Kirjoittaja Aihe: Kun näet naisen, mitä ajattelet?  (Luettu 4317 kertaa)

Pip

Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« : 20.09.2023, 02:33 »
Kävelen katukäytävää pitkin Hämeenkadulla ja tulee toinen toisaan kauniimpi nainen vastaan. Mitä katselen ensimmäisenä: No tietysti silmät, mutta koska olen kuitenkin vain tavallinen mies, niin tottakai katseeni skannaa koko tämän upeuden fotomeroriseen muistoon (onkohan toi oikee sana, koska tarkotin näkömuistia).
'
Jätetään normaalit tulkinnan tekemättä ja keskitytään varsinaiseen kysymykseen:

Naiset, mitä te katsotte ensimmäisenä, nähdessänne toisen naispuolisen? Mittailutatteko itseänne, vai kenties toteatte toisen olevan todella kuuma?

Violation

Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #1 : 20.09.2023, 06:18 »
Katson kaunista naista ihaillen. Joskus himoiten. Ja toisinaan alhaalta ylös, en koskaan ylhäältä alas. Kaunis nainen kadulla, elokuvissa tai lehtien sivuilla saa mielikuvituksen liikkeelle ja se hyväilee mieltäni. Saa minut hyvälle tuulelle. Katson koko kokonaisuutta; naisen katsetta, hiuksia, liikettä, ilmettä, suun asentoa, vartaloa, ihoa. Katson naista paljon mielelläni kuin miestä (myös maalaan mieluumin naisen, kuin miehen). Kun kaunis nainen ilmaantuu näköpiiriin kiitän Jumalaa ja huokailen. Totean maailman olevan sittenkin kaunis ja päiväni, jos se oli huono niin pelastettu. Nainen on hyvä alku hyvälle tarinalle. Nainen on hyvä syy draamaan tarinassa. Naiseen on myös hyvä lopettaa tarinan kerronta. Minun silmissäni nainen on luomakunnan kruunu. Kun kaunis nainen kävelee ohitseni koko maailmani saattaa pysähtyä hetkeksi.

Pip

Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #2 : 20.09.2023, 07:16 »
Katson kaunista naista ihaillen. Joskus himoiten. Ja toisinaan alhaalta ylös, en koskaan ylhäältä alas. Kaunis nainen kadulla, elokuvissa tai lehtien sivuilla saa mielikuvituksen liikkeelle ja se hyväilee mieltäni. Saa minut hyvälle tuulelle. Katson koko kokonaisuutta; naisen katsetta, hiuksia, liikettä, ilmettä, suun asentoa, vartaloa, ihoa. Katson naista paljon mielelläni kuin miestä (myös maalaan mieluumin naisen, kuin miehen). Kun kaunis nainen ilmaantuu näköpiiriin kiitän Jumalaa ja huokailen. Totean maailman olevan sittenkin kaunis ja päiväni, jos se oli huono niin pelastettu. Nainen on hyvä alku hyvälle tarinalle. Nainen on hyvä syy draamaan tarinassa. Naiseen on myös hyvä lopettaa tarinan kerronta. Minun silmissäni nainen on luomakunnan kruunu. Kun kaunis nainen kävelee ohitseni koko maailmani saattaa pysähtyä hetkeksi.
:love:

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1744
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #3 : 20.09.2023, 16:54 »
Mä en näe tuntemattomia naisia kuumina. Taidan olla vähän demi tai mitälie, kun sit taas monikin tuntemani nainen, jonka kanssa ajatukset käy yksiin, on sit taas kuumia kuin mikä. Ja ihan riippumatta vartalotyypistä, hiuksista tai muistakaa ulkoisista jutuista.

Vertailu on sikstoisekseen turhaa, tunnen itseni ja tiedän, mitä tarjottavaa mulla on.  Enkä toisaalta ole hakemassa mitään, joten ei tarvitse kisailla samasta seurastakaan.

Pikkulintunen

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 513
  • Heikkouteni on vahvuuteni
  • Galleria
Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #4 : 20.09.2023, 17:11 »
Yleensä nainen jollain olemuksellaan kiinnittää mun huomion jotenkin. (Tyyli, ryhti, läpipaistqvs tunnetila tai mieliala, asenne tms ) Ja kyllä sitten katse hakee silmiä (ja joskus toivoo vastakatsetta). Välillä huomaan harmittelevani, jos tilanne on tosiaan vaan ohi kävely kun joskus voisi haluta nähdä kehonkieltä ja  semmosta olemusta enemmän.
 

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #5 : 20.09.2023, 18:57 »
Saavatko miehet vastata tähän?

kuunlilja

Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #6 : 20.09.2023, 19:05 »
Mä en varsinaisesti livenä niin tarkasti  katsele toisia naisia mutta telkkarissa esim mainoksissa ja ohjelmissa.
Lähinnä kaiholla ja kaipauksella,että olisipa tuo mun ystävä tai tuota olisi kiva pussata ym.

