Kirjoittaja Aihe: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet  (Luettu 4994 kertaa)

Pip

Olen huomannut tässä ikääntyessäni, että +50 dommiehen on vaikeaa saada edes keskuteluyhteyttä auki potentiaalisille naispuolisille alistuville naisille (jos siis prefrenssi on tuo mainitsemani). Usein jää tiedusteluviestini totaalisesti ignooratuksi, koska ikäni. En koskaan lähetä viestiä, ellen ole profiilia tutkiskellun enemmänkin. Jos vielä on linkki fetlifeen, niin tuon siitäkin viestissäni jotain esiin, eli ei ole persoonaton massaviesti koskaan kysymyksessä.

Olen jostain syystä huomioinut passiivisvagressiivisen käyttäytymisen tiettyjen ihmisten kohdalla, jotka ovat pelkästään uteliaan viestini kokeneet uhkaavana. Jätän heidät tietysti rauhaan ja annan heidän vetää omat johtopäätöksensä.

Kuitenkin näin markkina-arvoni menettäneenä olen löytänyt seuraa, joka pitää minun synapsieni liikehdinnästäni.

Kun täällä on kyselty naispuolisen subin viimeisestä käyttöpäivästä, niin väitän kyllä, että sitä samaa on meillä dominoivilla miehilläkin, mutta kuka sen helmen löytää on onnellinen.

Frogzy

Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #1 : 06.09.2023, 09:00 »
Haluamatta olla katkera sanon, että kyllä seuranhaku tuntuu olevan melkoisissa määrin sellainen naisten hallitsema maailma. Tarkoitan tällä sitä, että enemmän paikassa kuin paikassa on tarjontaa miehistä. Lopulta nainen on kuljettaja ja mies matkustaja, kunnes ehkä päästään perille kohteeseen. Itsekin toki myönnän, että jokainen eletty vuosi ja (pari)suhde on nostanut myös omaa rimaa kumppanin suhteen ja tietää jo aika hyvin mikä toimii ja mikä ei.

Kaisla

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 72
  • & balthazar
  • Galleria
Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #2 : 06.09.2023, 09:27 »
Voihan sitä aina marista siitä että maailma on epäreilu, mutta kohdantaongelma ei mielestäni katso ikää, sukupuolta tai kengännumeroa. Sen sijaan asumistiheydellä on ymmärrettävästi enemmän vaikutusta asiaan, mutta ei se tässäkään tapauksessa autuaaksi tee, että tarjontaa on enemmän jos kummankin tai kaikkien osapuolten tarpeet eivät kohtaa

Mitä tarkemmin pystyy rajaamaan sen mitä haluaa, sitä suppeammaksi jää potentiaalisten kumppanien määrä, mutta toisaalta mitä paremmin pystyy kuvailemaan sen mitä haluaa, sitä todennäköisemmin saa juuri mitä tilaa. Oli se sitten lopulta sitä, mitä oikeastaan halusi eli ei.

Aina näistä marinoista tulee mieleen vaan rutina siitä kun kaikki eivät olekaan valmiita välittömästi hyväksymään uutta universuminsa hallitsijaa ja todellisuutensa uutta ylipäällikköä yksipuolisen valinnan tai mielenkiinnon perusteella. Turha siitä silti on alkaa leipomaan mitään sen suurempaa ja rakenteellisempaa ongelmaa jos ei saa vastakaikua.

On varmasti totta, että naisten seuranhakuun vastataan tilastollisesti enemmän ja todennäköisemmin, mutta ymmärtääkseni luokattoman paskojen vastausten tulva lähinnä karistaa uskoa ihmisyyteen ja saa pahoinvointikohtauksen kourissa harkitsemaan elämänsä pyhittämistä rakentavampiin harrastuksiin kuten puutarhanhoitoon (tirsk) tai keittiön ikkunan ohi ajavan liikenteen tilastointiin.

Voin toki olla täysin väärässä tässäkin asiassa, mene ja tiedä.


