Kirjoittaja Aihe: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu  (Luettu 25689 kertaa)

HPerWs

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #45 : 16.07.2012, 23:30 »
Itse näkisin mieluusti tunnetuimman Suomalaisen skeneen liittyvän taiteilijan palkitsemisen, vaikkakin postyymisti, sillä eihän ihmisiä osata arvostaa ajoissa.

Eli ehdotukseni on Tom of Finland, eli Touko Laaksonen.

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #46 : 16.07.2012, 23:41 »
Koitan muistaa muistuttaa, että laittakaahan tämän keskustelun lisäksi ehdotuksenne myös sähköpostitse  :)

Queena

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #47 : 16.07.2012, 23:48 »
Itse näkisin mieluusti tunnetuimman Suomalaisen skeneen liittyvän taiteilijan palkitsemisen, vaikkakin postyymisti, sillä eihän ihmisiä osata arvostaa ajoissa.

Eli ehdotukseni on Tom of Finland, eli Touko Laaksonen.

Tyyppi taisi kuolla aika kauan ennen kun koko kinkytekopalkintoa oli keksitty. Ennen kuolemaansa sai myös aika paljon arvostusta eri tahoilta, ja kaikenlaisia virallisia ja epävirallisia tunnustuksia. Kuoleman jälkeenkin on muistettu aika paljon.

Miltsu

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #48 : 17.07.2012, 00:13 »
Tunnustusta voi ehdottaa esimerkiksi jollekin henkilölle kinkyvuoden aikana tehdystä merkittävästä kinkyteosta, kuten alaa käsittelevän kirjan, sarjakuvan, internet -sivuston, lyhytelokuvan, dokumentin tai elokuvan julkaisemisesta tai esiintymisestä julkisuudessa.
Tämän mukaan voisin ehdottaa Tinttua, "teeveestä tuttu" kattaa hyvinkin julkisen esiintymisen kriteerit. Samoin Baarille kohdasta internet -sivusto.
Myöntämisperusteena voi olla myös kinky elämäntyö.
Tästä menis ehdotus Jalon ja Tuntemattomanmaan pitkäaikaiseen piikkiin.
Se voi olla myös aktiivisuus järjestötoiminnassa, myönteinen ja avulias asenne tai sitten täydellisen vinoutunut asenne.
Se voi olla poikkeuksellinen aktiivisuus bileiden järjestämisessä ja yhdistyksen eteen tehdystä usein palkitsemattomasta työstä.

Tästä jokaiselle minkä tahansa kinky-yhdistyksen vapaaehtoiselle joka ikinään on yhdenkään tikun ristiin laittanut bileiden, tapahtumien, häppeninkien, jms eteen.
Palkinto sille, joka hoitaa luotettavasti kaikki hänelle sälytetyt nakit ja on aina siellä missä lupaa.
Sellatteet pari tusinaa tyyppiä ...
Vuoden kinkyintä voi olla jonkin järjestön toiminta, yksittäiset, merkittävät bileet tai bileissä esitetty show lavalla tai epävirallisesti lavan alla, darkroomissa tai juhlajoukon seassa.
Smurffit ja aina onnistuneet bileet.
Kinkyä voi olla jonkin skeneen liittyvän vaatefirman toiminta tai kinkyvaatteiden suunnittelu ja toteuttaminen.
Tästä lähtee ehdotus paikallisen putiikin nimestä.

*viestii Kinkytekosihteeriä että on tulossa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä ehdotuslista  ;D

slavegirl

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #49 : 17.07.2012, 01:03 »
Tunnustusta voi ehdottaa esimerkiksi jollekin henkilölle kinkyvuoden aikana tehdystä merkittävästä kinkyteosta, kuten alaa käsittelevän kirjan, sarjakuvan, internet -sivuston, lyhytelokuvan, dokumentin tai elokuvan julkaisemisesta tai esiintymisestä julkisuudessa.
Tämän mukaan voisin ehdottaa Tinttua, "teeveestä tuttu" kattaa hyvinkin julkisen esiintymisen kriteerit. Samoin Baarille kohdasta internet -sivusto.
Myöntämisperusteena voi olla myös kinky elämäntyö.
Tästä menis ehdotus Jalon ja Tuntemattomanmaan pitkäaikaiseen piikkiin.
Se voi olla myös aktiivisuus järjestötoiminnassa, myönteinen ja avulias asenne tai sitten täydellisen vinoutunut asenne.
Se voi olla poikkeuksellinen aktiivisuus bileiden järjestämisessä ja yhdistyksen eteen tehdystä usein palkitsemattomasta työstä.

