Kirjoittaja Aihe: Miehet deittimarkkinoilla  (Luettu 36553 kertaa)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #180 : 16.11.2020, 13:13 »
PUA tyyppien leikit on aivan liian hidasta toimintaa jos pillua jahdataan.

Ai onko? Nopeemmin pillua saa toki jos lyö huoralle rahaa käteen ja eikun jyystämään.

PUA ongelma on siinä, että siinä keskitytään tietyn yksilön höpöhöpö manipuloimiseen ja siihen käytetään aikaa.
Paljon tehokkaampaa on keskittyä tuloksen tavotteluun kun tiettyyn yksilöön.

Kuten sanottu, jos vähän käyttää päätään ja panostaa, nopeesti oppii näkemään, mihin tilanteeseen kannattaa mennä ja mihin ei.
Pelin pitää olla selvä jo ennenkuin istuu pöytään.

Me eletään maassa, jossa naisten seksuaalinen aktiviteetti taitaa olla maailman korkein.
Jos ei heru, syy ei ole naisissa.

Meissä miehissä on sellanen perustavaa laatua oleva ohjelmointi virhe, että varmaan jokaisella jossain vaiheessa tulee se
saalistusvietti esiin ja ainoo mikä merkkaa on genitaalien hieronta toisia genitaaleja vasten.

Jos pitää opetella jotain kikka kolmosia, että sitä genitaalia heruu, niin sillon sä et ite ole siinä ees pelaamassa.
Ne on jotain oppeja jotka edustaa jotain, mitä sä et edes ole, koska sun ne piti opetella.

Sinällään ihan ymmärrettävää, koska biologia, mutta sitten kun sitä alkaa  elämään, se on helvetin typerää.

Ei se oikea kysymys ole, että saako sitä pillua, vaan se, että miks sitä pitäs saada niin helvetisti ja mieluiten kaikilta ?








Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #181 : 16.11.2020, 13:15 »

Laitoin todisteen, ja googlella löytyisi miljoona lisää nopeahkosti. Ei kelvannut neidille koska ei sovi omaan narratiiviin.


Kultsi, mä olen rouva. Akateemisesti koulutettu rouva.

Sun "lähde" on suttuinen kuvakaappaus Imgurissa. Alkuperäinen linkkiosoite ei näy kokonaan.

Googlettamalla löytyy jos sun vaikka kuinka monta Reddit- ja blogikirjoitusta, joissa toistetaan tätä 80/20-hypoteesia ja sitä, että "tutkimus osoittaa" näin, mutta alkuperäiseen tutkimukseen ei yleensä viitata. Jostain löytyi lähdeviittaus tutkimusartikkeliin Are Men Intimidated by Highly Educated Women? Undercover on Tinder (Neyet, Vandenbulcke, Baert. 2019), jossa tutkimusryhmä oli luonut Tinderiin 24 feikkiprofiilia ja kävi näiden kanssa vuorovaikutusta noin 150 oletetusti todellisen profiilin kanssa. Tutkimuksessa kävi ilmi, että naiset arvostavat miesten korkeakoulutusta Tinderissä parinvalintakriteerinä enemmän kuin miehet naisten korkeakoulutusta, ja että naiset ylipäätään ovat valikoivampia kuin miehet.

Ulkonäön vaikutus valintaan oli pyritty ko. tutkimuksessa sulkemaan pois käyttämällä kaikissa feikkiprofiileissa profiilikuvina yhtä viehättäviä kuvia: To ensure that the pictures we used for the profiles were similar in terms of attractiveness, we scored 32 different pictures (16 male, 16 female) on Amazon Mechanical Turk (hereafter: ‘MTurk’),12 and selected eight pictures (four male, four female) that 493 workers on MTurk judged to be similar in level of attractiveness.

