Kirjoittaja Aihe: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!  (Luettu 23323 kertaa)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2615
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #15 : 08.03.2012, 14:17 »
Minä passaan tällä kertaa miitin.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #16 : 08.03.2012, 16:39 »
Itse olen flunssassa, joten minä, tiikki sekä mulkosilmäkettu jättävät miitin välistä. Toivottavasti ensi kuussa on sitten parempi tuuri!

Mikäli jotkut käyvät miitissä muistakaa kertoa, oliko Hemingways hyvä miittipaikka vai pitääkö vaihtaa muualle.  8)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #17 : 10.03.2012, 14:19 »
Kävikö kukaan maaliskuun miitissä? Oliko Hemingway's hyvä paikka?

Köysimestari

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 159
  • Sitoo ja piiskaa.
  • Galleria
    • Taidetta
Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #18 : 15.03.2012, 15:55 »
Tuolla kalenterissa on virhe. Sen mukaan miitti on tänään. Olin tulossa, mutta sehän oli jo viime viikolla. No, näemme sitten ensi kuussa.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #19 : 16.03.2012, 16:03 »
Tuolla kalenterissa on virhe. Sen mukaan miitti on tänään. Olin tulossa, mutta sehän oli jo viime viikolla. No, näemme sitten ensi kuussa.

Kyllä se oli (ja on edeleenkin) merkitty BDSM-baarin kalenterissa torstaille 8.3. mutta silti siinä lukee saman päivän kohdalla, että on muka "laskiaistiistai".  :))

Lurvio

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 118
  • Monialasäätäjä
  • Galleria
Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #20 : 10.04.2012, 21:17 »
Onkos torstaina 12.4. miitti?

hippa

Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #21 : 11.04.2012, 10:50 »
Taisi ihan jäsenkirjeessäkin lukea että on. :D

Hemingway's jäi ilmeisesti viime kuussa kokeilematta kun kukaan ei päässyt paikalle, tämän kuun miittailijat siis saavat toimia koekaniineina. Meillä oli ainakin tarkoitus ilmestyä paikalle, varmaan kannattaa suunnata sinne biljardipöydän suuntaan missä on vähän rauhallisempaa.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #22 : 11.04.2012, 11:01 »
Oli tarkoitus tällä kertää päästä paikalle. Emme ole tiikin kanssa vielä täysin terveitä mutta ehkä ehkä jaksamme käydä ainakin paikalla pyörähtämässä. Bizarren kokoukseen ainakin oli tarkoitus viimeistään tulla lauantaina.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2615
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #23 : 11.04.2012, 21:47 »
Mä oon vielä hitusen flunssassa, joten jään mielummin kotia yskimään tällä kertaa.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #24 : 12.04.2012, 22:18 »
Kiitokset miittiläisille; paikalla oli 9 henkilöä! Keskustelua oli mm. Piraattipuolueesta, kameroista ja Bizarren bileistä. Ilmeisesti jatkossakin miitit Hemingway'sissä?

Ja jos joku vielä miettii mikä hemmetti on Siri, tässä on paras Sirin avulla tehty biisi:
http://www.youtube.com/watch?v=ljFhv2L4XYg
Siri: ilkeä kännykkäsihteeri, joka potkisi ilmat pihalle GLaDOS-järjestelmästä, jos iPhonella olisi jalat, kädet ja portaalipyssy.

hippa

Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #25 : 13.04.2012, 11:46 »
Kiitokset seurasta meidänkin puolesta. :)

Minä ainakin äänestän että jatketaan toistaiseksi miittailua Hemingway'sissä, vaikutti ainakin näin ensinykäisyllä rauhallisemmalta kuin Sohwi. Jospa ne pubivisailijatkin väsähtää kesäksi ja hämyisiä nurkkia on sen myötä tarjolla entistä enemmän. Uusille miittailijoille tuo tila toki asettaa omat haasteensa, kun ei etukäteen voi kovin tarkkaan kertoa missä milloinkin istutaan.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #26 : 03.05.2012, 22:11 »
Muistutus miitistä torstaina 10.5. klo 19 Hemingway'sissä! Tervetuloa kaikki mukaan!  8)

Tätä kirjoittaessa vaikuttaa siltä, että minä ja tiikki pääsemme paikalle, mutta laitan viestiä tähän ketjuun jos tulee yllättävä peruuntuminen. Yritän muistaa ottaa mulkosilmäketun mukaan tuntomerkiksi mahdollisille uusille miittiläisille.

stinger

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #27 : 06.05.2012, 11:11 »
Uskaltaisikohan viimein tulla mukaan... ette kai te ihan purematta niele?

hippa

Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #28 : 07.05.2012, 15:18 »
Uskaltaisikohan viimein tulla mukaan... ette kai te ihan purematta niele?

Tietääkseni kukaan ei vielä ole poistunut itkien miitistä. >:D Ei vaan, kilttejä ovat kaikki ainakin meille olleet.

Tulossa ollaan tässäkin kuussa!

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiitit joka kuun toinen torstai!
« Vastaus #29 : 10.05.2012, 20:41 »
Kiitos miitistä! Keskusteltiin mm. saatananpalvauksesta, krapulasta ilman viinaa, Star Wreckistä ja totta kai ohjelmoinnista.  8)