Kirjoittaja Aihe: Subin kouluttaminen pehmein metodein  (Luettu 16706 kertaa)

Purppura

Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #30 : 11.11.2013, 15:24 »
Ymmärsin vastauksestasi, että sinun mielestäsi mitään mokaa ei tapahtunut, joten ei olisi ollut myöskään tarvista tehdä mitään. Paitsi siirtyä muualle, jotta kumppanin mukavuus täyttyisi paremmin.

Niin, tässä on selvästi eroja ihmisten suhteen. Minulle jää itselleni epäkelpo olo, jos toinen heti lauettuaan haluaa heittää minut jonnekin muualle, syystä, jolle en itse voi mitään juuri sillä hetkellä. Asian olisi voinut ilmaista toiveena sen korjaamiseen, eikä suorana hylkäyksenä. Ja varsinkin olisi kannattanut odottaa edes pari minuuttia. Oli kyseessä sub, Dom tai kuka tahansa mies.

Mutta tapanani ei ole päättää nettiraadin avulla, onko joku mokannut, ja saanko loukkaantua. Tuolla kertaa loukkaannuin. Enkä ole myöskään riittävän itsetietoinen kyetäkseni submitin ehdotuksen tavoin vain sanomaan hys hyss ja jäämään kainaloon, johon minua ei enää kaivattu.

Ja otin toki toiveen huomioon, hänen ei tarvinnut kestää hiusteni hajua, sai jäädä ihan omien samassa savussa oleilleiden hiustensa pariin. Henkilö ei ole itsekään kalju. Ja kyllä, olimme varmaan myös hikisiä, ja muissakin eritteissä, kaikki asioita, jotka olisivat korjaantuneet yhdessä suihkuilemalla hetken kuluttua.

Ehkä se moka oli omani, kehittää tunteita.

Mutta joo, yritän olla puuttumatta näin henkilökohtaisesti jatkossa tuleviin ehdotuksiin, tämän tarinan osalta on muutenkin myöhäistä, vaikka sen edelleen vuosienkin jälkeen muistan. Enkä ole vieläkään ajanut itseäni kaljuksi. Vaikka inhoan tupapansavua.

Vir

Menee ehkä pilkunnussimiseksi, mutta sain sellaisen kuvan että k.o. kommentti tuli pötkötellessä (myöhemmin) seksin jälkeen ja myönnän että kaveri ei kommunikoinut asiaa kovin kauniisti / hyvin. Sain myös kuvan että k.o. kaveri ei ollut itse 'savuttunut'. Saivarteluksihan se menee jos itsekkin haisee. Kukin meistä (oikeasti) tulkitsee tilanteita eri tavalla ja jos olet loukkaantunut, olet varmasti loukkaantunut syystä.

Mun pointti (jos nyt mulla sellainen oli) että nuo asiat pitäisi pystyä kommunikoimaan molemmin puolin eikä vain alistua epämukavaan.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #31 : 11.11.2013, 15:40 »
--- Domme viihdyttää subiaan molempien mielestä mukavalla piiskaus sessiolla, minkä jälkeen pari harrastaa myös vaniljaa.

Nyt ei ole tarkoitus mitenkään määritellä sitä, mikä on oikea tapa olla Domme/sub -suhteessa, mutta voisiko kysessä olla ns. karkkikauppasubi ( ;) ) eli alistuminen ei ole tärkeässä roolissa, vaan ensisijaisesti nautinnon saaminen siitä, mitä D hänelle tekee. Eli tavallaan "kinkyvanilja" käy ko. henkilölle, mutta kyseessä ei ole syvä alistuminen kaikilla tasoilla, joten subi luopuu roolistaan välittömästi saatuaan sen mitä halusi.

Minäkin olisin Viridianin tapauksessa loukkaantunut kommentista ja käytöksestä. Virin ehdottama yhteinen suihku olisi ollut hyvä ajatus eikä todellakaan ruveta sitten naama myrtsinä nuuhkimaan toista aktin jälkeen ja möläyttää jotain noin sopimatonta.
En tiedä kuinka olisin reagoinut, varmaan olisin ollut ainakin hiton kiukkuinen.
Ja sama tuli mieleen kuin submitilla, eli subi ei kokenut olevansa enää "roolissa". Huonoa käytöstä joka tapauksessa, oli asetelma päällä tai ei.
Tilannetajua ei ainakaan ollut subilla tuossa lainkaan.

