Kirjoittaja Aihe: Miehet deittimarkkinoilla  (Luettu 36538 kertaa)

hwyl

Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #195 : 16.11.2020, 14:46 »
PUA-tekniikat perustuvat manipulaatioon ja itsetunnon heikkouksien hyväksi käyttöön. Itse pidän oman miehuuteni mittana, etten manipuloi tai käytä hyväksi haavoittuvaisuuksia. On vaikea nähdä, kuka näin todella edes haluaisi tehdä, minkälainen ihminen. Tuskin joukossa on monta isää ainakaan, tytärten tai poikien.

Nykyään somessa tosiaan on kaikenlaista misogyynistä liikehdintää - on incel-yhteisöjä, on men's rightsia, red pillia, 4 ja 8chania jne. Itsesäälin ja kaunan aalto, osin myös bottien ja trollien lietsoma. En itse ihan sisäistä mistä se nousee, ilmeisesti jostain yleisestä pettymyksestä, tyhjyyden tunteesta. Jumala on heittänyt veivinsä, globaalissa taloudessa saa juosta henkensä edestä ja polkee korkeintaan paikoillaan, tai jää jopa jälkeen. Ihmisen arvoa mitataan pinnallisilla, tyhmillä kriteereillä ja kristillis-humanistisest arvot heikentyvät. Vihan ja kaunan lietsonnalle on paljon materiaalia - mutta miksi haluttaisiin silti halventaa ja manipuloida, käyttää hyväksi? En ymmärrä.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #196 : 16.11.2020, 14:49 »
Incel kulttuurii en itekkää ymmärrä.

Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #197 : 16.11.2020, 14:51 »


Menee omana ittenään ni vähemmän tulee loppupeleissä siipeen.
Oon oikeesti ollu ihan tosi yllättynyt kuinka omana ittenäni voin mennä. Ja jopa niin että siitä tykätään.

Anteeksi jälleen kerran kärjistävä esimerkki mut esittämällä saat ehkä sitä pimppiä tai perspimppiä sen kerran kaks.
Omana ittenäs voi löytyy paljon isompii ja ihanamii juttuja.
Lisäksi: Jos et kerro satuja vaan tarinoita niin saat olla huonomuistinen, satuillessa se ei kannata.

P.s. meinaan kyl kokeilla vielä tässä elämässä tinderii ihan mielenkiinnosta. Kuvat tulee olee todelllakin jonku muun ottamii ku mun. Pitää pyytää vaik tytärtä kuvaa, mä oon ihan paska selfieden kaa ;D

 :love:

balthazar

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #198 : 16.11.2020, 14:55 »
Eihän näissä pelimiesjutuissa ole kuin häviäjiä. Nainen saa miehen joka ei ole sellainen kuin esittää olevansa, mies saa sellaisen naisen, joka tuntee vain sen esittäjän. Sekö on sitä onnistumista?
Ihana bunni :love: tiivistät kolmella lauseella sen mitä itsekin ajattelin, mutta sorrun aina pyörittelemään sanoja sivukaupalla.

Stogen sanoma on pohjimmiltaan sama; jos haluat jotain mitä jollakulla toisella on niin oot jo kusessa, koska sun kokemus samasta asiasta on eri, koska oot eri ihminen.

Oo oma ittes ja keskity ulinan sijasta itsesi löytämiseen. Hihaton antoi loistavan esimerkin siitä miten toimia.

Ps. Hihaton ei ole mitenkään epänormaalin lyhyt, mutta karvaisuudellekin voi halutessaan jotakin ;D

Pps. Jos ette kohta tajua katsoa itseänne ympäristön sijasta, tai lakkaa pitämästä naista vihollisena niin se seuransaannin hankaluus voi olla pysyvää. Toivoisin että jokatapauksessa saisitte sitä seuraa, mutta nykyisellä habituksella en voisi yhdellekään ystävälle suositella että ottakaapa koppia ja käykää antamassa edes pieni rohkaisupano. Sen sijaan olen useallekin maininnut, että jos kaipaa turvallista sadistia, niin Hihatonta voi lähestyä kohteliaasti. On se vaan niin :love:

Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #199 : 16.11.2020, 14:58 »
Ymmärsinkös nyt oikein et parisuhteessa elävä Rva feministi opettaa ja kouluttaa  täällä ja juuri nyt miten miehet saavat deittailla?

