Kirjoittaja Aihe: kysymys switcheille  (Luettu 29517 kertaa)

Tuli

  • Vieras
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #45 : 05.01.2016, 10:27 »
Mä oon sillä tavalla aika joustava, että voin olla jossain suhteessa puhtaasti D tai sitten switchata, mutta alla olen pääsääntöisesti bottom enkä subi. Tuosta s-puolesta on sen verran vähän kokemusta, että on vaikea sanoa minkälaista se olisi. Toistaiseksi kun on elämässä tullut vastaan vasta yksi ihminen, joka sellaiset fiilikset herätti ja tämä ei sattunut muilta osin sitten olemaan yhteensopiva.

Yksi iso juttu, joka omalla kohdallani vaikuttaa siihen mihin suuntaan spinnaa on se, onko elämässä runsaasti muuta stressiä vai ei. Stressi vähentää ainakin omalla kohdallani kykyä olla päällä - ne halut löytyvät kuten aiemminkin, mutta kykyä toteuttaa niitä ei samalla tavalla ole. Tämä johtunee siitä, että stressi ainakin omalla kohdallani heikentää kykyä lukea tilannetta ja muuttaa toimintaa siten, että voidaan silti päästä johonkin fiksuun suuntaan. Tyyppiesimerkkinä vaikka se, että subi reagoikin negatiivisesti eikä odotetulla tavalla siihen mitä tehdään ja pitäisi löytää uusi suunta toiminnalle.


Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #46 : 05.01.2016, 11:31 »
Minusta ei kyllä enää subia saa kuin ihan muutamalle upealle herrasmiehelle tuolla eteläisessä suomessa. Muuten toimin jokaisessa suhteessa hyvin dominoivassa roolissa... Ja nautin siitä suunnattomasti.

TEGAMi

  • Vieras
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #47 : 27.05.2018, 22:19 »
Tuli tässä aamutuimaan pähkäiltyä switchejä :)
Itse kun en ole moiseen kauhean taipuvainen niin mietiskelin että miten tuo homma toimii käytännössä.
Switchaatteko
a) saman ihmisen kanssa eri rooleissa (välillä D, välillä s)
b) eri ihmisten kanssa aina samassa roolissa (D:n kanssa aina s, s:n kanssa aina D)
vai molempia?

Voisitteko olla suhteessa jossa olette vain yhdessä roolissa vai onko switchiys niin "se juttu" ettei voi tyytyä vain jompaan kumpaan osaan?
Useimmiten B. Mutta on sitä tullut A:takin kokeiltua.

Voisin olla ja olenkin suhteessa, jossa olen vain yhdessä "roolissa". Mutta en näe haitaksi jos päädyn suhteeseen, jossa roolit vaihtelevat.

Bizarre72

  • Vieras
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #48 : 28.05.2018, 11:48 »
Vaihtoehto A.Omalla kohdallani olen huomannut,että kaipaan vaihtelua pitkässä juoksussa.Muutkin vaihtoehdot toimivat, jos kumppanit vaihtuvat ja roolijako sen myötä.Tosin, omalla kohdallani en ole valmis menemään kovin pitkälle, jos en tunne kumppania ennestään

Annaleena

  • Vieras
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #49 : 28.05.2018, 12:07 »
Tuli tässä aamutuimaan pähkäiltyä switchejä :)
Itse kun en ole moiseen kauhean taipuvainen niin mietiskelin että miten tuo homma toimii käytännössä.
Switchaatteko
a) saman ihmisen kanssa eri rooleissa (välillä D, välillä s)
b) eri ihmisten kanssa aina samassa roolissa (D:n kanssa aina s, s:n kanssa aina D)
vai molempia?

Voisitteko olla suhteessa jossa olette vain yhdessä roolissa vai onko switchiys niin "se juttu" ettei voi tyytyä vain jompaan kumpaan osaan?

Joku joskus kysyi, vaihdanko mä kesken kaiken roolia ja miten se menee.. "snätch" ja vaihto, "snätch" ja takaisin - ja sit taas flip - flop ..?  ;D

Vastaan siis A. Enkä voisi olla pitkässä suhteessa vain yhdessä roolissa aina ja ikuisesti. Silloin kun alistuminen kiihottaa ja subina olo on täyttymystä, olen sub. Varsinkin jos mieheni on D. Mutta jossain vaiheessa tyytyväisyys rakoilee, levottomuus kasvaa ja omat fantasiat alkavat sisältää kaikkea muuta. Eikä enää kiihota alistua. Sen jälkeen tulee vähän kamppailua, valta täytyy ottaa, ei mieheni ihan noin vain alistu. Ja sitten jossain vaiheessa asetelma alkaa muistuttaa tilaa jossa minä olen D ja mieheni alistuu. Jotenkin noin se menee..

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1358
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #50 : 28.05.2018, 20:16 »
Sekä että.

Jos vastapuoli on vain jotakin, niin sillä mennään. Toisen kytkimen kanssa vaihdetaan moodeja, jos siitä on sovittu.

Sitten voi kompensoida muilla suhteilla, eli osa-aikaratkaisut ja eri lajeja.

