Kirjoittaja Aihe: Subin kouluttaminen pehmein metodein  (Luettu 16688 kertaa)

hiz

  • Vieras
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #45 : 12.11.2013, 07:44 »
No, jos oma subini tollei käyttäytyisi, niin aina olisi subilla vaihto ehto joko siinä nukkua tai mennä lattialle nukkumaan, mielummin viellä sängyn alle, sillä pitäähän D pitää turvallisuudesta huolta, sillä keskellä lattia nukkuessaan subin päälle voi vaikka astua. Jos nämäkään vaihtoehdot eivät ole hyviä, niin ainahan subin voi yöksi laittaa hammasharjalla  WC pesemään, sillä on han semukava aamulla puhtaseen WC:hen mennä.:)

Tuo on hyvä esimerkki siitä, että se mikä on jonkun mielestä rangaistus, voi olla subin mielestä palkinto. Jos D komentaisi minua noin niin ajattelisin että "kivaa, sessio alkoi taas!". En ehkä edes tajuaisi että olisin vahingossa loukannut D:täni.

Lattialle komento on minulle aina kiihottavaa, olen joskus itsekin ehdottanut että saisinko nukkua siellä kun jotenkin alistumisen halu oli niin kova mutta D halusi mut silloin kainaloon, joten alistuin siihen (ihana paikka olla, mutta halusin vaan sanoa ettei lattiakaan ole kaikkien mielestä paha). Ja vessan siivoaminen hammasharjalla on niin yksitoikkoinen tehtävä, että sitä tehdessä vaipuisi todennäköisesti idle tilaan aivoissa, joten ei sekään paha rangaistus minusta olisi, vaikkei ehkä palkintokaan.

Oli vaan pakko kommentoida, koska aika usein dominoivat näköjään miettivät palkinnot ja rangaistukset omien arvojen mukaisesti. Itse sain joskus esim palkinnoksi että saisin valita mitä halusin - en nyt muista mikä aihe oli, mutta muistan että petyin, koska subina minua eniten kiihottaa se kun EN saa valita mitä haluan.

En siis halunnut tässä sanoa että Guide-Masterin ohje oli huono, sanon vaan että yleismaallista ohjetta ei ole, kun kaikkien mielet toimii hiukan eri tavalla.

prinsessaleia

  • Vieras
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #46 : 12.11.2013, 07:52 »
No, jos oma subini tollei käyttäytyisi, niin aina olisi subilla vaihto ehto joko siinä nukkua tai mennä lattialle nukkumaan, mielummin viellä sängyn alle, sillä pitäähän D pitää turvallisuudesta huolta, sillä keskellä lattia nukkuessaan subin päälle voi vaikka astua. Jos nämäkään vaihtoehdot eivät ole hyviä, niin ainahan subin voi yöksi laittaa hammasharjalla  WC pesemään, sillä on han semukava aamulla puhtaseen WC:hen mennä.:)

Ei tule muuta mieleen kuin että miten epätoivoisia jotkut ovat ja miten toiset taas mielihyvin sitä hyväkseen käyttävät.
Tälläinen vessan hammasharjalla peseminen sopii ilmeisesti satunnaiseen sessiosuhteeseen, on erittäin vaikea ajatella että normaali parisuhteessa ja normaalissa työelämässä olevat ehtisivät/jaksaisivat jynssätä yökaudet vessaa osana seksisessiotaan. Tai mistä minä sen tietäisin mistä muut nauttivat. Itselle ei moiset metodit toimisi ihan senkin takia että en kiihotu mitenkään näennäisistä alistamistempuista. Toisaalta ei minua edes saisi sinne vessaan sen hammasharjan kanssa, luultavammin haistattaisin pitkät paskat koko ajatukselle ja lähtisin laivan baariin huoraamaan. ;D

-> ha haa :)

prinsessaleia

  • Vieras
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #47 : 12.11.2013, 07:55 »
"Subin kouluttaminen pehmein metodein"