Ketjussa huudeltiin opettamisen perään. Sitä saa mitä tilaa.  :love:

Tähän koulutukseen kuuluu ilmeisesti se aiemmin mainittu punatulkku feikki-ilmo aiia sheimaamis seukkaushakuilmo et saa makeat naurut ansailmostaan pöljien miesten kustannuksella??

Niin, hoksasitko sitä, että kun tein sen feikkiprofiilin heteromiehenä niin ne vastaajat oli heteronaisia. Halusin vaan testata, että onko todella ko. palvelussa miehenä niin vaikea saada matchejä kuin väitetään. Tämä jäi tämmöiseksi hyvin täysin epätieteelliseksi pieneksi empiiriseksi kokeeksi, mutta itse asiassa tuota ihan samaa metodiahan edellä linkatussa oikeassa tutkimuksessakin oli käytetty datan keräämiseen.  Hmn.

Tätäkö yrität kertoa kun sitä tekstiä tulee niinku Oulujoki tulvis taasen..

Onko pikkuherra Rankaisijalla jokin ongelma sen kanssa, että keskustelussa on keskustelua vai mistä se kenkä nyt hiertää?
Pusi pusi, ja vedähän henkeä. Jos mun tekstien lukeminen nostaa verenpainetta niin hyppää ylitse.

Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #200 : 16.11.2020, 14:59 »

Kaikesta tästä huolimatta varsinkin koronan aikaan on edelleen ollut sellaisia hetkiä, kun huomion puute ja yksinolo ovat tuntuneet ylitsepääsemättömän kurjilta ja ahdistavilta, mutta onneksi ystäväpiiri on kannatellut niiden aikojen yli. Yksi positiivinen kommentti kivalta naiselta saattaa kantaa viikkoja, kun sellaiset ovat kovin harvassa.

Tämä oli kaiken kaikkiaan hieno ja rohkea kirjoitus. Varmaankin myös sitä, mitä aloittaja haki ja mille pyrki luomaan tilaa.
Kiitos tästä.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2233
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #201 : 16.11.2020, 15:01 »
Oo oma ittes ja keskity ulinan sijasta itsesi löytämiseen. Hihaton antoi loistavan esimerkin siitä miten toimia.

Ps. Hihaton ei ole mitenkään epänormaalin lyhyt, mutta karvaisuudellekin voi halutessaan jotakin ;D

Pps. Jos ette kohta tajua katsoa itseänne ympäristön sijasta, tai lakkaa pitämästä naista vihollisena niin se seuransaannin hankaluus voi olla pysyvää. Toivoisin että jokatapauksessa saisitte sitä seuraa, mutta nykyisellä habituksella en voisi yhdellekään ystävälle suositella että ottakaapa koppia ja käykää antamassa edes pieni rohkaisupano. Sen sijaan olen useallekin maininnut, että jos kaipaa turvallista sadistia, niin Hihatonta voi lähestyä kohteliaasti. On se vaan niin :love:
Puspus  :love:

Badboy

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #202 : 16.11.2020, 15:17 »
Niin, hoksasitko sitä, että kun tein sen feikkiprofiilin heteromiehenä niin ne vastaajat oli heteronaisia. Halusin vaan testata, että onko todella ko. palvelussa miehenä niin vaikea saada matchejä kuin väitetään. Tämä jäi tämmöiseksi hyvin täysin epätieteelliseksi pieneksi empiiriseksi kokeeksi, mutta itse asiassa tuota ihan samaa metodiahan edellä linkatussa oikeassa tutkimuksessakin oli käytetty datan keräämiseen.  Hmn.

Kuinkas monta numeroa sait irrotettua niiltä naisilta ja treffiä sovittua?