Viridian

Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #32 : 11.11.2013, 17:20 »
Ehkä mun kaikkinainen pointti on tässä ollut se, että on aika turhaa romantisoida minkään osapuolen olemusta. Jotkut subit ovat ehkä aidosti täynnä pulppuavaa miellyttämisen halua, ja kaikkinainen kouluttaminen onnistuu erittäin pehmein kannustavin keinoin. Mokia ei tapahdu, ja jos tapahtuu, sub otetaan syliin ja hänelle annetaan Dominoivan murheellisen katseen avulla vinkki siitä, että nyt pitää korjata jokin asia käytöksessä, minkä jälkeen asiat taas sujuvat kuin tanssi.

Oikeassa elämässä myös sub voi olla se, joka käyttäytyy epäempaattisesti tai muuten pöljästi, eikä tajua, että Dominoiva on yhtälailla ihminen, joka tarvitsee oman minuuttinsa halia silloin tällöin, jonka itsetunto ei kestä ihan mitä vain, ja joka ei ole reilu eikä jalo, kun omia tunteita on loukattu. Lähinnä kyse on siitä, kuitataanko asia sillä, että jahas, ei saa suuttua, kun toinen vaan kertoo mitä ajattelee. Vai päätetäänkö, että toinen ei ole mikään oikea sub sittenkään, mitäpä sitä kouluttamaan. IKRM taisi kertoa omana kantanaan, että aiemmin kuvailtu tilanne riittäisi suhteen loppumiseen suoraan, toivoa ei olisi.

Vai päätetäänkö, että kyse on kuitenkin mahdollisuudesta oppia ja kehittyä, jos sitä kemiaa muuten on. Raivon, loukkaantumisen ja turhautumisen lisäksi on mahdollisuus päättää, että kyseessä on matka, joka ei aina suju ihan täysillä purjeilla auringossa. Ja kuten submit sanoi, ihminen ei aina ajattele mitä ajattelee, eikä mitä sanoo, eikä mitä tekee, vaikka haluaisi olla toiselle se sopiva.

Eli jos toivoa on, pitää olla menetelmiä, ja olisi kiva tietää, miten subit oikeasti haluaisivat itseään korjattavan em. tyyppisessä tilanteessa, missä käytöstä on selkeästi pakko korjata, jotta suhteella olisi mitään tulevaisuutta ( dramatisoin hiukan, antakkee armoo).

Vir

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #33 : 11.11.2013, 17:25 »
Jos minulta pääsisi vastaava sammakko suusta, minut voisi korjata potkaisemalla sängystä. Sitten dominoiva menisi yksin suihkuun ja itseltä se estettäisiin. Saisi sitten haista ja joutua huomauttelun kohteeksi. Siis hypoteettisena esimerkkinä (eikä minulle tarvitsisi niin tehdä ja.....)

prinsessaleia

  • Vieras
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #34 : 11.11.2013, 18:13 »
Tähän ketjuun kun subit ilmeisesti, aloittaja mukaan lukien, kertovat pehmeistä toimivista metodeista, niin annetaan tosielämän tehtävä.

-> kyllä olen sub tässä suhteessa

Nyt sitten kehiin niitä pehmeitä metodeja, millä sub saadaan heittämään vaikka volttia dominoivaansa miellyttääkseen. Tai vaikka kovia. Mitä olisitte itse tehneet naisena/miehenä/Dommena/Masterina/subina?

Vir, uteliaana

-> Pitäisi olla ainakin aidosti kiinnostunut subin kanssa olemisesta sillä hetkellä. Itse ainakin huomaan heti jos Dom ei ole täysin kiinnostunut siitä mitä on tekemässä. Sen tuntee. Toinen minkä kyllä huomaa, on se jos toinen jotenkin yrittää miellyttää/ ei uskalla ottaa valtaa niin paljon kuin haluaisi. Senkin tuntee. Eli ei kannata lähteä väsyneenä hommiin? Ja kannattaa aina odottaa mielummin liian pitkään kuin liian vähän aikaa edellisestä kerrasta, että molemmilla on intensiteettiä asiaan..

