Kirjoittaja Aihe: Mulkku  (Luettu 16462 kertaa)

neurobashing

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 112
  • Vatsakas nahkamies
  • Galleria
Vs: Mulkku
« Vastaus #15 : 15.12.2011, 19:14 »
Minun ranskalaismallista vartaloani koristaa juuri sitä varten designattu, sopivan kokoinen lihaisa varsi. ;)

Queena

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #16 : 15.12.2011, 19:16 »
Minun ranskalaismallista vartaloani koristaa juuri sitä varten designattu, sopivan kokoinen lihaisa varsi. ;)

Ihana kuvaus :)

Levodonna

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #17 : 15.12.2011, 19:16 »
Koska kukaan ei uskalla sanoa sitä, niin minä sanon sen. Koolla on väliä. Todella paljon. Ja jos pääsee kokosyynistä läpi, niin hygienia on kyllä tärkein osatekijä. Ei kukaan halua maistella maukkaan makkaran sijasta haisulijuustolla kuorutettua karvanakkia.
Sen jälkeen tekniikka. Jos on hyvämunainen mies, joka  käyttää naisen reikää vain itsetyydytystarkoituksella, se on nou gou. Myöskin sellaiset "olen varma, että saat kanssani elämäsi parhaan orgasmin"-tyyliset heitot on pelkkää puppua. Tiesittehän, että vain pieni prosentti naisista saa oikeasti emätinorgasmeja. Loput feikkaa.

Mikään ei masenna naista niin paljon kuin kolmen sentin/minuutin muna, eihän se tunnu edes persureiässä, jos se sinne edes yltää.
Se on vaan taivahan tosi.

Tällasia me naiset ollaan, aina erimieltä. :) Vähemmistön edustajana ilmeisesti kerrottakoon, että itse pidän pienistä mulkuista enemmän kuin todella isoista. Pienen mulkun omistavat miehet yleensä ymmärtävät, että muutakin pitää osata tehdä, kuin työntää se reikään... Kokoa enemmän arvostan todellakin hygieeniaa ja tekniikkaa. Mutta suurin sukupuolielin on aivot, eli jos ei tunteet ja ajatukset kohtaa, ei ole mitään väliä miten komea ja hirmuinen kyrpä miehellä on, tai miten makoisa, kostea pimppi löytyy naisen jalkojen välistä.

 :love: mulkut
ja pimpsatkin  :love: (muoks)

butcher1976

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #18 : 15.12.2011, 19:18 »
Kyllä, naiselle se  mulkku ei ole tärkein, vaan fiilis ja korvien väli ratkaisee eniten. Ja kuten odotettuakin, kaikki miehet, jotka ovat tähän topiciin kirjoittaneet, ovat *ylläri pylläri* kehuneet omaa mulkkuaan!


Mä en kehu. Siitä vaan on viimeaikoina käytetty nimitystä "jumalainen kyrpä" =)

Tosiasiassa se on yliaktiivinen, nahallinen, keskeltä paksumpi kuin terskasta. Todella hyvä vehje kusemiseen, ja ainakin mut tyydyttänyt hyvin =) Pallit samaa paria ja jos uin nakuna niin seuraavat pinnalla kuin sorsan poikaset emoaan. Koko komeus karvattomana..

swan

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #19 : 15.12.2011, 19:30 »
Mutta suurin sukupuolielin on aivot, eli jos ei tunteet ja ajatukset kohtaa, ei ole mitään väliä miten komea ja hirmuinen kyrpä miehellä on, tai miten makoisa, kostea pimppi löytyy naisen jalkojen välistä.

Tuon verran itelläkin kokemusta muinaisista ajoista,että komppaan.

Esim. g-pisteen olen löytänyt vahingossa ihan itse. Lisäksi se, että naiset taitaa olla hieman omituisia otuksia,kun henkinen jama vaikuttaa niin paljon ja yksi kuukausi saattaa sisältää monenlaista tunnetilaa. Joskus niin, että vaikka kuinka hinkkaisi emätintä,mitään ei tapahdu,vaikka haluttaisi. Alkaa mennä pahasti offtopikin puolelle,mutta lainaus thewikistä:

Lainaus
Emättimen herkin alue on ulkosuun seutu ja emättimen etuseinämässä aivan emättimen aukon lähellä sijaitseva G-piste. Suurin osa emättimestä on melko tunnotonta.

Queena

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #20 : 15.12.2011, 19:35 »
Mutta suurin sukupuolielin on aivot, eli jos ei tunteet ja ajatukset kohtaa, ei ole mitään väliä miten komea ja hirmuinen kyrpä miehellä on, tai miten makoisa, kostea pimppi löytyy naisen jalkojen välistä.