Tässä tutkimusessa siis noista 150 profiilista, joihin oltiin vuorovaikutuksessa feikkiprofiilien kautta, noin 60% miehistä "tykkäsi takaisin" niistä naisia edustavista feikkiprofiileista, jotka olivat ensin tykänneet heistä, kun taas naisista vain noin 4% tykkäsi takaisin niistä miesten feikkiprofiileista, jotka olivat tykänneet heistä ensin. Mitä korkeampi koulutustaso feikkiprofiilista kävi ilmi, sitä todennäköisemmin takaisin tykkäys.

^Tästä on vielä vähän matkaa päätelmään, että vain alle 4% Tinderissä olevista miehistä ylipäätään saisi tykkäyksiä. Voidaan kuitenkin päätellä, että myös Tinderissä koulutetut miehet menestyvät parisuhdemarkkinoilla matalammin koulutettuja paremmin, mitä tukevat myös muut tutkimukset muissa ympäristöissä.

LÄHDE: https://www.researchgate.net/publication/334618468_Are_Men_Intimidated_by_Highly_Educated_Women_Undercover_on_Tinder


Sen sijaan tämä 80/20-jakauma tunnetaan myös nimellä Parenton distribuutio. Italialaisen ekonomi Vilferto Parenton mukaan 20% maailman väestöstä omistaa 80% maailman varallisuudesta. On väitetty, ehkä hieman leikillisestikin, että sama suhdeluku pätisi nettiseuranhaussa niin, että 20% miehistä saisi vasta kaikua 80% naisilta. Mitään vedenpitäviä todisteita siitä, että tämä suhdeluku todella pätisi nettideittailussa ei ole. Kyse on lähinnä valistuneesta spekulaatiosta.

Parenton distribuutio:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pareto_distribution


Se on aina tosi kuumaa, kun joku lukuja heittelevä pystyy lähteistämään väitteensä. Se on vähemmän kuumaa kun ne luvut joutuu toisen puolesta kaivamaan esiin - eikä ne nyt edes mene ihan niin kuin väitettiin.

Nyt sit varmaan voidaankin siirtyä pohtimaan, miksi naiset haluaa Tinder-deittinsä korkeakoulutettuina?

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2233
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #182 : 16.11.2020, 13:36 »
Koetin kirjoittaa tähän TLDR-alkua, mutten saanut sellaista tiivistettyä. Sori siitä.

Kun kerran kokemuksia kysyttiin, niin koetanpa vähän avata. Epäilen, että joku osa vastaajista diskaa kertomukseni syystä tai toisesta, mutta nämä ovat niitä joita minulla on.

Lähdetään nyt siitä, että minä olen aina dissannut PUA-kamaa, joten varmaan myös ylitän parodiahorisontin omilla jorinoillani. Mikäs sen hauskempaa.

Oma seurusteluhistoriani on enimmäkseen parisuhteessa elämistä, vaikka olen mielestäni varsin keskiverto. Jos yhden ominaisuuden itsessäni tunnustan keskivertoa paremmaksi, niin älykkyyden, mutta toisaalta ulkonäöllisesti olen poikkeuksellisen lyhyt ja karvainen. Nuoruudessa myöskin hoikkuus on ilmoitettu muutaman kerran syyksi, etten kiinnosta. En siis mitenkään päin saa itseäni sovitettua siihen alfakategoriaan, josta tuossa aiemmilla sivuilla on niin paljon mouhottu, mutta seuraa olen silti löytänyt aikuisiällä kohtuullisesti.

Silloin, kun sitä ei ole löytynyt, tunnetila on usein lähennellyt epätoivoa ja synkkyyttä. Olen vuosien varrella oppinut ymmärtämään, mistä kaikista syistä se johtuu, ja jossain määrin myös sanomaan sille, että tämä on väliaikaista ja kyllä elämä kannattelee. Silti se on usein verrattavissa janoisena aavikolla vaeltamiseen, kun tuntuu siltä että missään ei ole ketään eikä kukaan ole kiinnostunut. Tietoisesti ymmärtää, että se ei pidä paikkaansa, vaan naisten kiinnostus on itselle näkymätöntä, mutta toisinaan sen kanssa painiminen on vaikeaa.