Tästä jokaiselle minkä tahansa kinky-yhdistyksen vapaaehtoiselle joka ikinään on yhdenkään tikun ristiin laittanut bileiden, tapahtumien, häppeninkien, jms eteen.
Palkinto sille, joka hoitaa luotettavasti kaikki hänelle sälytetyt nakit ja on aina siellä missä lupaa.
Sellatteet pari tusinaa tyyppiä ...
Vuoden kinkyintä voi olla jonkin järjestön toiminta, yksittäiset, merkittävät bileet tai bileissä esitetty show lavalla tai epävirallisesti lavan alla, darkroomissa tai juhlajoukon seassa.
Smurffit ja aina onnistuneet bileet.
Kinkyä voi olla jonkin skeneen liittyvän vaatefirman toiminta tai kinkyvaatteiden suunnittelu ja toteuttaminen.
Tästä lähtee ehdotus paikallisen putiikin nimestä.

*viestii Kinkytekosihteeriä että on tulossa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä ehdotuslista  ;D

Hyvä Miltsu! Näytä niille!  :love: ;D

Nut

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #50 : 17.07.2012, 01:13 »
Baari voittaa kinkyteon vihdoinkin:)
Minä en sanoisi vielä "vihdoin", sillä Baarihan on ollut olemassa vasta reilun vuoden. Se on mille tahansa internetsivustolle hyvin lyhyt aika.
Vaikka Baari nousi nopeasti suomalaisen kinky-yhteisön suosikiksi, niin itse koen että sivusto ansaitsee kannuksensa ajan kuluessa vakaalla, pitkäjänteisellä työllä ja olemassaololla. Baari on minusta vielä aivan murkkuikäinen, tämän paikan luonne ja henki eivät ole vielä täysin löytäneet uomaansa vaan vasta muotoutumassa :)

Pip

Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #51 : 17.07.2012, 01:31 »
Baari voittaa kinkyteon vihdoinkin:)
Minä en sanoisi vielä "vihdoin", sillä Baarihan on ollut olemassa vasta reilun vuoden. Se on mille tahansa internetsivustolle hyvin lyhyt aika.
Vaikka Baari nousi nopeasti suomalaisen kinky-yhteisön suosikiksi, niin itse koen että sivusto ansaitsee kannuksensa ajan kuluessa vakaalla, pitkäjänteisellä työllä ja olemassaololla. Baari on minusta vielä aivan murkkuikäinen, tämän paikan luonne ja henki eivät ole vielä täysin löytäneet uomaansa vaan vasta muotoutumassa :)
Tämän paikan luonnetta ja henkeä olemme me kaikki yhdessä luomassa. Se tuleeko tästä muutaman egosentrisen idiootin taistelupaikka, on vain aika näyttävä. Aina on olemassa vastarannankiiskejä, jotka nalkuttavat jokaisessa mahdollisessa vaiheessa.

Kaiken kaikkiaan tämän palstan modeissa (jotka omalta osaltaan luovat rajoja, tekstinmuodostamisen muodossa, tälle palstalle), on oman käsityskykyni mukaan ihmisiä, jotka osaavat antaa tekstin "velloutua" välillä jopa runsaastikin, mutta säilyttäen kuitenkin tasapuolisuutta (kunhan ei lähdetä liian henkilökohtaisille tasoille riitelemään. Okei, onhan muutama esimerkki, mutta olettaisin, että modet ei ole täällä paikalla 24/7, koska ovat ihmisiä, joiden täytyy nukkua, joten jotkut ylilyönnit on jääneet yön yli elämään). Siksi mielestäni tämäkin palsta on yksi mahdollinen palkinnon saaja. Huh, ei olisi helppoa olla tuossa lautakunnassa, joka palkinnon päättää. Jopa raumalaiseltakin tuli kerrankin järkevää tekstiä, johon voin melkein jopa varauksetta yhtyä...

katti

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #52 : 17.07.2012, 02:06 »
Meikä antas palkinnon kaikille,jotka uskaltaa sanoa tai muutoin ilmaista itteään suomalaisilla kinkyfoorumeilla. Ei mikään helppo homma välttämättä
:D

Queena

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #53 : 17.07.2012, 11:08 »
Baari voittaa kinkyteon vihdoinkin:)
Minä en sanoisi vielä "vihdoin", sillä Baarihan on ollut olemassa vasta reilun vuoden. Se on mille tahansa internetsivustolle hyvin lyhyt aika.
Vaikka Baari nousi nopeasti suomalaisen kinky-yhteisön suosikiksi, niin itse koen että sivusto ansaitsee kannuksensa ajan kuluessa vakaalla, pitkäjänteisellä työllä ja olemassaololla. Baari on minusta vielä aivan murkkuikäinen, tämän paikan luonne ja henki eivät ole vielä täysin löytäneet uomaansa vaan vasta muotoutumassa :)
Totta tuokin. Silti baarissa selkeästi pyritään panostamaan kestävyyteen ja siihen että foorumi pysyy pystyssä. On kannatusyhdistystä ja tukituotteita jne.
Kun vertaan leikkikehään joka onkin joskus jo palkinnon saanut, on baari meriiteiltään vähintäänkin yhtä hyvä.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #54 : 17.07.2012, 14:19 »

