Kirjoittaja Aihe: Panemisen ergonomia  (Luettu 2276 kertaa)

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Panemisen ergonomia
« : 03.10.2020, 23:16 »
Mua mietityttää, mutta varmaan muillakin on aiheeseen liittyen pohdintoja. Tai sit se olen vaan minä, joka en yletä.

Miten lykkiä seisten takaapäin partneria, joka on lykkijää 20cm pidempi? Seisten siksi, että olis kiva panna esim. keittiön pöytää vasten, mutta pirulauta kun ei yletä. Ei viitsisi vaatia bottomia kyykkäämään ihan loputtoman pitkiä aikoja, mutta onko edes vaihtoehtoja?
Korkkarit ei omalla kohdallani tule kysymykseen ja joku hampaidenpesujakkara (kyllä te tiedätte ne pienet korokkeet vajaamittaisille yksilöille) on aika hasardi kovaan menoon. Tuleeko mieleen muita apuvälineitä? Vai pitääkö vaan luopua tästä asennosta? Saako vertaistukea muilta lyhytraajaisilta lykkijöiltä?

Pip

Vs: Panemisen ergonomia
« Vastaus #1 : 03.10.2020, 23:30 »
Mua mietityttää, mutta varmaan muillakin on aiheeseen liittyen pohdintoja. Tai sit se olen vaan minä, joka en yletä.

Miten lykkiä seisten takaapäin partneria, joka on lykkijää 20cm pidempi? Seisten siksi, että olis kiva panna esim. keittiön pöytää vasten, mutta pirulauta kun ei yletä. Ei viitsisi vaatia bottomia kyykkäämään ihan loputtoman pitkiä aikoja, mutta onko edes vaihtoehtoja?
Korkkarit ei omalla kohdallani tule kysymykseen ja joku hampaidenpesujakkara (kyllä te tiedätte ne pienet korokkeet vajaamittaisille yksilöille) on aika hasardi kovaan menoon. Tuleeko mieleen muita apuvälineitä? Vai pitääkö vaan luopua tästä asennosta? Saako vertaistukea muilta lyhytraajaisilta lykkijöiltä?
Kontallaan eroavaisuus on pienempi ja toisen on helpompi kyykistyä siinä. Tietysti, jos se paikkana on tärkeä se keittiön pöytä, niin ottaa itelleen tuolin polviensa alle (mieluiten pehmustettu sellainen).

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Panemisen ergonomia
« Vastaus #2 : 03.10.2020, 23:59 »
Kontallaan eroavaisuus on pienempi ja toisen on helpompi kyykistyä siinä. Tietysti, jos se paikkana on tärkeä se keittiön pöytä, niin ottaa itelleen tuolin polviensa alle (mieluiten pehmustettu sellainen).
Kontallaankin on välillä vaikeuksia yltää :)) Mutta on se tosiaankin paljon helpompaa. Lähinnä ehkä kaipaisin vaihtelua niihin muutamaam toimivaksi todettuun asentoon.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Panemisen ergonomia
« Vastaus #3 : 04.10.2020, 00:07 »
Lastenvaunuja lykitään, ihmisiä pannaan.

Mutta samat ongelmat täällä, persjalkanen ei silleen yllä. Mies kontilleen sohvalle niin korkeus on sopiva mun seisoa.

Toki metrin penis ratkaisis kaikki ongelmat.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Panemisen ergonomia
« Vastaus #4 : 04.10.2020, 08:19 »
Tos onkin pohdittavaa, mut toden totta kun pituusero on noin 34 cm niin päin että se penis/dildo on sil lyhemmällä niin varmaan joku riiputus vois olla ollut paikallaan. Ei auta vaik sahaa keittiön pöydästä jalat itselleen sopivalle korkeudelle kun sen toisen jalkoja ei saa lyhenettyä tai välttämättä edes taivuttua tarpeeksi. Tai jos saa niin asennosta voi tulla sellainen että puutumista ja kramppeja on tiedossa.

Sit tietty klassinen pukki. Siis vielä sellainen että korkeutta pystyy säätämään. Silloin saa painoa siirrettyä pois jaloilta.


Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Panemisen ergonomia
« Vastaus #5 : 04.10.2020, 08:29 »
Seksikeinu eli slingi on loistava tuohon. Korkeus täysin säädettävä, rento ja molemmille vapaan tilan liikkumiseen antava. Vahva suositus, jo yhdeksän vuotta katossa-(:

TeknoMaagi

Vs: Panemisen ergonomia
« Vastaus #6 : 18.10.2020, 21:51 »
Tullut kokeiltua sellaista Ikean korkeussäädettävää työpöytää pariin otteeseen. Kammesta saa säädettyä pöydän korkeutta mukavasti. Itsellä ongelmana yleensä on että oon liian pitkä, niin tuolla saanut nostettua paremmalle korkeudelle. Sähköinen seisomapöytä ois päheä, mutta on siinä kammen veivaamisessa myös oma tunnelmansa.  ;D

Voisin olettaa että toimisi myös toiseen suuntaan, niin että toinen laskee painonsa pöytälevylle, eikä niinkään kannattele jaloilla. Silloin ei tartte jalkoja sahata kumppanilta lyhkäisemmäksi.  ;D Tarvittavaa pehmikettä lantion alle, niin kestänee kovempaakin menoa.

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Panemisen ergonomia
« Vastaus #7 : 18.10.2020, 23:45 »
Emännänjatko, siis se perusmalli, mitä myydään marketeissa kautta maan. Siihen saa vielä kätevästi sekä ranteet että nilkat kahleisiin niihin jalkoihin. Ja vielä kun asettaa levitysraudan siihen emännänjatkon poikkirautojen yläpuolelle saa aika herkun asetelman. Kilttinä (köhköh) ihmisenä olen antanut pari jämäkkää tyynyä massun alle, niin saa mukailtua panokorkeuttua.

Klasu

  • Vieras
Vs: Panemisen ergonomia
« Vastaus #8 : 19.10.2020, 09:40 »
En ole ongelmaa havainnut mutta esim. sähköllä säätyvä pöydän korkeus on monessa mielessä näppärä. Toimistoympäristössä käteväksi havaittu ja mahdollistaa monet asennot.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Panemisen ergonomia
« Vastaus #9 : 19.10.2020, 18:12 »
Ei ole yli 2 metrisistä naisista kokemusta mutta pillu tulee alemmas kun haaroja levittää sopivasti. Peppuun ei ookkaan tullut pantua vielä niin että molemmat seisoo,tarvinneekin sekin testata  :o

Joku steppilauta vois toimia tohon parinkymmenen sentin kokoeroon ?

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Panemisen ergonomia
« Vastaus #10 : 19.10.2020, 19:40 »
Oma ehdotusta on että laittaa ottavan kontallen matalalle korokkeelle, jos doona ottaa tukea pöydänstä on se perse silti reippaasti alempana takaapäin panevan seisoessa.