Baarin kannatusmaksut
Mietiskelin,että uskallanko kommentoida,kuten nykyisin joka kerta- pelkää että taas ne verikoirat haukkuu julkisesti tai yksärein huomiohuoraksi,narsistiksi,ulisijaksi jne.Iso riski taas,mutta..On tosi rohkeaa olla avoimesti se mitä on,internetissä. Kaikki kai jo tietää ja tajuaa,että vastaan voi tulla lähes mitä tahansa..Ei tämä baarikaan ole mikään rauhan tyyssija ja turvasatama-Siksi kyseenalaistan tuon "omilla ehdoilla" ja "turvallisuuden".En ole ekshibitionisti,muutoin kai yrittäisin vaikuttaa sanoin ja kuvin kaikilla mahdollisilla tavoilla( facebook,instagram,twitter,seksi-ja kinkyfoorumit jne).Yhdessä vaiheessa( n.4-6 vuotta sitten) spämmäsin kuvia kiukutellessani eräälle foorumilaiselle,joka ei tietääkseni ole yhtään aktiivinen täällä nykyisin. Siitä tuli kallis soppa tai ainakin sekamelska,jolle ei ole vielä loppua näkynyt. Täysin ulkopuoliset ottivat asian itseensä- Eli huomiota on monenlaista, eäh. Pahoittelut.Keskusteluissa olen usein ollut aloittaja ja se ei ole ollenkaan hyvä asia= so.huomiohuoraamista sekin.Täällä, ja varmasti muuallakin-Voisiko hetken kuitenkin miettiä asiaa,hengitellä rauhassa,kuunnella lintujen laulua ja ajatella uudemnan kerran-Entä jos sittenkin joku haluaa vain jutella,aikaansaada keskustelua,vaihtaa ajatuksia,oppia itsekin,jotain vertaistuen kaltaista toisinaan-Vaikea on muulla kuin omalla suulla puhua tai pyllistää toisen pyllyllä Lisäyksiä- Joo ja legendaarinen theniska-kuva- foorumin henkilön muistokirjoitukseen liittyvä- siitä hermostui henkilö,joka muisteli kuolleen kanssa vietettyjä hetkiä kaljan nuolennasta sieltätäältä. Ehkä olisi pitänyt laittaa muistokirjoitukseen pilluni kuva ja olis ns.pelittänyt-n.8 vuotta muistutusta niskakuvasta...Kuvilla voi olla käsittämätön vaikutus,tosiaan!Itse olen kova poika katselemaan kuvia,jopa kuvaamaankin- ykskaks saattaa tulla eteen jokin erityinen yksityiskohta (omasta mielestä)- Ei mitään saumaa kilpailla äärimmäisten kuvaajien kanssa,kuten ystävän kanssa Turussa- terkut vain sinne
Olikin osin uutta tuossa aloituksessa mainittu määritelmä ”- - paljastaa omaa MINÄÄNSÄ tai ruumistaan”. Eli moni taiteilijakin siten osuu ekshibbariuden määritelmän alle.
Snoukka kirjoittiLainaus Turvallisuuden kokeminen on suhteellista, se mikä on minulle turvallista ei ole välttämättä sinulle turvallista ja toisinpäin. Mutta kyseenalaista vain. Ja minusta kuvien spämmääminen vittumaisuuttaan ei ole exhibbarointia... Jepu- ex-fanaatikko kyseenalaistaa vissiin ihan kaiken,hirviääVittumaisuus fetissinä, on ehkä sankoillakin porukoilla,ns. maailmanlaajuisesti,vaikka,kinkyllä, BDSM-taipuilijana-IMHO,vaatii sankan luottamuksen ja kunnioituksen,että haluaa jonkun halventavan itseään- Ja myös vakaan persoonan- hyvä ettei psykoterapian läpikäyneenä edes itse,ennenkuin alkaa harjoittaa "vittumaisuus-terapiaa" toiseen ihmiseen- Jos siis lähetään ihan persoonan muokkaamiseen "mieleisekseenOma pää pitää olla ehdottoman kunnossa,jos aiot alkaa vittuilla rikkinäiselle..imho.No joo,ehkä laitan taas foliohatun syvälle päähän,kera mobilatvoiteen. Voin muute laittaa galleriaan kuvan
Turvallisuuden kokeminen on suhteellista, se mikä on minulle turvallista ei ole välttämättä sinulle turvallista ja toisinpäin. Mutta kyseenalaista vain. Ja minusta kuvien spämmääminen vittumaisuuttaan ei ole exhibbarointia...
IMHO,vaatii sankan luottamuksen ja kunnioituksen,että haluaa jonkun halventavan itseään- Ja myös vakaan persoonan- hyvä ettei psykoterapian läpikäyneenä edes itse,ennenkuin alkaa harjoittaa "vittumaisuus-terapiaa" toiseen ihmiseen-