Kirjoittaja Aihe: Aloitteleva sub  (Luettu 8809 kertaa)

meriiina

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #15 : 19.07.2014, 11:53 »
Näin omien kokemusten pohjalta sanoisin ainakin että kannattaa luottaa omaan intuitioon. Jos jostakusta tyypistä tulee huono fiilis, niin usko sitä. Juttele, kysele, kyseenalaista. Lueskele netistä tekstejä ja mieti, mitä haluat ja mitä et. Ja ainakin alkuun, pidä kiinni rajoistasi.

Turhan monella miehellä on alistuvista naisista se käsitys, että niitä nyt vaan saa vähän läimiä ja panna joka reikään, ja siinä se sitten onkin. Muista, ettei alistumishalukkuus tee sinusta yhtään huonompaa ihmistä, naista jonka pitäisi olla jokaisen käytettävissä.

t. sinun ikäisenä ekat kokemukset hankkinut ja sille tielle jäänyt :)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #16 : 19.07.2014, 18:27 »
Minun neuvoni aloittelevana masterina/domina, voisi päteä ehkä myös subeille. Lukase täältä ilmoituksia, juttele ihmisten kanssa ja lue muista subien kokemuksista. Riippuen miltä alueelta olet, aika monella alueella pidetään miitttejä, itse esim. olen kuopiosta, ja täällä on miittejä miltei joka kuukausi, jonne kokonuutaan saman henkisten ihmisten kanssa juttelemaan itse aiheesta ja tutustumaan. Sellaseen kautta saattaisitkin löytää itelles kokemuksia ja hieman turvallisemmin, ja varmasti mukavammin kuin se että luottaisi netin kautta tehtävään seuranhakuun.

Ja se mitä meriiina sanoi, eli mieti mitä haluat tehdä jos seuraa löydät, vaikka sinulla onkin halu alistua, mieti silti että pidätkö esim. juurikin siitä että sinua läimitään, useimmat dommet kyllä lähtevät mukaan vaikka olisikin todella selkeät ja korkeat "ei" rajat joissakin asioissa, ja niitä kunnioitetaan.

Tuli

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #17 : 19.07.2014, 23:20 »
Tuossa yllä on hyviä vinkkejä. Lisäksi neuvoisin lukemaan asiasta runsaasti. Jokunen ihminen on ennen sinua ollut samanlaisessa tilanteessa ja kokeillut kaikenmoista. Kirjalistalla alkuun suosittelisin esim. Easton&Hardy, The New Bottoming Book, Miller&Devon, Screw the Roses, Give Me the Thorns ja Wiseman SM101. Mikä tahansa noista kirjoista antaa aika hyvän perustietotason. Bottoming Book lienee noista aloittelijalle helpoiten lähestyttävä.

Samalla kannattaa huomata se, että se mistä pidät alistumisessa on sinun ominaisuutesi. Kannattaa siis kuulostella ja pohdiskella sitä mikä kiinnostaa ihan itse. Jotkut asiat ovat ainakin aluksi ei-listalla. Toiset taas kivoja fantasioina mutta eivät ehkä oikeasti ja jotkut ihan oikeasti nam. Mitä paremmin ymmärrät itseäsi ja osaat kommunikoida kiinnostuksesi, sitä pienempi todennäköisyys että tulee tyhmiä virheitä, kun joku odotti että olet kunnon masokisti vaikka et oikeastaan yhtään tykännyt piiskasta tai jotain vastaavaa.

HiddenDesires

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #18 : 21.07.2014, 23:45 »
Hei!

Itse olen suhteessani Herra joten kai sitä voisi koittaa tuoda esiin asioita joita en ikinä tekisi silloin kun lähestyisin oikeasti kiinnostavaa naispuolista henkilöä.

Ensinnäkin se päällimmäisin asia että jos kontaktia ottava henkilö ei _kunnioita_ sinua tekstissään hän ei myöskään kunnioita sinua suhteessa. Minä kunnioitan subiani äärimmäisen paljon ja kaikki säännöt ovat yhteisiä. Eivät suinkaan minun sanelemiani. Tämä mielestäni koskee niin leikki- kuin parisuhdetta.

