Kirjoittaja Aihe: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-  (Luettu 62932 kertaa)

Suovilla

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #120 : 16.10.2011, 13:01 »
...ja vielä
Olipa kerran kuningas ja kuningatar.
Kuningatar oli läpeensä tyytyväinen.
Ja kuninkalla oli, sen pituinen se. :D

tärkeintähän tietty on se, että pillu tai kulli on siis ihmisessä kiinni ja mun tapauksessa ihan laadukas pillu on kiinni melko vaikeessa ihmisessä ja siinä onkin sitten murhetta kerrakseen  :o

Pillu. Ehdottomasti pillu.
Toi römpsä, vaikka sanana onkin vähän sorahtava, on hauska. Toosa on mielestäni myös hauska.

mitähän vielä  O:-)

Pandemonia

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #121 : 16.10.2011, 14:03 »
Wautsi mikä keskustelu!  :love:

Olen valaistunut ja ihastunut. :D

Ihania kuvia ja linkkejä ja kerrankin tosiaan paljon kuvia tavarasta niin kuin se oikeesti on.
Halusimme tai emme niin kyllä se mitä media kuvina meille tarjoaa muokkaa sitä mitä pidämme kauniina.

Sen verran, että hyvin on siis kelvannut toosa, eikä reklamaatioita ole kuulunut. ;)

Mutta ei tästä ole kovin pitkä aika kun kattelin pilluani peilistä ja mietin, että onpas ruman näköinen. Ja heti perään, vai onko???  :o

En ole tyttöjen kanssa ollut "sillai", joten mulla ei ole omakohtaista kokemusta muusta kuin omasta pillusta.

Suurkiitos ketjun aloittajalle ja kaikille osallistujille  :love:

juu, mä kans miettiny samaa :D mutta sit todennu että hei... isolla osalla on häppärit paljon karseemmat ku on nähny kuvia :D mullahan on melkein kaunis! jos pillua nyt kauniiksi voi sanoa :D

tippa

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #122 : 16.10.2011, 14:45 »
Noh. Mielestäni koko kysymys on itsessään hieman erikoinen, koska ei ole mitään määrettä tälle asialle, jokaisella on oma mielipiteensä, mieltymyksensä aiheeseen. Ei kaikkia asioita voi noin vain lokeroida. Katsotaanpa siis ihminen kerrallansa mikä on kellekin hyvä  :)

swan

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #123 : 16.10.2011, 14:53 »
Ei kaikkia asioita voi noin vain lokeroida. Katsotaanpa siis ihminen kerrallansa mikä on kellekin hyvä  :)

Ja, aina voi runkata sitä tavaraansa, kunnes tulee pisteeseen Ö.

Suovilla: Kiitokset kiitoksista. :)

isabella

Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #124 : 16.10.2011, 17:11 »
En osannut omaani luokitella. Miehen mielestä kaikki näyttivät oudoilta mutta numero 30 on kuitenkin lähinnä.

Pandemonia

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #125 : 17.10.2011, 09:35 »
...ja vielä
Olipa kerran kuningas ja kuningatar.
Kuningatar oli läpeensä tyytyväinen.
Ja kuninkalla oli, sen pituinen se. :D

tärkeintähän tietty on se, että pillu tai kulli on siis ihmisessä kiinni ja mun tapauksessa ihan laadukas pillu on kiinni melko vaikeessa ihmisessä ja siinä onkin sitten murhetta kerrakseen  :o

Pillu. Ehdottomasti pillu.
Toi römpsä, vaikka sanana onkin vähän sorahtava, on hauska. Toosa on mielestäni myös hauska.

mitähän vielä  O:-)

Römpsä on semmonen repsahtanut pillu...tai siltä se mun korvaan särähtää :D

ja toki hei, mikä on kellekin hyvä....ei ole hyviä ja huonoja, on sopivia ja epäsopivia...tää päätelmä siitä, että jokaisella meistä on ollut hyviä ja huonoja, ja jos joku on huono pano, ei partnerikaan varmasti ollut yhtään sen parempi :D

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #126 : 26.12.2013, 20:21 »
Koska n 9 sivua on tullut nimityksiä kaiken"alulle ja pahalle" niin kysytäänpäs jatkoksi :Mikä kuvassa olevista vastaa lähinnä omaasi tai mikä muuten miellyttää ?




Bootes

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #127 : 26.12.2013, 20:56 »
^ siinähän on selvästi luotaimen ottamia kuvia Venuksen pinnasta  :)

ChickenRace

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #128 : 27.12.2013, 12:39 »
..hmm.. - vois nuolla numeroita 20 ja 36,  varauksin vielä 11 kin kai.. menis  8) ;D

*virn

-katy-

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #129 : 27.12.2013, 19:00 »
Kai tähän kerran vuodessa uskaltaa jotain kommentoida- ensinnäkin hämmästelin ketjun lukukertoja,sitten hämmästelin, että onpas monenmallisia naisten sukupuolielimiä tosiaan olemassa ja lista ei taida olla edes aivan kattava (joo, katoin peilistä vielä varmistukseksi). En viitti alkaa kuvailemaan,koska kuitenkin joku joutuisi aivan ekstaasiin ja hirnuisi  :))

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #130 : 27.12.2013, 20:39 »
hmmm läpi kun läpi kunhan on karvaton

Nick

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #131 : 27.12.2013, 20:44 »
hmmm läpi kun läpi kunhan on karvaton

Retro on nykypäivän pervo!

LeatherM

Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #132 : 27.12.2013, 20:50 »
Koska n 9 sivua on tullut nimityksiä kaiken"alulle ja pahalle" niin kysytäänpäs jatkoksi :Mikä kuvassa olevista vastaa lähinnä omaasi tai mikä muuten miellyttää ?



On siinä römpsä poikineen, ei aina niin kovin kaunista katseltavaa. *syväpuistatusta*

edit. Römpsä poikineen taitaa olla vähän huono sanavalinta, sanotaan römpsää kerrakseen.
« Viimeksi muokattu: 27.12.2013, 21:13 kirjoittanut LeatherM »

windmillsw

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #133 : 28.12.2013, 00:38 »
... Ja jossain päin Afrikkaa jopa venytellään tyttöjen häppäreitä...( ja silvotaankin).
Tuli joku hollantilaisen seksitutkijan sarja eri maiden erikoisuuksista.
Siellä jossain päin Afrikkaa piti etsiä suvusta tai suvun ulkopuolelta palkattu ihminen, joka venyttää häppäreitä säännöllisesti  isommiksi...
Eli siellä isot ovat kaunista, täällä kai toisinpäin?!

pennin_kolikko

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #134 : 29.12.2013, 17:25 »
Venyttäminen tai silpominen ei kuulosta hyvältä. Luonnontilassa vois antaa ainakin häpyhuulien mun mielestä olla. Karvat tai karvattomuus on sitten jokaisen oma asia.
Itse pidän karvani vähän siistittynä, mutta kuitenkin paikallaan. En halua virtsatietulehduskierteitä (nimimerkillä kokemusta on tulehduksista, tosin liian vähäisen pukeutumisen seurauksena).