Kirjoittaja Aihe: Naisten supervoima feminiinisyys  (Luettu 8944 kertaa)

HuulillaPiirrettyM

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 288
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #75 : 20.09.2023, 09:53 »
Tässä vielä se video jossa oivalsin että joo! Noinhan se menee. Koko video on mielestäni hyvä mutta tämä feminiinisyys tekee miehistä orjiasi lause tulee lopussa.

https://youtu.be/il1SqNg_ZAw?si=CvYI2OCqFNi2oxNB

Noniin naiset, näin saat miehiä! Ohjeet youtubevideolta.

1. Heiluttele lantiota luonnollisesti kun kävelet. Videolla esimerkki sinkkuelämän Samanthasta.
2. Istu nätisti.
3. Hymyile.
4. Koskettele hiuksiasi. Sillei nätisti, ei hermostuneesti.
5. Kosketus. Esimerkiksi kun puhut miehelle, voit koskettaa hänen käsivartta, max 2 sekuntia.
6. Koskettele omia ranteitasi.
7. Kun juttelet miehen kanssa, ajattele sensuaalisia ajatuksia.
8. Puhuessa voit laittaa käden rinnalle, sillei elegantisti
9. Äänensävy. Miehille pitää puhua pehmeällä äänensävyllä.
10. Tee kaikki tasapainossa.

Näin miehistä tulee orjiasi.

Mulle tulee tästä mieleen 1900-luvun alun opaskirja naisille, kuinka käyttäytyä nätisti herrasmiesten seurassa  :D

Ehkä voisimme tehdä oman videon näiden ohjeiden perusteella 😂

Ois mahtavaa, siis moinen opetus- ja/tai tutkimusvideo.
70% lankeaa, jos ei ylikin, samaa kaavaahan on "pelimiehille" syötetty tai siis miehille - myyty ja tilastollisesti toimii. Jos siis hattuun kelpaa vähän ohuemmatkin sulat.

Jos tarvitsisin opinnäytetyötä ihmisolentojen kohtaamiskäyttäytymismallien saralla, tekisin videoformaattia vähän ujosta ukkelista ehdottelemassa suoraan seksiä satunnaisille vastaantulijoille sukupuolesta ja suuntautumisesta  riippumatta. Siinä ei ranteita, omia tai toisen ehdittäisi koskettelemaan. Nyt vaan mielikuvissani kaikki naiset kulkevat "lantiotaan luonnollisesti heiluttaen" käsittämättömällä rukoilijasirkan ja apuva-ukon risteytystekniikalla..uhhuh.

Kun massan mieli on avattu ja ajatukset kaupallistettu, joku hyötyy aina kun syöttö uppoaa, oikeastaan aika huolestuttavaa. Tämä foorumin yksi hienoimmista puolista on se että todella moni täällä on onnistunut jossain, missä moni ei onnistu koskaan, katsomaan syvälle itseensä ja kohtaamaan näkemänsä, pohtimaan ja ymmärtämään sitä, se näkyy ja tuntuu.

Yleistykset ja oppaat hiipivät samaa kautta myös skeneen, tyhjäpäinen omaksuminen ei lienee hassumpi tapa ammentaa, mutta suora "oletko aina säilyttänyt orjaasi väärin" oppaiden ahminta ja käyttöönotto on helppoa ja halpaa, sitäkin näkyy olevan jo tarjolla ja paljon. Pointitkin menevät helposti hukkaan, 1900-luvun puolivälissä oppaat ovat parhaimmillaan  ::) ne kun alkavat velvoittamaan myös toista osapuolta, sittemmin on jo siirrytty oletusarvoon jossa, röhnötys riittää. Jonkilainen lakipiste on saavutettu. Parempia tuon ajan oppaat ovat olleet elämänohjeina kun oman nuoruuden "suullisen kannattaa ottaa vähän hiilihapollista julmaa suuhun ennen fellaation suoritusta" tyyppiseen höttöön verrattuna. Toki niilläkin ohjeilla lankeaa ja orjuuttaa varmasti.

