Kirjoittaja Aihe: Tänään/Monttu/Tre  (Luettu 2238 kertaa)

miumaumukkaa

  • Vieras
Tänään/Monttu/Tre
« : 30.12.2015, 15:01 »
Taidan piipahtaa Montussa tänään seitsemän pintaan pienellä kahvinryystökeikalla. Saa liittyä seuraan jos ei parempaa tekemistä keksi  ;D Minut löytää kirjaston puolelta sen kahvimukin kera.

miukka

miumaumukkaa

  • Vieras
Vs: Tänään/Monttu/Tre
« Vastaus #1 : 31.12.2015, 10:18 »
Kiitos kahdelle ihanalle herrasmiehelle seurasta. Ja kanssakärsimisestä (hieno ottelu, ei siinä mitään).

miukka

Jake

Vs: Tänään/Monttu/Tre
« Vastaus #2 : 31.12.2015, 12:26 »
Ja kanssakärsimisestä (hieno ottelu, ei siinä mitään).

:(
Teillä oli siis sama tilanne kuin meillä Majavassa...

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 723
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Tänään/Monttu/Tre
« Vastaus #3 : 31.12.2015, 14:26 »
Ovatko muuten muidenkin kaupunkien miitit kurjimmissa mahdollisissa rotankoloissa?

Osallistujia voisi olla enemmän, jos paikat olisivat semmoisia mistä saa lämmintä kahvia.  ;D

Lmr01

Vs: Tänään/Monttu/Tre
« Vastaus #4 : 31.12.2015, 15:06 »
Tavallisempiin perjantaisiin Monttumiitteihin on kyllä raahautunut enemmän porukkaa. Rsykkeen miitit pidetään Tampereen Teerenpelissä, joka on ainakin karvan verran paremmin sisustettu rotankolo.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Tänään/Monttu/Tre
« Vastaus #5 : 31.12.2015, 16:39 »
Jos Tampereella haluu kuunnella oikeen kunnon humalaisten örvellystä, niin Monttu on kyllä hyvä valinta.


virgo

  • Vieras
Vs: Tänään/Monttu/Tre
« Vastaus #7 : 31.12.2015, 19:04 »
ei kai monttu miitissä ole tarkoitus natiivien kanssa jutella ???
ainakin mä keskityn ihan kinkyihin

Draugo

Vs: Tänään/Monttu/Tre
« Vastaus #8 : 31.12.2015, 19:06 »
ei kai monttu miitissä ole tarkoitus natiivien kanssa jutella ???
ainakin mä keskityn ihan kinkyihin


Näin minäkin olen ymmärtänyt. Sen yhden meetin perusteella jonka olen montussa ollut niin fiilis oli ainakin mukava. Teerenpelissä oli jotenkin turhan vakava ja "ravintolamainen" fiilis, ei mielestäni sopinut meettipaikaksi yhtä hyvin.

miumaumukkaa

  • Vieras
Vs: Tänään/Monttu/Tre
« Vastaus #9 : 02.01.2016, 09:37 »
Mielipiteitä on ja saa olla. Itselleni Monttu on paikkana hyvä, koska tunnen, että olen tervetullut paikalle vaikka siinä kuuluisassa mustassa jätesäkissä. Ja vaikka olisi ollut fjiilis laittautua "nätiksi" kukaan ei ole katsonut nenänvartta pitkin. Unohtamatta myöskään sitä, että henkilökunta ei katso pahalla vaikka viettäisit aikaa muutaman kahvikupin voimalla sen neljä tuntia. Parasta paikassa on kuitenkin se, ettei ketään kiinnosta !"#¤%&/:kaan mitä naapuripöydässä puhutaan, ellei ole se selvin kyylä porukassa :D

miukka

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Tänään/Monttu/Tre
« Vastaus #10 : 02.01.2016, 17:45 »
Se on hyvä et Tampereella on kahrenlaisia miittejä, niissä on hyvin erilainen meiniki vaikka väki on osin samaa. Mutta tamperelaiset eivät pyri yhteen oikeaan, paitsi makkarassa.

alice

Vs: Tänään/Monttu/Tre
« Vastaus #11 : 02.01.2016, 18:05 »
Tavallisempiin perjantaisiin Monttumiitteihin on kyllä raahautunut enemmän porukkaa.

Hetkonen, onko Tampereella jotain perjantaisia Monttumiittejä? Onko nää joku pienen sisäpiirin salaisuus vai missä näistä ilmoitetaan? Enhän mä ny oo toki Tampereella asunu vasta ku kuus vuotta kuulematta tällaisesta mitään :D Joskus oon kuullut että Montussa on joskus ollu miittejä, mutta sen enempää tietoa en oo saanu mistään raavittua :D

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Tänään/Monttu/Tre
« Vastaus #12 : 02.01.2016, 22:34 »
Tavallisempiin perjantaisiin Monttumiitteihin on kyllä raahautunut enemmän porukkaa.

Hetkonen, onko Tampereella jotain perjantaisia Monttumiittejä? Onko nää joku pienen sisäpiirin salaisuus vai missä näistä ilmoitetaan? Enhän mä ny oo toki Tampereella asunu vasta ku kuus vuotta kuulematta tällaisesta mitään :D Joskus oon kuullut että Montussa on joskus ollu miittejä, mutta sen enempää tietoa en oo saanu mistään raavittua :D
Ne alkaa just niinku tämäkin. Kun joku saa ajatuksen ja laittaa ilmon tänne.