Kirjoittaja Aihe: Internet-sinä vs. Arki-sinä  (Luettu 6488 kertaa)

Pip

Vs: Internet-sinä vs. Arki-sinä
« Vastaus #30 : 22.07.2015, 12:45 »
Omasta mielestäni olen täysin samanlainen sekä netissä, että oikeassa elämässä. Otin tähän toisen mielipiteen ja sen mukaan olen enemmän itseironinen netissä. Tiedä häntä...

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Internet-sinä vs. Arki-sinä
« Vastaus #31 : 22.07.2015, 13:01 »
Arkinen taitaa olla mun tavaramerkkini. Niin netissä kuin livenä.

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Internet-sinä vs. Arki-sinä
« Vastaus #32 : 22.07.2015, 13:32 »
Kehyksien sisään maalia lätkiessäni, saataa sitä maalia ja väriä välillä lipsua vähän viivojen ylikin.
Paljon riippuu päivästä ja Stone lippikseni asennosta, että mitä se peilistä tuijottava ihmisraunio on milloinkin mieltä tässä ja rinnakkaistodellisuudessa.

Mun normielämä voi välillä olla ehkä sen verran liian ankeeta, että sitä ei kannata lukijalle aina ilmaista.
Kaikkia välillä ahdistaa ja vituttaa. Ei sitä joka käänteessä ja tuutissa pidä kokoajan huutaa.

Täällä mun ulosanti varmasti poikkeaa siitä, mitä suolla vaikkapa naamalan puolella ulos. Ehkä pitää aktivoitua täällä kirjoittamaan enemmän että saa vertailupohjaa.

Pip on edelleen mulkku niin täällä kuin Facessa. Jos en itse suunnittele muuttavani ruotsiin niin ainakin laivalipun ostamista Pipille. Pitää tulevana viikonloppuna koittaa sulautua väkijoukkoon, että tuon kanssa ei tarvitsisi kommunikoida muuta kuin kohteliaan "Hei rakas  :love:" Kysymykseen, että "Miten täällä nukutaan? vastaan taas lakonisesti ja monotonisesti että "Lusikassa"

Pip

Vs: Internet-sinä vs. Arki-sinä
« Vastaus #33 : 22.07.2015, 13:51 »
 :love:

chilinen

  • Vieras
Vs: Internet-sinä vs. Arki-sinä
« Vastaus #34 : 22.07.2015, 15:15 »
Mä taidan olla aika samanlainen sekä täällä että arjessa. Tylsää? :D

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Internet-sinä vs. Arki-sinä
« Vastaus #35 : 26.07.2015, 11:23 »
Koen et nettiminä on osa minua. Ihan tosi osa. Jollain tapaa ehkä tosin osa. Netissä ei tarvitse peittää mitään, ei leikkiä soveliaan sosiaalista. Mikä, ainakaan minulle, ei tarkoita varsinaista törppöilyä tai tahallista epäkohteliaisuutta. Vaan ihan sitä että voi kirjoittaa ajatuksen juuri niin kuin se on.
Kasvokkainen sosiaalisuus on paljon epämääräisempää. Liikaa kaikkea: ääntä, kuvaa ja aistimuksia, jotka sekoittuvat toisiinsa ja metelöivät. Ajatus jää alimmaksi, hukkuu.
Mutta nettiminässä on sitten myös kovuus. Se empatia uupuu. Olen paljon pehmeämpi livessä kuin netissä. Se sitten mikä oikeasti on todellisempaa on mielenkiintoista. Tai se miksi se on niin kuin se on.