Miinus lista villi-irasta
- asiaton käyttäytyminen omissa ja muiden järjestämissä bileissä ( entisten työntekijöiden solvaaminen julkisesti, jossa ei todellakaan ole kyse sessiosta, viinan heittäminen kasvoille syyttä )
- sähköposteilla ihmisten mustamaalaaminen

Kelpaako tämä nyt ?
Jokaisen asian jonka kirjoitan nettiin, pystyn todistamaan ja kertomaan sen kasvotusten ihmisille. En pakoile tosiasioita, kuten eräät ;) Minä pystyn todistamaan jokaisen väitteeni tarvittaessa. Millä perusteella voit väittää puheitani huhuiksi ?

En lähtisi varsinaisesti nostamaan yksittäistä ihmistä,  kinkystä elantonsa hankkivaa varsinaiseksi palkinnon saajaksi. Villi-Ira on tätä kuten myös Smooth.
Mutta se mitä ovat luoneet on mainitsemisen arvoista.

Huonosti käyttäytyviä ihmisiä on olemassa, niitä ketkä eivät maksa velkaansa (terveisiä vain sinne, asiat voidaan sopia mutta niiden unohtaminen ei ole kivaa ) tai maksattavat muilla kulunsa, niitä ketkä varastavat liparikassasta rahaa, niitä ketkä pahoinpitelevät ja raiskaavat subbarinsa tai iskevät naaman tohjoksi kun eivät saa mitä haluavat, heiluvat aseen kanssa...ihan tosi tapahtumia kinky-ihmisten aikaansaamaa...

Mitä tekemistä näillä on sen kanssa mitä ovat todella tehneet kinkyn hyväksi.

Nyt järkeä päähän ja katsotaan kokonaisuutta.

Jos jonkun voisin mainita..
IsoG on yksi vahva ehdokas. Hän esiintyy omilla kasvoillaan rohkeasti kinkyn nimessä, ihailtava esiintuleminen johon ei kaikki pysty.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #55 : 17.07.2012, 14:25 »
IsoG ?? taas osoitus ketjun tarpeellisuudesta en ole edes ikinä kuullut. :-[

Nut

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #56 : 17.07.2012, 14:46 »
Huh, ei olisi helppoa olla tuossa lautakunnassa, joka palkinnon päättää.

Hyvin paljon samaa mieltä :) Vaikka kulunut kinkyvuosi on ollut "hiljainen", niin silti hyviä palkinnon ansaitsevia ehdokkaita on monta. Valintaa vaikeuttaa vielä se, että Kinkyteko-palkinnosta on moneksi. Se voi esimerkiksi olla kiitos hyvästä (elämän)työstä menneisyydessä tai palkinto hyvästä alusta ja rohkaisu/tsempitys saman linjan jatkamiselle tulevaisuudessa. Lautakunnan enemmistö sitten lopulta päättää millaisella sanomalla palkinto tänä vuonna annetaan.

Totta tuokin. Silti baarissa selkeästi pyritään panostamaan kestävyyteen ja siihen että foorumi pysyy pystyssä. On kannatusyhdistystä ja tukituotteita jne.
Kun vertaan leikkikehään joka onkin joskus jo palkinnon saanut, on baari meriiteiltään vähintäänkin yhtä hyvä.

Juu, Baarissa on panostettu toiminnan kestävyyyteen ja mielestäni se on todella hyvä asia. Baari on monessa mielessä hyvä jatkumo Leikkikehälle, tekijät ovat ottaneet oppia Kehän toiminnasta ja kohtalosta ja lähteneet kehittämään jotain parempaa (mikä on hyvä, lapsen tulisi aina olla viisaampi ja parempi kuin vanhempansa, sitä se kehitys on). Kaikissa muissa meriiteissä paitsi ajassa Baari yltää jo Kehän tasolle, joten tässä vaiheessa elämänkaarta Baari palkittaisiin enemmän kannustuspalkinnonomaisesti, kun taas Kehä sai aikanaan kiitoksen jo tehdystä työstä (ja varmaan myös tsempitystä tulevaisuudelle). Eikä se olisi yhtään sen huonompi tai parempi syy palkita ketään, vain erilainen.

