Kirjoittaja Aihe: "Runkata" naisellisesti  (Luettu 18343 kertaa)

Riverlady

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #60 : 07.02.2015, 10:45 »
En myöskään rakastele. Koskaan.

:)

No arvatkaa vaan rakaaastelenko minä ikinä  :D miksi meninkään pikkuisena tyttönä hommaamaan itselleni jonkin sortin Pate Mustajärvi -fetissin, kyllä elämässä pitää olla runkkua  ;D  ;D vakavimmin puhuttuna johtuu hänen äänestään ja on jatkumoa Tom Jones -diggailulleni, joka alkoi kun olin 2-v.

Kyllä menee naiseksi tunnistettava ulkonäkö ihan hukkaan tämmöisessä jätkässä kuin mä!

alabama

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #61 : 07.02.2015, 11:27 »

En myöskään rakastele. Koskaan.

:)
Taidanpa rakastella uutta wandiani, kunhan se on ehtinyt latautua vuorokauden. Ohjelappu lupailee, että ladattuna akku kestää 4 tuntia  :D

PaTo

Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #62 : 07.02.2015, 11:56 »
Onko onanointi sellainen termi, mitä kukaan koskaan käyttää? Ajattelinpahan vain kun sekin sana on tullut vastaan.

morjasi

Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #63 : 08.02.2015, 10:32 »
Siveysvyöstä päästyäni runkkaan naisellisesti kahdella sormella.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #64 : 08.02.2015, 21:51 »
En tiä. En niin sanaile itekseni asian tiimoilta. Mä voisin vaik römpsyttää. Niin et näpit irti mun römpsästä, prkl.

Mitä leikkiin tulee, ni kyl se homo ludens aina homo sapiensin voittaa, puhumattakaan niistä totisista ja älyllisistä versioista homoja.
Hyppäshän se Alperttikin valonsäteen päälle ja kuvitteli ittensä vaikka jos minne. Keksi suhteellisuusteorian senkin leikkivä torvi. Että kehtas olla lapsellinen, hyi olkoon. Varmaan moni muuki tieteilijä käyttää samanmoisia ajanvietteitä ajattelukammioissaan.
Niinkö taiteilijatkin. Sillain luovia ja leikkisiä. Kuvittelevat kaikkea kummaa. Erilaisista kulmista. Vänkkyröivät ajatuksissaan.
En mä usko et kulttuuria olis ilman leikkiä. Totisina ois jo kualtu sukupuuttoon ajat sitten. Ja hyvä olis ollutkin.
Ja sanaleikit, puhumattakaan kielileikeistä....nams....Mulle kaikki ihmisen kanssakäyminen kohdusta hautaan on pohjimmiltaan leikkiä. Eihän tätä muuten kestäs.

alabama

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #65 : 08.02.2015, 22:03 »
Chminidae  :D

johannas

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #66 : 10.02.2015, 09:40 »
En minäkään itsekseni asiasta sanaile, mutta saatan jollekin osapuolelle kertoa runkkaamisestani.

Nyt tuli ihan sellainen olo, että koska en leiki seksileikkejä niin olen ihan kuiva harmaa harpukka. Heh, voihan se ollakin niin. Onneksi on noita mukuloita siunaantunut sen verran, ettei leikkihetkiä elämästä puutu.

Mutta mitä tulee seksiin ja seksuaalisuuteen niin leikiksi en sitä miellä. Roolileikit ja muut sellaiset ovat täysin vierasta maaperää minulle.


Ja jos runkkaan, teen sen aina orgasmiin asti. Mutta teettepä miten ja millä sanoilla, niin se kannattaa. ;)

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2015020919168163_se.shtml

timberman

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #67 : 10.02.2015, 13:50 »
Runkkaus on aamu kahvin jälkeen parasta mitä yksin voi tehdä.

hiz

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #68 : 10.02.2015, 22:52 »
Mutta mitä tulee seksiin ja seksuaalisuuteen niin leikiksi en sitä miellä. Roolileikit ja muut sellaiset ovat täysin vierasta maaperää minulle.

