Kirjoittaja Aihe: Erilaista erotiikkaa  (Luettu 28608 kertaa)

Lily

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #60 : 03.12.2015, 10:57 »
Ja siis jos oikein ymmärsin niin truu massujen vastakohta on vaan arvioijat?
oho... no kaikkee sitä oppii kun vanhaksi elää, ja toivottavasti vanhaksi elän..

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #61 : 03.12.2015, 11:00 »
Ja siis jos oikein ymmärsin niin truu massujen vastakohta on vaan arvioijat?
oho... no kaikkee sitä oppii kun vanhaksi elää, ja toivottavasti vanhaksi elän..

Joo, tää oli mielenkiintoinen jaottelu. Haluaisin tosiaan nähdä sen tukimuksen tai aineiston mistä tämä johtopäätös kumppaneiden määrästä ja suhteiden kestoista on tehty.

Vähän jos haluan tulkita niin sanoisin että kyseisessä jaottelussa heijastuu sellainen ajattelumalli kuin minä/me vastaan muut. Hirveän hankala analysoitava sitten sen syvemmin. Toinen voisi olla että onkohan sellaisissa karkeissa jaotteluissa pohjimmiltaan kyse vahvasta tunnereagoinnista kun maailma muuttuu kovin mustavalkoiseksi omasta vinkkelistä. Kaksi kategoriaa on aika vähän, todella vähän, jopa tälle, tai varsinkin tälle, saitille.
Hmmm. Toisaalta taas, jois tunnereagointi on hyvin vahvaa ja kaikille selvästi näkyvää niin eihän silloin enää ole edes tilausta tarkemmalle kuvailulle tai represoinneille tarinoin tai runoin tai kuvin. Aika selvä juttu siis. Eikö.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2015, 11:40 kirjoittanut Chmlnidae »

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #62 : 03.12.2015, 12:08 »

Joo, tää oli mielenkiintoinen jaottelu.

Niin, varmasti, olihan se sinun jaottelusi. TRUEMASTERIT vs muut, joitten arviointiin viittasit.

IKRM

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #63 : 03.12.2015, 12:13 »

Joo, tää oli mielenkiintoinen jaottelu.

Niin, varmasti, olihan se sinun jaottelusi. TRUEMASTERIT vs muut, joitten arviointiin viittasit.

IKRM


Niin. Vaikea sanoa keitä lukeutuu tuohon "arvioijat". Vain negatiivisesti arvioijat, vai myös positiivisesti? Itsearviota ei ilmeisesti kuitenkaan oteta lukuun, homma menee muuten aivan skitsofreeniseksi.

Toisaalta jos kerran kumppaniatraktiviteetti ja suhteiden onnistuminen pituuden mukaan arvioituna, on huikea verrattuna arvioijat-ryhmään, niin haluaisin, tai siis minua ei koht koske kun en masteroinnista niin välitä, mutta varmaan muita jotka eivät ole varmoja voisivatko ryhmäytyä kyseiseen kategoriaan voisi kiinnostaa kovastikin millaisin ominaisuuksin voisi lukeutua ryhmään. Ja kuinka homogeeninen tällainen ryhmä on.

isabella

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #64 : 03.12.2015, 14:12 »
En tiedä mitä suhteiden pituudella on tekemistä asian kanssa. Minulla on kaksi  ihmissuhdetta, joista toinen on kestänyt yli 15 vuotta ja toinen yli 5 vuotta sekä D/s-suhde, joka on kestänyt yli 2 vuotta. Pääseekö sillä TRUU-klubiin? ::) :))

Mutta asiaan. En osaa sanoa muiden dominoivien syistä välttää julkisia nautinnonosoituksia. Omani liittyvät siihen että olen monessa mielessä yksityisyyttäni varjeleva ihminen. En kauheasti avaudu tunteistani ventovieraille tai edes puolitutuille. Nautinto, jota saan ihmisten satuttamisesta ja käskemisestä on jotain mitä mielihyvin osoitan niille joiden kanssa leikin privaatisti. Julkisesti esim. bileissä näkyy vain se pinta. Eli piiskanheilutusta ja korkeintaan sadistista naureskelua :) Koska en myöskään ole ekshibbari, minuun kohdistuvat seksiaktit tai julkiset orgasmit aiheuttaisivat lähinnä kiusaantuneisuutta. Olen tosin switchi ja vastaavat aktit alistuvassa asemassa olisivat ihan yhtä kiusallisia, näin ollen en tiedä kelpaako tämä esimerkiksi dominoivan sielunmaisemasta.