Minä itse olen Tuntemattoman maan palkitsemisen puolella, sillä nyt on lopettamisen takia viimeinen mahdollisuus palkita tuo pitkän uran ja monien(?) käyttäjien arvostama paikka. Itse asiassa olin aivan siinä muistossa että Tuntematon olisi jo "ymmärretty" palkita tehdystä työstä, mutta ilmeisesti se on tähän asti aina ollut se ikuinen kakkonen.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #57 : 17.07.2012, 15:21 »
vaikka ei suoraan asiaan kuulu, niin tuntemattomanmaan tuho oli leikkikehä,silloin se hiljentyi muutamaan viestiin

viikossa tasoon,no sit tuli tietty baarikin lopussa tuntemattomassakin jäsenenä pitkään olin jotenkin minusta se ei

ikinä vaan täysillä pelittänyt,esim kehä oli elävänpi nyt sit kun baari pistää vielä paremmaksi,, ::)

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #58 : 17.07.2012, 17:41 »

En lähtisi varsinaisesti nostamaan yksittäistä ihmistä,  kinkystä elantonsa hankkivaa varsinaiseksi palkinnon saajaksi. Villi-Ira on tätä kuten myös Smooth.
Mutta se mitä ovat luoneet on mainitsemisen arvoista.


Eikä ammatti saa olla esteenä palkinnon saannille.
Vaan perusteena on oltava se mitkä ovat yksilön tai yhteisön teot.

Vaikka Veronika toimi ammattilaisena oli hän antamassa kasvot ”tälle nykyiselle porukalle”.
Televisio haastattelujen ja lehtiartikkelien kautta tavallinen kasakin tuli tietoiseksi sm- seksistä.
Eikä sen työn arvoa vähennä se oliko hän ”ammatissaan” hyvä vai huono Domina.

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #59 : 18.07.2012, 00:15 »

Hyvin paljon samaa mieltä :) Vaikka kulunut kinkyvuosi on ollut "hiljainen", niin silti hyviä palkinnon ansaitsevia ehdokkaita on monta. Valintaa vaikeuttaa vielä se, että Kinkyteko-palkinnosta on moneksi. Se voi esimerkiksi olla kiitos hyvästä (elämän)työstä menneisyydessä tai palkinto hyvästä alusta ja rohkaisu/tsempitys saman linjan jatkamiselle tulevaisuudessa. Lautakunnan enemmistö sitten lopulta päättää millaisella sanomalla palkinto tänä vuonna annetaan.

Totta tuokin. Silti baarissa selkeästi pyritään panostamaan kestävyyteen ja siihen että foorumi pysyy pystyssä. On kannatusyhdistystä ja tukituotteita jne.
Kun vertaan leikkikehään joka onkin joskus jo palkinnon saanut, on baari meriiteiltään vähintäänkin yhtä hyvä.

Juu, Baarissa on panostettu toiminnan kestävyyyteen ja mielestäni se on todella hyvä asia. Baari on monessa mielessä hyvä jatkumo Leikkikehälle, tekijät ovat ottaneet oppia Kehän toiminnasta ja kohtalosta ja lähteneet kehittämään jotain parempaa (mikä on hyvä, lapsen tulisi aina olla viisaampi ja parempi kuin vanhempansa, sitä se kehitys on). Kaikissa muissa meriiteissä paitsi ajassa Baari yltää jo Kehän tasolle, joten tässä vaiheessa elämänkaarta Baari palkittaisiin enemmän kannustuspalkinnonomaisesti, kun taas Kehä sai aikanaan kiitoksen jo tehdystä työstä (ja varmaan myös tsempitystä tulevaisuudelle). Eikä se olisi yhtään sen huonompi tai parempi syy palkita ketään, vain erilainen.

Minä itse olen Tuntemattoman maan palkitsemisen puolella, sillä nyt on lopettamisen takia viimeinen mahdollisuus palkita tuo pitkän uran ja monien(?) käyttäjien arvostama paikka. Itse asiassa olin aivan siinä muistossa että Tuntematon olisi jo "ymmärretty" palkita tehdystä työstä, mutta ilmeisesti se on tähän asti aina ollut se ikuinen kakkonen.

Itse kannatan Baarin palkitsemista juuri siitä syystä, että kaikista näistä serveri-vaikeuksista huolimatta, tämä saitti on kinkykansaamme (ehkä) eniten yhdistävä tekijä. Miksi katsoa ajassa taaksepäin? Leikkis oli ja meni. Tuntematon maa jäi minulle aika tuntemattomaksi. Ulkomaiset sivustot eivät kiinnosta minua. Tietenkin voisin nimittää paljon henkilökohtaisempia kinkytekopalkintoja, mm. omalle Masterille :D . Taidan kuitenkin laittaa ääneni Baarille, koska ilman tätä, en olisi löytänyt näin paljon kivoja ihmisiä, jotka ovat samanhenkisiä kuin minä. Se ei ole yksin smurffit, Rsyke tms. yhdistys vaan BDSMbaari <3