Minuakaan eivät roolileikit kiinnosta, mutta minulle koko elämä on leikkiä, ja varsinkin seksi, flirttaamisesta ja deittailusta puhumattakaan. Kinkyseksi on aikuisleikkiä parhaimmillaan, varsinkin kun lopputulos on sperma-kyynel-hiki-tiesmitä-sotkua-milloin-missäkin. Miellän kumppanini leikkikavereiksi ja he jotka eivät osaa ottaa tarpeeksi rennosti niin leikkikööt muiden kanssa. Leikissä ei ole paikkaa estoille, vaan siinä ollaan täysillä ja itsevarmasti mukana. Minulle työ on parhaimmillaan leikkiä ja kotiakin voi leikkiä. Se ei tarkoita ettenkö ottaisi nämä leikit tosissani, tai ettenkö kunnioittaisi muita. Ei kukaan halua leikkiä sellaisen kanssa joka käyttäytyy huonosti (ehkä poikkeuksena jotkut alistuvat). Ja tässä pelissä on vain yksi elämä, se täytyy käyttää viisaasti. Mutta leikissä on se hyvä puoli, että sääntöihin voivat kaikki leikkijät vaikuttaa. Kaikki on mahdollista. Jos muut taas eivät ole leikissä mukana, se tekee heistä vain pelinappuloita jotka noudattavat toisten tekemiä sääntöjä. Politiikka on aikuisten leikkiä myös. En oleta että kukaan ymmärtää tätä asennetta, koska minä en ymmärrä sellaista näkemystä että kaikki kanssakäyminen ei olisi leikkiä. Mutta jokainen saa minun puolesta elää omaa elämäänsä niin kuin heistä hyvältä tuntuu.

chainschains

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #69 : 11.02.2015, 13:18 »
Wanha kunnon tieteellinen termi on hyvin mielenkiintoinen, eli: Itseastutus.
Tosin wanhassa kirjassa jossa kyseinen termi löytyy, oli esimerkkikuvassa mies, eli en nyt tiedä onko tuo unisex sana.

Suzie

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #70 : 11.02.2015, 15:56 »
Wanha kunnon tieteellinen termi on hyvin mielenkiintoinen, eli: Itseastutus.
Tosin wanhassa kirjassa jossa kyseinen termi löytyy, oli esimerkkikuvassa mies, eli en nyt tiedä onko tuo unisex sana.


Itsesaastutus on vanhoista teksteistä tuttu, mutta itseastutuksesta en muista ennen kuulleeni.


Mutta asiassa kuin asiassa ehdoton auktoriteetti löytyy internetistä :)

Quif

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #71 : 11.02.2015, 19:24 »
Tämä ketju on meille miehille herkullista luettavaa.
Mielestäni tuo alkupuolella esitetty onomapoeettinen "slirputus" oli aika hyvä.
Exvakiopanoni kertoi minulle joskus "ajavansa ärjyllä wandillaan".
Itse olen ehkä tylsän sovinnainen koska naiselta kysyisin luontevimmin, että "runkkaako" hän paljon?

hunninko

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #72 : 26.06.2015, 14:27 »

millivilli

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #73 : 26.06.2015, 15:27 »
Mies kysyi närkästyneenä viime yönä: "Runkkaatko sä?! Koko sänky heiluu!".
Vastasin raukean maireana: "Juu, otin unirunkut.." ja nukahdin.
Myönnettäköön, etten tuollaista ilmaisua vielä ennen ollut käyttänyt, mutta sopi oikein hyvin tilanteeseen ;)

Zenith

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #74 : 26.06.2015, 19:36 »
Mies kysyi närkästyneenä viime yönä: "Runkkaatko sä?! Koko sänky heiluu!".
Vastasin raukean maireana: "Juu, otin unirunkut.." ja nukahdin.

Aahh sä oot mainio :)