Toiset tykkää sattumista, toiset liemestä niiden ympärillä. Tästäkin 10-listasta voisi joku värkätä piirakka-diagrammin, askel askeleelta - koulutusohjelman ja laittaa tarjolle, ottajia löytyy varmasti, siinä missä 50-luvun opaskirjojen ohjeillakin.

Hajatuksia ja oksennettuatypohevonpaskaa, ketjuun josta pitäisi useammastakin syystä pysyä loitolla. Mut millä nää "vastaan tulevat naiset" saa lopettamaan ton saakelin luonnollisen kameleonttimaisen lantion nytkytyksen, tämä aiheuttaa vielä mieltymyksen.

-HPM

""Rakastaako joku jossain nytkin
Toista oikeasti?
Luovuttaako elämänsä korkeamman edessä, ja
Vaeltaako joku jossain pyhin
Meidän edeltämme?
Käskyjä on kymmenellä kerrottuna kymmenen
Kymmenellä kerrottuna aina vielä kymmenen

Älä näe mitään älä kuule mitään
Älä tunne mitään älä kysy
Älä näe mitään älä kuule mitään
Älä tunne mitään yritä koskea taivasta
Siksi, ettei taivasta oo

Jossain silmä umpeenmuurautunut aamuun aukeaa
Takkuinen ja kouristunut huuto
Henkitorven musertaa
Ota käsiisi nämä haavat ja
Silmiisi tyhjä katse, se sanoo:
"Jos nyt olen väärää tehnyt
Sen tulet väärää tekemään
Kun seisot tiellä risteyksessä yksin
Harmaan tuulen alla"

Älä näe mitään älä kuule mitään
Älä tunne mitään älä kysy""

Pukki

Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #76 : 20.09.2023, 15:58 »
Kävin lainaamassa tuon edellä mainitun Rebecca Solnitin "Miehet selittävät minulle asioita". Oli ihan mielenkiintoinen kirja lukea. Ajattelin tulla kertomaan, että tällä keskustelulla oli muukin funktio kuin tuottaa silmille luettavaa siksi aikaa kun suu syö popcornia.

Kaisla

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 79
  • & balthazar
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #77 : 20.09.2023, 16:10 »
Tulipa tässä mieleen aiheeseen liittyvä hajatelma, nimittäin tekoälyn luomat naiset, jotka ovat riittävän aidon näköisiä petkuhuiputtamaan osaa internetin käyttäjistä. Onhan ollut jo vuosia niinkin, että meikittömän meikin lisäksi photoshopittoman photoshopin hallitsevat luovat feminiinisyyden mielikuvan terävimmän kärjen. Sama lienee koskee myös miehiä, miksei kaikkia ihmisiä sukupuolesta riippumatta.

Juuri nyt en muista sen avoimesti tekoälyn luomukseksi esitellyn "naisen" nimeä, jonka sometileillä on huikea seuraajamäärä siitä riippumatta, ettei itse silmäkarkilla ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ollaan siis siirrytty epätodellisimman todellisesta ihmiskuvasta todellisimpaan epätodelliseen.

Ulkonäköpaineet lienevät hyvinkin todelliset, olipa sukupuoli tai suuntaus mikä tahansa. Jos ulkonäkö on nyt siinä kuosissa että se joillekin menee täydestä, ja tekoälyn kanssa keskustelu riittävän aidontuntuista, että aiheeseen perehtynytkin voi puhua jo tiedostavan tekoälyn puolesta (ainakin toistaiseksi virheellisesti); niin kauanko menee siihen, että nämä kaksi puolta kohtaavat ja algoritmien mukaisesti juuri sinun estetiikkaa ja sielusi säveliä soitteleva tekoäly on todellisuutta?

Kaikkea tätä mahtavuutta tuskin tulemme näkemään omana elinaikanamme realistisina robotteina, mutta jossain hamassa tulevaisuudessa odottaa se aika, kun emme tarvitse, tai välttämättä edes halua epätäydellisten toistemme seuraa edes lisääntymistarkoituksessa.