Paljasta pintaa voin kyllä näyttää bileissä ja vaihtelevasti niin teenkin. Olen aikaisemminkin todennut että se aiheuttaa välittömästi tietynlaisissa ihmisissä tarpeen kommentoida ja ällistellä että "mites se domme nyt tolleen, onkos susta tullut subi, hehheh". Kommentoijat ovat tähän saakka oman arvioni mukaan kaikki olleet dominoivia ja osuneet sinne truu-kategoriaan. Mutta tuskinpa yhden ihmisen kokemuksista vielä ihan tilastoksi asti on ;)

pikkusisko

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #65 : 03.12.2015, 20:53 »
Tämän keskustelun perusteella minusta on alkanut tuntua vahvasti siltä, että dominoivien ja sadistien halu pitää nautintonsa omana asianaan liittyy paljolti myös siihen kaksinaismoralistiseen asenneilmapiiriin, jossa kivun yms. lähtökohtaisesti ikävän kokemuksen tuottaminen ei ole ollenkaan niin hyväksyttävää kuin sen vastaanottaminen. Dominointi ja sadismi hyväksytään toimintana, mutta varsinkin se sadistinen halu nähdään lopultakin aika kyseenalaisena asiana.

Näkisin kuitenkin tässä noidankehän, jota voidaan murtaa vain raottamalla niitä kaapinovia. Vaikeneminen ja näkymättömyys vain vahvistavat vaikutelmaa siitä, että halussa alistaa, nöyryyttää ja/tai satuttaa olisi jotain väärää, että siitä saatu nautinto olisi jotain sellaista minkä todellista olemusta kukaan ei tahdo julkisesti itseensä liittää. Herää kysymys, että jos asia oikeasti on ok, miksei siitä sitten voi avoimesti puhua? Miksi pitää pitäytyä sillä toiminnan tasolla, onko sen alla sitten jotain mikä ei aivan oikeasti kestäisikään tarkastelua päivänvalossa? Ja tämä kaikki siis yleisesti ottaen, on totta kai yksilötasolla ymmärrettävää jos ei tahdo yksityisasioillaan repostella.

Toisaalta ymmärrän senkin, että se kertominen on vaikeaa, kun niitä sanoja ei yksinkertaisesti vielä ole. Alistuvilla ja masokisteilla on jo melko rikas yhteinen kielikuvasto jolla kokemuksiaan voi pukea sanoiksi, mutta dominoivilla ja sadisteilla ei vastaavaa ole oikein olemassakaan. Mutta ehkä pikkuhiljaa :) Minusta muuten tuo monen kommentissa noussut viittaus valoon ja kirkkauteen on hirmu kiehtova ja aikas ihana  :love:

Minulla oli muka jotaki muutaki asiaa, mutta nyt olen niin sippi että pää tyhjeni täysin tällä  :))

Nick

  • Vieras
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #66 : 03.12.2015, 21:00 »
Avaus oli totaalisen sekava, kirjoittajalle ominainen hyvä ja selkeä kirjallinen viestintä oli täysin hukassa. Nyt mopo lähtee lapasesta kokonaan, rakennetaan olkiukko jota mätkitään kunnon vauva.fi tyyliin.

submit

  • Vieras
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #67 : 03.12.2015, 21:02 »
Sivuhuomautuksena: Muistetaan nyt sekin, että osa ihmisistä ei halua jakaa yksityisimpiä seksuaalisuuteensa liittyviä tuntojaan, eikä siinä tapauksella suuntautumisella ole mitään merkitystä.

pikkusisko

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #68 : 03.12.2015, 21:14 »
Avaus oli totaalisen sekava, kirjoittajalle ominainen hyvä ja selkeä kirjallinen viestintä oli täysin hukassa. Nyt mopo lähtee lapasesta kokonaan, rakennetaan olkiukko jota mätkitään kunnon vauva.fi tyyliin.

Kiitos rehellisestä palautteesta, olen avauksesta itse edelleen täysin samaa mieltä :) Mutta nyt on tunnustettava etten ymmärrä mitä tarkoitat tuolla olkiukkokommentilla, tahtoisitko avata vähän? Ei tässä minun nähdäkseni mätkitä yhtään ketään.