Tyttöpoika30

  • Vieras
Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #7 : 20.09.2023, 19:16 »
Yleensä kadulla vastaantuleva naisen tyyli (meikki, hiukset, vastetus) ja olemus kiinnittää mun huomion.  Ja kyllähän sitä sitten joskus toivoo vastakatsetta, hymyäkin.


slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #8 : 20.09.2023, 19:21 »
Kaikki ikuisuudessa.

moirav

  • Vieras
Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #9 : 21.09.2023, 21:40 »
Useimmiten aattelen että vau, miten cool! Upee tyyli, upee olemus, upee tapa olla. Nuorempana vertailin itteeni, nykyään hypetän mielessäni miten kauniita yksilöitä kadut on täynnä. Toiset laittaa toki ekana miettimään onks niillä kaikki hyvin. Suojeluvaisto, heltyminen ja ihailu on yleisimpiä fiiliksiä.

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1478
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #10 : 21.09.2023, 22:18 »
Katseen kiinnittää tapa liikkua, iloinen ilme, hymy, hiukset. Naiset on kauniita ja ihania. Feminiinisiä naisia ihailen kauttaaltaan esteettisessä mielessä, esim meikkiä, ryhtiä, vaatteita yms.

Kuumia mun mielestä on maskuliiniset naiset ja heitä katson enemmän kuola valuen ja silloin silmiä, käsiä, pyllyä, vartaloa muutenkin, tapaa liikkua...

Floora

Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #11 : 21.09.2023, 22:21 »
En mittaile itseäni, miksi mittaisin? Naiseus ei ole kilpailu. Naisissa huomion kiinnittää vaatetyyli ja tapa kantaa itseään fyysisesti. Hiukset. Korvikset ja muut korut. HYMY!!! Ja energia, mitä lähettää. Se kertoo paljon. Naiseus on kaunista, ihan sama miten sitä toteuttaa :love:
« Viimeksi muokattu: 21.09.2023, 23:56 kirjoittanut Floora »

Pikkupöllö

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #12 : 23.09.2023, 16:20 »
Heh, yksikään nainen ei ole minulle kuuuma, koska olen hyvin perusteellisesta hetero. (Enkä sitäpaitsi arvioi miestenkään kuumuutta ensisijaisesti ulkonäön perusteella.)

Ensimmäisenä näen ihmisen. En välttämättä edes katso paljoakaan sen kummemmin - 99% vastaantulijoista en kiinnitä huomiota. Jos on se vähemmistöön jäävä tilanne, jossa jään katsomaan, niin kiinnitän huomiota siihen, mitä eri asiat kertovat persoonasta. Sanaton viestintä, onko se miellyttävää vai ei. Mitä asu kertoo kantajastaan. Ryhti, olemus.

Joskus hyvin harvoin olen jostain asiasta kateellinen - yleensä terveestä, liikunnallisuuteen pystyvästä kropasta. Ei todellakaan tapahdu joka vuosi, vaikka enemmistö on terveempiä ja voi harrastaa liikuntaa paremmin kuin minä.

Enkä hevin pysty kuvailemaan jälkikäteen näkemääni.

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #13 : 23.09.2023, 16:27 »
Pikkupöllö pitkälti kuvaili mun tapani katsoa. Paitsi mulle kyllä osa naisista on kuumia, mutta en mä sitä oletusarvoisesti edes katso. Mun tarvii olla sopivassa olotilassa pystyäkseni juurikaan havaitsemaan toisten eroottista potentiaalia. Jos oon yhtään kuormittunut, väsynyt, omissa ajatuksissani tms, semmonen menee ihan ohi, vaikka katselisinkin ohi kulkevia ihmisiä.

Useammin katselen ihmisten tyylejä ja arvuuttelen just noita, että mitä asu mahdollisesti kertoo ja millainen tyyppi kukakin ehkä on. Kuvittelen mielessäni niitä ihmisiä persoonina, en seksikumppaneina.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Kun näet naisen, mitä ajattelet?
« Vastaus #14 : 23.09.2023, 23:55 »
Mä en myöskään vertaile itseäni muihin naisiin, juurikin niin kuin floora sanoi, että " ei tämä ole mikään kilpailu". Katson naisessa kokonaisuutta. Sitä energiaa mikä hänestä lähtee. Monen lainen nainen nainen on minun silmissä kaunis. Naisellinen, siro, lihaksikas, lyhyt, pitkä, muodokas, laitettu, huoliteltu, villi luonnon lapsi, äijämäinen, jne. Rohkenen tunnustaa, että koska en ole hetero niin katson myös niitä tissejä ja persettäkin. Ihan "siinä mielessä". Yritän hillitä itsenäi tuijottamasta. Jotenkin sellainen nainen, joka on sinut itsensä kanssa lähettää sellaista positiivista energiaa josta viehätyn. Näihin kiinnitän huomiota kun nainen ei ole minulle tuttu.

Sitten kun ihminen on minulle tuttu, nousee myös muut piirteet tärkeiksi. Pidän älykkyydestä, ihmisistä jotka osaavat pukea ajatuksia sanoiksi,  rehellisyydestä, hyväntahtoisuudesta,aitoudesta, herskyvästä ja mukaansa tempaavasta iloisuudesta, kokeilunhalusta, seikkailuhenkisyydestä. Tuttua naista katson kokonaisuutena. Ei varmaan ole mitään sellaista ulkoista piirrettä tai tekijää, jotka saisi ilkeän ja pahantahtoisen tai epärehellinen ihmisen näyttämään kauniilta. Eli kliseinen "kokonaisuus ratkaisee".