Erään tuntemani biologin sanoin, joka odotti neljättä lastaan: "helvetin vanhanaikaista tämä raskaana oleminen ja synnyttäminen, kyllä tähänkin pitäisi jo jonkinlainen hautomo olla".

Kaikkien näiden ajatusten keskellä sitä osaa olla onnellinen siitä, että saa elää aikana kun ihmiset voivat halutessaan olla juuri omanlaisiaan ja tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi sellaisena kuin ovat. Paitsi että epätäydellisyys on ihan fine, niin juuri se epätäydellisyys voi lopulta ratkaista sen, ketkä ovat toisilleen täydellisiä.


-baltsu

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #78 : 20.09.2023, 18:21 »
Kävin lainaamassa tuon edellä mainitun Rebecca Solnitin "Miehet selittävät minulle asioita". Oli ihan mielenkiintoinen kirja lukea. Ajattelin tulla kertomaan, että tällä keskustelulla oli muukin funktio kuin tuottaa silmille luettavaa siksi aikaa kun suu syö popcornia.

Mulle oli sama vaikutus eli tuo Soltinin kirja puolessa välissä parhaillaan menossa.

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #79 : 20.09.2023, 18:52 »
Olet ollut hyvin antelias naisille suunnattujen elämänohjeidesi kanssa. Arvostamme tällaista avointa tiedon jakoa, ja samassa hengessä tässä sinulle pari vinkkiä seuran löytämiseen:
- Poista nykyinen tunnus, kaikki marilynit blokkas sut jo.
- Tee uusi. Ole ihan hiljaa, laitat vaan kuvia vatsalihaksista.

Onko tarkoituksesi vain vittuilla koska en ymmärtänyt siitä mitään muuta. Suo anteeksi typeryyteni. Aloitukseni ja kaikki viestini tässä koskevat naisten feminiinisyyttä ja mitä minä siitä ajatellen. Tämä ei ole minun seuranhaku ilmoitus. Tein sellaisen täällä jo muutama kuukausi takaperin eikä mitään tapahtunut.

1. Tässä on kyse naisista, ei minusta.

2. Jokainen nainen saa tehdä mitä itse haluaa.

Menikö jakeluun? Vai haluatko jatkaa vittuilua?

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #80 : 20.09.2023, 19:17 »
Joillakin on kyllä taipumus lukea viestejäni tässä ketjussa ja tulkita ajatuksiani kuin piru raamattua. Taitaa olla projektio koska asia ymmärretään aina väärin kerta toisensa jälkeen näiden sankareiden toimesta. Vaiko haluttomuus ymmärtää tai vain saada mielihyvää toisen nälvimisestä. Vaikka jokainen nainen blokkaisi minut niin mikä minä olen sitä tuomitsemaan. Ei se minua haittaa. Minä olen vain toistelija ja teen sitä koska se on minusta naisille hyödyksi.

Fluid

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 249
  • Kunhan vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #81 : 20.09.2023, 20:30 »
Ihan uusi tieto, että Baker ei ollutkaan Norma Jeanin tyttönimi. Kiitos sinulle joka tämän faktan jaoit, kannatti tänäkin iltana avata BDSM-baari.

Laura

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 606
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #82 : 20.09.2023, 22:55 »
Minä olen vain toistelija ja teen sitä koska se on minusta naisille hyödyksi.

Pitikö lukea taistelija? No sama se, mutta luulen ettei tästä nyt ollut hyötyä kenellekkään  :)) Mielipide on vähän kuin persereikä, jokaisella on omansa.

Videolla ohjeet oli lähinnä kehonkieltä, kuinka näyttää miehelle, että olet kiinnostunut hänestä. En käsitä miten olet tähän noin uppoutunut ja yrität levittää näitä oppeja kaikille naisille.

Haluaisin ehdottomasti nähdä saman videon, mutta miesten versiona. Mies kertomassa kuinka iskeä nainen. Ismo Leikola sopisi siihen hommaan hyvin  ;D

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #83 : 20.09.2023, 23:30 »
Minä olen vain toistelija ja teen sitä koska se on minusta naisille hyödyksi.

