Kirjoittaja Aihe: Vaihtuvat persoonallisuudet?  (Luettu 3357 kertaa)

Jake

Vaihtuvat persoonallisuudet?
« : 17.01.2017, 19:23 »
Hmmm...

Mulla on kaveri, jota en tunnista. Nimimerkki vaihtunut, miten saan tietää kuka hän on? Aikaisemmat kirjoitukset ei(kä muukaan) paljasta, eikä huvita kysyä...

Solitaire

  • Vieras
Vs: Vaihtuvat persoonallisuudet?
« Vastaus #1 : 30.01.2017, 19:15 »
Ihmiset voi itse vaihtaa nikkinsä. Yllätyin tästä itsekin kun huomasin. Yleensä foorumit ei salli sitä hyvästä syystä.

Solitaire

  • Vieras
Vs: Vaihtuvat persoonallisuudet?
« Vastaus #2 : 30.01.2017, 19:23 »
Niin ja jos tähän sopii mainita muutakin niin tänään on ollut 3 profiililla sama kuva siinä kohdassa profiilia missä voi ottaa yhteyttä kyseiseen ihmiseen. Osa ainakin ihan aitoja profiileita joten en ymmärrä miksi sama kuva löytyi useammasta. Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan.

Glori

  • Vieras
Vs: Vaihtuvat persoonallisuudet?
« Vastaus #3 : 30.01.2017, 19:26 »
Foorumilla on kuvapankki josta voi valita mieleisensä, jos itsellä ei kuvaa ole.


Lainaus
Ihmiset voi itse vaihtaa nikkinsä. Yllätyin tästä itsekin kun huomasin. Yleensä foorumit ei salli sitä hyvästä syystä.

Tämä ei kyllä onnistu kuin ylläpidon avustuksella.


Solitaire

  • Vieras
Vs: Vaihtuvat persoonallisuudet?
« Vastaus #4 : 30.01.2017, 22:55 »
Ei se silti selitä miksi se juuri tänään oli 4:llä eri ihmisellä siinä yhteystiedot kohdassa. Aiemmin ei ole näin käynyt joten joku juuri tänään mätti.

Hyvä ettei nikkiä voi vaihtaa ilman ylläpitoa mutta kuinka paljon noita vaihtoja tehdään? Itselläkin vaikka olen uusi täällä on yksi viestikumppani muuttanut jo nikkinsä.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Vaihtuvat persoonallisuudet?
« Vastaus #5 : 31.01.2017, 02:57 »
Ei se silti selitä miksi se juuri tänään oli 4:llä eri ihmisellä siinä yhteystiedot kohdassa. Aiemmin ei ole näin käynyt joten joku juuri tänään mätti.

Jos et tarkoita profiilikuvaa/käyttäjäkuvaketta, niin sitten ei kyllä ole mitään käsitystä, mistä mahdat puhua.
Mutta jos sinulla on nyt baari sekoillut noin profiilien kanssa ja hymiöiden (mistä mainitsit toisessa ketjussa), veikkaisin että siellä päässä on se ongelma.
Joko laitteessa on häikkää (padissa kosketushäiriö esim jos ottaa väärän hymiön), tai mahdollisesti yhteydessä ollut jotain sanomista (jolloin ongelma voi olla baarissakin), jolloin profiili ei ole latautunut kunnolla. Se tosin ei selitä hymiöiden vaihtumista.

Solitaire

  • Vieras
Vs: Vaihtuvat persoonallisuudet?
« Vastaus #6 : 31.01.2017, 22:05 »
Joo, siis tuossa ota yhteyttä kohdassa profiilissa oli 4:llä eri ihmisellä sama kuva. Epäilen että ensimmäinen oli ainoa kenellä sen kuului olla. Noh, ehkä tosiaan vika on täällä päässä ja hymiötkään ei reistaile kun ei niitä laita. Ainakin tätä kirjoittaessa tuo hymiö osa tuossa päällä näyttää vaihteeksi normaalilta. Eilen enkeli oli ylemmällä rivillä jossakin tuon g:n ja Tt:n välimaastossa.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Vaihtuvat persoonallisuudet?
« Vastaus #7 : 02.02.2017, 18:24 »
Siis siinä "Ota yhteyttä"- kohdassa ei kyllä mun näkymässä ole mitään kuvia. Profiilikuvia voi olla samoja.

LehA

Vs: Vaihtuvat persoonallisuudet?
« Vastaus #8 : 02.02.2017, 19:51 »
Seuraavalla kerralla ota kuvakaappaus niin ei tarvitse arvuutella mikä on sekaisin.

(Kerrankin tällä on käyttöä)

Solitaire

  • Vieras
Vs: Vaihtuvat persoonallisuudet?
« Vastaus #9 : 02.02.2017, 20:21 »
Mä olen päätellyt että vika on tässä masiinassa. Ipadilla en saa kuvakaappausta mutta joo, kuva kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa. Tänään taas näyttää toimivan. Eilen oli entistäkin enemmän sekaisin eli tuo etusivun artikkelit lista vasemmassa alareunassa niin ihmisten avatareina oli hymiöitä  :))

Joo, mä ihmettelinkin että mistä ihmiset saa kuvan siihen ota yhteyttä kohtaan. Joku häiriö siis kuvan näkyminen siinä ylipäätään. Todennäköisesti tosiaan johtuu tästä mun laitteesta.