-> Jos ei ole sovittu selviä sääntöjä siitä mistä leikki alkaa ja mihin se loppuu niin on vaikea sanoa, milloin saa alkaa toimia normisti. Onko sitten mukavaa huomautella toiselle eri asioista on eri juttu.

-> Toiset kerrat on vaan parempia kuin toiset, sille ei vaan voi mitään...

En tiedä onko vast. mitään järkeä, mutta haluan kommentoida kun suht. pitkän kirjoituksen kuitenkin vaivauduit..

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #35 : 11.11.2013, 20:32 »
Minut voisi myös potkaista sängystä, ja antaa tiukan puhuttelun siitä, miten Dominoivaa puhutellaan. Ja ehkä myös keskustelu siitä, miten Dominoiva on myös ihminen, eikä mikään tunteeton robotti. Sen jälkeen voisi myös ottaa mukaan suihkuun suorittamaan kaiken pesemisen, niin vaikealla tavalla kuin mahdollista. Varmasti oppisin läksyni siitä ja luultavimmin itkua tihrustaen pyytelisin aika äkkiä anteeksi.

-katy-

  • Vieras
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #36 : 11.11.2013, 20:54 »
Ehkä mun kaikkinainen pointti on tässä ollut se, että on aika turhaa romantisoida minkään osapuolen olemusta.

Itse muistelen jostain jurakaudelta, että kun kihlattu kuorsasi vieressä, enkä saanut unta, yritin suostutelle kyljelleen ja jos kylkiasentokaan ei auttanut, menin sohvalle nukkumaan. Valitettavasti olen alkanut itsekin vanhemmiten, vienosti joskus, kuorsata, joten muhun saisi käyttää samaa metodia, eli jompikumpi sohvalle. Luultavasti se olis meikä alistuvana, joka hiippailis sohvalle- ei kai nyt aina tarvitse niin verissäpäin alistua ja alistaa, että potkitaan tmv.  :))

peksu

  • Vieras
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #37 : 11.11.2013, 23:23 »
. Mitä olisitte itse tehneet naisena/miehenä/Dommena/Masterina/subina?

Vir, uteliaana

submit sanoi asian hyvin sen nautinnon hakemisen suhteen .

Itse ainakin olisin lopettanut kaiken kanssakäymisen siihen .

En selityksiä tähän kirjoita . Niitä ei tarvita .

hiz

  • Vieras
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #38 : 11.11.2013, 23:35 »
Nyt sitten kehiin niitä pehmeitä metodeja, millä sub saadaan heittämään vaikka volttia dominoivaansa miellyttääkseen. Tai vaikka kovia. Mitä olisitte itse tehneet naisena/miehenä/Dommena/Masterina/subina?

Vir, uteliaana

Minusta kovin rangaistus tuossa tilanteessa olisi rehellinen reaktio D:ltä. Että D kertoisi tuon mitä siinä kirjoitit.

-"Tuo on minusta todella loukkaava pyyntö, ja kun sanoit noin niin se sai minut unohtamaan kaiken mitä juuri teimme ja kysymään itseltäni mitä teen tässä noin kiittämättömän henkilön kanssa."

Sitten pieni hiljaisuus ja D:n kasvoilla tuo loukkaantuneen pettynyt ilme. Rehellinen reaktio. Minä yllättyisin ellei rupeaisi tuon jälkeen subin puolelta näkymään ihan aika motivoituneita epätoivoisen anteeksipyytäviä oma-aloitteisia voltteja. Tai sitten ei. Mutta minulle subina tuo riittäisi.

