Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitit esittää: JÄLKIRUOKAA 6.4. klo 18- @2h+k  (Luettu 2955 kertaa)

Warwick

  • Ketjureaktio
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 381
  • Galleria
Mukava oli taas nähdä teitä toispuol Päijännettä eläviä, sääli ettei voinut antaa niin paljon aikaa ja energiaa kaikille kuin olisi halunnut

Floora

Oli super kiva nähdä kaikkia, semmoisiakin ketä ei oo hetkeen nähnyt ja uusia tuttavuuksia. Huipputyyppejä monta! <3

QoS

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 162
  • Multipervo
  • Galleria
Kiitos Tampere <3 Tuun taas joskus!
Se jälkiruoka jäi kyllä maistamatta nyt :O

vlk77

Saa nähdä jaksaako itsekin autoilla joku kerta käymään vielä 3. kerrankin. Kyllä se kuitenkin kannatti.

Mörökölli


Mäkin oon jo täällä
Kiitos vielä kertaalleen huipusta yllätyksestä!  :love:

Mä koitan ens kerralla muistaa sanoa sulle etukäteen kun tuun.  :-*

Vaasa kiittää ja kuittaa. Hampurilainen oli hyvä. Ja jos ens kerralla sitten jälkiruokakin.

Blondewolf

Ihan hauska meetti. Oltiin kyllä aika kapasiteetissa meettipaikkaan mutta tuskimpa sinne äkkiä tulee noin paljon väkeä uudestaan. Kiva nähdä nettituttuja ja uusia.

Everett_Reno

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 42
  • Hän on täällä tänään!
  • Galleria
    • Taidegalleria
Kiitoksia kaikille mukavasta illasta ja hyvästä tunnelmasta! Ensimmäinen miitti ja tuli heti tervetullut olo ja tuntui että olin omieni parissa. Ennen kaikkea opin paljon moottorin kokoamisesta ja siitä miten kultakaloilta voi kysyä sijoitusneuvoja, eli sain juuri sen mitä tulin näistä piireistä hakemaankin. 24 litraa dieseliä well spent.

Kinkesteri

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 9
  • Galleria
Mä olin se, joka teki pikavisiitin n. 17:32-18:07 :)) Jälkiruoat näytti kyllä herkullisilta, joten täytynee saapua ne testaamaan joku kerta oikein ajan kanssa.