Kirjoittaja Aihe: Miehet deittimarkkinoilla  (Luettu 36504 kertaa)

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #150 : 16.11.2020, 04:02 »
Jos pointtina on meidän ihmisrodun kollektiivinen evoluutio eteenpäin. Ja toksisista toimintamalleista ja tavoista eroon pääseminen se ei tapahdu näin.
Kutsun tota toksiseksi feminiisyydekai paskamyrskyn uhallakin.
Miehille yritetään opettaa et luopukaa siitä toksisesta maskuliinisyydestä.

Joo tosi hyvä pointti.

Mut sitä ei ainakaan vahvisteta tai siihen rohkaista sillä et kun ne miehet uskaltautuu puhuu tunteistaan.
Ja syistään miksi on katkeroituneita siihen et parinmuodostus/kumppanin löytäminen on vaikeeta.
(täysin samaa mieltä siitä että katkeroituminen ei ole oikeutettua tai että se ei vie eteenpäin)
Heitä aletaan julkisesti siitä mollata ja tehdään selväksi ettei ainakaan tuolle tai tuolle heru koska mielipiteensä.

Ihan oikeesti opettakaa sitä mies sukupuolta, älkää sättikö tai yritäkkö lynkata julkisesti.

Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #151 : 16.11.2020, 08:24 »
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Enpä ole tässä ketjussa nähnyt juuri puhetta miesten tai muidenkaan ihmisten tunteista. Loputonta todistelua vailla todisteita kuluneista 20/80-prosenteista, "pelimies on eri mies" -höpinää ja sädehtivää "älypuhelinsovellus on rikkonut naiset" -argumentaatiota kyllä.

Puhuisittekin tunteista. Siitä, miltä tuntuu yksinäisyys js kaipaus, miltä se epävarmuus, kun on toisen lähellä ja melkein tuntuu, että tässä on yhteys, mutta ehkä silti jotain välissä, molempien odotukset, toiveet, estot, vaatimukset, kuinka paljon niistä voi irtottaa. Miltä tuntuu, kun vierestä viedään, mutta itsellä ei natsaa taaskaan, miltä tuntuu, kun tulet parien treffien jälkeen vaihdetuksi siihen oletettavasti normihottiksempaan. Miltä tuntuu, kun ei oikein tiedä, ketä tässä pitäisi esittää, että kelpaisi sinä joka on.

Ties vaikka löytyisi yhteistä kokemuspohjaa sen tavoittamattoman toiseuden kautta.

Mutta onhan se toki turvallisempaa mennä piiloon katkeroitumaan "systeemi on minua vastaan, naiset ovat ihan vallan salaliitossa minua vastaan, jopa älypuhelinsovellus on ihan tarkoituksella juuri minua vastaan" -kilven taakse.

Oletko jo tottunut kuoreen? Sinua ei tunnista sieltä.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1031
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #152 : 16.11.2020, 08:42 »
Tinderiä ei ole tullut käytettyä kun seuraa löytyy helposti muutenkin,eikä tällä mun ulkonäöllä ketään saiskaan  >:D
Profiiliin ja viesteihinkään ei mulla riitä runoilijan lahjoja mutta livetoiminta onkin taas vähän eri juttu  >:D

Ei seksiin subityttelit runopoikaa halua vaan jotain muuta  :P. No jotkut voi tietty haluta mutta niihin taas ei tartte tuhlata aikaa.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #153 : 16.11.2020, 08:44 »
LOL ;D

Mä en oo täällä katkeroituneena huutelemassa miks deittailu on niin vaikeeta.
Tykkään siitä vaik ei tuloksena ois se vuosisadan romanssi. Tää lause löytyy mun suusta tästäkin ketjusta.

Sanon vaan et niiden katkeroituneiden miesten jota tääkin ketju käsittelee asenne- ja arvomaailmaa muutetaan paremmin ymmärtämällä ja neuvomalla miten petrataan, kuin tuomitsemalla.

Mä oon tykänny lukee sun ajatuksia baarissa paljon ja fanitan sua salaa O:-)
Tää reaktio tohon lauseeseen vaan komppaa vahvasti ton kaa mitä edellisessä viestissä kirjoitin.
Se että ollaan tilanteessa jossa toksinen maskuliinisuus on asia jonka piikkiin pistetään kaikki mahollinen on musta tosi surullista.
Eikä se johda oikein mihinkäään.