Subin pitää olla aina tietoinen asioista jotka häneen voivat kohdistua. Kaiken ihanan fantasioinnin keskellä tämä voi helposti unohtua mutta on parempi jutella pelisäännöistä etukäteen kuin saada/aiheuttaa epämiellyttäviä tuntemuksia.

Jos subiin aiheutuu fyysistä kipua niin tämän pitää olla sellaista josta sub nauttii. Subin ei pidä koskaan alistua kipuun (henkiseen eikä fyysiseen) vain siksi että Dom niin haluaisi/vaatisi.

Ja mikä tärkeintä: ei kannata ajautua tekoihin ajatellen että "minulla on vain tämä yksi mahdollisuus". Sitten kun löytää oman kumppanin niin noita tilaisuuksia tulee vaikka kuinka :)

Joka tapauksessa paljon onnea elämän ilojen löytämiselle :)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #19 : 22.07.2014, 03:53 »
Kannatta todellakin miettiä sitä mitä haluat, niin tekijän kannalta, jolla voi olla täysin eri merkitys sanoille kuin itselläsi on. Tärkeä myös on huomioida se, että vaikka juttelee dominoiva osapuolena itseään pitävän kanssa, niin sinulla on aina oikeudet asioista kysymiseen,. Tästä voit helposti päätellä hänen myös olevan tietämätön sen vastaukseen.

Yksi asia johon kannattaa kiinnittää huomiota, on se että monet asiat ja välineet joita genressä käytetään, on oikeasti vaarallisia väärinkäyttöä.  Eli kun mietit millainen luottamus pitää olla toiseen kun annat hänen vapaalla kädellä tatuoida,  niin ymmärrät sen millaisen luottamuksen vaatii toisen antaa tehdä vapaasti omaisten mukaisesti asioita. Täälä yleisesti on tämä sopimalla toimiminen , joka toimii johonkin asti, mutta jos haluat omia rajoja kokeilla, niin niitä ei voi sopia, sillä sinulla on vain käsitys mitä se voisi olla, mutta ei tietoa siitä, jolloin joudut luottamaan siihen että toinen ne rajat tietää ja ennen kaikkea tietää myös riskit mitä voi aiheutua jos jokin mene pieleen.


Loc

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #20 : 03.03.2015, 03:23 »
Kokonaan uutena skeneen tulevalle naispuoliselle voi lämpimästi suositella baarin erilaisia tyttöjen miittejä, joita on pidettu muutaman kerran vuodessa pääkaupunkiseudulla sekä Tampereella (profiilissasi ei lue asuinpaikkaa, mutta lähden nyt siitä ettet ole vain maasterien kiusaamiseksi synnytetty nettitrolli). Tyttömiiteissä tutustuu kanssakinkyihin eri suuntauksista, ilmapiiri on aina ollut ystävällinen ja konstailematon, ja koska ainakin kesämiitit on tykätty pitää esim. puistossa, ei tarvitse pelätä että kukaan olisi pukeutunut saati "pakottaisi" ketään pukeutumaan tai käyttäytymään huomiotaherättävästi.

Aloittelijalle tyttömiittien tärkein anti on tiedonvälitys, koska naisten on oman turvallisuutensa takia hyvä selvittää heihin kontaktoivien miesten maine ja monta muuta kinkyasiaa, jotka saattavat herättää kysymyksiä. Seuraavaa tyttöpiknikkiä säädetään tässä:

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=8245.0

Mulla ainakin luottamus juorukerhojen tarjoamaan tietoon on nolla. Lisäksi usein halveksunta ihmisiä kohtaan jotka levittelevät perättömiä ''varmoja tietoja'' ihmisistä. On se sitten ilkeyttään, sukset ristissä, ei vain pidä jne. Normaalia ryhmädynamiikkaa kenties, muttei estä minua pitämästä tuollaisia ihmisiä pahimpina paskoina mitä maa päällään kantaa.

