Kirjoittaja Aihe: Friend  (Luettu 2837 kertaa)

Hara238

  • Vieras
Friend
« : 11.01.2021, 16:54 »
Miten täältä yleensä saa naisen, ilmoitukset on lähes kaikki miehiltä.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Friend
« Vastaus #1 : 11.01.2021, 16:57 »
Erottumalla myönteisesti joukosta sille sopivalle naiselle/naisille.

Hara238

  • Vieras
Vs: Friend
« Vastaus #2 : 11.01.2021, 16:59 »
Olen masokisti naisten suhteen, miten yleensä pitää toimia?

SaRu

Vs: Friend
« Vastaus #3 : 11.01.2021, 17:12 »
Profiilia kannattaa täyttää, kertoa itsestään jne.
Olemalla aktiivinen foorumilla.
Deitti-ilmoituskin kannattaa tehdä, ei se ota jos ei annakaan.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria

Hara238

  • Vieras
Vs: Friend
« Vastaus #5 : 11.01.2021, 17:26 »
En ole profiilia ehtinyt täyttää, dominoivat naiset kiinnostaa, huomaan että meitä masokisti miehiä on ihan tupa täynnä. Kilpailu on tietysti kovaa. Jään heti ilman.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1746
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Friend
« Vastaus #6 : 11.01.2021, 19:06 »
En ole profiilia ehtinyt täyttää, dominoivat naiset kiinnostaa, huomaan että meitä masokisti miehiä on ihan tupa täynnä. Kilpailu on tietysti kovaa. Jään heti ilman.

Mihin niin kiire, ettei perustietoja ehdi täyttää?
Bikantti laittoi paljon hyviä linkkejä, joista saat apua alkuun.

Taistelu on varmasti hävitty, jos itse heti luovuttaa. Tsemppiä.

Hara238

  • Vieras
Vs: Friend
« Vastaus #7 : 11.01.2021, 19:21 »
Kävin testin läpi, olen masokisti. Mitä pitäisi tehdä seuraavaksi? Deitti juttua pitää miettiä ja säätää aikapaljon. Aika vaikea on hakea oikeaa naista. Deitti jutuissa en osaa toimia, ei vaan osu. Luin nuo suositellut jutut läpi. Ei kyllä rohkaissut yhtään. Ehkä olen ihan väärässä paikassa ja väärään aikaan. En ehkä rahan kanssa ala tähän juttuun.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2021, 19:39 kirjoittanut Hara238 »

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Friend
« Vastaus #8 : 11.01.2021, 19:32 »
Kävin testin läpi, olen masokisti. Mitä pitäisi tehdä seuraavaksi? Deitti juttua pitää miettiä ja säätää aikapaljon. Aika vaikea on hakea oikeaa naista. Deitti jutuissa en osaa toimia, ei vaan osu.
Täytä profiili, osallistu keskusteluihin, lisää kuvia, tutustu ihmisiin, anna itsestäsi hyvä kuva. Ei se deittailu täällä ole yhtään sen erilaisempaa kuin muuallakaan, ihmiset tutustuvat ihmisiin ja joskus joku kiinnostuu toisesta. Pelkkä kinkysuuntausten yhteensopivuus on pisara siinä meressä, joka tarvitaan ennen kuin ihmiset pariutuvat.

Jos välttämättä haluat selata katalogia ja valita sieltä itsellesi sopivan naisen, ainoaksi vaihtoehdoksi jäävät ammattidominat. Sieltä saa poimia itse juuri sitä mitä haluaa, kun maksaa rahaa.

Pip

Vs: Friend
« Vastaus #9 : 11.01.2021, 19:35 »
Minä en ole kilpailijasi, enkä myöskään hakusi kohde. Kuten tuossa ylempänä on jo useasti mainittu, niin ensimmäiseksi profiiliin enemmän informaatiota ja sen jälkeen otat osaa keskusteluihin, jotta sinusta saisi edes jotain kosketuspintaa. Noilla tiedoilla tulet jäämään ilman seuraa. Täällä seuranhaku on tosiaan haastavaa, mutta ajan kanssa se voi korjaantua, älä yritä liian nopeasti saada aikaiseksi, kärsivällisyyttä.

Pip

Vs: Friend
« Vastaus #10 : 11.01.2021, 19:38 »
Näköjään hihaton oli nopeampi näpeistään.  ;D

Hara238

  • Vieras
Vs: Friend
« Vastaus #11 : 11.01.2021, 19:41 »
Ehkä se näin on,,,

Hara238

  • Vieras
Vs: Friend
« Vastaus #12 : 11.01.2021, 19:43 »
Kiva kun naiset vastaa ja neuvoo, jään kyllä aina odottavalle kannalle.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Friend
« Vastaus #13 : 11.01.2021, 20:37 »
Internet toimii välillä kyllä todella epäjohdonmukaisesti. Auton varaosia kyllä löytyy kirjoittamalla Googleen esimerkiksi "kaasutin ford taunus 2005 tampere", mutta seksiseuraa ei vastaavasti löydy kirjoittamalla BDSM-Baariin "seksi nainen iso tissit 03 alue". Miksi? >:(

KumiTuomas

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 169
  • peruspervo
  • Galleria
Vs: Friend
« Vastaus #14 : 11.01.2021, 21:12 »
Internet toimii välillä kyllä todella epäjohdonmukaisesti. Auton varaosia kyllä löytyy kirjoittamalla Googleen esimerkiksi "kaasutin ford taunus 2005 tampere", mutta seksiseuraa ei vastaavasti löydy kirjoittamalla BDSM-Baariin "seksi nainen iso tissit 03 alue". Miksi? >:(
Tanen valmistus tais loppuu jo vähän aiemmin, mutta Fordin juuttuvakurkkuinen kaasari tosiaan kandee vaihtaa parempaan. Toi iso-tisu-takuulla-fiitsöri varmaan löytyy Baaristakin, jahka se siirtyy uudelle kehittyneemmälle alustalle aikanaan.