Toksinen feminiinisyys on ihan yhtä oikee asia.
Ja sitä näkee baarissa valitettavan paljon.
Oon ite omassa elämässä todistanu sitä vierestä kuinka baari ja siellä tapahtuva deittailu on kanavana purkaa omaa pahaa oloaan miehille kollektiivisesti. Ja sitä ei pureta niihin miehiin jotka miellyttää vaan niihin joiden ulosanti/olemus ei miellytä.

Tää on musta yks kiusaamisen muoto. Ja tapa helposti ja vaivattomasti kaataa sitä omaa pahaa oloa ja pettymystä muiden niskaan.
Ei jatkoon!

En tässä sano sitä että miehillä ei ois kollektiivisesti paljon petrattavaa. Ja että vanhaa maailmaa ja sen arvoja ja aivopesua näkyy hyvin paljon vielä monen toiminnassa. Mutta miten sitä muutetaan niin ei ainakaan vittuilemalla.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #154 : 16.11.2020, 08:57 »
P.s. En käytä tinderiä, en oo koskaan käyttänyt. Koska mielestäni tosi narsistinen sovellus, tutustun mieluummin uusiin tyyppeihin muuta kautta.
Algoritmin toiminnasta tosin jonkun verran lukenu. Ja ei oo kauheen toimiva bisnesmalli tosiaan jos siitä tehään sellanen että sen parissa ei vietetä aikaa. Ja että sen maksulliset lisäpalvelut ei olis sellasia jotka tuo tuloksia paremmin kuin ilmaisversio.
Kannattaa lukee tosta ennen ku alat vetää keskustelua salaliitto asteelle.

Enkä uskon Naisten kollektiiviseen salaliittoonkaan ;D

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1750
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #155 : 16.11.2020, 09:09 »

Sanon vaan et niiden katkeroituneiden miesten jota tääkin ketju käsittelee asenne- ja arvomaailmaa muutetaan paremmin ymmärtämällä ja neuvomalla miten petrataan, kuin tuomitsemalla.
--

Ystävällisenä vinkkinä ihan kaikille. Kannattaa katsoa, mitä se oma profiili viestii niinku kokonaisuudessaan. Esim. tämä kouluttajan oma teksti on mun mielestä niin yököttävän limaisen oloinen, että vaikea nähdä asiallisiakaan sanoja sen vieressä..



Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #156 : 16.11.2020, 09:15 »
Hey dont shame my kink ;D

Eli siis oma preferenssi ei saa olla itseä nuorempi?

Ja mihinköhän sun triggeriin tässä mentiin ja lujaa?

En kyl ees odota et avaat sitä objektiivisesti tai rehellisesti ;D




laalaa

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #157 : 16.11.2020, 09:16 »
Jos pointtina on meidän ihmisrodun kollektiivinen evoluutio eteenpäin. Ja toksisista toimintamalleista ja tavoista eroon pääseminen se ei tapahdu näin.
Kutsun tota toksiseksi feminiisyydekai paskamyrskyn uhallakin.
Miehille yritetään opettaa et luopukaa siitä toksisesta maskuliinisyydestä.

Joo tosi hyvä pointti.

Mut sitä ei ainakaan vahvisteta tai siihen rohkaista sillä et kun ne miehet uskaltautuu puhuu tunteistaan.
Ja syistään miksi on katkeroituneita siihen et parinmuodostus/kumppanin löytäminen on vaikeeta.
(täysin samaa mieltä siitä että katkeroituminen ei ole oikeutettua tai että se ei vie eteenpäin)
Heitä aletaan julkisesti siitä mollata ja tehdään selväksi ettei ainakaan tuolle tai tuolle heru koska mielipiteensä.

Ihan oikeesti opettakaa sitä mies sukupuolta, älkää sättikö tai yritäkkö lynkata julkisesti.

Mä aloitin tämän ketjun juuri siitä kiinnostuksesta niihin tuntemuksiin ja kokemuksiin. Sellaisia puheenvuoroja on ollut kaksi kolme, missä niistä puhutaan. Kiitos heille, jotka kirjoittivat niistä.

Opetan nyt sit vähän. Tasoteoriaöyhötys ei ole tunteista puhumista, vaikka sitä kuinka tunteellisessa mielentilassa tekisikin. Ja disclaimerinä, en väitä, että kaikkien miesten kaikki kirjoitukset olisivat olleet tätä. Kuitenkaan se, että jotain sanoo, tai kirjoittaa tunnetilassa, ei tarkoita, että silloin oikeasti viestisi tunteistaan.

Mielellään lukisin lisää tunteista, tuntemuksista ja kokemuksista. Koska ihan oikeasti mua kiinnostaa.