Yhden sadistin kanssa sovittiin, että saan sen verran hälle aiheuttaa kipua, että hieron  :P

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #51 : 07.06.2018, 18:56 »
Muistaakseni olen aina sessioinut niin, että kivun antajat ja saajat ovat olleet erillään.
Tosin viime aikoina olen ollut ennemminkin palvoja kuin kipulutka silloin kun en oo itse ollut masteroimassa.

Koska olen villimies, kyllä mä näkisin että nämä voisivat vallan mainiosti yhdistyä yhdessä ihmisessä.
"Is this blood yours or mine?"

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #52 : 07.06.2018, 21:43 »
Oon switchannut parin ihmisen kanssa ihan suhteiden alussa, kun molempien bdsm-mieltymykset on nousseet esiin ja olemme päässeet niitä toteuttamaan. Kokeilujen jälkeen minulle on langennut alistujan rooli enkä ole sitä pahakseni pannut  :D
« Viimeksi muokattu: 09.06.2018, 07:51 kirjoittanut Katajanoksa »

Horny Henry

  • Vieras
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #53 : 19.06.2018, 00:06 »
Ei ole ollut BDSM suhteita kun noissa tavan suhteissakin tuppaan olemaan sen verran huono että yleensä vihataan/pidetään tylsinä toisiamme jo muutaman sanan vaihdon jälkeen kun ei vaan mun nihisilistinen maailman katsomus kovin monen ihmisen kanssa mätsää saati sitten viel seksi ja fetissi jutut, aika vähän olen BDSM foorumeilla myös pyörinyt seuraa etsimässä koska käsitykseni käyttäjistä on varatut naiset joilla 10 miestä ja sit taas nää epätoivoiset keski ikäset ukot jotka postaa jotain nahkapöksy kuviaan mökiltään. Ilmeisesti kuitenkin tämä homma taitaa olla kääntymässä ja meitä alle 30v ihmisiäkin tänne eksynyt.

Se on minulle myös omituista että niin moni ei pidä fetisismistä BDSM:ssä kun itse pidän shibari juttujakin jo lähinnä vaniljana ellet sitten lähde urheilemaan ja tee sellasta seksikeinua katosta roikkumaan kun subin sidot.

Rietas Merenneito

  • Vieras
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #54 : 24.06.2018, 11:43 »
Saman kumppanin kanssa vaihdellaan rooleja.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #55 : 24.06.2018, 11:49 »
Miten tämä nyt oli pompannut keskustelun kärkeen kun olen juuri kymmenen minuuttia sitten switchannut (ja sitä tapahtuu harvoin)? :P

Mutta joo, saman kumppanin kanssa tapahtuu. Ei minulla ikinä ole edes mitään sekundaarikumppaneita ollut.

ofelia

Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #56 : 24.06.2018, 16:36 »
aika vähän olen BDSM foorumeilla myös pyörinyt seuraa etsimässä koska käsitykseni käyttäjistä on varatut naiset joilla 10 miestä ja sit taas nää epätoivoiset keski ikäset ukot jotka postaa jotain nahkapöksy kuviaan mökiltään. Ilmeisesti kuitenkin tämä homma taitaa olla kääntymässä ja meitä alle 30v ihmisiäkin tänne eksynyt.
En tiedä oliko tämä pilke silmäkulmassa kirjoitettua ja luen kuin piru raamattua, mutta pakko korjata että kyllä täällä porukassa on paljon niin yksiavioisia kuin polyjakin (nahkahousuilla ja ilman) ja molempia runsain määrin sekä alle että yli 30-vuotiaissa.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #57 : 03.08.2018, 07:32 »
Itse en pysty dominoimaan henkilöä, joka dominoi minua.
En tiedä, ehkä siinä on tämmöselle riiviölle pähkinä mietittäväksi.
Hyvon harvoin edes dominoin enää ketään.

Piilukko

  • Vieras
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #58 : 03.08.2018, 08:25 »
A, mutta teoriassa myös B (en hae dominoivaa seuraa, mutta voisin olla myös suhteessa jossa olisin vain s, ja olen ollut tyytyväinen suhteissa joissa olen vain D). Milaisia fiiliksiä kumppani herättää, millaisen paikan hän ottaa luontevasti, siihen miellelläni lähden mukaan. Kun toiseen tutustuu syvemmin, luonnistuu läpsystä vaihto -switcheily. Haen D/s-suhteilta mm. omanlaistaan "tehokkuutta" lähisuhteisiin (perusesimerkkini; kun halutaan katsoa legfa, ei käytetä leffan pohtimiseen puolta tuntia, vaan D päättää), joten silloin kun switschaus lisää hyvää suhteeseen, sitä tehdään.

Rietas Merenneito

  • Vieras
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #59 : 03.08.2018, 13:44 »
Meillä tuo vaihtaminen sujuu kans helposti. Kun jompi kumpi tekee aloitteen seksiin ja alamme touhuilla, ei siinä vaiheessa  välttämättä edes tiedetä miten tilanne kehittyy. Yleensä se vain etenee johonki suuntaan ja sit sovitaan että tehdääs näin tällä kertaa.