
Enempi kyllä monoja tunnen täältäkin (foorumilta) kuin polyja. Ei kait näitä asioita oikein voi alkaa yleistämään. Ei ole varmasti kahta samanlaista mono- eikä polysuhdetta olemassakaan. Olen kokeillut kyllä avointakin suhdetta, ja se ei toiminut minulle kuitenkaan loppupeleissä, liikaa säätämistä ja liikaa tunteita. Itse tykkään siis antaa kaiken itsestäni sille yhdelle tärkeälle ihmiselle kerrallaan, eikä minulla olisi aikaakaan luoda romanttis-seksuaalisia suhteita useampaan ihmiseen yhtä aikaa. Väsyttää pelkkä ajatuskin   :D

Hra K

Ei usea kumppani useinkaan tarkoita moniavioisuutta.

NeitiM

  • Vieras
Kinkyjen polysuhteet taitaa pääosin olla ns laatikkoleikkiä, jossa yritetään saada toteutettua aivan kaikki fantasiat mitä nyt sattuu päähänsä saamaan, ei ne ole siinä mielessä ihmissuhteita, että niissä olis ihmisiä jotka rakastaa toisiaan, tai on kiintyneitä toisiinsa, tai elää arkea yhdessä.


Kaiketi niitäkin voi silti (poly)suhteiksi kutsua, määrittelykysymys jälleen kerran, mutta ne enempi omien fantasioiden toteuttamiseksi olevia yhteyksiä ihmisiin, joissa sillä ihmiselläkään siellä fetissin takana ei ole niin suurta merkitystä, kunhan jonkun spesifin alueen fetissit kohtaa, ja niitä pääsee tyydyttämään.

IKRM

Ajattelen samoin.

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Kinkyjen polysuhteet taitaa pääosin olla ns laatikkoleikkiä, jossa yritetään saada toteutettua aivan kaikki fantasiat mitä nyt sattuu päähänsä saamaan, ei ne ole siinä mielessä ihmissuhteita, että niissä olis ihmisiä jotka rakastaa toisiaan, tai on kiintyneitä toisiinsa, tai elää arkea yhdessä.


Kaiketi niitäkin voi silti (poly)suhteiksi kutsua, määrittelykysymys jälleen kerran, mutta ne enempi omien fantasioiden toteuttamiseksi olevia yhteyksiä ihmisiin, joissa sillä ihmiselläkään siellä fetissin takana ei ole niin suurta merkitystä, kunhan jonkun spesifin alueen fetissit kohtaa, ja niitä pääsee tyydyttämään.

IKRM

Ajattelen samoin.

Kun kovasti näitä olettamuksia nyt oletetaan, niin tämän perusteella monosuhteet ne vasta tiukasti laatikkoleikkiä onkin. Sinne laatikkoon sen yhden ainoan ja oikean kanssa tiukasti piiloudutaan ja heitellään omia roolikeikkiolettamuksia faktoina laatikon laidan yli. Vapautukaa nyt vähän, hei.  ::)

ofelia

Lähes kaikki tuntemani kinkyt ovat monoja, mutta eivät ole skenessä eivätkä edes tällä foorumilla - ainakaan aktiivisena. Avoimesti polyihin kinkyihin olen tutustunut vasta skenessä.