Mua myös kiinnostaa miten palvelusta, joka luotiin jenkkien college campuksille muuttamaan teinien/nuorten aikuisten satunnaisseuran etsimisen tapoja (ja tuottamaan kehittäjilleen rahaa) on tullut merkittävä yhteiskunnallisen eetoksen muokkaaja, kuin myös yksilöiden hyvinvoinnin, jos ei kulmakivi, niin jonkinlainen rakennusväline. Tätä me tuskin täällä viisasten piirissä ratkaistaan, mutta ehkä selventää mun syitä aloittaa tää ketju. [mutuni on, että applikaatioon liittyvät vaikeat tunteet juontavat itseasiassa ussliberalistisesta hegemoniasta ja erityisesti uusliberalistisesta hallinnasta, jotka sisäistettynä vastuuttavat meitä itse piiskaamaan itsejämme olemaan paras mahdollinen versio itsestämme]

Se, että joutuu olemaan yksin vastoin tahtoaan on rankkaa. Moni haluaa kumppanin, ettei olisi yksin, että olisi edes joku, tai että tulisi joku, joka muuttaisi kaiken iloksi tai pelastaisi. Näinhän se homma ei oikeasti toimi, mutta monille se kaipuu kumppaniin on oman hyvinvoinnin ulkoistamista ja haavekuvaa. On ollut minullekin muinoin, tunnistan.

Omien tunteiden ja perimmäisten tarpeiden tunnistaminen, on muuten ihmiselle ihan huipputaito, suosittelen!






stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #158 : 16.11.2020, 09:16 »
Tänkin ketjun tekstimäärä yksäreinä, ois tuonu pimppiä useammalle karjulle.  :o

Et taida olla mikään pelimies, jos tosiaan luulet että pitkä nettikeskustelu olisi miehelle joku pimpinsaanti-automaatti. ;)

Taisin olla parikymppinen kun luovuin koko pelimiesurasta ja aloin valmentaa paria joukkuetta.  ???

Mun mielestä nää höpö höpö ja vali vali ketjut on kauheen viihdyttäviä.
Varsinkin kun ne, jotka haluavat jotain, eivät kuuntele mitä ne, joilta asia on saatavissa, sanovat.   :o



Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #159 : 16.11.2020, 09:26 »
Jos pointtina on meidän ihmisrodun kollektiivinen evoluutio eteenpäin. Ja toksisista toimintamalleista ja tavoista eroon pääseminen se ei tapahdu näin.
Kutsun tota toksiseksi feminiisyydekai paskamyrskyn uhallakin.
Miehille yritetään opettaa et luopukaa siitä toksisesta maskuliinisyydestä.

Joo tosi hyvä pointti.

Mut sitä ei ainakaan vahvisteta tai siihen rohkaista sillä et kun ne miehet uskaltautuu puhuu tunteistaan.
Ja syistään miksi on katkeroituneita siihen et parinmuodostus/kumppanin löytäminen on vaikeeta.
(täysin samaa mieltä siitä että katkeroituminen ei ole oikeutettua tai että se ei vie eteenpäin)
Heitä aletaan julkisesti siitä mollata ja tehdään selväksi ettei ainakaan tuolle tai tuolle heru koska mielipiteensä.

Ihan oikeesti opettakaa sitä mies sukupuolta, älkää sättikö tai yritäkkö lynkata julkisesti.

Mä aloitin tämän ketjun juuri siitä kiinnostuksesta niihin tuntemuksiin ja kokemuksiin. Sellaisia puheenvuoroja on ollut kaksi kolme, missä niistä puhutaan. Kiitos heille, jotka kirjoittivat niistä.

Opetan nyt sit vähän. Tasoteoriaöyhötys ei ole tunteista puhumista, vaikka sitä kuinka tunteellisessa mielentilassa tekisikin. Ja disclaimerinä, en väitä, että kaikkien miesten kaikki kirjoitukset olisivat olleet tätä. Kuitenkaan se, että jotain sanoo, tai kirjoittaa tunnetilassa, ei tarkoita, että silloin oikeasti viestisi tunteistaan.

Mielellään lukisin lisää tunteista, tuntemuksista ja kokemuksista. Koska ihan oikeasti mua kiinnostaa.

