Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-  (Luettu 7777 kertaa)

Mimiel

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #30 : 10.03.2016, 00:19 »
Omasta puolesta sanon, että jos miiteistä katoaa vapaamuotoisuus, samalla katoaa minun inspis käydä niissä.
Mikä vapaamuotoisuus? Eihän niissä ole pakko käydä? Vai onko tämä siitä kiinni,että kuppikunnat saavat rupatella keskenään?



Se vapaamuotoisuus, että nämä sinun niin syvästi paheksumat "kuppikunnat" hajotettaisiin ja miitteihin tulisi joku isäntä/emäntä varmistamaan että kaikilla on tasan yhtä kivaa. Eli todennäkösesti ihan hemmetin tylsää.

Aikuisena ihmisenä ymmärrän, ettei kaikista voi pitää, kaikkien kanssa juttu ei luista tai mielenkiinnon kohteet, tai yksinkertaisesti vaan ne henkilökemiat, kohtaa. Siispä olenkin hakeutunut siihen seuraan, jossa kaikki natsaa. Jos joku sitä kuppikunnittumisena ja sisäpiiristymisenä pitää, niin siinä pitäkööt. Miiteissä kuitenkin aion pitää kiinni oikeudestani itse valita kenen seurassa aikaani vietän tai kenen kanssa keskustelen.


"Aikuisena ihmisenä". Asenteesi paistaa jo sitä,ettei sinua edes kiinnosta tutustua uusiin tyyppeihin. Oot aiheuttanu jo tarpeeksi mielipahaa, eiköhän oo aika lopettaa semmonen käytös?

Mielipahan aiheuttaminen ei missään vaiheessa ole ollu minun tarkoitus. Harmi jos minun käytös joillekkin sitä nyt on aiheuttanut, mutta muiden reaktiot ja suhtautumiset ei ole minun vastuulla.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #31 : 10.03.2016, 00:21 »
Omasta puolesta sanon, että jos miiteistä katoaa vapaamuotoisuus, samalla katoaa minun inspis käydä niissä.
Mikä vapaamuotoisuus? Eihän niissä ole pakko käydä? Vai onko tämä siitä kiinni,että kuppikunnat saavat rupatella keskenään?



Se vapaamuotoisuus, että nämä sinun niin syvästi paheksumat "kuppikunnat" hajotettaisiin ja miitteihin tulisi joku isäntä/emäntä varmistamaan että kaikilla on tasan yhtä kivaa. Eli todennäkösesti ihan hemmetin tylsää.

Aikuisena ihmisenä ymmärrän, ettei kaikista voi pitää, kaikkien kanssa juttu ei luista tai mielenkiinnon kohteet, tai yksinkertaisesti vaan ne henkilökemiat, kohtaa. Siispä olenkin hakeutunut siihen seuraan, jossa kaikki natsaa. Jos joku sitä kuppikunnittumisena ja sisäpiiristymisenä pitää, niin siinä pitäkööt. Miiteissä kuitenkin aion pitää kiinni oikeudestani itse valita kenen seurassa aikaani vietän tai kenen kanssa keskustelen.


"Aikuisena ihmisenä". Asenteesi paistaa jo sitä,ettei sinua edes kiinnosta tutustua uusiin tyyppeihin. Oot aiheuttanu jo tarpeeksi mielipahaa, eiköhän oo aika lopettaa semmonen käytös?

Mielipahan aiheuttaminen ei missään vaiheessa ole ollu minun tarkoitus. Harmi jos minun käytös joillekkin sitä nyt on aiheuttanut, mutta muiden reaktiot ja suhtautumiset ei ole minun vastuulla.
Okei. Oon ravintolassa töissä ja syökäsen sun ruokaan. Ei oo mun ongelma, miteb reagoit.
Voisit miettiä 4-real mitä päästät suustasi varsinkin asiakaspalvelijana, TAI miten jengiä oikeasti kohdellaan.

Mimiel

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #32 : 10.03.2016, 00:32 »
Omasta puolesta sanon, että jos miiteistä katoaa vapaamuotoisuus, samalla katoaa minun inspis käydä niissä.
Mikä vapaamuotoisuus? Eihän niissä ole pakko käydä? Vai onko tämä siitä kiinni,että kuppikunnat saavat rupatella keskenään?



Se vapaamuotoisuus, että nämä sinun niin syvästi paheksumat "kuppikunnat" hajotettaisiin ja miitteihin tulisi joku isäntä/emäntä varmistamaan että kaikilla on tasan yhtä kivaa. Eli todennäkösesti ihan hemmetin tylsää.