-baltsu

fido

Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #3 : 06.09.2023, 09:33 »
Seksuaalivalinta ja niin pois päis, apinat on apinoita vaikka voissa paistais, cool hot cool hot cool hot and stuff. Kyllä laadukkaan uroksen ympärillä aina nuoret naaraat pyörii, varsinkin setämiehen. Siihen on jotkut evolutiiviset syyt, mitkä ne nyt oli, mut ikä ei oo immeisurokselle haitta vaan etu. Jämptisti niin päin. En nyt puhu omasta kokemuksesta vaan tutkitusta faktasta ja niistä laatusetäuroksista mitä on raportoitu.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 719
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #4 : 06.09.2023, 12:50 »
kohdantaongelma ei mielestäni katso ikää, sukupuolta tai kengännumeroa.

Ihan hyvä mielipide, mutta rajallisesti yhteensopiva todellisuuden kanssa. Tinder-tilastojen myötä on tullut selväksi homman nimi: Naiset ovat keskimäärin erittäin ulkonäkökeskeisiä, ja heillä on sama maku kaikilla (pitkä, sporttinen). Top 10% miehistä vie kaiken piparin, bottom 75% on käytännössä näkymättömiä.

Tilanne tasoittuu iän myötä, varsinkin tällä hiekkalaatikolla. Jokaisella pitkän linjan alistajalla lienee jonoa, jos ovat hoitaneet asiansa edes jotenkin kunnialla.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #5 : 06.09.2023, 16:33 »
Mun mielestä seuraa on helpompi löytää nyt liki viiskymppisenä kuin nelikymppisenä.
Ja vaikken koe olevani naisten alistaja niin kyllä sitä jonoa on kertynyt entisistä leluista sen verran ettei uusia tule otettua kuin pari vuodessa ja osa heistäkin on jatkossa jonossa  >:D


Digitalis

Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #6 : 06.09.2023, 17:42 »
kohdantaongelma ei mielestäni katso ikää, sukupuolta tai kengännumeroa.

Ihan hyvä mielipide, mutta rajallisesti yhteensopiva todellisuuden kanssa. Tinder-tilastojen myötä on tullut selväksi homman nimi: Naiset ovat keskimäärin erittäin ulkonäkökeskeisiä, ja heillä on sama maku kaikilla (pitkä, sporttinen). Top 10% miehistä vie kaiken piparin, bottom 75% on käytännössä näkymättömiä.

Tilanne tasoittuu iän myötä, varsinkin tällä hiekkalaatikolla. Jokaisella pitkän linjan alistajalla lienee jonoa, jos ovat hoitaneet asiansa edes jotenkin kunnialla.

Voisiko tässä olla ehkä se, että tinderiin jää vain ne naiset, joilla on tuo tietty sama maku? Tinderin ulkopuolelta olen löytänyt monia kanssani samaa mieltä olevia naisia, että monenlaiset erilaiset miehet ja miesvartalot sytyttävät. En kokenut tinderiä omakseni, eikä moni muukaan ole kokenut. Toki minulla ei ole heittää tästä mitään tilastotietoja ja faktoja, vain oma kokemus.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 719
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #7 : 06.09.2023, 19:36 »
Voisiko tässä olla ehkä se, että tinderiin jää vain ne naiset, joilla on tuo tietty sama maku?

75 miljoonan ihmisen tunkeminen yhteen lokeroon on aikamoinen homma.

KirppunenC

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Newbie
  • Galleria
Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #8 : 07.09.2023, 11:29 »
kohdantaongelma ei mielestäni katso ikää, sukupuolta tai kengännumeroa.

Ihan hyvä mielipide, mutta rajallisesti yhteensopiva todellisuuden kanssa. Tinder-tilastojen myötä on tullut selväksi homman nimi: Naiset ovat keskimäärin erittäin ulkonäkökeskeisiä, ja heillä on sama maku kaikilla (pitkä, sporttinen). Top 10% miehistä vie kaiken piparin, bottom 75% on käytännössä näkymättömiä.

Tilanne tasoittuu iän myötä, varsinkin tällä hiekkalaatikolla. Jokaisella pitkän linjan alistajalla lienee jonoa, jos ovat hoitaneet asiansa edes jotenkin kunnialla.

