Kirjoittaja Aihe: Tiirikointisessio  (Luettu 1416 kertaa)

grimmy

Tiirikointisessio
« : 28.12.2021, 21:18 »
Lukkojen tiirikointi mielekästä ajanpuuhaa. Halpoja riippulukkoja on helppo tiirikoida vaikka samalla kun katsoo televisiota, tai vastaavaa ruudulta katsottavaa viihdettä.. Se on vähän samanlaista viihdettä kuin pulmapelien ratkominen tai Rubikin kuution ratkaisu.

Tästä seuraa ajatus sessiosta, missä tiirikointi olisi yhtenä teemana. Sessiota varten pitäisi rakentaa jalkapuut tai vastaava rakennelma, minkä saisi lukittua esim. kymmenellä riippulukolla, niin että se aukeaa vasta kun kaikki lukot on avattu.

Sessio voisi edetä esim. näin:
Pahis(Dom) kidnappaa subin ja laittaa hänet jalkapuuhun kiinni ja napsauttaa kaikki 10 lukkoa kiinni. Sitten hän voi piiskata ja käyttää avutonta subia hyväkseen miten haluaa. Pahis poistuu paikalta ja jättää subin yksin. Jonkin ajan päästä sankari(Dom) saapuu paikalle ja alkaa tiirikoimaan lukkoja auki ja pelastamaan subia. Subi joutuu odottamaan, kun sankari yksitellen tiirikoi lukot auki. Lopulta subi pääsee vapaaksi ja sankari pelastaa subin pinteestä...

Ja ettei kukaan vedä tiirikoinnista hernettä nenään, niin vastuullinen tiirikoija tiirikoi ainoastaan lukkoja, mitä hänellä on lupa tiirikoida  :)

Onko kukaan toteuttanut vastaavan tyylistä sessiota? tai herättikö tämä jotain ideoita/ajatuksia?

Fia

  • Vieras
Vs: Tiirikointisessio
« Vastaus #1 : 28.12.2021, 21:37 »
Minä ihan odotin, että subi joutuu itse tiirikoimaan lukkonsa auki. Itselleni asetelma olisi kyllä kiinnostavampi ja kiihottavampi niin.

Toki jotta toteutus olisi mahdollinen, subin pitäisi tietysti osata tiirikoida, ja oletan että se vaatii melkoisesti harjoitusta. Itse en esimerkiksi ole koskaan onnistunut ratkaisemaan sitä Rubikin kuutiotakaan.

Mutta jos mulle annettaisiin tehtäväksi opetella tiirikoimaan lukkoja ja tietäisin, että joku päivä mun on suoriuduttava asiasta ihan tosissaan, niin kyllähän minä opettelisin tiirikoimaan lukkoja.

Lähdenkö ostamaan niitä nyt heti vai riittääkö huomenna?  ::)
 

grimmy

Vs: Tiirikointisessio
« Vastaus #2 : 28.12.2021, 22:04 »
Voihan sen tietysti noinkin päin kääntää  ;D Subin voi tosiaan olla vaan aika hankala tiirikoida, jos on siinä jalkapuussa kiinni ja taitoakaan ei ole paljon  ::)

Mulla olis jo melkein kaikki vaadittava valmiina, uhri vaan puuttuu  :D

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Tiirikointisessio
« Vastaus #3 : 29.12.2021, 20:53 »
Minä ihan odotin, että subi joutuu itse tiirikoimaan lukkonsa auki. Itselleni asetelma olisi kyllä kiinnostavampi ja kiihottavampi niin.

Toki jotta toteutus olisi mahdollinen, subin pitäisi tietysti osata tiirikoida, ja oletan että se vaatii melkoisesti harjoitusta. Itse en esimerkiksi ole koskaan onnistunut ratkaisemaan sitä Rubikin kuutiotakaan.

Mutta jos mulle annettaisiin tehtäväksi opetella tiirikoimaan lukkoja ja tietäisin, että joku päivä mun on suoriuduttava asiasta ihan tosissaan, niin kyllähän minä opettelisin tiirikoimaan lukkoja.

Lähdenkö ostamaan niitä nyt heti vai riittääkö huomenna?  ::)

Juuh, juurikin näin... subi tiirikoimaan omat lukot auki :D