En osaa varmaksi sanoa, mutta luulen, että naisena on helpompaa löytää valoa tunnelin päästä tässä asiassa, koska miehet ilmaisevat kiinnostustaan niin paljon avoimemmin ja useammin. Miehenä sitä tuntee itsensä usein näkymättömäksi, kun kukaan ei katso, kehu, kosketa tai kannusta. Etenkin vaniljaisessa menneisyydessäni tämä oli toisinaan musertava tunne, kun oma mielenkiinto muihin ei korreloinut mitenkään itselle näkyvän mielenkiinnon kanssa. Lisäksi vielä se, että minulla on aina ollut paljon naispuolisia kavereita, synnytti kuvan siitä, että kaikki muut saavat huomiota josta minä jään paitsi.

Onneksi minulla ei näytä olevan riippuvuusgeenejä, koska alkoholisoituminen olisi ollut ihan oikea riski joskus huonoimpina aikoina.

Kuulostakoon kuinka kornilta tahansa, sanon tämän silti: kinkypiireihin löytäminen muutti seurusteluelämäni täysin. Elin kolmekymppiseksi asti oletuksessa, että olen tyytyväinen siihen, mitä seksiltä olin siihen mennessä saanut, enkä ollut koskaan tutustunut kinkymaailmaan sen tarkemmin. Kun sitten uusi kumppaniehdokas ehdotti, että kokeilisin hänen kanssaan, uinuva sadistini puhkesi kukkaan ja tajusin, että tämä oli puuttunut elämästäni. Rekisteröidyin Baariin, menin bileisiin ja miitteihin, löysin kaltaisiani ihmisiä ja koin vihdoin tulleeni kotiin. Aloin myös saada positiivista huomiota uudella tavalla.

Tapahtumiin osallistumalla ja niitä järjestämällä olen tutustunut satoihin ihmisiin, ja onpa heistä jokunen osunut seuranhakukriteereihinikin. Vaikka vihaan verkostoitumista sekä terminä että ilmiönä, näissä piireissä se on ollut lähes yksinomaan hauskaa yhdessäoloa. Toki tilanne voi olla eri jollekulle vähemmän sosiaaliselle, mutta noin ylipäätään kaikki seuranhaku vaikeutuu, jos sosiaalisuus tuntuu ongelmalliselta. Toisaalta olen omien sosiaalisten taitojeni kanssa lähtenyt hyvin läheltä nollaa joskus teini-ikäisenä, kun siihen asti olin kuvitellut maailman toimivan ihan eri tavalla. Olen aina kadehtinut ihmisiä, jotka ovat saaneet hyvät sosiaaliset taidot kotoa tai muuten helpolla, kun omieni eteen olen tehnyt 20 vuotta töitä jatkuvalla syötöllä. Se ei ole ollut kivaa eikä helppoa, kun on säännöllisesti joutunut katsomaan peilistä jotain todella rumaa, mutta kannattavaa se kyllä on ollut. Suosittelen sosiaalisten taitojen hiomista ihan kaikille, vaikkei se mikään helppo oikotie pillunsaantiin olekaan.

En sitten tiedä, olenko jotenkin viallinen y-kromosomin kantaja, mutta pelkkä pillunsaanti on jo aikaa sitten menettänyt hohtonsa. Viimeistään siinä kohtaa, kun tajusin, että rahalla voi mennä panemaan milloin vaan, ja saa juuri sitä mitä pyytää, oma mielenkiinto on vaeltanut kohti syvempiä vesiä. On paljon mielenkiintoisempaa sorkkia toisen ihmisen aivoja ensin ja katsoa minkälaista kipinää sieltä iskee ennen kuin alkaa sovittelemaan genitaaleja yhteen. Toki joskus se sorkkiminen voi tapahtua lyhyessäkin ajassa, mutta muutamakin ulkoisesti viehättävä ihminen on sen houkutuksen karistanut suunsa avaamalla.

