Kirjoittaja Aihe: Naisten supervoima feminiinisyys  (Luettu 8778 kertaa)

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #90 : 22.09.2023, 19:10 »
Tämä supervoima, feminiinisyys, miehiltä kaikki asia on jonkinlainen inspiraatio, pilke silmäkulmassa, leikkisä asenne jota jokainen nainen voi halutessaan käyttää ottamatta mitään verenmaku suussa. Kuin mauste jota voi annostella enemmän tai ihan pikkuriikkisen koska se toimii, mutta ei väkisin. Jos ei nappaa niin se on ok, jos nappaa niin siitä vaan minun puolestani. Kumpikin on yhtä hyvä. Elämässä on monia vakavia asioita mutta tämä ei ole yksi niistä. Hoen ja hoen koska kaikki naiset tekevät halutessaan ihmeitä ja naisen feminiinisyys on voimakkuudeltaan luonnonvoima ja pohjattoman kiehtova sellainen.

Koska minäkin olen pikkutarkka: se toimii joillakuilla ja joihinkin, ja feminiinisyydestä on hyvin monenlaisia käsityksiä, jotka voivat poiketa omastasi. Näistä kun sovitaan niin ollaan sujut  :)) Hienoahan se on, että olet löytänyt itsellesi asian josta saat iloa ja innoitusta, ja se tulee vielä niinkin mukavalla tavalla kuin ihailemalla asioita toisessa ihmisessä.

Tuota hokemista suosittelen silti vielä miettimään. Miehet selittämässä naisille asioita näistä itsestään on näinkin minimaalisissa yhteyksissä väsyttävää ja turhauttavaa, ja isommassa mittakaavassa sitten jo oikeasti vakava asia.

Juu, ymmärrän kyllä. Puhut kyllä puhdasta asiaa. En ole ikinä halunnut painostaa ketään mihinkään olen vain vilpittömästi halunnut tuoda asian esiin. Ja nyt se on varmasti tullut selväksi.

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #91 : 22.09.2023, 19:26 »
koska olen niin pikkutarkka.

Hei voitko pikkutarkkana henkilönä antaa lisää niitä lähteitä joista mainitsit? Sulla on näemmä "juppikootterit verolle" school of fighting, eli teet kärkevän mutta monitulkintaisen kannanoton, josta sitten loukkaantumisesta ja uhriutumisesta tehdyn savuverhon suojin peräännyt. Hapokasta keskustella merkityksellisesti mistään tolla systeemillä. Pistetään nyt kunnolla asia ruuvipenkkiin kiinni ja tarkastellaan että mikä niissä naisissa oikein on vikana. Sentään on saatu varmistettua että vika ei ole sinussa niin se helpottaa asian selvittämistä paljon.

Jos vaivaudut lukemaan kaikki viimeiset 10 viestiäni huomaat ettei asiassa ole mitään epäselvää jota pitäisi kunnolla tarkastella. En ymmärrä mistä olet saanut päähänpinttymän että pitäisin naisia viallisena saati sitten ettei minussa olisi vikaa. En ole missään viestissäni väittänyt kumpaakaan asiaa joten ole hyvä ja todista teksteistäni nämä syytökset. Jos et tähän pysty niin voitko lopettaa omiin kuvitelmiisi perustuvat syyttelyt.

Olen toistuvasti sanonut että kukin saa tehdä vapaasti niin kuin itse haluaa ja sen että minussa on vikaa ehkä liikaa korjattavaksi. Eikä vaan mene kaaliin. Naurettavaa ajan tuhlausta. Nyt jotain konkreettista pöytään näiden syytösten todistamiseksi tai en näe mitään pointtia enää vastata. Omat projektiosi eivät ole välttämättä totuutta lähelläkään.

Everett_Reno

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 36
  • Hän on täällä tänään!
  • Galleria
    • Taidegalleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #92 : 26.09.2023, 11:51 »
[
Jos vaivaudut lukemaan kaikki viimeiset 10 viestiäni huomaat ettei asiassa ole mitään epäselvää jota pitäisi kunnolla tarkastella. En ymmärrä mistä olet saanut päähänpinttymän että pitäisin naisia viallisena saati sitten ettei minussa olisi vikaa. En ole missään viestissäni väittänyt kumpaakaan asiaa joten ole hyvä ja todista teksteistäni nämä syytökset. Jos et tähän pysty niin voitko lopettaa omiin kuvitelmiisi perustuvat syyttelyt.

Olen toistuvasti sanonut että kukin saa tehdä vapaasti niin kuin itse haluaa ja sen että minussa on vikaa ehkä liikaa korjattavaksi. Eikä vaan mene kaaliin. Naurettavaa ajan tuhlausta. Nyt jotain konkreettista pöytään näiden syytösten todistamiseksi tai en näe mitään pointtia enää vastata. Omat projektiosi eivät ole välttämättä totuutta lähelläkään.

Olinpa kömpelö. Ongelmanratkaisukeskeisenä tyyppinä projisoin harhani muotoon "tämä henkilö ei ole löytänyt haluamaansa seuraa ja yrittää nyt neuvoa miten kyseisten ihmisten tulisi muuttua jotta hän saisi yhteydenottoja". Mutta hyvä että asia ei ole näin.