What is this shit ?  :o

 ;D

Kyllä teillä hamstereilla ja donitseilla tuntuu olevan tosi vaikeeta.  :(

-> Mene kuule lukemaan noita kahta muuta ketjua aiheena aloittelevan masterin ohjekirja.. ei tämä ole yhtään huonompi ketju  :) 8)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #48 : 12.11.2013, 07:58 »
"Subin kouluttaminen pehmein metodein"

What is this shit ?  :o

 ;D

Kyllä teillä hamstereilla ja donitseilla tuntuu olevan tosi vaikeeta.  :(

-> Mene kuule lukemaan noita kahta muuta ketjua aiheena aloittelevan masterin ohjekirja.. ei tämä ole yhtään huonompi ketju  :) 8)

Ei tämä varmasti olekaan huonompi ketju.
Joskus vaan ihan rehellisesti tuntuu että alistajilla on vaan niin hirveen vaikeeta kun lukee näitä juttuja.
Kommenttini eivät sisällä vittuilua.

-Stoge


IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #49 : 12.11.2013, 08:08 »
Tälläinen vessan hammasharjalla peseminen sopii ilmeisesti satunnaiseen sessiosuhteeseen, on erittäin vaikea ajatella että normaali parisuhteessa ja normaalissa työelämässä olevat ehtisivät/jaksaisivat jynssätä yökaudet vessaa osana seksisessiotaan.

Kaikille D/s ei ole seksisessio, vaan kokonaisvaltainen elämäntapa joka vaikuttaa jokaikiseen hetkeen elämässä jollain tasolla.

IKRM

submit

  • Vieras
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #50 : 12.11.2013, 08:15 »
"Subin kouluttaminen pehmein metodein"

What is this shit ?  :o

 ;D

Kyllä teillä hamstereilla ja donitseilla tuntuu olevan tosi vaikeeta.  :(

-> Mene kuule lukemaan noita kahta muuta ketjua aiheena aloittelevan masterin ohjekirja.. ei tämä ole yhtään huonompi ketju  :) 8)

Ei tämä varmasti olekaan huonompi ketju.
Joskus vaan ihan rehellisesti tuntuu että alistajilla on vaan niin hirveen vaikeeta kun lukee näitä juttuja.
Kommenttini eivät sisällä vittuilua.


Ai hamsteri ja donitsi ei ole yhtään vähättelevästi sanottu ;)

Mun mielestä taas tuntuu, että Alistajilla on enimmäkseen ihan helevetin hauskaa :D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #51 : 12.11.2013, 08:22 »
Ai hamsteri ja donitsi ei ole yhtään vähättelevästi sanottu ;)
Mun mielestä taas tuntuu, että Alistajilla on enimmäkseen ihan helevetin hauskaa :D

Ei musta ole mitenkään vähätteleviä termejä ne on vaan sanoja, mutta se on mun näkemys.

'Vaikeudella' tarkoitin lähinnä sitä, että vaikka kaikki tää teatteri pohjautuu siihen, mitä 'alistuvalle'
saa tehdä, on näiden 'alistujien' vaatimukset aika kovia ja jos sitten 'alistava' ei tee niin kuin 'alistujalle'
sopii, ne lähtee laivan diskoon vetää kännit ja huoraamaan ?  :o

Edelleen, ei vittuilua eikä riidanhaastamista, jotenkin vaan jutut on vähän päälaellaan mun mielestä.

Itse en ole hamsteri, donitsi tai sellainen olen lihava, ruma, karvainen ja vanha satisti sika.
(Nämäkin myös vain sanoja)

-Stoge

submit

  • Vieras
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #52 : 12.11.2013, 08:34 »
'Vaikeudella' tarkoitin lähinnä sitä, että vaikka kaikki tää teatteri pohjautuu siihen, mitä 'alistuvalle'
saa tehdä, on näiden 'alistujien' vaatimukset aika kovia ja jos sitten 'alistava' ei tee niin kuin 'alistujalle'
sopii, ne lähtee laivan diskoon vetää kännit ja huoraamaan ?  :o

Itse en miellä D/s:ää teatteriksi. Vallansiirto on todellista, vaikkakin tilanteeseen/suhteeseen on menty vapaaehtoisesti ja siitä voi myös poistua omaehtoisesti. Oleellista on löytää itselleen sopiva kumppani.