Kaikesta tästä huolimatta varsinkin koronan aikaan on edelleen ollut sellaisia hetkiä, kun huomion puute ja yksinolo ovat tuntuneet ylitsepääsemättömän kurjilta ja ahdistavilta, mutta onneksi ystäväpiiri on kannatellut niiden aikojen yli. Yksi positiivinen kommentti kivalta naiselta saattaa kantaa viikkoja, kun sellaiset ovat kovin harvassa.


Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #183 : 16.11.2020, 13:38 »
Jos PUA-tekniikoilla saa just sitä, mitä haluaa, niin sittenhän tilanne varmaankin on just niiku pitääkin?

Itse ainakin olen vähintään rivien välistä lukevinani, että mikäli PUA-jipot ainakin jossain määrin toimivat, niin sua kuitenkin jonkin verran ärsyttää se miten siellä nyt vähän väärät ja vääränlaiset miehet vähän väärillä keinoilla saavat pesää.

Eihän siinä mitään, moinen on naisilta aika tavallinen ja varmaan ihan ymmärrettäväkin reaktio, ja olen ihan mielelläni väärässäkin.



  * )

Badboy

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #184 : 16.11.2020, 13:49 »
Tästä on vielä vähän matkaa päätelmään, että vain alle 4% Tinderissä olevista miehistä ylipäätään saisi tykkäyksiä.

Se on aina tosi kuumaa, kun joku lukuja heittelevä pystyy lähteistämään väitteensä. Se on vähemmän kuumaa kun ne luvut joutuu toisen puolesta kaivamaan esiin - eikä ne nyt edes mene ihan niin kuin väitettiin.

Mie tulkitsin sen niin että 4% eliittimiehet saa tykkäyksiä kuin naiset keskimäärin, satamäärin ja käytännössä loppumattomalla valinnan varalla. Loput miehistä saa sen 0-5 jonka voi tulkita "ei saa likejä" käytännössä ollenkaan kun vertaa edelliseen.

Toi sun tulkinta "ai muut ei sais muka yhtään mätsiä" olisi vähän kuin Piru lukisi raamattua.

Ja sehän meni juuri niin kuin väitettiin. Naiset vaativia nirppanokkia, miehille kelpaa "kuka vaan". Kunhan ei nyt ihan sadan kilon tonnikeiju ole.

Todellisuudessa se sadan kilon tonnikeijukin saa helpommin seksiä kuin hoikka mies, mutta tätähän ei saanut sanoa ääneen.

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #185 : 16.11.2020, 14:04 »
Sen sijaan tämä 80/20-jakauma tunnetaan myös nimellä Parenton distribuutio. Italialaisen ekonomi Vilferto Parenton mukaan...

Parenton distribuutio:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pareto_distribution

Kuten linkistäkin näkyy, p.o. "Pareto, Vilfredo Pareto".


  * )

latexbun

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #186 : 16.11.2020, 14:08 »
Eihän näissä pelimiesjutuissa ole kuin häviäjiä. Nainen saa miehen joka ei ole sellainen kuin esittää olevansa, mies saa sellaisen naisen, joka tuntee vain sen esittäjän. Sekö on sitä onnistumista?

Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #187 : 16.11.2020, 14:17 »
Jos PUA-tekniikoilla saa just sitä, mitä haluaa, niin sittenhän tilanne varmaankin on just niiku pitääkin?

Itse ainakin olen vähintään rivien välistä lukevinani, että mikäli PUA-jipot ainakin jossain määrin toimivat, niin sua kuitenkin jonkin verran ärsyttää se miten siellä nyt vähän väärät ja vääränlaiset miehet vähän väärillä keinoilla saavat pesää.