Aikuisena ihmisenä ymmärrän, ettei kaikista voi pitää, kaikkien kanssa juttu ei luista tai mielenkiinnon kohteet, tai yksinkertaisesti vaan ne henkilökemiat, kohtaa. Siispä olenkin hakeutunut siihen seuraan, jossa kaikki natsaa. Jos joku sitä kuppikunnittumisena ja sisäpiiristymisenä pitää, niin siinä pitäkööt. Miiteissä kuitenkin aion pitää kiinni oikeudestani itse valita kenen seurassa aikaani vietän tai kenen kanssa keskustelen.


"Aikuisena ihmisenä". Asenteesi paistaa jo sitä,ettei sinua edes kiinnosta tutustua uusiin tyyppeihin. Oot aiheuttanu jo tarpeeksi mielipahaa, eiköhän oo aika lopettaa semmonen käytös?

Mielipahan aiheuttaminen ei missään vaiheessa ole ollu minun tarkoitus. Harmi jos minun käytös joillekkin sitä nyt on aiheuttanut, mutta muiden reaktiot ja suhtautumiset ei ole minun vastuulla.
Okei. Oon ravintolassa töissä ja syökäsen sun ruokaan. Ei oo mun ongelma, miteb reagoit.
Voisit miettiä 4-real mitä päästät suustasi varsinkin asiakaspalvelijana, TAI miten jengiä oikeasti kohdellaan.


Ilmeisesti viittaat nyt yhä edelleen KP:hen? Mie oon sulle jo anteeksipyyntöni esittänyt yksärillä, sanoin, ettei mulla oo sinua vastaan yhtään ja pahoittelin mahdollisia väärinymmärryksiä. Ja itekkin silloin sanoit asian olevan kunnossa. Mitä ilmeisemmin näin ei kuitenkaan ole. Laitahan yksäriä, jos vielä jokin hiertää.

Miiteissä en ite ainakaan ole TARKOITUKSELLISESTI ketään kohtaan paskamaisesti käyttäytynyt. Enkä kyllä miittien ulkopuolellakaan. Oon oikeasti vähän hämilläni, että miksi oot noin vihamielinen niin montaa ihmistä kohtaan tässä nyt, ja eritoten minua kohtaan.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #33 : 10.03.2016, 00:39 »
Omasta puolesta sanon, että jos miiteistä katoaa vapaamuotoisuus, samalla katoaa minun inspis käydä niissä.
Mikä vapaamuotoisuus? Eihän niissä ole pakko käydä? Vai onko tämä siitä kiinni,että kuppikunnat saavat rupatella keskenään?



Se vapaamuotoisuus, että nämä sinun niin syvästi paheksumat "kuppikunnat" hajotettaisiin ja miitteihin tulisi joku isäntä/emäntä varmistamaan että kaikilla on tasan yhtä kivaa. Eli todennäkösesti ihan hemmetin tylsää.

Aikuisena ihmisenä ymmärrän, ettei kaikista voi pitää, kaikkien kanssa juttu ei luista tai mielenkiinnon kohteet, tai yksinkertaisesti vaan ne henkilökemiat, kohtaa. Siispä olenkin hakeutunut siihen seuraan, jossa kaikki natsaa. Jos joku sitä kuppikunnittumisena ja sisäpiiristymisenä pitää, niin siinä pitäkööt. Miiteissä kuitenkin aion pitää kiinni oikeudestani itse valita kenen seurassa aikaani vietän tai kenen kanssa keskustelen.


"Aikuisena ihmisenä". Asenteesi paistaa jo sitä,ettei sinua edes kiinnosta tutustua uusiin tyyppeihin. Oot aiheuttanu jo tarpeeksi mielipahaa, eiköhän oo aika lopettaa semmonen käytös?

Mielipahan aiheuttaminen ei missään vaiheessa ole ollu minun tarkoitus. Harmi jos minun käytös joillekkin sitä nyt on aiheuttanut, mutta muiden reaktiot ja suhtautumiset ei ole minun vastuulla.
Okei. Oon ravintolassa töissä ja syökäsen sun ruokaan. Ei oo mun ongelma, miteb reagoit.
Voisit miettiä 4-real mitä päästät suustasi varsinkin asiakaspalvelijana, TAI miten jengiä oikeasti kohdellaan.


Ilmeisesti viittaat nyt yhä edelleen KP:hen? Mie oon sulle jo anteeksipyyntöni esittänyt yksärillä, sanoin, ettei mulla oo sinua vastaan yhtään ja pahoittelin mahdollisia väärinymmärryksiä. Ja itekkin silloin sanoit asian olevan kunnossa. Mitä ilmeisemmin näin ei kuitenkaan ole. Laitahan yksäriä, jos vielä jokin hiertää.

Miiteissä en ite ainakaan ole TARKOITUKSELLISESTI ketään kohtaan paskamaisesti käyttäytynyt. Enkä kyllä miittien ulkopuolellakaan. Oon oikeasti vähän hämilläni, että miksi oot noin vihamielinen niin montaa ihmistä kohtaan tässä nyt, ja eritoten minua kohtaan.