Ylle lainatussa tekstissä on yhden subin heitto, ei mikään subiyhdistyksen virallinen kannanotto, joten ehkä ei kannata tehdä yleistyksiä liian herkästi  ;) :D

Purppura

Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #53 : 12.11.2013, 08:36 »
Oikeasti vähän hämmentää (D-)ihmisten armottomuus... Useampi kirjoittaja tässä ja toisessa ketjussa on kommentoinut ylipäätään sekä Virin esimerkkitapaukseen liittyen että jos subi tekee/sanoo kerran jotain väärin niin suhde loppuu siihen :o Kaikki mokailevat joskus ja tällä metodilla kuvittelisin ihmissuhteiden jäävän aika lyhyiksi.

Amen, eri juttu sitten jos tuo on jatkuva trendi, mutta kaikki me mokaamme silloin tällöin, osa pahastikkin. Onneksi pystymme keskustelemaan asioista, jottei toista tarvitse hylätä yhden mokan takia...

submit

  • Vieras
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #54 : 12.11.2013, 08:49 »
Oikeasti vähän hämmentää (D-)ihmisten armottomuus... Useampi kirjoittaja tässä ja toisessa ketjussa on kommentoinut ylipäätään sekä Virin esimerkkitapaukseen liittyen että jos subi tekee/sanoo kerran jotain väärin niin suhde loppuu siihen :o Kaikki mokailevat joskus ja tällä metodilla kuvittelisin ihmissuhteiden jäävän aika lyhyiksi.

Amen, eri juttu sitten jos tuo on jatkuva trendi, mutta kaikki me mokaamme silloin tällöin, osa pahastikkin. Onneksi pystymme keskustelemaan asioista, jottei toista tarvitse hylätä yhden mokan takia...

Arvelen, että kyse ei ole yhdestä mokasta, vaan siitä, että ei olla samalla aaltopituudella/hakemassa samanlaista suhdetta, joten miksi jatkaa yhteistä matkaa, jos näkemykset asioista ovat erilaiset.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #55 : 12.11.2013, 08:54 »
No, jos oma subini tollei käyttäytyisi, niin aina olisi subilla vaihto ehto joko siinä nukkua tai mennä lattialle nukkumaan, mielummin viellä sängyn alle, sillä pitäähän D pitää turvallisuudesta huolta, sillä keskellä lattia nukkuessaan subin päälle voi vaikka astua. Jos nämäkään vaihtoehdot eivät ole hyviä, niin ainahan subin voi yöksi laittaa hammasharjalla  WC pesemään, sillä on han semukava aamulla puhtaseen WC:hen mennä.:)

Tuo on hyvä esimerkki siitä, että se mikä on jonkun mielestä rangaistus, voi olla subin mielestä palkinto. Jos D komentaisi minua noin niin ajattelisin että "kivaa, sessio alkoi taas!". En ehkä edes tajuaisi että olisin vahingossa loukannut D:täni.

Lattialle komento on minulle aina kiihottavaa, olen joskus itsekin ehdottanut että saisinko nukkua siellä kun jotenkin alistumisen halu oli niin kova mutta D halusi mut silloin kainaloon, joten alistuin siihen (ihana paikka olla, mutta halusin vaan sanoa ettei lattiakaan ole kaikkien mielestä paha). Ja vessan siivoaminen hammasharjalla on niin yksitoikkoinen tehtävä, että sitä tehdessä vaipuisi todennäköisesti idle tilaan aivoissa, joten ei sekään paha rangaistus minusta olisi, vaikkei ehkä palkintokaan.

Oli vaan pakko kommentoida, koska aika usein dominoivat näköjään miettivät palkinnot ja rangaistukset omien arvojen mukaisesti. Itse sain joskus esim palkinnoksi että saisin valita mitä halusin - en nyt muista mikä aihe oli, mutta muistan että petyin, koska subina minua eniten kiihottaa se kun EN saa valita mitä haluan.