Eihän siinä mitään, moinen on naisilta aika tavallinen ja varmaan ihan ymmärrettäväkin reaktio, ja olen ihan mielelläni väärässäkin.



  * )

Mulla ei siis oo henkilökohtaisesti yhtään mitään esimerkiksi sitä vastaan, että ihmiset harrastaa satunnaisluontoista seksiä. Olen tehnyt sitä itsekin, ja mulla on toki omat hyväksi havaitut tekniikkani iskuhommiin, ja minähän siis olen iskenyt myös naisia eli sikäli tuttu pelikenttä sekin.

Myönnettäköön, että olen joskus jopa itse vähän testannut PUA-temppujen soveltamista, sekä miehiin että naisiin, tosin hyvin pehmennetyssä muodossa. En usko metodiin kokonaisuutena, mutta onhan siinä sellaisia tavallaan melkein itsestään selviä pointteja, kuten että on tehokas ensin luoda iskettävälle alkuun vaikutelma, että no joo, voisin mä olla susta kiinnostunut, mutta voisin mä toisaalta olla ehkä kiinnostunut tästä sun kaveristakin, leikillinen pieni härnääminen on aseista riisuvaa, ja sit kun on oikeasti aika rueta tutustumaan läheisemmin niin se kiinnostuksen kohde pitää saada irti kaveriporukastaan.

Yksinkertaistettuna: Kun haluat iskeä jonkun ihanuuden, naura sen vieressä seisovan kaverin vitsille, käänny hymyilemään hetkeksi sille ihanuudelle, jonka haluat, sano: "Sulla on hassut hymykuopat, ne saa mut ajatteleen mun veljeä." Kerro sille ihanuuden kaverille vitsi, jolle se nauraa ja naura mukana, vilkaise ihanuutta hymyillen, mutta käännä sitten nopeasti katse pois ja sano: "Mun pitää puuteroida nenäni" ja lähde kävelemään pois taakse katsomatta. Jos sillä ihanuudella on yhtään järkeä, se on sua vessan ovella vastassa, kun tulet takaisin. Naisena kun tätä pelaa miehen kanssa, kuuluu koreografiaan vielä lopun hämmästänyt "Ohhoh, sinähän se pelimies olet" -twisti, ihan niin kuin muka en olisi junaillut tapahtumaa itse. ;-)

PUA-tekniikossa moraalisesti ongelmallisena voi pitää sitä, että ne perustuvat isolta osalta "kohteen" epävarmuudella pelaamiseen. Lähtökohtaisesti oikeasti ihan itsevarman ihmisen epävarmuudella pelaaminen leikillisesti voi olla ihan ok, mutta mun nähdäkseni PUA:ssa kyllä usein pyritään nimenomaan etsimään "kohteeksi", joku aidosti epävarma ihmisrukka, joka on sitten hyvinkin vietävissä, jopa painostettavissa asioihin, joita ei tekisi, jos hänellä ei pelattaisi. Itse ajattelen, että on reilumpaa leikkiä sellaisen kanssa, joka ainakin jollain tasolla tajuaa, että hei me leikitään nyt kissaa ja hiirtä ja on konsensuaalisesti mukana.

Se, mitä feministinä kritisoin PUA:ssa kulttuuri-ilmiönä on nimenomaan se konsensuaalisuuden rajan venyttäminen. Olen siinä käsityksessä, että "alkuperäiseen" pick up -ajatteluun liittyy jonkinmoinen herrasmieskoodi siitä, että peliä on pelattava sen verran reilusti, että "kohde" ei mene siitä rikki, mutta kun "kohteisiin" aletaan suhtautua täysin kertakäyttökamana, saattaa tuo puoli lakata kiinnostamasta. Siinä Ylen dokkarissa, jonka tänne aiemmin linkkasin, PUA-guru esimerkiksi kannusti naisten kourimiseen väkisin tai naisen "leikillisesti" väkisin taksiin työntämiseen. Luulisi kaikille olevan selvää, että tällaista toimintaa ei millään pelillä voi oikeuttaa.