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #203 : 16.11.2020, 15:24 »
Fia

En jaksanut kahlata puhelimen välityksellä kaikkea tuottamaasi tekstiä lävitse ,mutta atavistisella tasolla tekstistäsi nousi muistikuvia sieltä menneisyydestä,jolloin joidenkin suurin hupi oli esiintyä seuranhakupalstoilla nettitrollina.

Tuo mihin nyt viittaan niin on todellinen henkilö,mies ja asuu Meilahdessa ja hänen leipätyönsä on yhä vieläkin esiintyä eri seuranhakupalstoilla hemaisevana naisena.

Mutta ihmettelen toki suuresti että koska olet Rouva ja feministi niin mitä antia tuo feikki ilmojen tekeminen sinulle oikeammin antaakaan?
Ilmeisesti koet niin suuurta ylemmyydentunnetta että on varaa reteästi olla täälläkin härnäämässä niitä jotka kenties haluaisivatkin löytää sitä aitoa seuraa,mutta ovat menettäneet jo toivonsa  sekä arkailevat koska ovat muuallakin jo törmäilleet juurikin sinunlaisiin feikkeihin???

Oulu on yhä keskellä  ja liideri siinnä ahdasmielisessä ja kaiken ylitsekäyvässä  maailmankuvassa missä tuota suvaitsemattomuutta ja piilovalheellisuutta esiintyy kaikkialla siis sitä sensortin mitä juuri nyt yritetään joiltakin osin tuoda framille tuossa Kaikkien Syntien maassa,jonka  kaikki hahmot eivät suinkaan ole toisin kun on pakko julkisesti väittää fiktiiviselle pohjalle luotuja..

Kyyllä siellä oli omat pikku piirinsä,joiden jälkikaikuihin joskus vielä törmää yllättävissäkin tilanteissa ja paikossa,täällä baarissakin..

Kenties olen huono sanomaan tätä naiselle ymmärrettävällä tavalla mutta aivan liian usein kenties peilaan tietyllä tavalla korvaan särähtäviä väitteitä tuon  menneisyyteen jumiintuneen maailman kaikujen lävitse kun  siellä yksi Jeesuksen nimessä ja veressä ilkeilevä räpätäti tai jopa väärään sukuun syntyminen johti armottomaan tuomioon ja loppuelämän yksinäisyyteen...

Tuon kaiken kokeneita vanhoja poikia viiksekkäitä  ja kotiseuduilleensa pakosta jääneitä peräkammareiden aikamiespoikia on aivan turha kenenkään parjata millään palstalla,koska lähtökohtaisesti he eivät ole aiheuttaneet tilannetta itse vaan todellakin ovat elinpiirinsä olosuhteiden uhreja.

Miksi naiset siis jättävät nämä seutukunnat?
Yllättävän moni isä saati äiti ei enää halunnut lapselleen tuota kohtaloa vaan kaikin keinon kannustivat heitä sen paremman elämän hakuun muualla pois siittä  Jumalan nimeen vedoten anteeksiantamattomasta ja uskonnolla painostetusta seutukunnasta jossa he itse joutuivat  väkipakolla elämään ja joka päivä pelkäämään sitä  näkymättömän virheen tekoa joka toisi  sen yleisen tuomion ja turmion.

Umpeen naulatut ovet ja laudoitetut  ikkunat kertovat karua kieltänsä siittä että lähdetty on hakemaan sitä parempaa elämää jostakin-joskus pelastaakseen oman itsensä mutta usein myös lastensa takia.

Vaikka aika on muuttunut niin silti.... osalla kulkee alitajunnassa mukana se kotona jo äidinmaidossa imetty pelko siittä ettei hyväksytä  mikäli onkin jotenkin poikkeava vaan pikemminkin tuomitaan mitä karmeimmalla tavalla..
Tämä on se pikkupaikkakuntien ja vähäväkisten kaupunkien ikuinen ongelma,eikä kaikille edes löydy sitä auvoista elämää maakuntakeskuksistakaan.. siis läpi tämän Suomenmaan..

Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #204 : 16.11.2020, 15:28 »

Kuinkas monta numeroa sait irrotettua niiltä naisilta ja treffiä sovittua?

En vieny sitä testiä niin pitkälle, koska se olis ollu mun mielestä liian epämoraalista. Sitä paitsi olishan tuo nyt ollu jo vaivalloista rueta sopimaan treffejä ihan vaan peruakseen ne tai jotain. :-) Mä sit vaan tosiaan suljin sen profiilin pari päivää sen jälkeen kun olin sen tehnyt. Ei aiheutunu isompaa harmia kenellekään, mutta tulipa testattua.

Samoin siinä Are Men Intimidated by Highly Educated Women -tutkimuksessa, johon tavallaan viittasit (yritit viitata?), oli tutkittu ainoastaan sitä, kuinka moni tykkäsi itsestään tykänneestä feikkiprofiilista takaisin. :-)

Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #205 : 16.11.2020, 15:34 »
Ymmärsinköhän mä nyt oikein, että on toisaalta sekä huono asia, että naiset lähtevät pikkukaupungeista, kuten Oulusta, mutta samalla kuitenkin myöskin huono juttu, että minä rouvasihmisenä asun Oulussa, koska ouluaiset ovat historiallisesti pahaa raamatullista porukkaa.  >:D  ;)  ;D  :o

Tuskin mä olen ainoa oululainen, joka joskus on leikillään tehnyt Tinderiin feikkiprofiilin, mutta sentään mä oon kuitenkin tehny vaan sen yhden ja suljinkin sen sitten hetimmiten. Se tuli tehtyä vähän niiku kännissä ja läpällä. Semmosia me oulaiset ehkä vaan olemme. ;-)

Ei vaan. Todettakoon, että en hyväksy ihmisten vedättämistä netissä feikkiprofiileilla.

Badboy

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #206 : 16.11.2020, 15:35 »
En vieny sitä testiä niin pitkälle, koska se olis ollu mun mielestä liian epämoraalista. Sitä paitsi olishan tuo nyt ollu jo vaivalloista rueta sopimaan treffejä ihan vaan peruakseen ne tai jotain. :-) Mä sit vaan tosiaan suljin sen profiilin pari päivää sen jälkeen kun olin sen tehnyt. Ei aiheutunu isompaa harmia kenellekään, mutta tulipa testattua.

Kysymys oli sarkasmia, tiesin kyllä vastauksen. ;)

kokeilija

Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #207 : 16.11.2020, 15:39 »

Kaikesta tästä huolimatta varsinkin koronan aikaan on edelleen ollut sellaisia hetkiä, kun huomion puute ja yksinolo ovat tuntuneet ylitsepääsemättömän kurjilta ja ahdistavilta, mutta onneksi ystäväpiiri on kannatellut niiden aikojen yli. Yksi positiivinen kommentti kivalta naiselta saattaa kantaa viikkoja, kun sellaiset ovat kovin harvassa.

Tämä oli kaiken kaikkiaan hieno ja rohkea kirjoitus. Varmaankin myös sitä, mitä aloittaja haki ja mille pyrki luomaan tilaa.
Kiitos tästä.

Tämä särähtää nyt minulle pahasti. Minusta ei ole mitään rohkeaa siinä että tilaa annetaan vain niille joilla nyt on asiat hyvin, ja niiden tunteet joilla ei ole samanlainen tuuri käynyt sivuutetaan toksisesti maskuliinisina. En ymmärrä miten samalla hengenvedolla voi puhua toksisesta maskuliinisuudesta, kun naisena täysin kyseisen kokemuspiirin ulkopuolelta kertoo millaiset tunteet ovat miehelle hyväksyttäviä tuoda esille ja kehuu muita jotka lyttäävät heikommassa asemassa oleviaan.