Ja kyllä sekin on minun silmääni hyvinkin muistettu ja moneen kertaan todettu, etteivät kaikki yksinkertaisesti halua intiimejä asioitaan julki jakaa. Pohdittavaa ja keskusteltavaa jää silti, senkin seikan huomioiden :)

Masterix

  • Vieras
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #69 : 03.12.2015, 22:04 »
Tää kommenttiketju on siis taas niin tätä... kinkyfilosofiaa parhaimmillaan.  ::)
Miten tämmönenkin dominoiva meikäläinen, ruma vanha pervosetä, peräkylän introvertti merirosvo,
osais mukamas taidokkaasti selvittää jossain perusteellisessa runomuodossa omaa seksuaalisuuttaan.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #70 : 03.12.2015, 22:34 »

Sinun kannattais nyt vaan hyväksyä se tosiasia, ettei Dominoivat aio sinun mieliksesi alkaa tuottamaan kuvia ja kertomuksia, ei vaikka miten 'haastaisit riitaa' tai yrittäisit manipuloida meitä siihen.

Itse olen aina keskustellut hyvin avoimesti ihan kaikesta subieni kanssa, siis ihan kaikesta, sadismista ja Dominoimisesta ja ihan kaikesta muustakin. Niin kuin valtaosa Dominoivista tekee, millään muulla tavalla ei luottamusta rakenneta, siis sellaista luottamusta joka mahdollistaa sen mitä me Dominoivat ollaan ja tarvitaan.

Ymmärrän, että sessiosubina olet jäänyt siitä kaikesta paitsi, ja nyt yrität saada siitäkin osasi näin.

Tapasi on väärä.

IKRM

pikkusisko

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #71 : 03.12.2015, 23:10 »
No nyt on kyllä todettava että on täytynyt tällätä ittensä pikkusen liika isoihin saappaisiin jos tuntuu, että minä olen tätä aihetta esiin tuodessani koittanut astua varpaille  :))

Eipä ole koskaan ollut riidan haastaminen ja manipuloiminen näin näppärää kun se tullaan ja tehdään minun puolesta, ei tarvitse itse ollenkaan sotkeutua moiseen. Passataan niin että sanatkin tuodaan ja laitetaan suuhun asti..! Minuahan kohdellaan täällä kuin Valtiatarta ainakin :)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #72 : 03.12.2015, 23:16 »
Lainaus


Ymmärrän, että sessiosubina olet jäänyt siitä kaikesta paitsi, ja nyt yrität saada siitäkin osasi näin.

Tapasi on väärä.

IKRM

Mulla oli kerran äidinkielen opettaja, joka kirjoitti aineeseeni kerran "väärä mielipide". Tulee nyt aika kirkkaasti se opettaja mieleen. Ja muuten, mistä ihmeestä sinä IKRM tiedät millainen subi pikkusisko on? Ja tuo rivien välistä paistava väheksyntä on suorastaan huvittavaa. Oikeasti, mitä sinä et ymmärrä sanonnasta "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"? Mielipiteitä pitää olla, mutta asiat voi esittää monella tavalla. Niinkin, ettei loukkaa toista.

Sitä saa mitä tilaa, joten lakkaa inisemästä "trumaster"- kortista, kun itse et yritä edes olla loukkaamatta.

submit

  • Vieras
Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #73 : 03.12.2015, 23:19 »
IKRM:n D/s -asioihin liittyvät mielipiteet voisivat mennä paremmin perille, jos ulosanti olisi vähemmän tylyttävä. Rehellinen voi olla kauniistikin asiansa muotoillen. Eli valintoja lienee.

Pip

Vs: Erilaista erotiikkaa
« Vastaus #74 : 03.12.2015, 23:29 »
IKRM:n D/s -asioihin liittyvät mielipiteet voisivat mennä paremmin perille, jos ulosanti olisi vähemmän tylyttävä. Rehellinen voi olla kauniistikin asiansa muotoillen. Eli valintoja lienee.
Tätä komppaan, koska henkilöön menevä arvostelu jo itsessään on sen verran rimanalitus, että loppuosan arviointi kärsii. Varsinkin, kun käsittääkseni nämä kaksi eivät tunne toisiaan mitenkään. Miten siinä tilanteessa voi toisen lokeroida?  ;D