Dokumentissa, johon aiemmin viittasin, esiintyi myös tosi monta ent. PUA-laista jotka itse olivat menneet koko meiningistä aika rikki. Viitaten tuohonkin, mihin Stoge edellä kirjoitti, kun metsästää ihan vaan metsästämisen vuoksi, saattaa oma inhimillisyys rueta rapisemaan. Tällaisista pelaajista voi tulla vaarallisia niin itselleen kuin muille.

Ja jännintähän ko. kulttuurissa on nimenomaan se, että samaan aikaan vannotaan pyhän PUA:n nimeen ja kuitenkin itketään, että kun peli ei toimi. Kyllä sitä silloin kannattaa miettiä, että missä menee pieleen.

Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #188 : 16.11.2020, 14:18 »
Sen sijaan tämä 80/20-jakauma tunnetaan myös nimellä Parenton distribuutio. Italialaisen ekonomi Vilferto Parenton mukaan...

Parenton distribuutio:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pareto_distribution

Kuten linkistäkin näkyy, p.o. "Pareto, Vilfredo Pareto".


  * )

Kiitos, kun nappasit typon. Pus.  :love:

Badboy

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #189 : 16.11.2020, 14:23 »
Eihän näissä pelimiesjutuissa ole kuin häviäjiä. Nainen saa miehen joka ei ole sellainen kuin esittää olevansa, mies saa sellaisen naisen, joka tuntee vain sen esittäjän. Sekö on sitä onnistumista?

Ai seksikö ei ole miehelle onnistumista?

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #190 : 16.11.2020, 14:32 »
Noita deittisovelluksia en ole käyttänyt, mutta siitä olen melkolailla varma, että on eri asia tehdä sellainen profiili jolla saa matcheja, kuin tehdä sellainen profiili jolla löytää hakemaansa seuraa.

Varmasti on olemassa lista juttuja jotka kannattaa laittaa profiiliin, mutta jos ne ei vastaa itseä laisinkaan, niin tuskinpa niistä matcheista on paljonkaan iloa, viimeistään ensimmäisellä tapaamiskerralla käy käry, ja homma onkin sitten siinä, ellei ole valmis rakentamaan koko projektia valheen päälle.

Jos mies on hakemassa panoseuraa mahdollisimman monelta naiselta välittämättä ihmissuhteesta, kannatta varmaankin olla tietynikäinen varakas lääkäri jota kiinnostaa matkustelu ja urheilu, ja syvälliset keskustelut, ja olla etsimässä vakavaa ihmissuhdetta ja olla kovasti innostunut naisen hevos/koira/kissa/marsu -harrastuksesta. Olettaisin, että näin ns pelimiehet toimii, koska elämä vaan on semmosta.

IKRM

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #191 : 16.11.2020, 14:37 »
Eihän näissä pelimiesjutuissa ole kuin häviäjiä. Nainen saa miehen joka ei ole sellainen kuin esittää olevansa, mies saa sellaisen naisen, joka tuntee vain sen esittäjän. Sekö on sitä onnistumista?

No jos mies oli etsimässä seksiä ja sitä sai, mutta ei olisi ilman noita konsteja saanut, niin eihän yhtälö nyt ihan nollasummaksi saati koko saldo negatiiviseksi jää.

Jos nainenkin sai kukaties jopa ihan hyvää seksiä eikä kenellekään jäänyt ainakaan järin paha mieli, niin silloinhan ollaan jo selvästi plussalla, eikö?