Pitikö lukea taistelija? No sama se, mutta luulen ettei tästä nyt ollut hyötyä kenellekkään  :)) Mielipide on vähän kuin persereikä, jokaisella on omansa.

Videolla ohjeet oli lähinnä kehonkieltä, kuinka näyttää miehelle, että olet kiinnostunut hänestä. En käsitä miten olet tähän noin uppoutunut ja yrität levittää näitä oppeja kaikille naisille.

Haluaisin ehdottomasti nähdä saman videon, mutta miesten versiona. Mies kertomassa kuinka iskeä nainen. Ismo Leikola sopisi siihen hommaan hyvin  ;D

Aina voi yrittää kehittyä. Ja naisten feminiinisyys on supervoima. Mutta kukin tyylillään.

pikkusisko

Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #84 : 21.09.2023, 07:40 »
Jalouttani koitan vielä summata sinulle slavemoan43 keskustelun kulkua, jotta sinäkin voisit kenties koittaa kehittyä :)

Olet messunnut absoluuttisena totuutena, että kuka tahansa nainen saisi keneltä tahansa heteromieheltä kuun taivaalta, jos vain ymmärtäisi käyttää feminiinisyyttään hyväkseen ja lisäksi heivata kaikki perinteisesti maskuliinisiksi mielletyt ominaisuutensa, koska niitä heteromiehet vastaavasti kaihtavat.

Fakta varmasti on, että videolla esitetyt, perinteisesti feminiinisiksi tulkitut eleet vetoavat joihinkin heteromiehiin - toisiin heistä jopa siinä määrin, että nämä olisivat valmiit antamaan ihailunsa kohteena olevalle naiselle mitä hyvänsä tämä haluaa.

Huomiotta sinun väitteissäsi jää:

Feminiinisyys ja maskuliinisuus eivät suinkaan ole absoluuttisia ja kiveenhakattuja totuuksia. Itsekin viittasit perinteisesti loukkaavassa tarkoituksessa naiselliseksi käytökseksi liitettyyn nalkuttamiseen piirteenä, josta naisten tulisi luopua saavuttaakseen supervoimansa, so. maskuliiniseksi mikäli sinun esittämääsi ajatuskulkua seuraamme. Armadillo tästä mainiosti veistelikin :)

Videolla esitetyt elkeet eivät myöskään vie kaikilta heteromiehiltä jalkoja alta, varsinkaan jos ne vaikuttavat opetelluilta ja päälleliimatuilta. Heteromiehenkin on myös mahdollista viehättyä naisessa maskuliinisina pidettyinä piirteistä.

Ja hyvin olennainen seikka: kaikki naiset eivät elä toivossa, että joku heteromies antaisi heille kaiken mitä he haluavat, vaan saavuttavat sen mieluummin omin ansioin kuin pokkuroimalla sen mukaan mikä miehiä mahtaa miellyttää. Kuten baltsu aiemmin oivallisesti kommentoikin, on myös aika kyseenalaista millainen valta-asetelma siitä seuraisi, todellako naisten ylivalta miehiin?

Huvittuneita ja osin närkästyneitäkin vastareaktioita avauksesi aiheuttaa sen vuoksi, että saarnaat totuudeksi fantasianomaista asiaa joka on totta sinun kohdallasi, ja koitat miehenä tuputtaa sitä niille poloisille naisille, jotka eivät vielä ole sitä epäonnekseen ymmärtäneet.

Pähkinänkuoressa: näkemyksesi siitä, että feminiinisyys on naisten supervoima jota näiden tulisi käyttää jos haluavat miehet valtaansa, pätee sinuun itseesi ja voi toki hyvin olla joidenkin toistenkin allekirjoittama. On silti huvittavan ylimielistä toistella itsensä jonkinlaiseksi pelastajaksi asemoiden, että se täten olisi universaali totuus, joka vain jää vähemmän valaistuneilta huomaamatta.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2023, 07:56 kirjoittanut pikkusisko »

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #85 : 21.09.2023, 20:57 »
Jalouttani koitan vielä summata sinulle slavemoan43 keskustelun kulkua, jotta sinäkin voisit kenties koittaa kehittyä :)

Olet messunnut absoluuttisena totuutena, että kuka tahansa nainen saisi keneltä tahansa heteromieheltä kuun taivaalta, jos vain ymmärtäisi käyttää feminiinisyyttään hyväkseen ja lisäksi heivata kaikki perinteisesti maskuliinisiksi mielletyt ominaisuutensa, koska niitä heteromiehet vastaavasti kaihtavat.