Lisäksi luottamus naisten, etenkään nuorten omaan harkintakykyyn tuntuu olevan vähintäänkin kyseenalainen, jollei halventavakin. Netissä voi keskustella kenen hyvänsä kanssa. Käytännössä netti-ihmiset eivät tule todelliseksi vaaraksi kun noudattaa normaalia netikettiä, eli ei jakele nimettömänä jutellessa yhteystietojaan. Toki voi löytyä jotain mikä menee yli oman käsityskyvyn. Se sitten että silloin on kaiketi kasvamisen paikka, vaikkei aihe sinällään kiinnostaisikaan. Ei toki estä katkaisemasta yhteyttä milloin vain.

Tutustumisvaiheessa kannattaa selvitellä mitä itse haluaa ja toisaalta mitä toinen haluaa tarjota. Jos ei tiedä, niin sellainen henkilö jonka kanssa sitä saa rauhassa tutkittua. Tutustella voi vaikka kuinka moneen ja niistä ei tarvitse välttämättä valita.

Kuitenkin jossain vaiheessa joku voi vaikuttaa mielenkiintoiselta. Seuraava pykälä on tapaaminen livenä. Julkinen paikka jossa ihmisiä kuten kahvila on hyvä ajatus. Keskustelee ja tutustuu lisää. Jos vaikuttaa samalta mihin tykästyi netissä niin sitä voi jakaka suunnittelua pidempään. Jollei miellytä tahdotulla tasolla ollenkaan niin voidaan sanoa heipat ja jatkaa etsintää.

Sopivan löytäminen usein isoin projekti. Sessio, varsinkin ensikertalaisturvallisuudesta on monessa muussa kirjoitettu täällä etten niihin puutu.

Kunhan sanon että älä luota kenenkään toisen tai varsinkaan kolmannenkäden tietoihin jostakusta muusta vaan keskustele suoraan kyseiselle ihmiselle. Tämä siis siinä tapauksessa että kiinnostaisi.

Itsellä ei olisi mitään vastaan 18v subin tutustuttamista alaan. Se sitten että +200km matka tekee jo lähtökohtaisesti hankalaa. Toki matkustelu mahdollista, muttei sitä voi olla jatkuvasti siellä tai täällä. Ei ainakaan sen verran kun oma draivi antaisi tahtoa. Siinä myös syy etten lähde yhden kanssa sessiointiin yksinomaa. Vapaana olen niin kauan kun köytyy sellainen teoreettinen joka täyttää edes seksin puolella kaiken sen mitä haen.

Muttas joo, niin klassinen 18veesubineiti etten jaksa uskoa että siellä sellaista on takana. Siispä kirjoiteltu lähinnä siinä mielessä että jollakulla olisi oikeaakin toivetta aiheeseen.

Ja vielä tyttömiiteistä sen verran, että ihan yhtä lailla niitä löytyy dominoitakin yms tyttömetsällä joille 18vee kiinnostaisi. Eli en näe tyttömiittiä lähtökohtaisesti yhtään sen seksuaali-itsemääräämisoikeuden kohdalta riskittömäksi kuin muunkaanlaista miittiä.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #21 : 03.03.2015, 09:09 »
Nimimerkki Locin, jota en ole koskaan tavannut livenä eikä hän minua, ^^ tuo teksti oli suurimmalta osin aivan järkeenkäyvä. Siksi ihmettelenkin, miksi hänen piti ryhtyä kauttarantain tölvimään minun rakentavassa hengessä viime kesänä tekemääni kommenttia ketjun aloitukseen. Muutama sananen kuitenkin.

Kokonaan uutena skeneen tulevalle naispuoliselle voi lämpimästi suositella baarin erilaisia tyttöjen miittejä, joita on pidettu muutaman kerran vuodessa pääkaupunkiseudulla sekä Tampereella (profiilissasi ei lue asuinpaikkaa, mutta lähden nyt siitä ettet ole vain maasterien kiusaamiseksi synnytetty nettitrolli). Tyttömiiteissä tutustuu kanssakinkyihin eri suuntauksista, ilmapiiri on aina ollut ystävällinen ja konstailematon, ja koska ainakin kesämiitit on tykätty pitää esim. puistossa, ei tarvitse pelätä että kukaan olisi pukeutunut saati "pakottaisi" ketään pukeutumaan tai käyttäytymään huomiotaherättävästi.

