Kirjoittaja Aihe: Viestiketjun aloittajan + mun viesti katosi  (Luettu 3996 kertaa)

Riverlady

  • Vieras
Eräästä vippipuolen viestiketjusta katosi tänään sekä mun ainokainen vastausviesti ko. ketjuun että ketjun aloittajan kirjoittama vastaus/jatkopohdintaviesti. Nämä 2 viestiä olivat alekkain ketjun viimeisinä (aloittajan aloitusviesti säilyi). En saanut huomautusta ylläpidolta, että viestini olis poistettu sääntöjen vastaisena, eikä se sitä ollutkaan.

Johtuuko viestien häviäminen baarin viime päivien teknisistä ongelmista vai onko täällä, kuten mm. fbssa, sellainen ominaisuus että ketjun aloittaja saa deletoida viestejä mielensä mukaan?

Glori

  • Vieras
Vs: Viestiketjun aloittajan + mun viesti katosi
« Vastaus #1 : 11.05.2012, 21:20 »
Kysymys on teknisestä ongelmasta - asiaa selvitellään parhaillaan.

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=2093.msg45122#msg45122

Ketjun aloittaja ei voi deletoida viestejä mielensä mukaan. Vain omaa viestiään voi muokata määrätyn ajan.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Viestiketjun aloittajan + mun viesti katosi
« Vastaus #2 : 12.05.2012, 11:26 »
Onko siis hävinneet viestit tulossa takaisin? Minun kirjoittamani kadonneet viestit voi jättää palauttamatta, kun huomasin jälkikäteen, että ainakin yksi niistä oli hieman huonosti asiayhteyteensä valittu.


Kannattaa myös kaikkien katsoa omat asetuksensa läpi, jos niihin teki teknisten ongelmien aikana muokkauksia - itse esimerkiksi vaihdoin allekirjoitusta, mutta nyt se näkyy olevan se sama vanha taas... Yritän ensi viikolla uudestaan vaihtaa sen.

Mr.Vic

Vs: Viestiketjun aloittajan + mun viesti katosi
« Vastaus #3 : 12.05.2012, 23:47 »
Onko siis hävinneet viestit tulossa takaisin? Minun kirjoittamani kadonneet viestit voi jättää palauttamatta, kun huomasin jälkikäteen, että ainakin yksi niistä oli hieman huonosti asiayhteyteensä valittu.

Palveluntarjoaja siirsi sivuston eilen toiselle palvelimelle ilman ennakkovaroitusta. Samassa yhteydessä viestejä katosi, eikä niitä valitettavasti saa takaisin.


Eli kuten Glorikin jo sanoi, ei viestejä voine palauttaa, koska ne sijaitsevat bittiavaruudessa.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Viestiketjun aloittajan + mun viesti katosi
« Vastaus #4 : 13.05.2012, 17:59 »
Eli kuten Glorikin jo sanoi, ei viestejä voine palauttaa, koska ne sijaitsevat bittiavaruudessa.

Tämmöstä välillä, kiitos tiedoista. Vaikka omassa viestissäni oli imo aika oivaltaviakin pohdintoja, ne liittyivät niin vahvasti ketjun aloittajan postaamaan edelliseen viestiin, ettei mun maata kaada että kumpikin poistui.