Oli PUA-tekniikoista mitä mieltä tahansa, se että hukkuva tarttuu mihin tahansa oljenkorteen ei ole naureskelun, sivuuttamisen ja ilkkumisen asia. Ette te menisi saattohoidossa oleville itkeville ja vihaisille kertomaan miten se katkeruus ja itsesääli ei mitään auta, ja pitkittynyt yksinäisyys on erityisesti miehille ihan oikea elämän ja kuoleman kysymys. Jos kerran laskee itsensä feministiksi, niin joutaisi pystyä tarkastamaan omia etuoikeuksiaan ja antamaan sitä paljonpuhuttua tilaa niille joilla on oikeasti paha olla.

Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #208 : 16.11.2020, 15:45 »
En vieny sitä testiä niin pitkälle, koska se olis ollu mun mielestä liian epämoraalista. Sitä paitsi olishan tuo nyt ollu jo vaivalloista rueta sopimaan treffejä ihan vaan peruakseen ne tai jotain. :-) Mä sit vaan tosiaan suljin sen profiilin pari päivää sen jälkeen kun olin sen tehnyt. Ei aiheutunu isompaa harmia kenellekään, mutta tulipa testattua.

Kysymys oli sarkasmia, tiesin kyllä vastauksen. ;)

No hyvä. 🙂

Fia

  • Vieras
Vs: Miehet deittimarkkinoilla
« Vastaus #209 : 16.11.2020, 15:53 »

Kaikesta tästä huolimatta varsinkin koronan aikaan on edelleen ollut sellaisia hetkiä, kun huomion puute ja yksinolo ovat tuntuneet ylitsepääsemättömän kurjilta ja ahdistavilta, mutta onneksi ystäväpiiri on kannatellut niiden aikojen yli. Yksi positiivinen kommentti kivalta naiselta saattaa kantaa viikkoja, kun sellaiset ovat kovin harvassa.

Tämä oli kaiken kaikkiaan hieno ja rohkea kirjoitus. Varmaankin myös sitä, mitä aloittaja haki ja mille pyrki luomaan tilaa.
Kiitos tästä.

Tämä särähtää nyt minulle pahasti. Minusta ei ole mitään rohkeaa siinä että tilaa annetaan vain niille joilla nyt on asiat hyvin, ja niiden tunteet joilla ei ole samanlainen tuuri käynyt sivuutetaan toksisesti maskuliinisina. En ymmärrä miten samalla hengenvedolla voi puhua toksisesta maskuliinisuudesta, kun naisena täysin kyseisen kokemuspiirin ulkopuolelta kertoo millaiset tunteet ovat miehelle hyväksyttäviä tuoda esille ja kehuu muita jotka lyttäävät heikommassa asemassa oleviaan.

Oli PUA-tekniikoista mitä mieltä tahansa, se että hukkuva tarttuu mihin tahansa oljenkorteen ei ole naureskelun, sivuuttamisen ja ilkkumisen asia. Ette te menisi saattohoidossa oleville itkeville ja vihaisille kertomaan miten se katkeruus ja itsesääli ei mitään auta, ja pitkittynyt yksinäisyys on erityisesti miehille ihan oikea elämän ja kuoleman kysymys. Jos kerran laskee itsensä feministiksi, niin joutaisi pystyä tarkastamaan omia etuoikeuksiaan ja antamaan sitä paljonpuhuttua tilaa niille joilla on oikeasti paha olla.

Hihatonhan kertoi tuossa puheemvuorossaan nimenomaan siitä, miten pahalta se yksinäisyys tuntuu. Siksi se on minusta juuri on rohkea teksti.

Ja mä oon koittanu edellä puhua siitä, kuinka musta (edelleen eteenkin sen näkemäni Docventures-dokkarin katsomosen jälkeen) PUA-teollisuus nimenomaan käyttää hyväkseen haavoittuvassa asemassa olevia miehiä; lupaa mahdottomia, rahastaa kalliilla kursseilla, tarjoaa toivotun parisuhteen ja/tai naisten huomion sijaan naisvihassa rypevän miesyhteisön ja sylkee lopulta loppuun kaluamansa entiset asiakkaat ulos entistä rikkinäisempinä.

^Feministinä mä olen huolissani tuosta.