Fakta varmasti on, että videolla esitetyt, perinteisesti feminiinisiksi tulkitut eleet vetoavat joihinkin heteromiehiin - toisiin heistä jopa siinä määrin, että nämä olisivat valmiit antamaan ihailunsa kohteena olevalle naiselle mitä hyvänsä tämä haluaa.

Huomiotta sinun väitteissäsi jää:

Feminiinisyys ja maskuliinisuus eivät suinkaan ole absoluuttisia ja kiveenhakattuja totuuksia. Itsekin viittasit perinteisesti loukkaavassa tarkoituksessa naiselliseksi käytökseksi liitettyyn nalkuttamiseen piirteenä, josta naisten tulisi luopua saavuttaakseen supervoimansa, so. maskuliiniseksi mikäli sinun esittämääsi ajatuskulkua seuraamme. Armadillo tästä mainiosti veistelikin :)

Videolla esitetyt elkeet eivät myöskään vie kaikilta heteromiehiltä jalkoja alta, varsinkaan jos ne vaikuttavat opetelluilta ja päälleliimatuilta. Heteromiehenkin on myös mahdollista viehättyä naisessa maskuliinisina pidettyinä piirteistä.

Ja hyvin olennainen seikka: kaikki naiset eivät elä toivossa, että joku heteromies antaisi heille kaiken mitä he haluavat, vaan saavuttavat sen mieluummin omin ansioin kuin pokkuroimalla sen mukaan mikä miehiä mahtaa miellyttää. Kuten baltsu aiemmin oivallisesti kommentoikin, on myös aika kyseenalaista millainen valta-asetelma siitä seuraisi, todellako naisten ylivalta miehiin?

Huvittuneita ja osin närkästyneitäkin vastareaktioita avauksesi aiheuttaa sen vuoksi, että saarnaat totuudeksi fantasianomaista asiaa joka on totta sinun kohdallasi, ja koitat miehenä tuputtaa sitä niille poloisille naisille, jotka eivät vielä ole sitä epäonnekseen ymmärtäneet.

Pähkinänkuoressa: näkemyksesi siitä, että feminiinisyys on naisten supervoima jota näiden tulisi käyttää jos haluavat miehet valtaansa, pätee sinuun itseesi ja voi toki hyvin olla joidenkin toistenkin allekirjoittama. On silti huvittavan ylimielistä toistella itsensä jonkinlaiseksi pelastajaksi asemoiden, että se täten olisi universaali totuus, joka vain jää vähemmän valaistuneilta huomaamatta.

Hyvä kirjoitus. En voi väittää oikeastaan missään vastaan. Tiedän myös että ilmaisutapani on hyvin mustavalkoinen. Olen ihmisenäkin sellainen.

Ainoa puolustukseni on että mielestäni naiset ovat ylivoimaisesti kiinnostavin primitiivinen asia elämässä. Ei kaiken aikaa tietenkään mutta mikään ei vaikuta samalla tavalla. Feminiininen nainen on seksikäs ja hienostunut ei mikään liian paljastava tai helppo ja yksinkertainen. Näin minä asian näen.

Lisään vielä että vaikka käytän suuria ilmaisuja kuten supervoima, miehistä orjiasi jne, en vaadi tai edes toivo mitään all-in lukkiutumista tähän supervoima feminiinisyys käsitteeseen jota yritän kuvailla. Tämä koska terveellä järjellä ajateltuna liian tosissaan tälläiseen metodiin keskittyminen tuskin toimisi kenellekään. Siinä jäisi muita tavallisia mutta tärkeitä asioita sivuun ja koko homma menisi vitsiksi.