Mua myös kiinnostaa miten palvelusta, joka luotiin jenkkien college campuksille muuttamaan teinien/nuorten aikuisten satunnaisseuran etsimisen tapoja (ja tuottamaan kehittäjilleen rahaa) on tullut merkittävä yhteiskunnallisen eetoksen muokkaaja, kuin myös yksilöiden hyvinvoinnin, jos ei kulmakivi, niin jonkinlainen rakennusväline. Tätä me tuskin täällä viisasten piirissä ratkaistaan, mutta ehkä selventää mun syitä aloittaa tää ketju. [mutuni on, että applikaatioon liittyvät vaikeat tunteet juontavat itseasiassa ussliberalistisesta hegemoniasta ja erityisesti uusliberalistisesta hallinnasta, jotka sisäistettynä vastuuttavat meitä itse piiskaamaan itsejämme olemaan paras mahdollinen versio itsestämme]

Se, että joutuu olemaan yksin vastoin tahtoaan on rankkaa. Moni haluaa kumppanin, ettei olisi yksin, että olisi edes joku, tai että tulisi joku, joka muuttaisi kaiken iloksi tai pelastaisi. Näinhän se homma ei oikeasti toimi, mutta monille se kaipuu kumppaniin on oman hyvinvoinnin ulkoistamista ja haavekuvaa. On ollut minullekin muinoin, tunnistan.

Omien tunteiden ja perimmäisten tarpeiden tunnistaminen, on muuten ihmiselle ihan huipputaito, suosittelen!


Täysin samaa mieltä, rehellinen itsetutkiskelu edellytys kasvulle.

Tosta kanssa samaa mieltä vahvasti et koitetaan saada se yhteys itseensä toimivaksi toisen ihmisen kautta. Ja pelastaa itsensä löytämällä sopiva kumppani.
Eka pitäs musta kumminkin lähtee siitä et on hyvä olla itekseen.
Oon tässä kohtaa onnekkaassa asemassa koska viihdyn hyvin itekseni. Ei oo pakko saada sitä huomioo ulkopuolelta ettei ois tyhjä olo. Tiiän et kaikilla se ei mee näin kivuttomasti.

Moni kundi katkeroituneena tarvii jonku puskurin siihen väliin et ois itessä perattavaa, Sukupuolijakauma tuntuu olevan tässä ketjussa se.

Kuulutan tota samaa ku sä: Rehellistä tunnetyöskentelyä kehiin.

Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #160 : 16.11.2020, 09:43 »

Mun mielestä nää höpö höpö ja vali vali ketjut on kauheen viihdyttäviä.
Varsinkin kun ne, jotka haluavat jotain, eivät kuuntele mitä ne, joilta asia on saatavissa, sanovat.   :o

Näin.
Eikä kuulemma sais edes pikkuisen kettuilla siitä. 😂
Kiltisti kouluttaa pitäis kouluttajia... 😄😘

Todettakoon, että mulle henkilökohtaisesti pieni vittuilu on ollut aina erinomaisen toimiva parinmuodostusstrategia. Jyvät erottuu akanoista ja viereen jää ne, joilla on kanttia ja taitoa pistää takaisin. 💋

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #161 : 16.11.2020, 09:49 »
Ite haen suhteistani muuta ku sitä kumpi osaa vittuilla paremmin.
Oman triggeröitymisen naamioiminen huumoriksi ei myöskään tee vaikutusta.

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #162 : 16.11.2020, 10:02 »


Vittuilemalla erotetaan jyvä akanoista Oululaisittain..

Neitokainen Fia ei siis taida tuntea noteerata sanan merkitystä...

Onneksi en ole etsimässä Oululaista naista, sen sijaan voin vaikka katsella Sopulin Youtube-videoita

Mutta tämä ketju on todella viihdyttävä eikä tule pieneen mieleenkään avautua tunnepohjaisesti täällä yhtikäs missään..

Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #163 : 16.11.2020, 10:11 »
 :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

No nyyy-yyt alkaa mennä lujaa.  :o  ;D  ;)  :love:
Tehdäänkö semmoinen aloitus, että kaikki, jotka ei haluu alkaa mun kaa silleen käy siinä ilmoittamassa asiasta, ja mä sit kerron, että en olis alkanu muutenkaan? Tai toisin päin: jos mä kirjoitan semmoisen antideitti-ilmoituksen, jossa listaan, millaisia piirteitä en toivois potentiaaliselta partnerilta ja sit siihen alle voi tulla kommentoimaan, että happamia on noi pihlajanmarjat kyllä tosiaan muutenkin?  ;)  :love:

 :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Ps./Edit. ^Eiks nettideittailu itse asiassa toimi melkein näin?  ;D :love: >:D

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #164 : 16.11.2020, 10:16 »
 :love:

Splendid

 :love:

Sait mut oikeesti kikattaa kotisohvalla ääneen.