Suosittelen tosin noudattamaan Vonin neuvoa katkaista yhteytesi nykyiseen nimimerkkiiisi ja postailemaan vaan niitä vattalihasten kuvia koska nykyisellään punalippuja liehuu enemmän kuin voitonpäivän paraatissa 1945.

Onneksi olkoon! Olet täten voittanut väännön tuntemattoman kanssa Internetin keskustelupalstalla ja ennen kuin vetäydyn hautomaan päähänpinttymiäni pyydän vertaamaan kahta tapaa ilmaista asiasi:

"Minä pidän mansikkajäätelöstä, koska mansikoiden makeus ja tekstuuri hivelevät makuhermojani sekä kieltäni. Joka kerta hyvää mansikkajäätelöä syödessäni olen kuin taivaassa ja toivonkin pian saavani maistaa oikein erityisen herkullisia mansikkalajikkeita tulevaisuudessa".

Ja:

"Mansikkajäätelö on parasta jäätelöä, jota kaikki haluavat syödä koska se on ainutta oikeaa jäätelöä. Eltaantunutta suklaajäätelöä ei voi edes syödä, koska monet kuuluisat tiedemiehet osoittaneet että ihmisen makureseptorit on luotu aistimaan mansikan herkullisuus mutta suklaa on niille väärin. Älkää tappako minua vain siksi että kerron tämän totuuden! En ole kuitenkaan tätä mieltä vaan kaikki voivat tehdä niinkuin haluavat niinkuin olen kymmenen kertaa sanonut."

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 602
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #93 : 26.09.2023, 13:06 »
Everett_Reno, älä nyt tiedemiehiä tähän sekoita. Riittää kun joku tubettaja asian sanoo, niin pakko sen on olla totta. Lisäksi tämä tubettaja eli Anna Bey löytyy myös tiktokista. Siellä voi esimerkiksi kuulla totuuden minkälaisia korkokenkiä elegantti leidi ei käytä tai miten näyttää kalliisti pukeutuneelta.
 
Tiedätkö muuten mistä mansikan maku tulee jäätelöön?  :))
Asiaan saattaa liittyä majava  :))

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #94 : 26.09.2023, 19:43 »
[
Jos vaivaudut lukemaan kaikki viimeiset 10 viestiäni huomaat ettei asiassa ole mitään epäselvää jota pitäisi kunnolla tarkastella. En ymmärrä mistä olet saanut päähänpinttymän että pitäisin naisia viallisena saati sitten ettei minussa olisi vikaa. En ole missään viestissäni väittänyt kumpaakaan asiaa joten ole hyvä ja todista teksteistäni nämä syytökset. Jos et tähän pysty niin voitko lopettaa omiin kuvitelmiisi perustuvat syyttelyt.

Olen toistuvasti sanonut että kukin saa tehdä vapaasti niin kuin itse haluaa ja sen että minussa on vikaa ehkä liikaa korjattavaksi. Eikä vaan mene kaaliin. Naurettavaa ajan tuhlausta. Nyt jotain konkreettista pöytään näiden syytösten todistamiseksi tai en näe mitään pointtia enää vastata. Omat projektiosi eivät ole välttämättä totuutta lähelläkään.

Olinpa kömpelö. Ongelmanratkaisukeskeisenä tyyppinä projisoin harhani muotoon "tämä henkilö ei ole löytänyt haluamaansa seuraa ja yrittää nyt neuvoa miten kyseisten ihmisten tulisi muuttua jotta hän saisi yhteydenottoja". Mutta hyvä että asia ei ole näin.

Suosittelen tosin noudattamaan Vonin neuvoa katkaista yhteytesi nykyiseen nimimerkkiiisi ja postailemaan vaan niitä vattalihasten kuvia koska nykyisellään punalippuja liehuu enemmän kuin voitonpäivän paraatissa 1945.

Onneksi olkoon! Olet täten voittanut väännön tuntemattoman kanssa Internetin keskustelupalstalla ja ennen kuin vetäydyn hautomaan päähänpinttymiäni pyydän vertaamaan kahta tapaa ilmaista asiasi:

"Minä pidän mansikkajäätelöstä, koska mansikoiden makeus ja tekstuuri hivelevät makuhermojani sekä kieltäni. Joka kerta hyvää mansikkajäätelöä syödessäni olen kuin taivaassa ja toivonkin pian saavani maistaa oikein erityisen herkullisia mansikkalajikkeita tulevaisuudessa".

Ja:

"Mansikkajäätelö on parasta jäätelöä, jota kaikki haluavat syödä koska se on ainutta oikeaa jäätelöä. Eltaantunutta suklaajäätelöä ei voi edes syödä, koska monet kuuluisat tiedemiehet osoittaneet että ihmisen makureseptorit on luotu aistimaan mansikan herkullisuus mutta suklaa on niille väärin. Älkää tappako minua vain siksi että kerron tämän totuuden! En ole kuitenkaan tätä mieltä vaan kaikki voivat tehdä niinkuin haluavat niinkuin olen kymmenen kertaa sanonut."

Juu, tiedän taas vähän paremmin omat puutteeni. Kiitos.