Siispä jos sallitte. Tämä supervoima, feminiinisyys, miehiltä kaikki asia on jonkinlainen inspiraatio, pilke silmäkulmassa, leikkisä asenne jota jokainen nainen voi halutessaan käyttää ottamatta mitään verenmaku suussa. Kuin mauste jota voi annostella enemmän tai ihan pikkuriikkisen koska se toimii, mutta ei väkisin. Jos ei nappaa niin se on ok, jos nappaa niin siitä vaan minun puolestani. Kumpikin on yhtä hyvä. Elämässä on monia vakavia asioita mutta tämä ei ole yksi niistä. Hoen ja hoen koska kaikki naiset tekevät halutessaan ihmeitä ja naisen feminiinisyys on voimakkuudeltaan luonnonvoima ja pohjattoman kiehtova sellainen.

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #86 : 21.09.2023, 21:02 »
Joskus on väkisinkin vakavana ja se on normaalia mutta miksei välillä voi vähän leikitellä? Ei se nyt vakavaa ole ihan oikeasti.

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #87 : 21.09.2023, 21:11 »
Vastaus vielä pikkusiskolle koska olen niin pikkutarkka.

Ei tämä malli ei ole mikään universaali totuus vaan pelkkä ”subtle turn on the charm” vaihde. Ja ei hampaat irvessä tehty sellainen. Supervoima, superfeminiinisyys, miehiltä kaikki sanat ovat kaikki leikkiä, mutta minä tykkään käyttää niitä koska naiset ovat minulle niin ihmeellisiä ja lumoavia.

pikkusisko

Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #88 : 22.09.2023, 06:50 »
Tämä supervoima, feminiinisyys, miehiltä kaikki asia on jonkinlainen inspiraatio, pilke silmäkulmassa, leikkisä asenne jota jokainen nainen voi halutessaan käyttää ottamatta mitään verenmaku suussa. Kuin mauste jota voi annostella enemmän tai ihan pikkuriikkisen koska se toimii, mutta ei väkisin. Jos ei nappaa niin se on ok, jos nappaa niin siitä vaan minun puolestani. Kumpikin on yhtä hyvä. Elämässä on monia vakavia asioita mutta tämä ei ole yksi niistä. Hoen ja hoen koska kaikki naiset tekevät halutessaan ihmeitä ja naisen feminiinisyys on voimakkuudeltaan luonnonvoima ja pohjattoman kiehtova sellainen.

Koska minäkin olen pikkutarkka: se toimii joillakuilla ja joihinkin, ja feminiinisyydestä on hyvin monenlaisia käsityksiä, jotka voivat poiketa omastasi. Näistä kun sovitaan niin ollaan sujut  :)) Hienoahan se on, että olet löytänyt itsellesi asian josta saat iloa ja innoitusta, ja se tulee vielä niinkin mukavalla tavalla kuin ihailemalla asioita toisessa ihmisessä.

Tuota hokemista suosittelen silti vielä miettimään. Miehet selittämässä naisille asioita näistä itsestään on näinkin minimaalisissa yhteyksissä väsyttävää ja turhauttavaa, ja isommassa mittakaavassa sitten jo oikeasti vakava asia.

Everett_Reno

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 43
  • Hän on täällä tänään!
  • Galleria
    • Taidegalleria
Vs: Naisten supervoima feminiinisyys
« Vastaus #89 : 22.09.2023, 12:24 »
koska olen niin pikkutarkka.

Hei voitko pikkutarkkana henkilönä antaa lisää niitä lähteitä joista mainitsit? Sulla on näemmä "juppikootterit verolle" school of fighting, eli teet kärkevän mutta monitulkintaisen kannanoton, josta sitten loukkaantumisesta ja uhriutumisesta tehdyn savuverhon suojin peräännyt. Hapokasta keskustella merkityksellisesti mistään tolla systeemillä. Pistetään nyt kunnolla asia ruuvipenkkiin kiinni ja tarkastellaan että mikä niissä naisissa oikein on vikana. Sentään on saatu varmistettua että vika ei ole sinussa niin se helpottaa asian selvittämistä paljon.