Tuon verran itelläkin kokemusta muinaisista ajoista,että komppaan.

Esim. g-pisteen olen löytänyt vahingossa ihan itse. Lisäksi se, että naiset taitaa olla hieman omituisia otuksia,kun henkinen jama vaikuttaa niin paljon ja yksi kuukausi saattaa sisältää monenlaista tunnetilaa. Joskus niin, että vaikka kuinka hinkkaisi emätintä,mitään ei tapahdu,vaikka haluttaisi. Alkaa mennä pahasti offtopikin puolelle,mutta lainaus thewikistä:

Lainaus
Emättimen herkin alue on ulkosuun seutu ja emättimen etuseinämässä aivan emättimen aukon lähellä sijaitseva G-piste. Suurin osa emättimestä on melko tunnotonta.

Tää on kai enemmän sinne pimppi ketjuun sopivaa :)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Mulkku
« Vastaus #21 : 15.12.2011, 19:50 »
Eli millainen mulkku on kiva? (Pippeli, kulli, kyrpä, hevosen aisa jne...) Pitääkö olla ajeltu? Millaiset on mukavat pallit?
Alotetaan helpoimmasta kysymyksestä: Mikä on hyvä koko?

Paksuus on tärkeämpää kuin pituus, mutta ei sillä niin väliä, kunhan osaa käyttää. Nykyään tykkään että on jonkin verran karvoitusta, mutta ei mikään järkyttävä puska. Joskus 8v sitten olin 4v suhteessa miehen kanssa joka oli aina posliini. Kaikkeen tottuu. Mutta varressa ei saa olla karvoja, ei tunnu kivalle suussa. :(

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #22 : 15.12.2011, 19:54 »
Kemia. Sitäkin tarvitaan ja paljon, oli sitten miten käsivarren paksuinen jööti tahansa. OT:na tähän vähän (tämän) naisen päänsisäistä elämää... mulle suuteleminen on paljon intiimimpää kuin yhdyntä. Johtuen varmaankin siitä, että olen 99% se antava osapuoli. Ei siinä mitään, saan nautintoni toisen ihmisen tyydyttämisestä, mutta eräille tämä ei ole mennyt ollenkaan kaaliin.

Mikä sitten voi tappaa halun kokonaan? Sanat. Vaikkakin ehkä kiihdyksissä tai suutuksissa sanotut, mutta sanat...armoton libidontappaja ainakin allekirjoittaneella.
Tosin varmaan miehistäkään ei olisi kiva, jos heille sanottaisi: "hellantuuteli, miten ihanan söpö pippeli." Onhan se loppuviimeksi jonkinnäköinen miehisyyden mitta, olen nähnyt miten toisten kaluja salaa kattellaan uimahallissa ja verrataan omaan vempeleeseen :)

Kuten eräs mielibändini sanoo kappaleessaan:

"Hei varovasti nyt, tää hetki on hauras
yksikin väärä sana voi tuhota sen
Varovasti nyt, tää hetki on hauras
varovasti nyt tai sä tuhoat sen,
varovasti nyt tai sä tuhoat sen..."

Sorry, meni ihan kyynikon miesvihaajan offtopiciksi. Aiheena siis oli mulkku. Ei Mulkku.

nnil

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #23 : 15.12.2011, 20:13 »
Vähemmistön edustajana ilmeisesti kerrottakoon, että itse pidän pienistä mulkuista enemmän kuin todella isoista. Pienen mulkun omistavat miehet yleensä ymmärtävät, että muutakin pitää osata tehdä, kuin työntää se reikään... Kokoa enemmän arvostan todellakin hygieeniaa ja tekniikkaa. Mutta suurin sukupuolielin on aivot, eli jos ei tunteet ja ajatukset kohtaa, ei ole mitään väliä miten komea ja hirmuinen kyrpä miehellä on, tai miten makoisa, kostea pimppi löytyy naisen jalkojen välistä.

 :love: mulkut
ja pimpsatkin  :love: (muoks)

Oih, (tylsästi) täyspeesi tähän!

Onneksi ole saanut kokeilla useita oikein sopivia ja hyvinkäytettyjä  :love:

swan

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #24 : 15.12.2011, 20:33 »
Lainaus
Emättimen herkin alue on ulkosuun seutu ja emättimen etuseinämässä aivan emättimen aukon lähellä sijaitseva G-piste. Suurin osa emättimestä on melko tunnotonta.