En siis halunnut tässä sanoa että Guide-Masterin ohje oli huono, sanon vaan että yleismaallista ohjetta ei ole, kun kaikkien mielet toimii hiukan eri tavalla.
Niin, eihän toi ollut rankasuksi tarkotettua, siinä vain ratkottiin subin itse luomaa ongelmaa, johon enemmin nöyrytys, jossa vaihto ehtona on pakottaa subi olemaan kainalossa, joka voi vaikka tuokhasta pikkasen hieltä:)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #56 : 12.11.2013, 08:58 »
No, jos oma subini tollei käyttäytyisi, niin aina olisi subilla vaihto ehto joko siinä nukkua tai mennä lattialle nukkumaan, mielummin viellä sängyn alle, sillä pitäähän D pitää tjurvallisuudesta huolta, sillä keskellä lattia nukkuessaan subin päälle voi vaikka astua. Jos nämäkään vaihtoehdot eivät ole hyviä, niin ainahan subin voi yöksi laittaa hammasharjalla  WC pesemään, sillä on han semukava aamulla puhtaseen WC:hen mennä.:)

Ei tule muuta mieleen kuin että miten epätoivoisia jotkut ovat ja miten toiset taas mielihyvin sitä hyväkseen käyttävät.
Tälläinen vessan hammasharjalla peseminen sopii ilmeisesti satunnaiseen sessiosuhteeseen, on erittäin vaikea ajatella että normaali parisuhteessa ja normaalissa työelämässä olevat ehtisivät/jaksaisivat jynssätä yökaudet vessaa osana seksisessiotaan. Tai mistä minä sen tietäisin mistä muut nauttivat. Itselle ei moiset metodit toimisi ihan senkin takia että en kiihotu mitenkään näennäisistä alistamistempuista. Toisaalta ei minua edes saisi sinne vessaan sen hammasharjan kanssa, luultavammin haistattaisin pitkät paskat koko ajatukselle ja lähtisin laivan baariin huoraamaan. ;D
No, itse toivottaisin hyvää huoraamista ja kääntäisin kylkeä:)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #57 : 12.11.2013, 10:39 »
No, itse toivottaisin hyvää huoraamista ja kääntäisin kylkeä:)

Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, pääsee eroon huorasta eikä tarvitse miettiä miten tota Virin esittämää tilannetta olis syytä käsitellä. Ja saa vielä nukkuakin rauhassa bonuksena.

IKRM

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #58 : 12.11.2013, 12:28 »
Itse en miellä D/s:ää teatteriksi. Vallansiirto on todellista, vaikkakin tilanteeseen/suhteeseen on menty vapaaehtoisesti ja siitä voi myös poistua omaehtoisesti...

Tästä voitaisiin sitten tapella maailmansivu.

Alistaminen on kai kirjaimellisesti sitä että toinen alistetaan tekemään asioita joita alistuva ei halua välttämättä edes tehdä eli alistuvan osapuolen haluilla ja rajoilla ei ole merkitystä.
Tätä elementtiähän ei ole jos alistuja saa itse valita mikä on sopivaa ja mikä ei.
Koska todellinen valta on tällöin alistujalla, minusta kyseessä on teatteri.

Tämä on minun mielipiteeni, muilla varmasti on omansa.
Mielipide kaikille suatakoon koska toisen mielipiteen pakottaminen väkisin totuudeksi, olisi alistamista!  ;D

-Stoge

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Subin kouluttaminen pehmein metodein
« Vastaus #59 : 12.11.2013, 13:46 »
Viridianin tapaukseen hiukan subin/orjan  näkökantaa, kohta 1 oliko alkoholilla osuutta asiaan ? jos siitä ei saa edes

osasyytä, siirrytään vaiheeseen 2 miten asian olisi voinut hoitaa kinkysti, vaikkapa hiukan ääntä korottaen

ORJA turpa kiinni !! nyt pesemme tukkasi wc pöntössä sitten kunnon selkäsauna ja orja yöksi vessaan

tähän voisi keksia 102 osaa mutta referoin =)

ps ps pitkään tukkaan tupakan haju/hiki tms taatusti tarttuu paremmin kuin lyhyeen siksi minulla onkin aina

lyhyt tukka tai paremmin 1 lisä syy =)