Kirjoittaja Aihe: Kykenemättömyys orgasmiin  (Luettu 11870 kertaa)

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #45 : 31.12.2014, 07:49 »
Jokainenhan määrittää, niin nainen kuin mies, miten tärkeänä pitää orgasmia. Toinen puoli on se, miten orgasmi tulee esille - seksuaalisesta kiihottumisesta laukeamiseen väli voi ajallisesti ja voimakkuudelta vaihdella yksilöllisesti. Siinä fysiikka ja mieli näyttelee suurta osaa, ovatko tasoerot kiihottumisen, laukeamisen ja palautumisen välillä suuria. Pc-lihaksilla mieskin voi vaikuttaa tasoeroihin. Mutta, vaikka kroppa olisi miten tahansa "huippuun viritetty", mieli on se joka pitää myös "virittää". Itsetutkiskelu auttaa varmasti siihen.

seppo.ilmarinen

Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #46 : 31.12.2014, 07:51 »
Ikähän varmaan on yhdenlainen juttu. Naisethan muuttuu koko ikänsä aikana ja hormoonit hyrrää milloin missäkin vaiheessa ihan erikoisesti, mutta yritän selittää että ehkei kehosi oli vielä tavallaan valmis tai ees kykenevä. Kovasti isojen poikien piireissä, että vanhemmat naiset on hurjia sängyssä. Liittyykö se nyt siihen hormooni toimintaan vai itsetietoisuuteen, tiedä häntä.

Eli rauhottua asian kanssa varmaan kannattaa, ettei siitä kehity semmoista mörköä ja pakko-oiretta joka tavallaan pitää sen poissa. Harjoitella ja nauttia siitä mkä tuntuu hyvältä, kokeilla tressittä uusia juttuja ja ajan kanssa ilman sitä pakon omaista itkuraivorunkkausta....

T: mie

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #47 : 01.01.2015, 18:29 »
Eiks ämmien orkku oo se et ne pääsee IKEAan ?
Muutenhan se on täys urbaanilegenda!  :o


 ;D

Koska mulla on edelleen Ikea-neitsyys tallella, niin mä en siis vielä tiedäkkään siitä isosta oikeasta O:sta mitään!  :o
Stoge hei, voisitsä viedä mut Ikeaan?  ;D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #48 : 01.01.2015, 19:16 »
Eiks ämmien orkku oo se et ne pääsee IKEAan ?
Muutenhan se on täys urbaanilegenda!  :o


 ;D

Koska mulla on edelleen Ikea-neitsyys tallella, niin mä en siis vielä tiedäkkään siitä isosta oikeasta O:sta mitään!  :o
Stoge hei, voisitsä viedä mut Ikeaan?  ;D

Opinkohan mä koskaan pitämään päätäni kiinni.  :o

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1358
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Kykenemättömyys orgasmiin
« Vastaus #49 : 01.01.2015, 20:57 »
Älä nyt hulluja horise ^ ja minen muista, oonko käynyt Ikeassa, pirkula vie  >:(