Tää on kai enemmän sinne pimppi ketjuun sopivaa :)
On kyllä. Heikosti viittaus tuossa niihin sentteihin.

Tupsahti jostain mieleen kasku "kun äijät alkaa paneen niin ämmät on silloin vaan tiellä"
:D

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Mulkku
« Vastaus #25 : 15.12.2011, 20:39 »
Kemia. Sitäkin tarvitaan ja paljon, oli sitten miten käsivarren paksuinen jööti tahansa. OT:na tähän vähän (tämän) naisen päänsisäistä elämää... mulle suuteleminen on paljon intiimimpää kuin yhdyntä. Johtuen varmaankin siitä, että olen 99% se antava osapuoli. Ei siinä mitään, saan nautintoni toisen ihmisen tyydyttämisestä, mutta eräille tämä ei ole mennyt ollenkaan kaaliin.

Minullekin suuteleminen on paljon intiimimpää kuin seksi. Olen suudellut vain niiden miesten kanssa joiden kanssa olen seurustellut eli huikeat 3! En suudellut koskaan edes lapsena naapurin pikkupetterin kanssa vaan vasta 17-vuotiaana ensimmäisen poikakaverini kanssa. Seksikumppanit lasketaan sitten kymmenissä vaikka olen käytännössä seurustellut yhtäjaksoisesti 17-vuotiaasta asti. En voisi kuvitellakaan suutelevani jotain yhdenillanpanoja.

Tyttöjä voi sitten suudella aina kaverillisessa (ja joskus ei niin kaverillisessa) hengessä eikä niitä lasketa. ;)

Queena

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #26 : 15.12.2011, 20:43 »
Lainaus
Emättimen herkin alue on ulkosuun seutu ja emättimen etuseinämässä aivan emättimen aukon lähellä sijaitseva G-piste. Suurin osa emättimestä on melko tunnotonta.

Tää on kai enemmän sinne pimppi ketjuun sopivaa :)
On kyllä. Heikosti viittaus tuossa niihin sentteihin.

Tupsahti jostain mieleen kasku "kun äijät alkaa paneen niin ämmät on silloin vaan tiellä"
:D

Nauratti vaan vähän kun ei kauaakaan kun naiset tuli valtaamaan tänkin ketjun pimppipuheillaan :D

Wibbe

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #27 : 15.12.2011, 20:45 »
Jos sit vaikka piäni kevennys:

Ylistarolaastyttö ja laihialaaspoika riiasivat ja poika jo ajatteli ruveta kosimahan, kun tuntuu niin mukavalta tuo tyttö ja oli nätimmästä päästä, niin kuin kyröläästytöt aina. Tyttö oli komianluantoonen ja sanoo notta kyllä muuten, mutta hänellä on neljä ehtua: taloon pitää olla kaksfooninkinen, maata sata hehtaaria, mersu pihas ja sen pitää olla 22 cm. Poika meni masennuksis kotiansa ja kertoo eherot isällensä. Isä punoo päätänsä ja sanoo, nottei taira naimiskaupasta tulla mitää, kun nua eherot on tuallaasia. Taloohan meillä on kaksfooninkinen, mettää ja maata on toista sataa hehtaaria ja hopianvärinen mersu on pihas, mutta pätkääsemähän meillä ei ruveta.

 :))

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Mulkku
« Vastaus #28 : 15.12.2011, 20:59 »
Jos sit vaikka piäni kevennys:

Ylistarolaastyttö ja laihialaaspoika riiasivat ja poika jo ajatteli ruveta kosimahan, kun tuntuu niin mukavalta tuo tyttö ja oli nätimmästä päästä, niin kuin kyröläästytöt aina. Tyttö oli komianluantoonen ja sanoo notta kyllä muuten, mutta hänellä on neljä ehtua: taloon pitää olla kaksfooninkinen, maata sata hehtaaria, mersu pihas ja sen pitää olla 22 cm. Poika meni masennuksis kotiansa ja kertoo eherot isällensä. Isä punoo päätänsä ja sanoo, nottei taira naimiskaupasta tulla mitää, kun nua eherot on tuallaasia. Taloohan meillä on kaksfooninkinen, mettää ja maata on toista sataa hehtaaria ja hopianvärinen mersu on pihas, mutta pätkääsemähän meillä ei ruveta.

 :))

"Repee" :love:

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Mulkku
« Vastaus #29 : 15.12.2011, 21:04 »
Queena: meillä on katsos juoni. PiNpistä on helpompi puhua avomielisesti kuin PiPPeleistä. Ne loukkaantuu niin helposti, mulukut.