Montaa? Ei ole ihmisiä vastaan mikään ja uskon,että olette mukavia, mutta käytös muita kohtaan on ollut helvetin naurettavaa.
Ja sori mut on kasvatettu siihen,että kasvotusten hoidetaan asiat. Kyllähän meidän viestit katoaa jittiavaruuteen, kuten mun viattomuus  C:-)
miten miiteissä jengi kohtelee toisiaan. Okei muotoilen täin, ensi vaikutelma oli lämmin ja avoin. Loppujen lopuksi olen halunnut tutustua ihmisiin paremmin (olen kuitenkin suht tuore oulussa). En ole saanut mahdollisuuksia, kun on nämä omat "ryhmät", joihin ei viitti sekaantua. Miksi? Koska tiivis porukka ja ulkopuolisen silmin tuntuu, että keskeyttää jotain tai häiritsee.
Muistan kun jengi esitteli itsensä. Siihen osan kanssa kommunikointi on jäänyt

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #34 : 10.03.2016, 01:00 »
Minulla olisi loistava ehdotus seuraavan keskiviikkomiittinne teemaksi. Speed dating!

Kaikki paikalle tulleet joutuvat istumaan jonkun tuntemattoman seuraan ja keskustelemaan 10 minuuttia. Ei kiusaamista tai muutakaan ilkeää vaan ihan oikeaa keskustelua, toiseen tutustumista. Sitten vaihto ja samaa vaikka tunnin tai puoltoista. Ihmiset tutustuisivat toisiinsa pakosta ja saattaisivat jopa mielipiteitään muuttaa, rikkoisitte ainakin hetkeksi niitä kuppikuntia. Mistä sitä tietää mitä siitä seuraisi :)

Ideahan on suorastaan loistava! Ainoana erona vaan, että ketään ei pidä tällaiseen pakottaa. Jos osa porukasta haluaa tulla tapaamaan omia ystäviään keskiviikkomiittiin suotakoon se heille. Ja he, ketkä tahtovat tutustua uusiin ihmisiin ja kokeilla tällaista, antaa mennä. Kyllä Roosterissa pöytiä riittää.

Candy Stripe:

"Asenteesi paistaa jo sitä,ettei sinua edes kiinnosta tutustua uusiin tyyppeihin. Oot aiheuttanu jo tarpeeksi mielipahaa, eiköhän oo aika lopettaa semmonen käytös?"
Mitä pahaa siinä on, jos tahtoo tulla miittiin tapaamaan niitä omia ystäviä ja viettämään aikaa heidän kanssaan? Ei kenenkään ole pakko tutustua uusiin ihmisiin miiteissä jos ei halua. Miitit ovat täysin vapaaehtoisia tapahtumia ja siellä saa jutella juuri niiden ihmisten kanssa kuin haluaa, omien ystävien tai sitten ihan uusien.

"Ja sori mut on kasvatettu siihen,että kasvotusten hoidetaan asiat."
Kuitenkin huutelet täällä tekstiä sen minkä ehdit.

Mimiel tuumaa "Mielipahan aiheuttaminen ei missään vaiheessa ole ollu minun tarkoitus. Harmi jos minun käytös joillekkin sitä nyt on aiheuttanut, mutta muiden reaktiot ja suhtautumiset ei ole minun vastuulla."
Sinun vastauksesi on varsin huikaiseva: "Okei. Oon ravintolassa töissä ja syökäsen sun ruokaan. Ei oo mun ongelma, miteb reagoit."
Oletko nyt aivan tosissasi tuota mieltä? Kehtaatko oikeasti rinnastaa nuo kaksi asiaa samanlaisiksi? Toivottavasti huomaat eron.

Mimiel

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #35 : 10.03.2016, 01:06 »
Mie en keksi enää yhtään mitään semmosta sanottavaa, mitä en olis jo sanonu. Joten "keskustelu" jääköön minun osalta nyt toistaiseksi tähän, en jaksa toistaa itteäni loputtomiin.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #36 : 10.03.2016, 01:35 »
Miksi sitten mainostetaan kinkymiitteinä,vaikka se onkin kaverimiitti? :)

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #37 : 10.03.2016, 01:36 »
Mie en keksi enää yhtään mitään semmosta sanottavaa, mitä en olis jo sanonu. Joten "keskustelu" jääköön minun osalta nyt toistaiseksi tähän, en jaksa toistaa itteäni loputtomiin.
Parempi jättää asia kasvotusten hoidettavaksi. En mä pure

_pinks_

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitti Roosterissa 9.3. klo 18-
« Vastaus #38 : 10.03.2016, 16:32 »
Hei ihmiset!
(Olen yrttänyt olla kommentoimetta...)
Oletteko huomanneet että nämä keskustelut ovat menovinkkejä, eli näkyvät kaikille kirjautuneille ja vieraille?