 * )

Badboy

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #192 : 16.11.2020, 14:42 »
Jos mies on hakemassa panoseuraa mahdollisimman monelta naiselta välittämättä ihmissuhteesta, kannatta varmaankin olla tietynikäinen varakas lääkäri jota kiinnostaa matkustelu ja urheilu, ja syvälliset keskustelut, ja olla etsimässä vakavaa ihmissuhdetta ja olla kovasti innostunut naisen hevos/koira/kissa/marsu -harrastuksesta. Olettaisin, että näin ns pelimiehet toimii, koska elämä vaan on semmosta.

IKRM

Hyvin pitkälti näin. Naisilla vastaava on edullinen kuvakulma ja sopivasti käytetyt filtterit joilla saadaan -5kg todellisuuteen.

Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #193 : 16.11.2020, 14:45 »


Jos mies on hakemassa panoseuraa mahdollisimman monelta naiselta välittämättä ihmissuhteesta, kannatta varmaankin olla tietynikäinen varakas lääkäri jota kiinnostaa matkustelu ja urheilu, ja syvälliset keskustelut, ja olla etsimässä vakavaa ihmissuhdetta ja olla kovasti innostunut naisen hevos/koira/kissa/marsu -harrastuksesta. Olettaisin, että näin ns pelimiehet toimii, koska elämä vaan on semmosta.

Todellinen pelimies toimisi juuri noin. Ja niitäkin varmasti on.
Tyypillinen "pelimies" kuitenkin kirjoittaa profiiliinsa haluavansa nöyrää nuorta ja kuumaa pimpuran vieressä sijaitsevaa persreikää jolle ei tarvi toimia terapeuttina, poikakaverina eikä ainakaan varsinkaan hevos/koira/kissa/marsu-harrastekaverina, eikä mitään syvällisiä keskusteluja sitten niin. (Sille nauroin tovin, kun sain kerran yhteydenoton mieheltä, jonka profiilissa luki, että hän haluaa salasuhteeseen alistuvan nartun, jota "ei ole tehty liimasta".  :)) ) Sitten kun ei tuu mätsejä, "pelimies" on vihanen, että miksi niitä ei tule, vika on naisissa. Jos vihjaa, että ehkä tätä profiilia voisi vähän katsoa, niin "pelimies" suuttuu, että hänellä on kyllä oikeus just tälleen hakea seuraa. :-) Jatkakaa.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #194 : 16.11.2020, 14:46 »
Heitin tosta läppää ku olin ystävän seurana koeajaa uusinta Jaguarin lippulaivaa et nytkö ne tinderin edustuskuvat pitäs ottaa ;D
Mukaan Koira jota mulla ei tällä hetkellä oo, ei muuten korttiikaan.
Ja sit ehkä se tyylikäs nahkaruoska toiseen käteen olkapäälle.

työksi ammattikoripalloilija joka myös fyysikko, pituus 192 ja tonton 32cm. Kuvat maskeeraajan ja puvustuksen ja ammattivalokuvaajan yhteisprokkiksena.
Harrastuksia purjehtiminen ja hyväntekeväisyys.

Joo kyl niitä tykkäyksii tulee ja treffeille päset mut kulissi ei kauaa kestä. Ja kulissin varjossa on nihkee elää jos se kestää.

Menee omana ittenään ni vähemmän tulee loppupeleissä siipeen.
Oon oikeesti ollu ihan tosi yllättynyt kuinka omana ittenäni voin mennä. Ja jopa niin että siitä tykätään.

Anteeksi jälleen kerran kärjistävä esimerkki mut esittämällä saat ehkä sitä pimppiä tai perspimppiä sen kerran kaks.
Omana ittenäs voi löytyy paljon isompii ja ihanamii juttuja.
Lisäksi: Jos et kerro satuja vaan tarinoita niin saat olla huonomuistinen, satuillessa se ei kannata.

P.s. meinaan kyl kokeilla vielä tässä elämässä tinderii ihan mielenkiinnosta. Kuvat tulee olee todelllakin jonku muun ottamii ku mun. Pitää pyytää vaik tytärtä kuvaa, mä oon ihan paska selfieden kaa ;D