Aloittelijalle tyttömiittien tärkein anti on tiedonvälitys, koska naisten on oman turvallisuutensa takia hyvä selvittää heihin kontaktoivien miesten maine ja monta muuta kinkyasiaa, jotka saattavat herättää kysymyksiä. Seuraavaa tyttöpiknikkiä säädetään tässä:

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=8245.0

Mulla ainakin luottamus juorukerhojen tarjoamaan tietoon on nolla. Lisäksi usein halveksunta ihmisiä kohtaan jotka levittelevät perättömiä ''varmoja tietoja'' ihmisistä. On se sitten ilkeyttään, sukset ristissä, ei vain pidä jne. Normaalia ryhmädynamiikkaa kenties, muttei estä minua pitämästä tuollaisia ihmisiä pahimpina paskoina mitä maa päällään kantaa.

Tästä olen luultavasti samaa mieltä. Sanon siitä syystä "luultavasti", että itse en ole koskaan ollut paikalla missään juorukerhossa, jossa on "pahimpia paskoja mitä maa päällään kantaa". Sellaisia ihmisiä oli läsnä esim. Wannseen konferenssissa tai on jossain Isiksen paltsuissa, joista kannattaisi ehkä avautua historiantutkijoille tai tiedustelupalveluille eikä niinku täällä.   

Käytännössä netti-ihmiset eivät tule todelliseksi vaaraksi kun noudattaa normaalia netikettiä, eli ei jakele nimettömänä jutellessa yhteystietojaan.
(...)
Kuitenkin jossain vaiheessa joku voi vaikuttaa mielenkiintoiselta. Seuraava pykälä on tapaaminen livenä. Julkinen paikka jossa ihmisiä kuten kahvila on hyvä ajatus.

Näin juuri.

Kunhan sanon että älä luota kenenkään toisen tai varsinkaan kolmannenkäden tietoihin jostakusta muusta vaan keskustele suoraan kyseiselle ihmiselle. Tämä siis siinä tapauksessa että kiinnostaisi.

Ei pidä kritiikittä luottaa keneenkään, ei myöskään henkilöön itseensä. Tämähän nyt on aivan selvää.

Muttas joo, niin klassinen 18veesubineiti etten jaksa uskoa että siellä sellaista on takana. Siispä kirjoiteltu lähinnä siinä mielessä että jollakulla olisi oikeaakin toivetta aiheeseen.

Kyllä.

Ja vielä tyttömiiteistä sen verran, että ihan yhtä lailla niitä löytyy dominoitakin yms tyttömetsällä joille 18vee kiinnostaisi. Eli en näe tyttömiittiä lähtökohtaisesti yhtään sen seksuaali-itsemääräämisoikeuden kohdalta riskittömäksi kuin muunkaanlaista miittiä.

Mistä sinä miehenä tiedät, mitä vain naisille suunnatuissa miiteissä tapahtuu ;D jo on kirjoittajalla kanttia tulla julistamaan varmana totuutena joillekin muille, mitä nämä muut tekevät ilman kirjoittajan paikallaoloa. Itse en ainakaan ole kolmen aktiivi(?)kinkyvuoteni aikana tavannut yhtään kinkynaista, jotka saalistaisivat skenen tulokkaita yhtä estottomasti kuin miehet skenen tulokasnaisia, mutta erotuksena Lociin mä en luule että omat havaintoni tai ilman kokemusta muodostetut mielikuvat olisivat totuus. Voi olla että naiset saalistavat naisia, mutta mä en ole niin tehnyt enkä ole semmoista nähnyt.

Minulta voi aina kysyä lisää, jos jokin askarruttaa.  :D

Loc

  • Vieras
Vs: Aloitteleva sub
« Vastaus #22 : 03.03.2015, 17:11 »
Sen verran lisätään ettei henkilökohtaista pätkän vertaa. Kunhan aihe kiinnosti niin kommentoin siihen mitä en nähnyt vielä käsiteltynä. Toki myös alkuperäiseen ettei mene otksi. Tällä parralla naismiitit voivat tosiaan olla hankalia sisäänpääsyltä. Se sitten etten usko että naiset olisivat sen kummempia kuin miehet. Hiukan eri lähestymistyyli, mutta lopputulema samaa lajia.