Dommena taas seuraava askeleeni riippuisi subin reaktiosta sanoihini. Jos yhä tuntuisi että subi ei välitä tunteistani niin saattaisin lähteä siitä seisomalta enkä ikinä tulisi takaisin. Jos taas huomaisin että tuo oli subin puolelta juurikin 'sammakko' ja että hän hädissään yrittäisi korjata tilannetta niin luultavasti hetken päästä oltaisiin taas peiton alla. Tai nauttisin muista subin keksimistä korjaamistoimenpiteistä. :)

Ei tämä D/s minusta ole laji jota tarvii oppia. Se on rehellisiä reaktioita puolin ja toisin, kerrankin tilanne jossa päästetään toinen ihonsa alle, suojamuurien ohi. Voiko sinne päästä muuta kun intuitiolla, siis vaiston varassa ja juuri senhetkisen kumppaninsa ohjaamana? Minä en usko. Mutta toisaalta niin kyllähän muiden kokemuksista oppimalla ehkä kuitenkin voi saada vinkkejä, joten kyllä oppaille ja ohjeillekin aina on tarvetta.

-katy-

  • Vieras
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #39 : 12.11.2013, 02:05 »

Ei tämä D/s minusta ole laji jota tarvii oppia. Se on rehellisiä reaktioita puolin ja toisin, kerrankin tilanne jossa päästetään toinen ihonsa alle, suojamuurien ohi.
Ehkä me kinkyt luullaan itestämme vähän liikoja, tai sitten ei- se mitä itse tarkoitin oli se, että en kyllä ole moodiltani sen kummempi arjessa. Eli en ole mitenkään kiehtovan kinky-tai ei ainakaan tissit pyöristy kinkymoodin rytkähtäessä päälle pamela-anderssoneiksi.

Tosin verkossa voisin väittää, että olen yyber-pamela ja näyttää tissikuvia muokattuna-
Angstini johtuu siitä, etten kyllä ole koskaan kokenut, että kukaan kinky varsinaisesti haluaisi tutustua rintoja syvemmälle. (eli pahoitteluni tästä ikiaikaisesta jutusta)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #40 : 12.11.2013, 05:14 »
Ehkä mun kaikkinainen pointti on tässä ollut se, että on aika turhaa romantisoida minkään osapuolen olemusta. Jotkut subit ovat ehkä aidosti täynnä pulppuavaa miellyttämisen halua, ja kaikkinainen kouluttaminen onnistuu erittäin pehmein kannustavin keinoin. Mokia ei tapahdu, ja jos tapahtuu, sub otetaan syliin ja hänelle annetaan Dominoivan murheellisen katseen avulla vinkki siitä, että nyt pitää korjata jokin asia käytöksessä, minkä jälkeen asiat taas sujuvat kuin tanssi.

Oikeassa elämässä myös sub voi olla se, joka käyttäytyy epäempaattisesti tai muuten pöljästi, eikä tajua, että Dominoiva on yhtälailla ihminen, joka tarvitsee oman minuuttinsa halia silloin tällöin, jonka itsetunto ei kestä ihan mitä vain, ja joka ei ole reilu eikä jalo, kun omia tunteita on loukattu. Lähinnä kyse on siitä, kuitataanko asia sillä, että jahas, ei saa suuttua, kun toinen vaan kertoo mitä ajattelee. Vai päätetäänkö, että toinen ei ole mikään oikea sub sittenkään, mitäpä sitä kouluttamaan. IKRM taisi kertoa omana kantanaan, että aiemmin kuvailtu tilanne riittäisi suhteen loppumiseen suoraan, toivoa ei olisi.

Vai päätetäänkö, että kyse on kuitenkin mahdollisuudesta oppia ja kehittyä, jos sitä kemiaa muuten on. Raivon, loukkaantumisen ja turhautumisen lisäksi on mahdollisuus päättää, että kyseessä on matka, joka ei aina suju ihan täysillä purjeilla auringossa. Ja kuten submit sanoi, ihminen ei aina ajattele mitä ajattelee, eikä mitä sanoo, eikä mitä tekee, vaikka haluaisi olla toiselle se sopiva.

Eli jos toivoa on, pitää olla menetelmiä, ja olisi kiva tietää, miten subit oikeasti haluaisivat itseään korjattavan em. tyyppisessä tilanteessa, missä käytöstä on selkeästi pakko korjata, jotta suhteella olisi mitään tulevaisuutta ( dramatisoin hiukan, antakkee armoo).

