Kirjoittaja Aihe: Dominoivan minän löytöretki on ohi: ja ai että rakastan sitä minää!  (Luettu 2072 kertaa)

Trobi-cat

  • Vieras
Tutustuin ihan juuri lähiaikoina erääseen minua nuorempaan äärettömän kauniiseen ja viehättävään naiseen töissä, josta pienen höpöttelyn jälkeen jo vaihdeltiin numeroita.

Kirjoittelu leimahti heti liekkeihin, ja jo kolmantena päivänä, olin sopinut treffit hänen luokseen. Matkalla jännitti, että kuinkahan siinä käy. Lopulta oltiinkin sitten jo petipuuhissa, ja myöhemmin sinä iltana toinen osapuoli myönsi, että odotti ja halusi seksiä. Eka kerta hänen kanssaan oli aika vaniljaa, lukuunottamatta perseelle lätkimistä.

Seksi oli kuitenkin sen verran hyvää, että jäin janoamaan sitä lisää. Tänään sovittiin, että tulen taas hänen luokseen. Tällä kertaa sävelet olivat hyvin selkeät: rajut, itsevarmat, voimakkaat dominoivat otteet, liikkeet, työnnöt sekä voimalla kuristamista sekä vahvasti ranteiden kiinnipitämistä.
Oli upeaa nähdä, kuinka hän nautti, eikä kyennyt pidättelemään sitä tunnetta, vaan antoi sen näkyä täydellä tunteella.

Nyt kotona jälkimainingeissa, tuntuu siltä, että jotain uutta syntyi tänään minussa. Nyt janoan tunnetta saada alistaa turvallisessa ympäristössä, jossa toinen osapuoli luottaa minuun, ja minä voin luottaa toiseen. Olo on sanoinkuvaamattoman ja järisyttävän urbaanin rohkean upea ja loistava.
Tiedän, että toinen osapuoli nautti tänään asioista, joita yhdessä tehtiin ja toteutettiin, ja kaikenlisäksi itsekkin koin suunnatonta nautintoa, jota tahtoo vain lisää ajan kanssa.  ;D

Tätä kirjottaessa koko ajan tärisin, koska kirjoittaminen siitä tunteesta, jota juuri olen kokenut, tuntuu myös hyvältä. Saan sen esille itselleni, jota voin hyvällä mielellä lukea myöhemmin, kuinka hyvä päivä tänään minulla oli  ^-^

Lisko

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 91
  • Galleria
Hyvä kuulla että oli hyvä päivä. Toivotaan että niitä tulee vielä rutkasti lisää! ^-^

Punapää

  • Vieras
Muistan yhä tuon tunteen kun ensimmäisiä kertoja pääsi sessioimaan kunnolla.. Tunnistan tuon tärinän ja itsekkin ihmettelin kuinka täpinöissään sitä voi ollakkaan! Ihanaa että oot löytänyt itsellesi sopivan leikkikaverin :) Hauskoja leikkihetkiä ;)

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
*brofist* Siitä se lähtee. :)

On kyllä helvetin upea tunne kun nainen on käsiteltävänä kuin vinkulelu.