En allekirjoittaisi naisena tuota kirjoittamaasi.....mutta eipä minulla ole kokemusta seuranhausta tinderissä.

En etsisi seuraa ulkonäön perusteella. Kaikista tärkeintä on keskustelutaito ja henkinen yhteys. Ulkonäkö ja myös ikä ovat ihan toissijaisia asioita. Harmillisen usein vaan törmää miehiin jotka eivät keskity kirjoittamiseen tai sitten eivät sisäistä lukemaansa.

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 353
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #9 : 07.09.2023, 13:14 »
Myös +50 alistuvan miehen on haastavaa löytää alistajaa naisesta. Onko minun syytä katsoa peiliin?

semar

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 69
  • Toksinen setämies
  • Galleria
Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #10 : 07.09.2023, 20:58 »
^Sinua tuntematta on vaikea sanoa, mutta noin yleisesti: eiköhän se ajoittainen peiliin katsominen tee hyvää itse kullekin. Mitä tarkoittaa haastavuus? Sitä, ettei ole joka viikko valinnanvaraa uudesta seuralaisesta, vai että viiteen vuoteen ei löydy ketään? Parisuhdetta vai satunnaissessiota? Jonkinlainen turvallinen oletus lienee, että seuraa aktiivisesti hakevia on suuntauksesta ja sukupuolesta riippumatta rajallisesti. Mitä spesifimmät toiveet ja kapeampi kohderyhmä, sen kauemmin joutuu haeskelemaan. No shit, Sherlock? Kyllä, itsestäänselvyys, mutta hyvä se on tiedostaa ennen kuin ahdistuu seuranhakuvaikeuksistaan.

Itse koen seuran löytymisen käyneen vain helpommaksi vuosien mittaan. Johtuuko se sitten iästä vai mahdollisuuksien avartumisesta, on sitten eri asia. Baari on avartanut maailmaa, mutta jopa jossain määrin yllättäen tuntuu ettei orastava setämiesikä tunnu olevan sellainen rasite kuin kuvittelisi.

Pikavilkaisu peiliin, mutta ei sen edessä märehtimistä?

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 574
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #11 : 07.09.2023, 23:25 »
Minusta usein miten mieshenkilöt vain paranee iän myötä. Mulla ja mun Isillä on ikäeroa 22 vuotta. Hän siis ei ole +50, vaan +60v (ja me mennään ensi kesänä naimisiin). Siltikin ne on viime kädessä ihan muut asiat, kuin ikä, minkä perusteella oman kumppanini ja leikkikaverini valitsen.

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 602
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #12 : 08.09.2023, 00:45 »
Minusta usein miten mieshenkilöt vain paranee iän myötä. Mulla ja mun Isillä on ikäeroa 22 vuotta. Hän siis ei ole +50, vaan +60v (ja me mennään ensi kesänä naimisiin). Siltikin ne on viime kädessä ihan muut asiat, kuin ikä, minkä perusteella oman kumppanini ja leikkikaverini valitsen.

Onnea Selina tulevista häistä :love: :love: :love:
Meillä on Deen kanssa 17v ikäeroa, mutta ei ole menoa haitannut  :)


Digitalis

Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #13 : 08.09.2023, 08:54 »
Minusta usein miten mieshenkilöt vain paranee iän myötä. Mulla ja mun Isillä on ikäeroa 22 vuotta. Hän siis ei ole +50, vaan +60v (ja me mennään ensi kesänä naimisiin). Siltikin ne on viime kädessä ihan muut asiat, kuin ikä, minkä perusteella oman kumppanini ja leikkikaverini valitsen.

Ihanaa!!  :love:  :love:  :love:

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Ikääntyvän miespuolisen seuranhaun vaikeudet
« Vastaus #14 : 08.09.2023, 15:40 »
Itse en ole kokenut ikääntymisen millään tavalla seuranhakuun negatiivisesti vaikuttaneen.
Päin vastoin, tietynlainen turhan egon pois jättäminen on tuonut aivan uudenlaisia ihmisiä omaan maailmaani🙏🧡