Vir
No, jos oma subini tollei käyttäytyisi, niin aina olisi subilla vaihto ehto joko siinä nukkua tai mennä lattialle nukkumaan, mielummin viellä sängyn alle, sillä pitäähän D pitää turvallisuudesta huolta, sillä keskellä lattia nukkuessaan subin päälle voi vaikka astua. Jos nämäkään vaihtoehdot eivät ole hyviä, niin ainahan subin voi yöksi laittaa hammasharjalla  WC pesemään, sillä on han semukava aamulla puhtaseen WC:hen mennä.:)

isabella

Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #41 : 12.11.2013, 06:51 »
Oikeasti vähän hämmentää (D-)ihmisten armottomuus... Useampi kirjoittaja tässä ja toisessa ketjussa on kommentoinut ylipäätään sekä Virin esimerkkitapaukseen liittyen että jos subi tekee/sanoo kerran jotain väärin niin suhde loppuu siihen :o Kaikki mokailevat joskus ja tällä metodilla kuvittelisin ihmissuhteiden jäävän aika lyhyiksi.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #42 : 12.11.2013, 07:17 »
Oikeasti vähän hämmentää (D-)ihmisten armottomuus... Useampi kirjoittaja tässä ja toisessa ketjussa on kommentoinut ylipäätään sekä Virin esimerkkitapaukseen liittyen että jos subi tekee/sanoo kerran jotain väärin niin suhde loppuu siihen :o Kaikki mokailevat joskus ja tällä metodilla kuvittelisin ihmissuhteiden jäävän aika lyhyiksi.
No, yleensä subin on hyvä tiedosta D kaksi puolta, johon suoraan vaikutta subin oma käytös. Tämä tietenkin on hyvin vaikea tajuta humanisti kinkyille, joilla kaikki on vain ihanaa ja upeeta, toisaalta tämä sama porukka on myös se kova äänisin arvostelija jos joku nainen saattaa tälläisestä nauttia. Sillä se että joku oikeasti saa nautinnon siitä että on tehnyt asianoikein ja saa tästä suoran hyväksynnän, sillä D tiukka puoli tulee näissä tilanteissa vain tarvittaessa esiin, johon on aina johtannut subin oma virhe, joka viellä on hänen itsensä tiedossa, josta kanssa odotta tulevan vaikeuksia.

subpks

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 237
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #43 : 12.11.2013, 07:38 »
No, jos oma subini tollei käyttäytyisi, niin aina olisi subilla vaihto ehto joko siinä nukkua tai mennä lattialle nukkumaan, mielummin viellä sängyn alle, sillä pitäähän D pitää turvallisuudesta huolta, sillä keskellä lattia nukkuessaan subin päälle voi vaikka astua. Jos nämäkään vaihtoehdot eivät ole hyviä, niin ainahan subin voi yöksi laittaa hammasharjalla  WC pesemään, sillä on han semukava aamulla puhtaseen WC:hen mennä.:)

Ei tule muuta mieleen kuin että miten epätoivoisia jotkut ovat ja miten toiset taas mielihyvin sitä hyväkseen käyttävät.
Tälläinen vessan hammasharjalla peseminen sopii ilmeisesti satunnaiseen sessiosuhteeseen, on erittäin vaikea ajatella että normaali parisuhteessa ja normaalissa työelämässä olevat ehtisivät/jaksaisivat jynssätä yökaudet vessaa osana seksisessiotaan. Tai mistä minä sen tietäisin mistä muut nauttivat. Itselle ei moiset metodit toimisi ihan senkin takia että en kiihotu mitenkään näennäisistä alistamistempuista. Toisaalta ei minua edes saisi sinne vessaan sen hammasharjan kanssa, luultavammin haistattaisin pitkät paskat koko ajatukselle ja lähtisin laivan baariin huoraamaan. ;D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #44 : 12.11.2013, 07:42 »
"Subin kouluttaminen pehmein metodein"

What is this shit ?  :o

 ;D

Kyllä teillä hamstereilla ja donitseilla tuntuu olevan tosi vaikeeta.  :(