Baarin kannatusmaksut
Mä saan kuvan ottaa kotonani ja julkisella paikalla. Laki tulee siinä vastaan, että julkaisenko toista halventavaa kuvaa. Minä olen kuvan omistaja.
Jätän tän oikeuden tuomittavaksiL: Olen kotonani ja tänne tulee tyyppi, joka haluaa köysiin. Otan siitä kuvan, koska valaistus sattuu olemaan hyvä. Etukäteen tiedossa on, että tulen varmasti ottamaan hyvässä tilanteessa kuvan. Näytän kuvan kohteelle ja hän ihastelee sitä. Lupaan lähettää hänelle sen sähköisesti. Tämä siis konsensuaalista ja molemmat voivat luvallamme jakaa sitä piireihin, mitkä on yhdessä määritelty. No problemo. Tämä kuva on täällä baarissa ja malli päättääkin, ettei halua sitä julkaistavaksi. Mitä sanoo oikeus?Tilanne 2: Otan omassa kodissani kuvan, enkä sitä levitä mihinkään. Siinä ihminen on puolialasti, eikä mitenkään rivolla tavalla, vaan sensuaalisesti. En jaa sitä minnekään ja annan mallille oman kappaleensa editoidusta kuvasta. Ei ongelmaa, koska se ei koskaan ole julkisesti esillä missään.
Tuskin tässä on tarkoituksenmukaista käsitellä sitä mitä Pip tai joku muu keskusteluun osallistuva tekee tai ei tee kotonaan. Aloitus käsitteli tiettyä uutista ja nyt siitä aiheesta on jo päädytty hyvin kauas. Kysehän oli salakuvaamisesta.
Omasta mielestä tää on suurelta osin kosto liittyen eroon. Eikai oikeesti kukaan joudu hakeen ammattiapua valokuvan takia jossa näkyy tissit eikä kuvaa ole edes levitetty ja oletan että exä on ne tissitkin nähnyt livenäkin jossain. Se että on kuvattu ilman lupaa on tietty laitonta kuten myös toisen puhelimen tutkiminenkin mutta tarviiko oikeuslaitosta rasittaa tälläsellä on järjetöntä. Molemmille kauheet korvaukset toisilleen ja oikeudenkäyntikulut on reiluinta meitä muita kohtaan. Oikeutta pelkäävien tarttee sessiokuvaukset hoitaa julkisella paikalla kun se on kaiketi laillista kuvata, sessiointi tosin välttämäti ei
"Vaimo kertoi oikeuden mukaan luotettavasti siitä, kuinka hän oli aiemmin ilmoittanut puolisolleen, että ei pidä tirkistelystä."Tämä. Ei ole mitään syytä olla uskomatta että tämän jälkeen tapahtuva salakuvaus ei olisi traumaattista uhrille ja saa aikaan tarvetta psykiatriselle hoidolle.Suoraan sanottuna pidän kaikkia jotka kiistävät ukon totaalisen perseilyn ja puolustelevat sen toimia idiootteina, jotka ovat vaaraksi ympäristölleen ja henkilöinä joiden kanssa en todellakaan halua olla tekemisissä millään tasolla. Vielä ällöttävämmäksi teidän toiminan tekee se, että BDSM ja kinkyhommissa konsensuaalisuuden pitäisi olla kaiken ytimessä ja tässä räikeästi rikotaan juurikin konsensuaalisuutta.